作者: hongkongfun 時間: 2019-9-27 20:17 標題: 市況低迷,有無勇者想創業?
e+ 手機流行
街邊檔搵人拍照應該唔易做
而且最近政治事件攪到遊客減少
有無勇者想試靠相機搵食?
相信比婚紗、婚宴或結婚業餘拍攝收入少
[attach]2151896[/attach]
作者: peterchu1 時間: 2019-10-6 23:02
我都諗緊
作者: NPNT 時間: 2019-10-6 23:39
好難做... 而家全世界都唔黎香港,一月好快到
仲有d無牌檔..
https://www.hk01.com/%E7%A4%BE%E ... E%E8%A6%8F%E7%AE%A1
作者: free3sky 時間: 2019-10-9 16:51
旅游業
作者: XexeX 時間: 2019-10-9 17:55
好多外國朋友都話驚咗香港警察,唔敢嚟。
作者: mail4kawai 時間: 2019-10-9 18:01
好多即係幾多?
作者: lkca 時間: 2019-10-10 02:36
本帖最後由 lkca 於 2019-10-10 02:39 編輯
今時今日俾$3,150 +保險?
份保險自己無得賠
買驚風散都未夠
留返d錢去洲際食飯好過
作者: 小小米 時間: 2019-10-10 11:32
點解要州際???
作者: XexeX 時間: 2019-10-11 10:59
回覆 6# mail4kawai
我問咗大約20個左右,無一個敢返嚟,全部都話驚警察亂拉人,尤其有家室嘅。其中又兩個要返香港公司,所以返幾日,但都即走。
作者: NPNT 時間: 2019-10-11 11:45
本帖最後由 NPNT 於 2019-10-11 12:35 編輯
有咁嘅事? 警察點會亂拉人
作者: calvin83 時間: 2019-10-11 12:19
本帖最後由 calvin83 於 2019-10-11 12:20 編輯
BTW,ED野照計唔應該係攝影區討論。
作者: XexeX 時間: 2019-10-11 14:29
回覆 10# NPNT
無,外國居住嘅人過份驚慌。
13歲女童被捕後住女童院27日後無被起訴
https://news.now.com/home/local/ ... F0_xw32H_5htGbxVcI8

