作者: $foo 時間: 2020-3-4 20:27 標題: 而家最新既 iPhone 或 Huwei 影相追得上d輕便相機如 GR3嗎?
好奇一問‥
作者: wingkps2 時間: 2020-3-4 21:28
買部試下
作者: calvin83 時間: 2020-3-4 23:26
呢個問題我冇機係手答你唔到, 你會唔會提供GR3同IP/HW電話畀我哋試下?
作者: KinChungE 時間: 2020-3-5 08:57
冇可能
APS-C點同迷你sensor比
唔係都唔會有Fujifilm X100V呢D機出
作者: lyh1993 時間: 2020-3-5 20:53
電話影 電話咁睇就得 上到電腦一樣係唔得
我而加部note10
20191225_173157 by Louis Lau, 於 Flickr作者: calvin83 時間: 2020-3-5 21:49
回覆 5# lyh1993
影得唔錯!
作者: lyh1993 時間: 2020-3-5 23:15
個位企得靚炸
20191225_173908 by Louis Lau, 於 Flickr作者: mokngaihong 時間: 2020-3-6 06:36
施主,哩個問題你要問番自已
每人對靚同相質既定義同要求都唔同
老虎認為電話既美顏 hdr 等功能影得靚過FF,有人認為係呃人既垃圾。。。
作者: isvh5 時間: 2020-3-14 07:56
唔聞相,分別不大
作者: 細RAM 時間: 2020-3-14 15:31
本帖最後由 細RAM 於 2020-3-14 15:35 編輯
手機相用手機睇冇問題,post上社交平台都ok, 要留住回憶,耍晒相出黎會發覺毫無立體感!
作者: isvh5 時間: 2020-3-15 17:14
而家無幾多人會影完相,係電腦開泥睇,個個都係電話睇 /share, 哂相既,1000個都唔知有冇1個會
作者: KinChungE 時間: 2020-3-15 18:49
唔使電腦睇, iPad已經睇到好大分別
iPad已經resolution比主流Full HD Mon更高

