Board logo

標題: Sony A6300 録音 mic [打印本頁]

作者: Midas    時間: 2020-11-6 17:08     標題: Sony A6300 録音 mic

小弟因認識某大戲班主,可以讓我影相和録影。請問有冇 A6300啱用 平靚正 録音mic 介紹?先謝謝!淘寶都 OK
作者: ahshing    時間: 2020-11-6 18:09

mic冇平靚正,同埋只有按用途買唔同既款
你買想支mic係點樣用法?
作者: Midas    時間: 2020-11-6 20:04

本帖最後由 Midas 於 2020-11-6 20:06 編輯
mic冇平靚正,同埋只有按用途買唔同既款
你買想支mic係點樣用法?
ahshing 發表於 2020-11-6 18:09


去睇大戲,在劇場裏面用 Sony A6300 録影他們的演出! 唔該嗮!
作者: ahshing    時間: 2020-11-7 00:07

冇budget既,Deity D3都ok
作者: Midas    時間: 2020-11-7 00:20

本帖最後由 Midas 於 2020-11-7 01:31 編輯

Deleted





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2