Board logo

標題: 范安妮小姐 [打印本頁]

作者: anthony1987    時間: 2019-4-30 00:41     標題: 范安妮小姐

發現Model 郁得太快
我真係影唔切 DEL左一半相
真係要好好檢討下

P4160628E2 by Anthony Yeung, 於 Flickr

P4160619E by Anthony Yeung, 於 Flickr

P4160928E by Anthony Yeung, 於 Flickr

P4160755E by Anthony Yeung, 於 Flickr

P4160916E by Anthony Yeung, 於 Flickr

P4161090E by Anthony Yeung, 於 Flickr

P4161089E by Anthony Yeung, 於 Flickr

P4161087E by Anthony Yeung, 於 Flickr

P4161084E by Anthony Yeung, 於 Flickr

P4161082E2 by Anthony Yeung, 於 Flickr

P4161034E by Anthony Yeung, 於 Flickr

P4160668E by Anthony Yeung, 於 Flickr

P4160651E by Anthony Yeung, 於 Flickr

P4160702E by Anthony Yeung, 於 Flickr

P4160701E by Anthony Yeung, 於 Flickr
作者: 我係小魚兒    時間: 2019-4-30 02:02

你可以叫佢慢D
安妮佢好好的!
工作態度同心態都好好, 好pro

利伸: 識佢真人
作者: anthony1987    時間: 2019-4-30 03:22

你可以叫佢慢D
安妮佢好好的!
工作態度同心態都好好, 好pro

利伸: 識佢真人 ...
我係小魚兒 發表於 2019-4-30 02:02

你究竟收埋幾多女?

via HKEPC Reader for Android
作者: wingkps2    時間: 2019-4-30 12:38

正啊...睇到我......
作者: mail4kawai    時間: 2019-4-30 13:19

你究竟收埋幾多女?

via HKEPC Reader for Android
anthony1987 發表於 2019-4-30 03:22

  

漁大導點記得收埋幾多呀,要識高數先計到…
作者: calvin83    時間: 2019-4-30 19:12

幾好.
作者: aichun    時間: 2019-4-30 19:53

發現Model 郁得太快
我真係影唔切 DEL左一半相
真係要好好檢討下

by , 於 Flickr

by , 於 Flickr

by ...
anthony1987 發表於 2019-4-30 00:41


輯相正
燈光打得幾好
作者: NPNT    時間: 2019-4-30 23:00


作者: P14    時間: 2019-4-30 23:07

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wiz123    時間: 2019-5-1 07:58

本帖最後由 wiz123 於 2019-5-1 07:59 編輯

其實如果影普通時裝, 就算免費互惠都有好多高質MODEL, 唔明點解要比錢, 除非大富豪, 醉翁之意不在酒
作者: mail4kawai    時間: 2019-5-1 09:15

本帖最後由 mail4kawai 於 2019-5-1 09:22 編輯
其實如果影普通時裝, 就算免費互惠都有好多高質MODEL, 唔明點解要比錢, 除非大富豪, 醉翁之意不在酒 ...
wiz123 發表於 2019-5-1 07:58

算把啦你,人地俾唔俾錢關你差事咩,咪懶係野啦。
作者: NPNT    時間: 2019-5-1 10:37

回覆 10# wiz123
有無介詔?
俾幾輯相睇下
作者: wingkps2    時間: 2019-5-1 11:04

回覆 12# NPNT


    EPC例句..工作相不方便POST出來.
作者: 必思    時間: 2019-5-1 11:41

回覆  NPNT


    EPC例句..工作相不方便POST出來.
wingkps2 發表於 2019-5-1 11:04



    細事都給你看透了
作者: calvin83    時間: 2019-5-1 15:21

回復 12 #NPNT

介紹麻豆?
作者: NPNT    時間: 2019-5-1 19:59

回覆 15# calvin83
純係得個知字啫....
就好似有d人鍾意去餐廳攞杯水坐幾個鐘,我真係做唔出
什麼互惠我覺得只係菠蘿雞嘅借口,點樣互惠?
你係何凡、葉青霖? 影完就有人識
作者: calvin83    時間: 2019-5-1 20:09

回復 16 #NPNT

互惠喺某啲地方好普通,香港就唔係幾興。 同埋互惠都係要付出的,免費的最貴。
作者: mail4kawai    時間: 2019-5-1 20:14

回復 NPNT

互惠喺某啲地方好普通,香港就唔係幾興。 同埋互惠都係要付出的,免費的最貴。 ...
calvin83 發表於 2019-5-1 20:09

自己鐘意搵人煮飯食跟住話人俾錢出餐廳食飯係醉翁之意不在酒,呢啲係咩態度?
作者: NPNT    時間: 2019-5-1 21:43

回覆 17# calvin83
都有d真係互惠嘅,好似d報紙雜誌平面廣告果類,起碼影左多人見到
我成日喺方向報見到 polly ..
作者: calvin83    時間: 2019-5-1 23:29

回復 18 #mail4kawai

心照。
作者: calvin83    時間: 2019-5-1 23:30

回復 19 #NPNT

方向報果D廣告應該有錢收。
作者: anthony1987    時間: 2019-5-1 23:38

見到佢件衫,都登佢熱,幫佢除左去先
P14 發表於 2019-4-30 23:07



    等睇CHING表演
作者: anthony1987    時間: 2019-5-1 23:41

其實如果影普通時裝, 就算免費互惠都有好多高質MODEL, 唔明點解要比錢, 除非大富豪, 醉翁之意不在酒 ...
wiz123 發表於 2019-5-1 07:58



    無你識咁多人MA, 又唔係出名,
  除左自己FD   有鬼人肯自願比你影咩,
  反而想知你係邊搵咁多MODEL 又互惠又高質
  係咁既話 全世界D MODEL 都食得屎啦 唔洗EARN錢生活啦
作者: kachanhk    時間: 2019-5-2 01:19

無你識咁多人MA, 又唔係出名,
  除左自己FD   有鬼人肯自願比你影咩,
  反而想知你係邊搵咁多MODEL ...
anthony1987 發表於 2019-5-1 23:41

免費又高質就真係可遇不可求,就算真係高質,免費都係比你影兩次就無啦。想影 model 又有要一定質素,都係付錢是較為正常的方法,而且付錢都係 buy time, 較易安排時間。
作者: kachanhk    時間: 2019-5-2 01:21

本帖最後由 kachanhk 於 2019-5-2 01:45 編輯
回復 NPNT

方向報果D廣告應該有錢收。
calvin83 發表於 2019-5-1 23:30

副刊果d 產品介紹式廣告應該是有錢收。如果係訪問報導那種就未必了
作者: free3sky    時間: 2019-5-2 10:55

good shot
可以叫佢慢些
經過魚魚之後變左味
作者: aichun    時間: 2019-5-2 11:21

算把啦你,人地俾唔俾錢關你差事咩,咪懶係野啦。
mail4kawai 發表於 2019-5-1 09:15


佢怕做壞規矩,第時冇免費餐食
作者: NPNT    時間: 2019-5-2 13:29

回覆 27# aichun
想食免費餐?
明哥幫到你
作者: anthony1987    時間: 2019-5-2 20:16

good shot
可以叫佢慢些
經過魚魚之後變左味
free3sky 發表於 2019-5-2 10:55

有陣魚味

via HKEPC Reader for Android
作者: 我係小魚兒    時間: 2019-5-2 22:46

副刊果d 產品介紹式廣告應該是有錢收。如果係訪問報導那種就未必了
kachanhk 發表於 2019-5-2 01:21



   
回復 NPNT

方向報果D廣告應該有錢收。
calvin83 發表於 2019-5-1 23:30



   
回覆  calvin83
都有d真係互惠嘅,好似d報紙雜誌平面廣告果類,起碼影左多人見到
我成日喺方向報見到  ...
NPNT 發表於 2019-5-1 21:43



    有錢收ga...車馬費都最少1千ga...

果班我都識
作者: 我係小魚兒    時間: 2019-5-2 22:48

自己鐘意搵人煮飯食跟住話人俾錢出餐廳食飯係醉翁之意不在酒,呢啲係咩態度? ...
mail4kawai 發表於 2019-5-1 20:14



   
回復 NPNT

互惠喺某啲地方好普通,香港就唔係幾興。 同埋互惠都係要付出的,免費的最貴。 ...
calvin83 發表於 2019-5-1 20:09



   
回覆  calvin83
純係得個知字啫....
就好似有d人鍾意去餐廳攞杯水坐幾個鐘,我真係做唔出
什麼互惠我 ...
NPNT 發表於 2019-5-1 19:59



   
免費又高質就真係可遇不可求,就算真係高質,免費都係比你影兩次就無啦。想影 model 又有要一定質素,都係 ...
kachanhk 發表於 2019-5-2 01:19



   
無你識咁多人MA, 又唔係出名,
  除左自己FD   有鬼人肯自願比你影咩,
  反而想知你係邊搵咁多MODEL ...
anthony1987 發表於 2019-5-1 23:41



    正解
佢地要生活, 時間=金錢...
作者: NPNT    時間: 2019-5-2 23:51

有錢收ga...車馬費都最少1千ga...

果班我都識   ...
我係小魚兒 發表於 2019-5-2 22:46

正常啦.....
作者: s20012797    時間: 2019-5-3 11:50

本帖最後由 s20012797 於 2019-5-3 12:18 編輯
回復 NPNT

互惠喺某啲地方好普通,香港就唔係幾興。 同埋互惠都係要付出的,免費的最貴。 ...
calvin83 發表於 2019/5/1 20:09

免費又高質就真係可遇不可求,就算真係高質,免費都係比你影兩次就無啦。想影 model 又有要一定質素,都係 ...
kachanhk 發表於 2019/5/2 01:19

正解
佢地要生活, 時間=金錢...
我係小魚兒 發表於 2019/5/2 22:48


E家野......講白都仲係民風使然,
亞洲&中東人,一句課金先決&非禮匆視就佢人於千里,
係D歐美叫好D,前題自己"識路",
好似天氣好去海灘,(或者一D Carnival),
無料影到你"腳震"都仲得,
當然選到咩毛豆咩質素冇得你選擇係,
BTW,可能有人覺得張Econ好大成本係LA
(&有人覺得鬼婆吾好睇係LA...)

<Delete>
*如仍覺露骨可PM我或魚導Del
作者: mail4kawai    時間: 2019-5-3 12:05

本帖最後由 mail4kawai 於 2019-5-3 12:15 編輯
E家野......講白都仲係民風使然,
亞洲&中東人,一句課金先決&非禮匆視就佢人於千里,
係D歐美叫好D,前 ...
s20012797 發表於 2019-5-3 11:50

我覺得呢張似偷拍多啲

其實影朋友就係免費,但影朋友你要對佢負責,唔可以隨便post佢啲相出黎。
作者: s20012797    時間: 2019-5-3 12:17

我覺得呢張似偷拍多啲

其實影朋友就係免費,但影朋友你要對佢負責,唔可以隨便post佢啲相出黎 ...
mail4kawai 發表於 2019/5/3 12:05


一面之交算吾算,不過同意影朋友你要對佢負責





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2