Board logo

標題: 而家最新既 iPhone 或 Huwei 影相追得上d輕便相機如 GR3嗎? [打印本頁]

作者: $foo    時間: 2020-3-4 20:27     標題: 而家最新既 iPhone 或 Huwei 影相追得上d輕便相機如 GR3嗎?

好奇一問‥
作者: wingkps2    時間: 2020-3-4 21:28

買部試下
作者: calvin83    時間: 2020-3-4 23:26

呢個問題我冇機係手答你唔到, 你會唔會提供GR3同IP/HW電話畀我哋試下?
作者: KinChungE    時間: 2020-3-5 08:57

冇可能
APS-C點同迷你sensor比

唔係都唔會有Fujifilm X100V呢D機出
作者: lyh1993    時間: 2020-3-5 20:53

電話影 電話咁睇就得 上到電腦一樣係唔得
我而加部note10  
20191225_173157 by Louis Lau, 於 Flickr
作者: calvin83    時間: 2020-3-5 21:49

回覆 5# lyh1993
影得唔錯!
作者: lyh1993    時間: 2020-3-5 23:15

回覆  lyh1993
影得唔錯!
calvin83 發表於 2020-3-5 09:49 PM

個位企得靚炸
20191225_173908 by Louis Lau, 於 Flickr
作者: mokngaihong    時間: 2020-3-6 06:36

施主,哩個問題你要問番自已

每人對靚同相質既定義同要求都唔同

老虎認為電話既美顏 hdr 等功能影得靚過FF,有人認為係呃人既垃圾。。。
作者: isvh5    時間: 2020-3-14 07:56

唔聞相,分別不大
作者: 細RAM    時間: 2020-3-14 15:31

本帖最後由 細RAM 於 2020-3-14 15:35 編輯

手機相用手機睇冇問題,post上社交平台都ok, 要留住回憶,耍晒相出黎會發覺毫無立體感!
作者: isvh5    時間: 2020-3-15 17:14

而家無幾多人會影完相,係電腦開泥睇,個個都係電話睇 /share, 哂相既,1000個都唔知有冇1個會
作者: KinChungE    時間: 2020-3-15 18:49

而家無幾多人會影完相,係電腦開泥睇,個個都係電話睇 /share, 哂相既,1000個都唔知有冇1個會 ...
isvh5 發表於 2020-3-15 17:14

唔使電腦睇, iPad已經睇到好大分別
iPad已經resolution比主流Full HD Mon更高





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2