Board logo

標題: Nikon F3 壞電子快門 [打印本頁]

作者: tintin    時間: 2020-1-5 13:39     標題: Nikon F3 壞電子快門

Nikon F3 壞電子快門, 可到那裹維修?
作者: erorr    時間: 2020-1-6 14:11

回覆 1# tintin


   打電話去代理問左先,雖然都應該話比你知太舊唔會可整。
作者: HighLamb    時間: 2020-1-6 17:35

寄回日本Nikon,香港代理應該唔會再維修舊型號。
舊年日本Nikon先至做過一次為客戶舊相機檢查服務,第一代大F都有得整。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2