Board logo

標題: 新Mirrorless - Canon R5/R6, Nikon Z5, Sony A7s III [打印本頁]

作者: goshigoo    時間: 2020-7-7 15:46     標題: 新Mirrorless - Canon R5/R6, Nikon Z5, Sony A7s III

本帖最後由 goshigoo 於 2020-7-7 16:02 編輯

Sony好似今日有發佈會

A7s III就呢個暑假出

Canon 7月9日出

仲有鏡:


Nikon七月尾出Z5; 年尾出新Z6/Z7


Canon R5 - USD3500
Canon R6 - USD2500
Nikon Z5 - USD 1500?
Sony A7s III - ~ USD 3000 ?

你地睇好邊個System?
Canon出完R5/R6 - 即刻變成好吸引!!!
作者: ten123456789    時間: 2020-7-7 15:50

我見最新rumors好似係依個價
R6 2500USD  
R5 3500USD

作者: summytsoi    時間: 2020-7-7 15:56

RF系統可以話黎緊才是發揮全力的狀態,之前比較似過渡/試水溫機種

作為Sony用家希望部A7S III規格跟上,其實目前Sony相機係冇一部可以4K 60P的
呢個比有沒有8K更加重要,仲有係顏色編碼。
不過講咁多我其實買唔起呢部機,但至少有個型號係可以升級,而唔係依家咁樣冇得玩4K 60P。

BTW我仲聽過一個rumour話Sony會出一部更入門的FF機,叫A5
如果係都幾好
要求唔高,A7III spec加上4K60P,有反mon就已經夠
作者: goshigoo    時間: 2020-7-7 16:11

本帖最後由 goshigoo 於 2020-7-7 16:13 編輯
RF系統可以話黎緊才是發揮全力的狀態,之前比較似過渡/試水溫機種

作為Sony用家希望部A7S III規格跟上,其 ...
summytsoi 發表於 2020-7-7 15:56


R5 8K, 4K @fps 冇time limit, 冇crop...
一部R5可以同時間打晒A7s, A7r, A9


加埋佢有個Top Panel; Hybrid IBIS; HEIF/H265 support/DPAF......真係太勁

Canon既control一向比其他廠就手; Sony就唔知點解部機操作咁慢
Nikon, 我驚佢好快步Olympus之後....

希望Z5, R6可以逼到Sony A7 IV再賣大包
作者: summytsoi    時間: 2020-7-7 16:16

R5 8K, 4K @fps 冇time limit, 冇crop...
一部R5可以同時間打晒A7s, A7r, A9

  • 45MP => A7r
  • 8K RAW, ...
    goshigoo 發表於 2020-7-7 16:11



  •     2020年個mon竟然唔可以touch setting真係反人類.....
    作者: goshigoo    時間: 2020-7-7 16:23

    2020年個mon竟然唔可以touch setting真係反人類.....
    summytsoi 發表於 2020-7-7 16:16


    你講緊Sony?
    Sony硬件勁; 軟件差~~~
    Nikon Z6其實幾好手感; 但啲鏡唔知點解AF係慢啲; eye af 又唔夠Sony快...
    Nikon S鏡又特別樣衰
    作者: ten123456789    時間: 2020-7-7 16:24

    回覆 4# goshigoo

    R5個8K同電子快門我覺得個rolling shutter都係會好大
    影運動拎黎打a9應該唔得
    4K120又九成九唔係超采
    如果4K60有超采 有內錄raw就幾吸引下
    作者: summytsoi    時間: 2020-7-7 16:29

    你講緊Sony?
    Sony硬件勁; 軟件差~~~
    Nikon Z6其實幾好手感; 但啲鏡唔知點解AF係慢啲; eye af 又唔夠Sony ...
    goshigoo 發表於 2020-7-7 16:23



        係Sony啊,我當初買機時都考慮左好耐,因為其他優點先忍耐冇touch呢個缺點
    部ZV-1算係改革左,第一部側翻mon
    但都仲係冇touch setting
    其實呢d vlog幾講求易用,呢方面特別重要

    不過如果旗艦機的話,反而未必最重要
    作者: goshigoo    時間: 2020-7-7 16:34

    回覆  goshigoo

    R5個8K同電子快門我覺得個rolling shutter都係會好大
    影運動拎黎打a9應該唔得
    4K120又九成九唔係超采
    如果4K60有超采 有內錄raw就幾吸引下
    ten123456789 發表於 2020-7-7 16:24


    佢可以做到uncropped 4K @ 120fps => 點解你覺得rolling shutter會好大?

    其實個mechanical shutter都有12 fps....45MPixel有12fps; 幾年前12 fps已經係flagship

    影完8K => postprocess downsample去4K.....點都好過其他冇8K既機.....
    作者: ahshing    時間: 2020-7-7 16:38

    你講緊Sony?
    Sony硬件勁; 軟件差~~~
    Nikon Z6其實幾好手感; 但啲鏡唔知點解AF係慢啲; eye af 又唔夠Sony ...
    goshigoo 發表於 2020-7-7 16:23


    其實AF algorithm都係軟件...
    仲有color science,codec,通通都係軟件
    我又唔覺sony軟件好差...
    作者: goshigoo    時間: 2020-7-7 16:56

    其實AF algorithm都係軟件...
    仲有color science,codec,通通都係軟件
    我又唔覺sony軟件好差... ...
    ahshing 發表於 2020-7-7 16:38


    我估你係Sony用家
    我意思係個UI / 介面嗰part
    Sony UI出晒名架啦...
    作者: ahshing    時間: 2020-7-7 16:59

    我估你係Sony用家
    我意思係個UI / 介面嗰part
    Sony UI出晒名架啦...
    goshigoo 發表於 2020-7-7 16:56


    我係用左10年既Sony用家...
    如果你覺得a7差,咁你真係要試下a700
    但老實我覺得一d都唔差,常用既功能set好哂custom key同fav. menu,咁你跟本就唔需要入menu
    作者: ten123456789    時間: 2020-7-7 17:02

    回覆 9# goshigoo

    因為我覺得個4K120 會係跳采做8MP輸出

    同埋依部野玩真8K個存儲成本太高 同後期部機要幾好
    我依家XT4嘅10bit 4K60 H265都唔係下下剪得郁

    講實用嘅話都係4K60 RAW多人用到
    作者: goshigoo    時間: 2020-7-7 17:13

    我係用左10年既Sony用家...
    如果你覺得a7差,咁你真係要試下a700
    但老實我覺得一d都唔差,常用既功能set ...
    ahshing 發表於 2020-7-7 16:59


    其實你去試吓Nikon Z6 / Canon / Panasonic 啲機你就知Sony係差啲
    我簡單咁想check focus; Sony要按兩次, Canon/Nikon 一吓就得
    同埋Sony playback / operation唔知點解咁慢
    作者: wingkps2    時間: 2020-7-7 17:15

    SONY 其實....用慣左..我覺得冇咩問題..
    我用左SONY幾年.唔慣既就咩牌子都唔慣.
    只係對比用左咁多年老牌子...咁應係唔慣.唔係難.
    作者: goshigoo    時間: 2020-7-7 17:16

    本帖最後由 goshigoo 於 2020-7-7 17:24 編輯
    回覆  goshigoo

    因為我覺得個4K120 會係跳采做8MP輸出

    同埋依部野玩真8K個存儲成本太高 同後期部機要幾好
    我依家XT4嘅10bit 4K60 H265都唔係下下剪得郁

    講實用嘅話都係4K60 RAW多人用到
    ten123456789 發表於 2020-7-7 17:02


    你諗吓; 一部做到Full Frame uncropped 8K 30fps既機...
    你要佢做1/4 resolution, 快4 倍fps => 即係個data rate一樣

    其實都好合埋......
    唔明點解你係話佢做唔到

    其實Uncropped, Unlimited time 8K.....真係好鬼勁架......Sony A7s III都做唔到


    同埋你唔要佢8K; 咁咪用4K Raw輸出....點睇都勁過其他機
    你仲要諗吓佢個sensor有成45M....你當只用12fps mechanical shutter都真係好勁:
    [attach]2203865[/attach]
    作者: pc1668    時間: 2020-7-7 17:22

    本帖最後由 pc1668 於 2020-7-8 10:46 編輯

    回覆 1# goshigoo

    Sony's touch LCD user experience is quite bad.  And I dislike Canon's IQ (had the 1 series with a couple of L glass long ago).  If I want to get a FF mirrorless, Nikon (used D700 for 9 years) would be my first choice.
    作者: marcochl    時間: 2020-7-7 17:23

    字面規格睇今年都係canon 既天下架啦
    依家個問題係...邊到買cfexpress 平
    作者: HenryxHenry    時間: 2020-7-7 17:25

    回覆 1# goshigoo


    F11已經夠細了, 太陽唔夠猛都唔夠光    仲出啲RF 1.4X 2X俾佢....其實可以點用呢?
    作者: ten123456789    時間: 2020-7-7 17:28

    回覆 16# goshigoo

    采樣降到1/4 resolution咪又姐係8MP
    超采係講緊8K采樣 再機內處理成4K

    過幾日出到黎你咪知係跳采定超采
    作者: marcochl    時間: 2020-7-7 17:30

    回覆 19# HenryxHenry

    其實呢2 支都唔係L 鏡, 明顯主打超遠攝入門用家啦, 而且咁細咁輕......
    另外DPAF 對焦其實唔太怕低光
    作者: NPNT    時間: 2020-7-7 17:33

    係Sony啊,我當初買機時都考慮左好耐,因為其他優點先忍耐冇touch呢個缺點
    部ZV-1算係改革左,第一 ...
    summytsoi 發表於 2020-7-7 16:29


    touch mon...... 好重要!
    但係我熄左
    作者: ahshing    時間: 2020-7-7 17:34

    本帖最後由 ahshing 於 2020-7-7 17:35 編輯
    其實你去試吓Nikon Z6 / Canon / Panasonic 啲機你就知Sony係差啲
    我簡單咁想check focus; Sony要按兩次, ...
    goshigoo 發表於 2020-7-7 17:13


    試過,canon r既touch gui無疑係好,但sony個取向係你㩒返機身上面d制
    nikon z的話,不敢苟同
    放大對焦的話menu好似係可以set㩒第一下係1.0定7.4x
    作者: wingkps2    時間: 2020-7-7 17:41

    我都係關touch.
    作者: goshigoo    時間: 2020-7-7 17:47

    回覆  goshigoo


    F11已經夠細了, 太陽唔夠猛都唔夠光    仲出啲RF 1.4X 2X俾佢....其實可以點用 ...
    HenryxHenry 發表於 2020-7-7 17:25


    1.4x, 2x唔係出俾佢啦,佢有70-200 f/2.8

    f/11, 轉去m43咪 f/5.6
    陽光夠,高啲ISO,當然用到

    你有冇見過支600 f/4有幾大支

    而家要睇佢全開光圈有幾sharp
    作者: marcochl    時間: 2020-7-7 17:57

    回覆 25# goshigoo

    曾經有傳聞70-200 未必用到, 唔知真假
    作者: ten123456789    時間: 2020-7-7 17:57

    回覆 23# ahshing

    我比較鐘意係P記果隻一禁Q制就有唔同拍片格式同Color profile比你用touch mon揀
    仲有WB 對焦 測光mode 連拍果D
    作者: ahshing    時間: 2020-7-7 18:12

    本帖最後由 ahshing 於 2020-7-7 18:14 編輯
    回覆  ahshing

    我比較鐘意係P記果隻一禁Q制就有唔同拍片格式同Color profile比你用touch mon揀
    仲有WB 對 ...
    ten123456789 發表於 2020-7-7 17:57


    呢d Sony全部都可以set入去Fn menu啊
    7年前既一代a7就可以了
    不過sony唔可以用touch做adjust,所以佢俾左你三個(前/後/中)轉盤

    當你用慣左轉盤,雖然eos r既touch基本上可以控制哂所有野,但用返佢個轉盤既時候,有d野前轉盤控制到但後轉盤控制唔到,咁你就會覺得好奇怪,要摸下到底邊個盤先可以adjust到個setting,呢點用sony又反而未遇過
    作者: chiman127    時間: 2020-7-7 18:12

    回覆  goshigoo

    曾經有傳聞70-200 未必用到, 唔知真假
    marcochl 發表於 2020-7-7 17:57



        以前EF得唔得?
    作者: marcochl    時間: 2020-7-7 18:37

    本帖最後由 marcochl 於 2020-7-7 18:41 編輯

    回覆 29# chiman127

    以前EF 果支夾EF extender 當然冇問題

    但RF 果支最後果組鏡好似冇留位比extender 突出黎果part..

    https://www.dpreview.com/forums/thread/4447288

    https://www.canonrumors.com/here ... ter-specifications/
    [attach]2203870[/attach]
    作者: ten123456789    時間: 2020-7-7 18:45

    本帖最後由 ten123456789 於 2020-7-7 20:00 編輯

    回覆 28# ahshing

    都係睇多唔多setting
    P記 Fuji分得細D 1080p 4K 24 25 48 50 跟住10bit 8bit 唔同bitrate
    S1H果D再細分FF s35
    我依家部XT4用Q menu改setting都要D時間
    作者: harryytm    時間: 2020-7-7 19:15

    本帖最後由 harryytm 於 2020-7-7 19:19 編輯

    我用緊支二手 EF 135mm f/2L USM 光圈全開Sharp 到鎅手
    幾時出 RF 135mm f/2L IS USM 比 EOS R 系統
    作者: goshigoo    時間: 2020-7-7 19:49

    回覆  ahshing

    我比較鐘意係P記果隻一禁Q制就有唔同拍片格式同Color profile比你用touch mon揀
    仲有WB 對 ...
    ten123456789 發表於 2020-7-7 17:57



    P記UI最爽!
    Sony 真係怕
    作者: goshigoo    時間: 2020-7-7 19:49

    回覆  chiman127

    以前EF 果支夾EF extender 當然冇問題

    但RF 果支最後果組鏡好似冇留位比extender 突出 ...
    marcochl 發表於 2020-7-7 18:37


    咁真係似用唔到喎~~~
    作者: goshigoo    時間: 2020-7-7 19:51

    本帖最後由 goshigoo 於 2020-7-7 19:54 編輯
    我用緊支二手 EF 135mm f/2L USM 光圈全開Sharp 到鎅手
    幾時出 RF 135mm f/2L IS USM 比 EOS R 系統:shifty ...
    harryytm 發表於 2020-7-7 19:15


    好似有支70-135 f/2L會出
    但你見Canon出RF 50 f/1.2, RF 85 f/1.2 - 佢好可能會出RF 135 f/1.8什至f/1.4!
    作者: marcochl    時間: 2020-7-7 20:21

    回覆 35# goshigoo

    我相信canon 會出一大堆1.2 prime
    然後出無敵f2 trinity
    2.8 trinity 係中階入門

    之後又會有一大堆帶1:2 macro f2 Prime
       
    諗起都覺得痴線
    作者: G-核戰機    時間: 2020-7-7 20:42

    EOS R出支200-500真係考慮下買
    作者: chiman127    時間: 2020-7-7 20:43

    回覆  chiman127

    以前EF 果支夾EF extender 當然冇問題

    但RF 果支最後果組鏡好似冇留位比extender 突出 ...
    marcochl 發表於 2020-7-7 18:37



        可能今次有突破呢
    作者: marcochl    時間: 2020-7-7 20:53

    回覆 37# G-核戰機

    Canon RF 100-500mm f/4-7.1L IS
    作者: kachanhk    時間: 2020-7-7 21:41

    回覆  goshigoo

    我相信canon 會出一大堆1.2 prime
    然後出無敵f2 trinity
    2.8 trinity 係中階入門

    之後又 ...
    marcochl 發表於 2020-7-7 20:21

    我覺得未必會一大堆1.2 prime,最多出埋 24 , 35
    f2 trinity即是指?
    作者: marcochl    時間: 2020-7-7 22:07

    回覆 40# kachanhk

    咪出左支28-70 f2 既
    一直都有傳話會有支1xmm range f2
    仲有70-135 f2 左右既野

    反正依家有ibis , 冇is 既鏡都好實用
    作者: ahshing    時間: 2020-7-7 22:32

    P記UI最爽!
    Sony 真係怕
    goshigoo 發表於 2020-7-7 19:49


    如果你set好哂d制,跟本唔洗入menu
    作者: ahshing    時間: 2020-7-7 22:34

    回覆  ahshing

    都係睇多唔多setting
    P記 Fuji分得細D 1080p 4K 24 25 48 50 跟住10bit 8bit 唔同bitrate ...
    ten123456789 發表於 2020-7-7 18:45


    Sony先天codec option少
    我set左record format去fav. menu
    來來去去都係用100p 100m或者50p 25m
    作者: NPNT    時間: 2020-7-7 22:56

    如果你set好哂d制,跟本唔洗入menu
    ahshing 發表於 2020-7-7 22:32



    X2
    作者: kachanhk    時間: 2020-7-7 22:57

    回覆  kachanhk

    咪出左支28-70 f2 既
    一直都有傳話會有支1xmm range f2
    仲有70-135 f2 左右既野

    反正依 ...
    marcochl 發表於 2020-7-7 22:07


    哦,咁都值得期待
    作者: HenryxHenry    時間: 2020-7-7 23:28

    回覆 21# marcochl


    都係好事黎,起碼唔使下下都幾萬至十萬埋單先....
    作者: HenryxHenry    時間: 2020-7-7 23:30

    回覆 25# goshigoo


    轉接m43有f5.6 咁好?  how?  用減焦環?
    作者: marcochl    時間: 2020-7-7 23:43

    回覆 47# HenryxHenry

    個意思係M43 F5.6 等效FF F11
    作者: goshigoo    時間: 2020-7-8 00:09

    我覺得未必會一大堆1.2 prime,最多出埋 24 , 35
    f2 trinity即是指?
    kachanhk 發表於 2020-7-7 21:41


    Canon出咗支28-70 f/2
    傳會出70-135 f/2

    或者之後可能出18-28 f/2?
    作者: sl110070    時間: 2020-7-8 01:59

    a7s3如無意外應該係用imx435
    作者: goshigoo    時間: 2020-7-8 06:44

    a7s3如無意外應該係用imx435
    sl110070 發表於 2020-7-8 01:59


    但傳聞A7s III影唔到8K?
    作者: wingkps2    時間: 2020-7-8 08:46

    回覆 44# NPNT


        X3.
    d 人都低低地。影相咁喜歡入meun,.
    作者: HenryxHenry    時間: 2020-7-8 09:15

    回覆 48# marcochl

    話明等效喎?   FF  F11等效 M43 F5.6 ?? 真心唔識
    作者: goshigoo    時間: 2020-7-8 09:24

    回覆  marcochl

    話明等效喎?   FF  F11等效 M43 F5.6 ?? 真心唔識
    HenryxHenry 發表於 2020-7-8 09:15


    Just check it out yourselves

    [attach]2204035[/attach]
    作者: HenryxHenry    時間: 2020-7-8 09:49

    回覆 54# goshigoo


    咁原來都幾好喎, 細幅係當收2級光圈, 咁用M43影生態啲雀鳥或者蝴蝶咪可以成隻SHARP好多?
    作者: Turboaftershave    時間: 2020-7-8 10:20

    本帖最後由 Turboaftershave 於 2020-7-8 10:35 編輯

    回覆 54# goshigoo

    請問尼幅圖原本個topic講近D咩?

    如果又係講CMOS size 同 等效進光量 呈反比/正比
    請師兄吾好再信尼D野錯誤concept

    正確concept:
    CMOS size 不同,等效進光量 still the same (正統用T-Stop去講)
    https://www.youtube.com/watch?v=YF-VJpePTIY

    我看吾明等效D咩
    散景等效就講得通
    但條數系米按尼個比例甘計,我無研究過
    作者: goshigoo    時間: 2020-7-8 11:13

    本帖最後由 goshigoo 於 2020-7-8 11:24 編輯
    回覆  goshigoo

    請問尼幅圖原本個topic講近D咩?

    如果又係講CMOS size 同 等效進光量 呈反比/正比
    請師兄 ...
    Turboaftershave 發表於 2020-7-8 10:20



    唔知你唔明啲乜~~~~   
    比較唔同sensor, 都係用equivalent架啦

    即係你想影一張相你用
    1. 50mm f/2.8 ISO 400 1/60s @ FF
    2. 25mm f/1.4 ISO 100 1/60s @m43

    兩相張出黎既個效果會最接近
    "效果" => 景深 / 視角 / Noise / Exposure


    我見你quote Tony個youtube
    你有冇睇佢呢個video
    https://www.youtube.com/watch?v=f5zN6NVx-hY

    佢係6分幾鐘講既就係我上面所講既
    作者: marcochl    時間: 2020-7-8 11:13

    回覆 55# HenryxHenry

    等效既意思係解相等效果, 而唔係話sharp 好多
    sharp 唔sharp 始終都係睇返鏡片光學質素同埋sensor pixel 數目+質素
    作者: goshigoo    時間: 2020-7-8 11:19

    回覆  goshigoo


    咁原來都幾好喎, 細幅係當收2級光圈, 咁用M43影生態啲雀鳥或者蝴蝶咪可以成隻SHARP好多 ...
    HenryxHenry 發表於 2020-7-8 09:49


    實際唔係; 因為sensor真係唔同
    m43既鏡resolution冇FF咁好
    作者: mokngaihong    時間: 2020-7-8 11:26

    回覆 50# sl110070

    係咪傳聞又可以1500 影低光又可轉6100 高解象果粒?係就a7r iv 都可以。。。
    作者: goshigoo    時間: 2020-7-8 11:46

    回覆  sl110070

    係咪傳聞又可以1500 影低光又可轉6100 高解象果粒?係就a7r iv 都可以。。。 ...
    mokngaihong 發表於 2020-7-8 11:26



    imx435影到8K
    A7s III rumor係冇8K
    作者: usei    時間: 2020-7-8 11:48

    但傳聞A7s III影唔到8K?
    goshigoo 發表於 2020-7-8 06:44


    遲一代出應該無問題
    反正 canon 唔會平賣

    可能等緊 8K codec
    h266 未完成
    av1 已有成品可以測試而且不用專利 , av1 還包括了 AVIF 可升級 image format
    作者: goshigoo    時間: 2020-7-8 11:58

    遲一代出應該無問題
    反正 canon 唔會平賣

    可能等緊 8K codec
    h266 未完成
    av1 已有成品可以測試而且不 ...
    usei 發表於 2020-7-8 11:48


    Canon R5 傳<USD 4000
    Sony A7s III 就 ~USD 3000

    聽日就知R5賣幾錢

    R5貴啲; 但佢一部打晒三部Sony (A7s, A7r, A9)
    R6希望2000 ~~~~ 話晒只得20M
    作者: Turboaftershave    時間: 2020-7-8 12:16

    唔知你唔明啲乜~~~~   
    比較唔同sensor, 都係用equivalent架啦

    即係你想影一張相你用
    1. 50mm f/2.8 I ...
    goshigoo 發表於 2020-7-8 11:13


    因為師兄似系focus on "f-stop"去講等效,所以我就問幅圖想代表住...

    focal length 等效當然系correct,無咩人會搞錯
    但M43的ISO200 表現差到要等同FF的ISO800 我就吾甘講
    低ISO我無刻意比較過,但片幅之間應該吾會差好遠

    Tony 條片6:00個d point 會好易產生misunderstanding
    他成個test應該系想帶出 "等效景深/DOF"
    (張相一模一樣時,不同CMOS 大小之間的setting) (只提focal length和f-stop就ok,同ISO無咩關係)

    尼個concept ok:
    FF + 200mm @ f5.6
    M43 + 100mm @ f2.8

    但ISO 個part 有D confusing (系因為要same shutter speed,所以要拉高FF的ISO)
    但要"等效景深/DOF" 無必要same shutter speed,可以same ISO

    所以下面有個comment got many thumbs-up:

    So in short, just so people don't misunderstand this - you're actually talking about the the effective DoF, not the actual amount of light coming through the lens. Logically, an f/2.8 on a full-frame is still a f/2.8 on a m43-camera, however the effective depth of field is equivalent of a f/5.6. This has to do with the size of the sensor, as you very well explained.

    Great explanation, just some bits and pieces that could've been misunderstood.

    Tony有D片都講錯野,吾好信灑
    但今次尼個test ok,只系他表達得吾清晰,將shutter speed和ISO 混埋一齊來講
    作者: goshigoo    時間: 2020-7-8 12:52

    因為師兄似系focus on "f-stop"去講等效,所以我就問幅圖想代表住...

    focal length 等效當然系correct, ...
    Turboaftershave 發表於 2020-7-8 12:16


    佢冇講錯
    其實好似唔少人都唔明...

    但如果你覺得佢錯,都冇所謂啦
    開心用返自己套Gears影相就得
    作者: jeremymak    時間: 2020-7-8 12:56

    佢冇講錯
    其實好似唔少人都唔明...

    但如果你覺得佢錯,都冇所謂啦
    開心用返自己套Gears影相就得 ...
    goshigoo 發表於 2020-7-8 12:52


    點會變iso800 ar
       

    其實我都唔明
    作者: sl110070    時間: 2020-7-8 12:57

    回覆 60# mokngaihong
    15/60mp嗰塊係imx521
    作者: kachanhk    時間: 2020-7-8 13:01

    回覆  NPNT


        X3.
    d 人都低低地。影相咁喜歡入meun,.
    wingkps2 發表於 2020-7-8 08:46

    我都會入menu set, 但我覺得都咁有咁的方便
    作者: ten123456789    時間: 2020-7-8 13:05

    回覆 62# usei

    賣緊八雞嘅FX9都係比6K超采嘅4K30 跟住s35 4k60
    後期再比raw 4k120外錄
    一步想sony比8k你都唔係咁現實
    作者: jeremymak    時間: 2020-7-8 13:05

    https://www.dpreview.com/reviews ... -1.0782425532934385


    looks similar bor
    作者: goshigoo    時間: 2020-7-8 13:33

    looks similar bor
    jeremymak 發表於 2020-7-8 13:05



    https://www.dpreview.com/article ... why-should-i-care/4

    如果睇唔明/或者唔認同就算啦

    講返嗰幾部新機
    作者: goshigoo    時間: 2020-7-8 13:35

    我都會入menu set, 但我覺得都咁有咁的方便
    kachanhk 發表於 2020-7-8 13:01



    Sony menu system 差應該都公認
    現實當然用慣咗/set晒quick menu會好啲
    但都改變唔到佢menu system 差呢個事實
    作者: lv123    時間: 2020-7-8 13:43

    太耐無影相,什麼都脫節。其實影相,最簡單,光圈、快門功能多未必用得着。
    作者: HenryxHenry    時間: 2020-7-8 13:44

    回覆 58# marcochl


    景深深啲,sharp位會多啲,不是嗎?
    作者: wingkps2    時間: 2020-7-8 14:03

    回覆 72# goshigoo


        好想知點公認難用.可唔可講下.我有興趣試下.你拎你部機出黎.試俾我睇下點難用法
    作者: s20012797    時間: 2020-7-8 14:06

    回覆  goshigoo


        好想知點公認難用.可唔可講下.我有興趣試下.你拎你部機出黎.試俾我睇下點難用法:agr ...
    wingkps2 發表於 2020/7/8 14:03


    2020仲用萬年Nokia Menu,你覺得好用當然最好
    作者: wingkps2    時間: 2020-7-8 14:11

    回覆 76# s20012797


         我都幾部機係手既..其實都唔難用喎.其實我都有用過幾款機既.冇咩分別..會唔會個人問題啊.
    你叫一個阿伯.....用智能電話..事實又真係好難用.
    作者: goshigoo    時間: 2020-7-8 14:22

    回覆  goshigoo


        好想知點公認難用.可唔可講下.我有興趣試下.你拎你部機出黎.試俾我睇下點難用法:agr ...
    wingkps2 發表於 2020-7-8 14:03


    唔好意思,唔係我講,好多review都係咁講

    https://www.kenrockwell.com/sony/a7-iii.htm
    Sony's usual disorganized menu system

    https://www.dpreview.com/forums/thread/4268402
    Got my A7III.. Sony menu system sucks

    https://www.pcmag.com/reviews/sony-a7-iii
    CONS: Dense menu system

    https://www.stevehuffphoto.com/2 ... see-yet-but-should/
    DRAWBACKS: The menu is too complex and deep

    https://www.theverge.com/platfor ... -review-specs-price
    BAD STUFF: Menu system could use a complete redesign

    https://www.the-digital-picture.com/Reviews/Sony-a7-III.aspx
    I'm both spoiled and acclimated to Canon's excellent, logical menu systems, but I feel lost in Sony's seemingly overly-difficult menu system structure that includes 32 subtabs under the 5 main tabs.

    或者你問吓佢地點解咁諗
    作者: calvin83    時間: 2020-7-8 14:22

    回復 73 #lv123

    你適合玩奶卡M機。
    作者: wingkps2    時間: 2020-7-8 14:26

    回覆 78# goshigoo


        咁又係SONY 咁後生

    咁你用左幾耐SONY?
    作者: wingkps2    時間: 2020-7-8 14:29

    成日話人地人地人地.
    自己冇感覺架
    作者: s20012797    時間: 2020-7-8 14:45

    回覆  goshigoo


        咁又係SONY 咁後生

    咁你用左幾耐SONY?
    wingkps2 發表於 2020/7/8 14:26


    9000 AF 1985年開始計,好難扮後生wo...
    作者: marcochl    時間: 2020-7-8 14:47

    回覆 74# HenryxHenry

    你講果樣野係淺景深同深景深既問題, 係兩種效果

    而我地之前講果個等效係講相近效果之下兩套系統既設定, 目標係得出相近結果
    作者: wingkps2    時間: 2020-7-8 14:52

    回覆 82# s20012797


       咁都後生好多大牌機喎
    作者: s20012797    時間: 2020-7-8 15:02

    回覆  s20012797


       咁都後生好多大牌機喎
    wingkps2 發表於 2020/7/8 14:52


    The Leica M mount ...... introduced in 1954.
    The Nikon F-mount ...... first introduced on the Nikon F camera in 1959.
    The Minolta A-mount ...... introduced in 1985.
    The canon  EF lens mount ...... was first introduced in 1987.

    難得揾到個canon 後生佢兩年...
    作者: wingkps2    時間: 2020-7-8 15:04

    回覆 85# s20012797


        The Minolta A-mount ...... introduced in 1985.    <<<<<<<<
    好彩你都知,咁應該係話>>>>Minolta
    作者: wingkps2    時間: 2020-7-8 15:09

    有冇人拍返段片,試俾我睇,SONY  MEUN點難用

    我真係好八掛
    作者: goshigoo    時間: 2020-7-8 16:04

    有冇人拍返段片,試俾我睇,SONY  MEUN點難用

    我真係好八掛
    wingkps2 發表於 2020-7-8 15:09


    我想請問Sony可唔可以一鍵100% playback係focus point度?

    Exposure compensation 係唔係可以ignore佢個專用 EC dial?  即係set死佢做0, 再用另一個dial控制,等佢每次reset 0?
    作者: goshigoo    時間: 2020-7-8 16:06

    有冇人拍返段片,試俾我睇,SONY  MEUN點難用

    我真係好八掛
    wingkps2 發表於 2020-7-8 15:09


    其實新機有my menu, 大部份人都收貨
    但其他廠,如Panasonic, 個UI / menu係做得好啲
    作者: wingkps2    時間: 2020-7-8 16:06

    回覆 88# goshigoo


        你冇機試咩?
    作者: wingkps2    時間: 2020-7-8 16:18

    回覆 89# goshigoo


        我都有P記喎.
    作者: goshigoo    時間: 2020-7-8 16:28

    回覆  goshigoo


        你冇機試咩?
    wingkps2 發表於 2020-7-8 16:06


    我唔識Set / 我估Sony做唔到

    你地覺得Sony UI好,所以我估我唔識用,怪錯sony


    請指教

    作者: wingkps2    時間: 2020-7-8 16:31

    回覆 92# goshigoo


      我都冇話邊部機唔好.只係好奇點唔好.
    我剩係識襟完個PLAY ,再襟個掣就放大.似乎係個習慣問題,但你冇機係手,.又好難要我信個MEUN咁難用啫.
    冇咩野既.
    作者: ahshing    時間: 2020-7-8 16:52

    本帖最後由 ahshing 於 2020-7-8 16:57 編輯
    我想請問Sony可唔可以一鍵100% playback係focus point度?

    Exposure compensation 係唔係可以ignore佢個 ...
    goshigoo 發表於 2020-7-8 16:04


    1. 晌menu>playback>放大初始位置揀"對焦位置"
    2. 呢個功能10年前a700都有,轉盤曝光補償可以揀前/後轉盤,唔用ev轉盤

    a6400之後既機再多左custom dial,前中後轉盤可以用一個custom key改變唔同功能既combo,例如:
    光圈/ISO/曝光補償
    WB/ISO/音量
    對焦區域/對焦模式/對焦點大小
    作者: goshigoo    時間: 2020-7-8 16:54

    回覆  goshigoo


      我都冇話邊部機唔好.只係好奇點唔好.
    我剩係識襟完個PLAY ,再襟個掣就放大.似乎係個習 ...
    wingkps2 發表於 2020-7-8 16:31



    我都quote咗一堆reviews

    其實就算有一千個review話sony menu system唔好; 你都只會唔認同
    所以真係算把啦, 冇謂再講
    作者: goshigoo    時間: 2020-7-8 16:58

    1. 晌menu>playback>放大初始位置揀"對焦位置"
    2. 呢個功能10年前a700都有,轉盤曝光補償可以揀前/後轉盤 ...
    ahshing 發表於 2020-7-8 16:52



    謝謝. 我能我講得唔清楚
    1. 我要1 button; 因為sony playback 相唔知點解要等, 我要playback, 等一等, 再按放大.....好慢
    2. 我意思係disable 個EC dial; 只用後dial; 因為好易轉咗個EC dial 又唔知
    作者: ahshing    時間: 2020-7-8 16:58

    我都quote咗一堆

    其實就算有一千個review話sony menu system唔好; 你都只會唔認同
    所以真係算把啦, 冇 ...
    goshigoo 發表於 2020-7-8 16:54


    有人話win好,有人話mac好,一樣道理姐
    作者: ahshing    時間: 2020-7-8 17:02

    謝謝. 我能我講得唔清楚
    1. 我要1 button; 因為sony playback 相唔知點解要等, 我要playback, 等一等,  ...
    goshigoo 發表於 2020-7-8 16:58


    你張咭快playback反應咪快
    我用緊sony tough m128t,277read 150write,sonystore用埋member discount四舊有找,都係一㩒就出到
    曝光盤你想上鎖,要高級機好似a7r4/a92先有,但我用a73又未試過唔小心轉郁佢
    反而前後轉盤可唔可以調曝光補償你可以揀開或者唔開,亦都可以長按Fn鎖哂成部機d制,剩係快門用到
    作者: goshigoo    時間: 2020-7-8 17:05

    有人話win好,有人話mac好,一樣道理姐
    ahshing 發表於 2020-7-8 16:58


    of course

    1. 有人話win好,有人話mac好 / 大家一致公認windows係冇Mac咁Stable

    2. 有人話Sony好, 有人話Nikon好 / 大家一致公認Sony Menu 係冇其他廠咁易用

    但係如果有人話Sony Menu好用,
    咁同有人話Windows stable一樣

    每間廠都有佢可以改進既地方; 唔使講到自己用開既system係完美既~~
    作者: wingkps2    時間: 2020-7-8 17:06

    本帖最後由 wingkps2 於 2020-7-8 17:09 編輯

    回覆 95# goshigoo


    我好小冇機係手.就話人D機唔好.
    對我黎講..我只會習慣我部機,而唔係要部機就我,真係就唔到就放走.真係好簡單.
    SONY其實重有好多唔好既野.例如冇雙轉盤.個MON唔好.防震又麻麻.
    其他D機.好多都冇NFC.唔通我又話人地D機唔好咩.





    歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2