Board logo

標題: 唔知今晚CANON 發佈會會公佈邊款新機? [打印本頁]

作者: 校草    時間: 2020-7-9 16:22     標題: 唔知今晚CANON 發佈會會公佈邊款新機?

唔知今晚CANON 發佈會會公佈邊款新機?
https://www.facebook.com/canon.h ... /10157743141708138/
作者: HighLamb    時間: 2020-7-9 16:27

樓下有答案
https://www.hkepc.com/forum/view ... &extra=page%3D1
作者: s20012797    時間: 2020-7-9 17:15

Eos RiP ...
(i for ibis...)
巧似吾係,除非...
作者: toontoon    時間: 2020-7-9 18:13

樓下有答案
HighLamb 發表於 2020-7-9 16:27

R5同R6既分別會係? 唔知定價點呢?
作者: shukfam    時間: 2020-7-9 20:39

真係出R5, R6, 新鏡, 其實SHOWROOM唔知道有無得試玩?
作者: kinx80    時間: 2020-7-9 21:04

R5 三皮
R6 成兩皮野都無頂 Mon

更新下 R 同 RP 好過啦
作者: marcochl    時間: 2020-7-9 21:26

回覆 6# kinx80

如果冇即刻cut r 同rp 就執到啦
作為一部FF 相機淨body RP 6XXX , R 10XXX 仲想點
作者: laiyeung    時間: 2020-7-9 21:38

真係出R5, R6, 新鏡, 其實SHOWROOM唔知道有無得試玩?
shukfam 發表於 2020-7-9 20:39

宜家官網有Q&A LIVE啦
作者: kinx80    時間: 2020-7-9 21:49

回覆  kinx80

如果冇即刻cut r 同rp 就執到啦
作為一部FF 相機淨body RP 6XXX , R 10XXX 仲想點 ...
marcochl 發表於 2020-7-9 21:26

呢兩部應該留低
入門中階唔通要逼人用 EF-M 咩
作者: marcochl    時間: 2020-7-9 21:58

回覆 8# laiyeung

QA 唔係仲有3 個鐘咩
作者: kachanhk    時間: 2020-7-9 22:07

回覆  kinx80

如果冇即刻cut r 同rp 就執到啦
作為一部FF 相機淨body RP 6XXX , R 10XXX 仲想點 ...
marcochl 發表於 2020-7-9 21:26


算正常,都要留些生存空間給 R, RP
作者: marcochl    時間: 2020-7-9 22:09

本帖最後由 marcochl 於 2020-7-9 22:18 編輯

大陸賣人仔25999

香港30880
作者: KOJI    時間: 2020-7-9 22:18

官網公開了
https://cweb.canon.jp/eos/lineup/r5/
https://cweb.canon.jp/eos/lineup/r6/
作者: marcochl    時間: 2020-7-9 22:20

提一提R 用家.....
佳能嶄新《EOS R NEXT 5 年升級計劃》正式推出
https://hk.canon/zh_HK/consumer/ ... -program/news#_ftn2


[1]《EOS R NEXT 5 年升級計劃》的指定授權經銷商
香港:百老匯 / Cam2 / 鍾沛攝影器材行 / 中原電器 / 張毛記 / 狄龍影音 / E-Lifestyle BY SPRINT-CASS / 豐澤 / 香港蘇寧 / 萬成攝影器材 / 美麗華相機音響 / 攝影科學 / 數碼帝國 / shop@dcfever / 捷德影音有限公司 / 天祥攝影器材 /  永成攝影器材 / 佳能網上商店 / 佳能數碼影像坊(以英文名稱字母順序排列)
澳門:豐澤 / 美心 / 麗斯 / 公主攝影器材行 / 形象數碼 / 新八佰伴(以英文名稱字母順序排列)
[2]九折優惠包括以建議零售價的九折價格於佳能網上商店或佳能數碼影像坊預購新型號EOS R系列相機一部;或於佳能指定授權經銷商預購新型號EOS R系列相機後憑收據、產品記錄卡及所需文件可換領佳能現金券一張。詳情優惠安排將以當時公佈之優惠為準。
作者: killuakam    時間: 2020-7-9 22:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ten123456789    時間: 2020-7-9 23:24

回覆 7# marcochl

再降一降價 直接同apsc對打
作者: G-核戰機    時間: 2020-7-10 00:03

大陸賣人仔25999

香港30880
marcochl 發表於 2020-7-9 22:09


邊到有寫?
作者: marcochl    時間: 2020-7-10 01:26

回覆 17# G-核戰機

大陸官網同香港直播果陣
作者: kachanhk    時間: 2020-7-10 01:54

回覆  G-核戰機

大陸官網同香港直播果陣
marcochl 發表於 2020-7-10 01:26


marco 師兄會訂購嗎?
作者: marcochl    時間: 2020-7-10 07:58

回覆 19# kachanhk

買就買硬,但要有旅行去果陣先入手
作者: MAX100    時間: 2020-7-10 08:43

R6 個價根本係用來引人加錢升做R5
作者: G-核戰機    時間: 2020-7-10 09:01

本帖最後由 G-核戰機 於 2020-7-10 09:02 編輯

美金價3500合乎人民幣價
港元價堅離地
作者: marcochl    時間: 2020-7-10 09:23

回覆 21# MAX100

其實R6 都相當吸引, 唔駛影raw 片既話R6= 半價都唔駛既1DX3
作者: mail4kawai    時間: 2020-7-10 09:33

回覆  MAX100

其實R6 都相當吸引, 唔駛影raw 片既話R6= 半價都唔駛既1DX3
marcochl 發表於 2020-7-10 09:23

如果 R6 用CFE就唔錯, 真可惜
作者: calvin83    時間: 2020-7-10 09:39

回復 24 #mail4kawai

平機係引你落單。
作者: marcochl    時間: 2020-7-10 10:35

回覆 24# mail4kawai

話時話邊到買CFE 抵
係時候要睇定
作者: goshigoo    時間: 2020-7-10 10:38

香港R5 / R6出咗價錢未?
作者: 我係小魚兒    時間: 2020-7-10 10:51

香港R5 / R6出咗價錢未?
goshigoo 發表於 2020-7-10 10:38



    R6建議售價:
淨機身:HK$19,880(8 月下旬上市)
連 RF 24-105mm F4-7.1 IS STM 鏡頭套裝:HK$23,280(8 月下旬上市)
連 RF 24-105mm F4L IS USM 鏡頭套裝:HK$27,980(8 月下旬上市)

R5 建議售價:
淨機身:HK$30,880(7 月底上市)
連 RF 24-105mm F4L IS USM 鏡頭套裝:HK$38,980(7 月底上市)
作者: aichun    時間: 2020-7-10 11:20

R6建議售價:
淨機身:HK$19,880(8 月下旬上市)
連 RF 24-105mm F4-7.1 IS STM 鏡頭套裝:HK$23,2 ...
我係小魚兒 發表於 2020-7-10 10:51


比想像中平,魚導gogogo
作者: marcochl    時間: 2020-7-10 11:22

回覆 29# aichun

貴過有稅既大陸唔少
作者: aichun    時間: 2020-7-10 12:10

回覆  aichun

貴過有稅既大陸唔少
marcochl 發表於 2020-7-10 11:22


圍返港紙都29000,如預訂有電有卡送其實差唔多
作者: marcochl    時間: 2020-7-10 12:13

回覆 31# aichun

2K 野佢送電送cfexpress 都可以接受
如果係送D 咩爛鬼90MB SD 卡
作者: inori    時間: 2020-7-10 12:18

本帖最後由 inori 於 2020-7-10 12:25 編輯
回覆  aichun

2K 野佢送電送cfexpress 都可以接受
如果係送D 咩爛鬼90MB SD 卡 ...
marcochl 發表於 2020-7-10 12:13 PM


大想頭左啲
最平既CFexpress64GB都講緊成千蚊
因為全部都係大廠Sandisk/sony/lexar/prograde出實屬highend grade
香港D老闆咁度縮無乜可能會送
你幾時有見過百記/保壘買單反會送Highend SD咭 更莫講CFexpress
返正都係等有旅行去先入手,到時趺123千都唔係無可能~
作者: NPNT    時間: 2020-7-10 12:21

玩 8k raw/h265  剪片電腦要咩配置?
作者: marcochl    時間: 2020-7-10 12:29

回覆 33# inori

依家見pro grade 個價勉強可以望下
https://www.bhphotovideo.com/c/p ... _cfexpress_2_0.html
作者: marcochl    時間: 2020-7-10 12:31

回覆 34# NPNT

唔想煩就(入門)3950X + 32/64GB ram + nvme ssd (放clip) + 中高階N 卡
進取D 就3970X +64/128GB RAM
作者: aichun    時間: 2020-7-10 12:33

玩 8k raw/h265  剪片電腦要咩配置?
NPNT 發表於 2020-7-10 12:21


3950x
作者: kachanhk    時間: 2020-7-10 12:46

回覆  kachanhk

買就買硬,但要有旅行去果陣先入手
marcochl 發表於 2020-7-10 07:58

等你到時開箱
作者: marcochl    時間: 2020-7-10 12:46

回覆 38# kachanhk

依家咁既樣都唔知幾時先去到旅行
作者: NPNT    時間: 2020-7-10 12:55

本帖最後由 NPNT 於 2020-7-10 12:56 編輯
3950x
aichun 發表於 2020-7-10 12:33


咁我可能睇錯野,我見人執50p h265 用3960X 雙 2080ti 都係好疾.....
作者: MAX100    時間: 2020-7-10 13:00

R6 特登出2千萬像數
俾得兩萬蚊買機既人, 好多都唔差在俾多一萬蚊攻頂買R5 變4千萬像數 + 8K video
Canon 完全係捉人購心理
作者: kachanhk    時間: 2020-7-10 13:03

R6 特登出2千萬像數
俾得兩萬蚊買機既人, 好多都唔差在俾多一萬蚊攻頂買R5 變4千萬像數 + 8K video
Canon  ...
MAX100 發表於 2020-7-10 13:00

我覺得可能預左些存在空間給R, RP
作者: MAX100    時間: 2020-7-10 13:13

我覺得可能預左些存在空間給R, RP
kachanhk 發表於 2020-7-10 13:03


都係, 不過EOS R 依家都幾難吸引人買, 除非再大減價
R6 好似只係輸像數, 其他野超前R好多
作者: marcochl    時間: 2020-7-10 13:17

回覆 43# MAX100

淨機身差價9000,都係一個因素黎既
作者: mail4kawai    時間: 2020-7-10 13:19

回覆  mail4kawai

話時話邊到買CFE 抵
係時候要睇定
marcochl 發表於 2020-7-10 10:35

SSP 128G $1700左右,ok la
作者: mail4kawai    時間: 2020-7-10 13:21

玩 8k raw/h265  剪片電腦要咩配置?
NPNT 發表於 2020-7-10 12:21

RAW應該對CPU/GPU要求仲低,係storage一定要夠大同快啫
作者: marcochl    時間: 2020-7-10 13:28

回覆 45# mail4kawai

好似入張256 好D?
作者: MAX100    時間: 2020-7-10 13:31

回覆  MAX100

淨機身差價9000,都係一個因素黎既
marcochl 發表於 2020-7-10 13:17


$9000對攝影人係咩野錢, 唔係都唔會窮三代
買少支鏡就得
作者: mail4kawai    時間: 2020-7-10 13:34

回覆  mail4kawai

好似入張256 好D?
marcochl 發表於 2020-7-10 13:28

睇你拍唔拍片囉,我用z7 就三張128G XQD
作者: marcochl    時間: 2020-7-10 13:43

回覆 48# MAX100

其實最後都係衝上R5
作者: MAX100    時間: 2020-7-10 13:56

回覆  MAX100

其實最後都係衝上R5
marcochl 發表於 2020-7-10 13:43


通常心路歷程都係:
- 開頭諗買R
- 但係R6性能強咁多, 差幾千蚊有防震,可以買平鏡用喎,埋單條數都係差唔多
- 都俾得兩萬啦, 點解唔加多一萬攻頂買R5,  8K + 4500像數,有排用喎
Canon 唔只出牙膏叻, 計呢D數仲叻
作者: marcochl    時間: 2020-7-10 14:06

回覆 51# MAX100

我一早由5D4 換左R, 加左3000 左右, 當係買保養
然後呢年幾入左4 支RF鏡, 換左CPU, 換左mon, upgrade 左storage, 換左日YEN. 為既就係等呢部機
點知依家冇 得 飛
作者: HONG-BAC    時間: 2020-7-10 14:11

回覆 52# marcochl

我之前又度又縮

死都唔肯轉淆

睇嚟我遲啲都轉
作者: JLO    時間: 2020-7-10 14:19

為何 R6 個 AF points 會比 R5 多 (6072 vs 5940)?

via HKEPC Reader for Android
作者: kachanhk    時間: 2020-7-10 14:33

為何 R6 個 AF points 會比 R5 多 (6072 vs 5940)?

via HKEPC Reader for Android
JLO 發表於 2020-7-10 14:19

cmos 設計分別卦?不過其實都係數字遊戲,實用上未必感受到咁多,要睇埋對焦上功能仲有無分別
作者: marcochl    時間: 2020-7-10 14:37

回覆 54# JLO

睇怕係AF格仔大細問題
作者: JLO    時間: 2020-7-10 14:41

見有網頁話R6個EVF只有60fps, 而R5有120fps……睇返官網又冇寫, 所以唔知真唔真

via HKEPC Reader for Android
作者: goshigoo    時間: 2020-7-10 15:01

回覆  MAX100

我一早由5D4 換左R, 加左3000 左右, 當係買保養
然後呢年幾入左4 支RF鏡, 換左CPU, 換左mon ...
marcochl 發表於 2020-7-10 14:06


5D4同R應該唔同level;  所以ching要入返R5先得!
作者: goshigoo    時間: 2020-7-10 15:06

見有網頁話R6個EVF只有60fps, 而R5有120fps……睇返官網又冇寫, 所以唔知真唔真

via HKEPC Reader for And ...
JLO 發表於 2020-7-10 14:41



會唔會攪錯咗個4K fps?
作者: marcochl    時間: 2020-7-10 15:16

回覆 58# goshigoo

你問我我會話係一樣, 除左電, 冇雙卡, 同埋少左D 轉盤joystrick 之外R 比5D4 好用
作者: kachanhk    時間: 2020-7-10 15:24

5D4同R應該唔同level;  所以ching要入返R5先得!
goshigoo 發表於 2020-7-10 15:01

marco ching 已講了話必買啦
作者: JLO    時間: 2020-7-10 15:51

回覆 59# goshigoo


    https://www.techradar.com/news/c ... es-you-need-to-know

.....The Canon EOS R6 has a resolution of 3.69-million dots at 60fps, compared with the R5’s 5.76-million dots at 120fps. The R5’s higher resolution and faster frame rate should mean it delivers a more organic visual experience, closer to that of an optical viewfinder......
作者: goshigoo    時間: 2020-7-10 16:03

回覆  goshigoo

你問我我會話係一樣, 除左電, 冇雙卡, 同埋少左D 轉盤joystrick 之外R 比5D4 好用 ...
marcochl 發表於 2020-7-10 15:16



DSLR未落~~~
ching  係唔係用adapter? 定係買晒RF lens?
adapter好唔好用?
作者: 唔知幾時    時間: 2020-7-10 16:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: marcochl    時間: 2020-7-10 16:35

回覆 63# goshigoo

岩岩轉果陣我都係成手EF 鏡, 例如1635/4, 70200/4, 35.4 II, 100/2.8, 另外仲有支milvus 25/1.4
後尾就賣左1635 同70200 換RF 1535, 70200, 依家就得返後三支係EF

用adapter 其實完全冇問題, 係會長D 重DD lor
另外由於有ef-rf drop-in filter, 某程度上係幫左D 唔方便裝filter 既EF 鏡一大個忙
作者: ~chimagun~    時間: 2020-7-10 16:36

通常心路歷程都係:
- 開頭諗買R
- 但係R6性能強咁多, 差幾千蚊有防震,可以買平鏡用喎,埋單條數都係差唔 ...
MAX100 發表於 2020-7-10 13:56


我都係咁諗hahahahaha
作者: jeremymak    時間: 2020-7-10 16:38

竟然冇人講a7siii

呢部有夠黑科技

唔勁唔出
作者: goshigoo    時間: 2020-7-10 17:06

我想要7D3
唔知幾時 發表於 2020-7-10 16:32


我估唔會再有....
DSLR好可能得返1D series

highend => 1DX series
midend => EOS R
APSC -> EOS-M

EOS R攪到有EF lens既人再買過RF鏡
作者: 唔知幾時    時間: 2020-7-10 17:29

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: marcochl    時間: 2020-7-10 17:34

回覆 68# goshigoo

機能上1DX3 已經完敗於R5 R6
而且明顯依家重心已經係RF , 所以我覺得早轉早著數
作者: marcochl    時間: 2020-7-10 17:35

回覆 69# 唔知幾時

你當R6 係一部2 萬有找既1DX3 個心應該會係買買買
作者: JLO    時間: 2020-7-10 17:39

回復 65 #marcochl

咁咪唔洗轉RF鏡…… 因轉晒太貴了

via HKEPC Reader for Android
作者: JLO    時間: 2020-7-10 17:40

原來R5/6 冇GPS,有些不便

via HKEPC Reader for Android
作者: goshigoo    時間: 2020-7-10 17:47

回覆  goshigoo

機能上1DX3 已經完敗於R5 R6
而且明顯依家重心已經係RF , 所以我覺得早轉早著數 ...
marcochl 發表於 2020-7-10 17:34



越遲越平
作者: marcochl    時間: 2020-7-10 17:48

回覆 72# JLO

唔駛, 唔介意長少少全部EF 都冇所謂
作者: aichun    時間: 2020-7-10 18:07

竟然冇人講a7siii

呢部有夠黑科技

唔勁唔出
jeremymak 發表於 2020-7-10 16:38


呢個帖係奸狼梗係講奸狼啦
作者: Turboaftershave    時間: 2020-7-10 18:14

回覆  唔知幾時

你當R6 係一部2 萬有找既1DX3 個心應該會係買買買
marcochl 發表於 2020-7-10 17:35


Canon 好似無講話R6 用1DX III 的AF system (R5就yes)
只是CMOS一樣都系 20MP
我估會弱D

我系估會否R5 賣佛心價,1DX III 要減價 遷就
作者: jeremymak    時間: 2020-7-10 18:20

呢個帖係奸狼梗係講奸狼啦
aichun 發表於 2020-7-10 18:07



    富豪快啲開r5啦
作者: marcochl    時間: 2020-7-10 18:22

本帖最後由 marcochl 於 2020-7-10 18:30 編輯

回覆 77# Turboaftershave

講明R5 同R6 都係同一套DPAF II 對焦, 都係同一樣12/20 fps
仲有R5/R6 果套分分鐘係先進過1DX3 果套

(原諒係簡體, 垃圾香港網未update)
1DX3
自动对焦类型        全像素双核CMOS AF(Dual Pixel CMOS AF)相差检测方式 ※在RAW或4K 59.94P/50P(NTSC/PAL)短片拍摄时自动对焦不可用
可用的自动对焦点位        最大3869个
自动选择时的可用自动对焦区域        最大525区
对焦覆盖范围        长约90%×宽约100%的面积,长约80%×宽约80%的面积 ※根据使用的镜头不同而异
对焦亮度范围        EV -6~18(F1.2、中央对焦点、室温、ISO 100、单次自动对焦)

R5
自动对焦
自动对焦类型        全像素双核CMOS AF(Dual Pixel CMOS AF)相差检测方式
可用的自动对焦点位        最大5940个
自动选择时的可用自动对焦区域        最大1053区
对焦覆盖范围        自动对焦框自动选择时(面部+追踪模式):长约100%×宽约100%的面积,自动对焦框手动选择时(其他模式):长约90%×宽约100%的面积
※根据使用镜头及长宽比等的设置不同对焦覆盖范围可能不同
对焦亮度范围        EV -6~20(使用F1.2镜头、中央自动对焦点、23℃、ISO 100、单次自动对焦)
※采用DS(平滑散焦)镀膜的RF镜头除外

R6
自动对焦
自动对焦类型        全像素双核CMOS AF(Dual Pixel CMOS AF)相差检测方式
可用的自动对焦点位        最大6072个
自动选择时的可用自动对焦区域        最大1053区
对焦覆盖范围        自动对焦框自动选择时(面部+追踪模式):长约100%×宽约100%的面积,自动对焦框手动选择时(其他模式):长约90%×宽约100%的面积
※根据使用镜头及长宽比等的设置不同对焦覆盖范围可能不同
对焦亮度范围        EV -6.5~20(使用F1.2镜头、中央自动对焦点、23℃、ISO 100、单次自动对焦)
※采用DS(平滑散焦)镀膜的RF镜头除外
作者: kachanhk    時間: 2020-7-10 18:39

回復 marcochl

咁咪唔洗轉RF鏡…… 因轉晒太貴了

via HKEPC Reader for Android
JLO 發表於 2020-7-10 17:39


可以唔使轉 RF, 我都係用返 EF 鏡
作者: pc1668    時間: 2020-7-10 18:43

我估唔會再有....
DSLR好可能得返1D series

highend => 1DX series
midend => EOS R
APSC -> EOS-M

EOS ...
goshigoo 發表於 2020-7-10 17:06


I was a 1 series user long ago.  To be honest, it's way t....o....o heavy .  Mirrorless is the way to go.
作者: ten123456789    時間: 2020-7-10 18:45

本帖最後由 ten123456789 於 2020-7-10 18:58 編輯

回覆 79# marcochl

應該就1dx3再改進
我見大陸發佈會有講R6係1dx3閹出黎

佢個新加個AI對焦有齊P記同sony個特性

[youtube]KZxF_ADf4eg[/youtube]
作者: 我係小魚兒    時間: 2020-7-10 19:29

比想像中平,魚導gogogo
aichun 發表於 2020-7-10 11:20



    等SONY中....冇錢呀....
作者: goshigoo    時間: 2020-7-10 19:35

I was a 1 series user long ago.  To be honest, it's way t....o....o heavy .  Mirrorless is the ...
pc1668 發表於 2020-7-10 18:43


1DX3 => 1440g
5D4 => 890g
R5 => 738g
R6 => 680
A73 => 650

其實Canon Mirrorless 機比Sony 大同重
但手感好;
Canon 好識marketing
如果真係想輕同細 => EOS M series
作者: goshigoo    時間: 2020-7-10 19:39

回覆  marcochl

應該就1dx3再改進
我見大陸發佈會有講R6係1dx3閹出黎

佢個新加個AI對焦有齊P記同sony個 ...
ten123456789 發表於 2020-7-10 18:45

段video show到個AF好勁~~~~
作者: JLO    時間: 2020-7-10 19:59

就係R6個最大AF points 比R5多,買R5好似好唔抵咁

via HKEPC Reader for Android
作者: Turboaftershave    時間: 2020-7-10 20:30

回覆 79# marcochl

唔好介意我甘想
我真系難以相信Canon 會甘insane

R6 如果真系同R5 & 1DX III 一樣
賣尼個價真系平到鎮

因為我看過1DX III 的CAF 是同a9 ii 平手
https://youtu.be/VaYQ5yphhsE

我看完Gordon 個條片 看來真系有可能the same
https://youtu.be/tDP0kCw9Ewc
作者: marcochl    時間: 2020-7-10 20:49

回覆 87# Turboaftershave

有呢個想法好正常的, canon今次係擠到成地都係牙膏
作者: aichun    時間: 2020-7-10 21:46

富豪快啲開r5啦
jeremymak 發表於 2020-7-10 18:20



    我冇做富豪好耐啦
作者: kachanhk    時間: 2020-7-10 22:21

我冇做富豪好耐啦
aichun 發表於 2020-7-10 21:46


做網友眼中富豪
作者: kachanhk    時間: 2020-7-10 22:24

我反而希望 R5/R6 插閃燈時,EVF 可以 on/off 模擬曝光
現在 R 係強制 off
作者: jeremymak    時間: 2020-7-10 23:36

我冇做富豪好耐啦
aichun 發表於 2020-7-10 21:46



    講都冇人信
作者: usei    時間: 2020-7-10 23:38

1DX3 => 1440g
5D4 => 890g
R5 => 738g
R6 => 680
A73 => 650
goshigoo 發表於 2020-7-10 19:35


1DX3 咁重
1DX3 + 70200 2.8 IS 用起來好重
作者: marcochl    時間: 2020-7-10 23:53

回覆 93# usei

所以先話RF 系列有好大突破
R5 > 738g
RF 70-200 > 1070g
Total = 1808g

1DX3 => 1440g
EF 70-200 > 1480g
Total = 2920g
作者: pc1668    時間: 2020-7-11 10:19

本帖最後由 pc1668 於 2020-7-11 10:20 編輯
1DX3 => 1440g
5D4 => 890g
R5 => 738g
R6 => 680
A73 => 650

其實Canon Mirrorless 機比Sony 大同重
但 ...
goshigoo 發表於 2020-7-10 19:35


About Canon and Nikon:
As per my experience, Canon's QC is not that good (both body and L lens, made in Japan doesn't help).  I was the service centre "常客" !  Had talked to technician (a couple of times) over the phone regarding how to fix this and that.  Pretty waste of time.  After selling the 1 series (and L glasses), no look back anymore ... and switched to Nikon (much much better QC).   

M4/3:
Due to health reason (years ago), I was unable to carry the crazy heavy Nikon FF gears.  At the end, sold all Nikon gears and switched to Pan M4/3.  M4/3 can't compete with FF as far as IQ is concerned. However, as a balance between IQ and portability, M4/3 is my cup of tea.
作者: goshigoo    時間: 2020-7-11 11:24

回覆  usei
所以先話RF 系列有好大突破
R5 > 738g
RF 70-200 > 1070g
Total = 1808g

1DX3 => 1440g
EF 70-200 > 1480g
Total = 2920g
marcochl 發表於 2020-7-10 23:53


Fair啲應該比較5D4
5D4+70-200 = 890g + 1480g = 2379
A7iii + 70-180 (Tamron) = 650g + 810g = 1460g

The A73 combo (1460g) is still lighter than R5 combo (1808g)....

如果想輕:
m43: GX9 + 35-100 f/2.8 => 450g + 360g = 810g
作者: goshigoo    時間: 2020-7-11 11:26

About Canon and Nikon:
As per my experience, Canon's QC is not that good (both body and L lens, ma ...
pc1668 發表於 2020-7-11 10:19


You should go for dual system
m43: Street / Landscape (Hiking / travelling)
FF: Sports / Astro / portrait
作者: marcochl    時間: 2020-7-11 14:53

回覆 96# goshigoo

5d4 機能唔得呢,要做到12/20 係得1仔之嘛
講真如果今年唔係有肺炎,canon 一定會棒部r5 做奧運之星
作者: JLO    時間: 2020-7-11 15:12

本帖最後由 JLO 於 2020-7-11 15:44 編輯

其實 R5 會唔會有 overheat (就算唔多拍片, 只在烈日下連拍) 和 超耗電問題?
如果係, 咁就好唔實用了

via HKEPC Reader for Android
作者: goshigoo    時間: 2020-7-11 16:43

其實 R5 會唔會有 overheat (就算唔多拍片, 只在烈日下連拍) 和 超耗電問題?
如果係, 咁就好唔實用了

via  ...
JLO 發表於 2020-7-11 15:12


啲reviewer有講過會overheat; 同埋係唔知幾時會, 佢話要睇環境
但就算overheat;  今年佢都冇對手~~~~A7s III連8K都冇~~~





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2