作者: tintin 時間: 2020-1-5 13:39 標題: Nikon F3 壞電子快門
Nikon F3 壞電子快門, 可到那裹維修?
作者: erorr 時間: 2020-1-6 14:11
回覆 1# tintin
打電話去代理問左先,雖然都應該話比你知太舊唔會可整。
作者: HighLamb 時間: 2020-1-6 17:35
寄回日本Nikon,香港代理應該唔會再維修舊型號。
舊年日本Nikon先至做過一次為客戶舊相機檢查服務,第一代大F都有得整。

| 歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) | Powered by Discuz! 7.2 |