作者: 極度靚仔 時間: 2019-5-8 17:51 標題: 大家認為Nikon Z6 VS Sony A7 III邊部好啲?
想二揀一,
係咪有新買新?一定好??
但見A7 III出咗一年後,依然可以力壓群雄挑戰,銷售額遠遠投離…
又有人話GM鏡貴....
相比起Nikkor Z
又算唔算貴?
不過我廿年前用開Nikon菲林機,Nikkor就100%肯肯定係堅靚!
作者: platinum 時間: 2019-5-8 18:02
sony fans 恥笑nikon 性能
nikon fans 睇唔起sony 顏色
去試下啦
我就話等下代nikon z 好
利申: 仲用緊nikon apsc, 另有fuji X, 但放棄了
作者: mail4kawai 時間: 2019-5-8 18:18
揀咩鏡?
作者: ten123456789 時間: 2019-5-8 19:10
本帖最後由 ten123456789 於 2019-5-8 19:11 編輯
連拍 跟焦 電量 A7M3贏
防震 拍片EVF MON Z6贏
如果你玩小三元加幾枝1.8定夠用咪Nikon
今年應該會出齊哂24 35 50 85 1.8

作者: NPNT 時間: 2019-5-8 19:53
Nikon Z6
作者: sapphire4890 時間: 2019-5-8 20:18
sony啲膚色好過nikon
nikon影景就一流
個人意見.
作者: wingsit 時間: 2019-5-8 20:32
如果由零開始, 一定係揀 Sony.
Sony 無反 A7 III 已經係第三代, 無論性能同鏡群, C/N 都得比.
作者: s20012797 時間: 2019-5-8 21:40

冇錯,罪大係對焦&反應都快...但係同實際成像......

A U Sure?
作者: s84292 時間: 2019-5-8 22:28
SONY D膚色,真係執到想死,張張都偏黃,預設白平衡要B+2-3
直出唔執真係唔掂
仲有唔知點解個測光我永遠都要+0.7EV以上... A6300 同 A7II都係咁
作者: wingsit 時間: 2019-5-8 22:46
本帖最後由 wingsit 於 2019-5-8 22:48 編輯
SONY D膚色差係以前既事, 由A7R3開始一部比一部好.
A6400 JPG 直出比 A6300 就係兩個世界.
作者: sapphire4890 時間: 2019-5-8 23:06
本帖最後由 sapphire4890 於 2019-5-8 23:08 編輯
我淨係知A7既話果陣真係黃到好恐怖.
A7iii+GM好好多 ._.
另一樣 咬唔實 都係死症. 連拍快 但輸DSLR好多...
object一郁就gg.
眼部只係gimmick野. 不過用落 少啲對錯位 都+少少分比佢.
作者: sapphire4890 時間: 2019-5-8 23:06
nikon淨返超長焦玩...
作者: ahshing 時間: 2019-5-8 23:11
出咁耐wedding,我知有行家用Z6,但真係好少好少
a7III/a7RIII/a9既,拍片影相都有,而且都幾多下
我唔係話wedding呢一個cat可以好代表到大部份既攝影師,但最起碼既然有咁多人用即係膚色對Sony並唔係一個問題
作者: ten123456789 時間: 2019-5-8 23:56
本帖最後由 ten123456789 於 2019-5-8 23:59 編輯
回覆 13# ahshing
平時見就經濟一周 開電視 有線之類拍片用sony A7系列
影相都係C記多 N記淨係識有兩個ching係馬會影馬用
作者: s20012797 時間: 2019-5-9 00:07
如只計無反真係少之有少
但同單反混戰就吾見得S比NC有好大優勢

https://petapixel.com/2019/04/22 ... 2019/#disqus_thread
https://www.photolari.com/las-ca ... o-completo-arrasan/
感許有人話只計得奬個D吾夠客觀LA
BTW,以目前泥坑&各大副廠的出鏡Roadmap,個人仲係睇好Nikon Z
作者: hayatok 時間: 2019-5-9 00:21
a7rII有white priority膚色已經好好多了,到III代就更加唔洗講
我都係長+0.7 ev,我既理解係sony想keep多d 高光detail
加上DR唔錯係LR怒拉都ok
作者: ahshing 時間: 2019-5-9 01:49
world press好似只係計報館,咁用無反跑新聞既又真係比較少,唔多唔少都同歷史或者sponsorship有關
但其他範疇既攝影行業用無反就肯定係越黎越多了
作者: platinum 時間: 2019-5-9 09:08
本帖最後由 platinum 於 2019-5-9 09:20 編輯
wedding 相唔代表乜
好多用閃燈, CRI 低, 顏色唔係重點, 最緊要AF對焦強
上年屋企人結婚, 攝影隊全部用A7RIII, 其實無張靚, 一味大光圈呃到好多人了

去download 下Sony 的raw 相, 執到傻
fuji 好點, preset 就處理到大部份, 可以有靚相
canon / nikon 係執得最少的... 唔同風格, 個人好N 色多, 自然點
之前有研究話 Nikon 同 Sony 偏色最少.. 不過Nikon uniform 過Sony

(易執好多, Sony 有執極都唔到位既feel)
作者: mo9394 時間: 2019-5-9 09:51
本帖最後由 mo9394 於 2019-5-9 09:56 編輯
想玩NIKON 今代都唔會用呢個價買住
前景未明, 機身亦有少少欠缺
單咭 / video format 要駁hdmi 先出到 N-LOG 8bit 以上之類
作者: killuakam 時間: 2019-5-9 10:01
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Pennylau 時間: 2019-5-9 10:12
我用A7R2都係咁既問題,偏黃,同你setting好似,不過好多同期D800,所以買左佢玩下。但舊電超廢,冇咩點用,最近放左。因為部D850好信得過,所以唔使雙修。
不過拍片多人用係事實,特別係A7S系列。
另外呢兩部其實唔使比,Z6 body 大陸賣到9500人仔,我見好多台灣人去大陸買,呢個價同A7III其實根本唔使諗~我都諗緊入唔入Z6,但唔知舊電得唔得~
作者: 極度靚仔 時間: 2019-5-9 10:19
本帖最後由 極度靚仔 於 2019-5-9 10:20 編輯
想要24⋯1.4 or 1.8,
GM $12000,覺得有啲貴,
Nikon 得1.8,唔知幾時出,應該點都唔會過萬啩?
對Nikon有少少品牌情誼結…
由於手頭上衹有幾支手動Nikkor,應該以上兩部機身都可以用到。
作者: s84292 時間: 2019-5-9 10:22
本帖最後由 s84292 於 2019-5-9 10:24 編輯
我依家A6300 同A7II 叫用佢個內置PP設計 調到直出都用得下
但係白平衡同測光 真係差NIKON好多,閃光燈就更加唔好提,
支閃物理上設計係好,但係個自動真係... 成日要我+- FV 到1.0以上,真係手動冇咁嬲
不過講抵用同拍片真係冇得輸
作者: 必思 時間: 2019-5-9 10:24
識唔識執都係一個問題
小弟唔識執
作者: jeremymak 時間: 2019-5-9 10:37
agree and disagree
a7riii 我用緊
新firmware 下的色好好多
作者: dirtyman1984 時間: 2019-5-9 10:47
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: calvin83 時間: 2019-5-9 11:11
手機影最好色。
作者: platinum 時間: 2019-5-9 11:28
本帖最後由 platinum 於 2019-5-9 11:36 編輯
講真, iphone/華為好夠做, 因為依家share 相都係fb ig whatsapp, 一般人唔聞相
仲有大部份人面對手機表情會自然好多
仲有ai 加持, AWB 散景等都可以媲美單反無反
仲有濾鏡執相其實效果非常唔錯
仲有方便, 輕, 可偷拍.... (下刪一千字
前排同班後生女去玩, 我令部fuji xm1/餅鏡 出黎影
佢地好驚訝 "下你帶相機啊???"
試下令部單反/大少少的無反 (z6/a7 之類), 隨時眼都凸
作者: 清風浮雲 時間: 2019-5-9 11:55
回覆 21# Pennylau
舊電OK架, 我出幾次街影左百幾張相又影下movie都仲係用緊同一舊電, 仲有50%
作者: Pennylau 時間: 2019-5-9 12:03
多謝分享
作者: s20012797 時間: 2019-5-9 12:09
可以FTZ + AF-S NIKKOR 24mm f/1.4G ED


作者: jeremymak 時間: 2019-5-9 12:41
有冇打算換機
作者: killuakam 時間: 2019-5-9 12:42
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: XexeX 時間: 2019-5-9 12:44
記者唔用無反係因為唔就手,好多時等成日真係得2~3秒畀到你影,無反仲要入Menu慢慢㩒,咁當然無人用啦。
作者: anthony1987 時間: 2019-5-9 12:48
下 我fd見我帶相機 都係咁叫我用相機影 佢地都知相機點都靚d畫質
via HKEPC Reader for Android
作者: killuakam 時間: 2019-5-9 13:04
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wingkps2 時間: 2019-5-9 13:13
女唔係要清,,係要影得糊,變晒唔正常既粉紅色就得.
作者: 必思 時間: 2019-5-9 13:16
不能說的秘密

作者: bhkk00 時間: 2019-5-9 13:22
有咩要突然改 又要入menu先改得?
via HKEPC IR Pro 3.5.2 - Android(3.2.0)
作者: wingkps2 時間: 2019-5-9 13:24
影相講感覺好D.自己冇觸覺.講乜都冇用.
就唔好賴部相機唔得.
作者: wingkps2 時間: 2019-5-9 13:27
回覆 39# bhkk00
我真係唔知要改乜......
作者: dirtyman1984 時間: 2019-5-9 13:35
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mail4kawai 時間: 2019-5-9 13:58
好神奇,連未用過呢兩部機嘅"用家"可以俾到咁多意見,甚至有人Download過張Raw file黎試嘅都可以答到似層層,唔通人地影張相嗰時係咩環境都知?
樓主都係出去自己試啦,或者出去聽下sales吹其實都ok, 横掂上網問啲人都係吹。
作者: 必思 時間: 2019-5-9 14:01
我都鍾意同相熟sales吹,試岩仲有特別折扣
作者: wingkps2 時間: 2019-5-9 14:20
啊,原來冇用過...................
作者: ten123456789 時間: 2019-5-9 14:31
我就建議版主set條規矩唔比討論lab test同review 廢事咁多爭議丫嘛
作者: aichun 時間: 2019-5-9 15:55
其實點解d人成日出呢類post問呢啲題目
作者: aichun 時間: 2019-5-9 15:57
咁要多謝偉大既谷歌大神
作者: XexeX 時間: 2019-5-9 16:36
回覆 36# killuakam
唔係講部機對焦慢,係操作慢;5D大部份操作都可以一隻手指按住個掣,另一隻手指轉個輪就搞掂,講緊單手喎。
你用過Sony就知真係慢一兩個Step。
作者: XexeX 時間: 2019-5-9 16:38
回覆 39# bhkk00
Sony有無閃燈EV嘅獨立掣?
作者: usei 時間: 2019-5-9 16:38
最近期手機有硬體輔助景深
軟件仍需發展
作者: wingkps2 時間: 2019-5-9 16:38
回覆 49# XexeX
我又講真..我玩5D4一.兩個月.同D7200.你講既我都係唔慣.
特然要按一粒掣轉快門.或光圈.我都唔慣.
作者: XexeX 時間: 2019-5-9 16:40
回覆 52# wingkps2
5D4唔可以就咁用上下轉盤控制光圈快門??
作者: wingkps2 時間: 2019-5-9 16:49
本帖最後由 wingkps2 於 2019-5-9 17:19 編輯
回覆 53# XexeX
我已又唔記得了.E個問題我個時都好似問過人.
用法我真係唔慣.但我覺得唔係關機事.
關人事佔大多數.
作者: killuakam 時間: 2019-5-9 19:23
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ahshing 時間: 2019-5-9 21:40
閃燈上面有
相機menu有
Fn menu可以自己set
custom menu都可以自己set
而家d機,限死d制係某d function反而唔方便
作者: ahshing 時間: 2019-5-9 21:41
a7III拍片多人用過a7s喇,因為真係太方便
作者: NPNT 時間: 2019-5-10 01:34
好奇怪,同場景盲測,1500人竟然有1336個擇sony..
[youtube]EMfCDujQywY[/youtube]
作者: sapphire4890 時間: 2019-5-10 02:11
唔知係唔係我問題
無張揀左落d850...
Canon, Sony各一半
https://www.dcfever.com/campaigns/2018/blindtest/#question_start
via HKEPC Reader for Android
作者: tolo2036 時間: 2019-5-10 02:31
證明Sony d色最靚law
作者: madox 時間: 2019-5-10 09:14
唔知係唔係我問題
無張揀左落d850...
Canon, Sony各一半
https://www.dcfever.com/campaigns/2 ...
sapphire4890 發表於 2019-5-10 02:11
唔知佢picture control 用邊隻,我覺得D850"Standard"d色唔靚,而家用緊Portrait
作者: XexeX 時間: 2019-5-10 09:29
回覆 56# ahshing
因為要離開OVF先Set倒,㩒閃燈時隻手要離開部機。
講起Custom Menu,我係A7II同III一齊用,有時真係唔記得C1~C3代表緊乜。Canon就咁多代右邊機頂嗰4個掣都係同一Function。
作者: XexeX 時間: 2019-5-10 09:31
回覆 57# ahshing
師兄而家拍log定HLG多?
作者: XexeX 時間: 2019-5-10 09:37
本帖最後由 XexeX 於 2019-5-10 09:39 編輯
回覆 55# killuakam
光圈快門已經好基本,無得即接扭嘅機唔好用嚟搵食。
有時影Event,例如Wedding都會用手動閃,但係Canon你唔買最頂級,佢測光都係唔可靠。反而你熟支燈,心算又快(其實都係簡單加減數),真係用手動好過用ETTL。
同埋用Canon我會將景深掣轉為servo(AF-C),但Sony啲機未搵到可以一個掣就轉。
作者: anthony1987 時間: 2019-5-10 10:36
Iso同 white balance都要set啦
White bal可能set少d
但iso成日改喎
via HKEPC Reader for Android
作者: NPNT 時間: 2019-5-10 10:41
又唔係咁講,所以我話Z6
作者: killuakam 時間: 2019-5-10 11:01
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: killuakam 時間: 2019-5-10 11:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: usei 時間: 2019-5-10 11:08
閃燈上面有
相機menu有
Fn menu可以自己set
custom menu都可以自己set
而家d機,限死d制係某d function反 ...
ahshing 發表於 2019-5-9 21:40
下 同 delete 本身 default 是無 set
可以 set 自己需要 function
唔夠才用 Fn menu
不過 APSC mode 無得 set
作者: nelsonlee130 時間: 2019-5-10 11:13
Sony 6300 / a73 之後嘅機可以長開AF-C + Eye AF + center lock-on就做晒想要嘅野
但Canon啲機未搵到一部可以對應

作者: killuakam 時間: 2019-5-10 11:22
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 必思 時間: 2019-5-10 11:36
最緊要熟部機既操作
作者: aS-91 時間: 2019-5-10 12:42
其實無必要踩其他品牌而提高自身既優越感
呢幾年品材風氣都係咁,見到都厭
自己鍾意用咩咪用咩,相機只係工具
其實唔係Sony一直推FF無反市場,我諗依家市場上仲係出緊FF單反
Z6 / A73都係好機,各有優缺點
我覺得依家同級部部機性能都差唔多(除左Canon),鍾情邊隻牌子咪Go ahead
無話特別鍾意就邊款平就買邊款/揀Sony,始終目前鏡多少少
影相歸影相,器材只係工具,買完諗下點發揮佢影多d靚相仲好
唔係買相機黎做乜? 身痕有錢玩下玩具?

btw 24GM係一支好鏡,覺得貴仲有Zeiss 25mm F2選擇
Nikon Z mount 原生的話都係要再等等,再睇返F Mount 28mm 1.4E新出個價都幾嚇人
作者: anthony1987 時間: 2019-5-10 12:46
威啦 咩都唔set好醒呀 仲咁大聲講到自己好勁咁
via HKEPC Reader for Android
作者: killuakam 時間: 2019-5-10 12:59
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ahshing 時間: 2019-5-10 13:10
如果你用Fn menu教,咁咪唔洗離開EVF
同埋部機身咁細,d制又咁集中,一隻手好難㩒唔中...
另外我反而覺得有得set custom先容易d match返唔同機身
我由a6000/a6300/a73/a992/rx102,基本所有制既擺位都可以set到一模一樣
有d custom key set唔到既咪拉去Fn menu,梗有一個中
作者: ahshing 時間: 2019-5-10 13:12
Cine4/HLG3比較多
作者: ahshing 時間: 2019-5-10 13:15
有架,自定設定回復咪得咯
我部機長開AFC+eye AF+zone AF+hi連拍,joystick壓落去一下就可以變AFS+spot AF+單張拍攝,勁方便
新機好似a6400,或者a9既v5 firmware,三個轉盤(前/後/十字轉盤)既所有function都可以custom,唔一定係光圈快門ISO,可以揀一個custom key令到三個轉盤一齊改function,例如曝光補償/閃光補償/WB/音量/對焦模式...
作者: ahshing 時間: 2019-5-10 13:18
下 同 delete 本身 default 是無 set
可以 set 自己需要 function
唔夠才用 Fn menu
不過 APSC mode 無 ...
usei 發表於 2019-5-10 11:08
你指Sony機定係其他機?
我個delete(C4)改左做steadyshot開關(跟返minolta操作)
下制改左做WB
C3係APS mode,咁一下即刻可以crop
作者: anthony1987 時間: 2019-5-10 13:18
你唔set姐, 同你講我要set你又話set乜 , auto咪得, 唔係話專業d
你唔set姐 唔洗講到auto = 科技 = 領先 = 理應跟隨時代
好多人仲鐘意用手動鏡, 我都欣賞, 唔通話人手動乜鬼, autofocus就得啦
via HKEPC Reader for Android
作者: killuakam 時間: 2019-5-10 13:26
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: usei 時間: 2019-5-10 13:52
你指Sony機定係其他機?
我個delete(C4)改左做steadyshot開關(跟返minolta操作)
下制改左做WB
C3係APS mod ...
ahshing 發表於 2019-5-10 13:18
是 A72
我 set 做 像素 同 數碼變焦
番去睇有無 APS mode
作者: ahshing 時間: 2019-5-10 13:59
二代機好似未有APS mode既custom key,三代機同a9或者a99II先有
作者: logistica 時間: 2019-5-10 15:23
我由A7用到A73, 3代都係SET同一套操作, 可以讓賽唔用左手, 只用右手就調到光圈 快門 ISO WB EV AF模式 對焦點 連拍, 包圍曝光 防震開關 防震焦距 人面對焦開關 picture style 閃燈ev RAW/JPG切換......
要用左手既SETTING跟本只剩好少唔常用既setting
其實究竟仲會有邊方面唔夠用呢?
作者: ahshing 時間: 2019-5-10 15:57
我鬧得最多既,a73支援EA3加Sony A mount鏡仲衰過MC11加Canon EF mount鏡
作者: logistica 時間: 2019-5-10 17:07
我用EA3夾A2470同70200 人眼對焦算準, 速度算OK既, 但暗位對焦唔好
作者: Clarkson0729 時間: 2019-5-10 17:14
73唔一定要買gm喎
via HKEPC IR Pro 3.5.1 - iOS(2.4.1)
作者: jeremymak 時間: 2019-5-10 17:19
回覆 84# logistica
唔色用既人
作者: 必思 時間: 2019-5-10 17:33
正解
作者: usei 時間: 2019-5-10 21:40
定焦 G 鏡都夠用
但 zoom 貴
作者: ahshing 時間: 2019-5-10 23:37
本帖最後由 ahshing 於 2019-5-10 23:38 編輯
MC11上Sigma Art/Sport鏡錄影有AF,高速連拍冇封印AF
搞到我都有d後悔入A mount龍仔150600G2,早知入Sigma EF mount
作者: mail4kawai 時間: 2019-5-11 00:28
定焦 G 鏡只得一支 90 Marco
作者: Clarkson0729 時間: 2019-5-11 20:23
諗緊入90定fe85.8..
定係batis 85via HKEPC IR Pro 3.5.1 - iOS(2.4.1)
作者: XexeX 時間: 2019-5-14 11:26
回覆 77# ahshing
Thanks,睇喺8-bit S-log真係無乜人用,我自己都無時間grading。
作者: XexeX 時間: 2019-5-14 11:32
回覆 70# nelsonlee130
又唔係要鬥邊部機做到邊部機做唔倒。
我Sony都少用AF-C,有時慣咗對焦後再構圖,AF-C做唔倒。
同埋我剛操過部A7R3,佢AF-C都係差過1DX2,可能用得耐Canon,部機知道我想對乜咁。
作者: XexeX 時間: 2019-5-14 11:36
回覆 76# ahshing
Fn => 十字掣 => 轉盤
vs
㩒住機頂掣 + 轉盤
作者: XexeX 時間: 2019-5-14 11:38
回覆 78# ahshing
joystick壓落去一下就可以變AFS+spot AF+單張拍攝
請問呢個點Set?
作者: 極度靚仔 時間: 2019-5-14 11:42
Fn => 十字掣 => 轉盤
請問呢個係Sony操作方式嗎?😳
作者: nelsonlee130 時間: 2019-5-14 12:03
下!?哦~
重點係Sony除左收到光圈f/8+ PDAF開始拉, 根本無誘因轉AF-S
有時慣咗對焦後再構圖,AF-C做唔倒。
說明一切啦
作者: XexeX 時間: 2019-5-14 12:20
回覆 99# nelsonlee130
例如我對焦落個Object,之後再向右移去構圖,部A7R3好多時都會甩咗個Object,追咗另一個Object。

