Board logo

標題: 市況低迷,有無勇者想創業? [打印本頁]

作者: hongkongfun    時間: 2019-9-27 20:17     標題: 市況低迷,有無勇者想創業?

e+ 手機流行
街邊檔搵人拍照應該唔易做
而且最近政治事件攪到遊客減少
有無勇者想試靠相機搵食?
相信比婚紗、婚宴或結婚業餘拍攝收入少

[attach]2151896[/attach]
作者: peterchu1    時間: 2019-10-6 23:02

我都諗緊
作者: NPNT    時間: 2019-10-6 23:39

好難做... 而家全世界都唔黎香港,一月好快到
仲有d無牌檔..
https://www.hk01.com/%E7%A4%BE%E ... E%E8%A6%8F%E7%AE%A1
作者: free3sky    時間: 2019-10-9 16:51

旅游業
作者: XexeX    時間: 2019-10-9 17:55

好多外國朋友都話驚咗香港警察,唔敢嚟。
作者: mail4kawai    時間: 2019-10-9 18:01

好多外國朋友都話驚咗香港警察,唔敢嚟。
XexeX 發表於 2019-10-9 17:55

好多即係幾多?
作者: lkca    時間: 2019-10-10 02:36

本帖最後由 lkca 於 2019-10-10 02:39 編輯

今時今日俾$3,150 +保險? 
份保險自己無得賠
買驚風散都未夠

留返d錢去洲際食飯好過
作者: 小小米    時間: 2019-10-10 11:32

今時今日俾$3,150 +保險? 
份保險自己無得賠
買驚風散都未夠

留返d錢去洲際食飯好過 ...
lkca 發表於 2019-10-10 02:36


點解要州際???
作者: XexeX    時間: 2019-10-11 10:59

回覆 6# mail4kawai

我問咗大約20個左右,無一個敢返嚟,全部都話驚警察亂拉人,尤其有家室嘅。其中又兩個要返香港公司,所以返幾日,但都即走。
作者: NPNT    時間: 2019-10-11 11:45

本帖最後由 NPNT 於 2019-10-11 12:35 編輯
回覆  mail4kawai

我問咗大約20個左右,無一個敢返嚟,全部都話驚警察亂拉人,尤其有家室嘅。其中又兩個 ...
XexeX 發表於 2019-10-11 10:59

有咁嘅事? 警察點會亂拉人
作者: calvin83    時間: 2019-10-11 12:19

本帖最後由 calvin83 於 2019-10-11 12:20 編輯

BTW,ED野照計唔應該係攝影區討論。
作者: XexeX    時間: 2019-10-11 14:29

回覆 10# NPNT

無,外國居住嘅人過份驚慌。

13歲女童被捕後住女童院27日後無被起訴
https://news.now.com/home/local/ ... F0_xw32H_5htGbxVcI8





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2