Board logo

標題: 遠攝買邊支? [打印本頁]

作者: sapphire4890    時間: 2019-4-28 17:02     標題: 遠攝買邊支?

因為想影telephoto, 其實乜都影
特寫建築, 街道, 影生態, 舞台. 小弟雜影

已有sigma 70-200 舊果支2.8 os hsm ex
因為唔夠tele想再上焦距. 唸過落2x convertor. 但好似對焦會慢好多

鑑於budget有限 點都係頂盡10K
用緊D3300做body (遲下 有$ 再換body->D500/D7200)

以下都係睇過應該岩用既鏡.
1. sigma 150-600 contemporary
2. sigma 150-600 sport (2nd hand)
3. nikon 200-500 f5.6
4. tamron 150-600 g2


唔知各位師兄有無咩建議
作者: jeremymak    時間: 2019-4-28 17:08

n2858 原廠
作者: s20012797    時間: 2019-4-28 17:30

因為想影telephoto, 其實乜都影
特寫建築, 街道, 影生態, 舞台. 小弟雜影

已有sigma 70-200 舊果支 ...
sapphire4890 發表於 2019/4/28 17:02


n300f4,要就加個1.4x,大小通吃
作者: alan4k    時間: 2019-4-28 17:35

n300f4,要就加個1.4x,大小通吃
s20012797 發表於 2019-4-28 17:30


夠輕鬆 Good
作者: sapphire4890    時間: 2019-4-28 17:51

n300f4,要就加個1.4x,大小通吃
s20012797 發表於 2019-4-28 17:30



    想問下落1.4會唔會減光圈先用到
無玩過tele convertor. 唔係好清楚 多謝ching意見先
因為聽過sigma果邊要減到f8
作者: eric411    時間: 2019-4-28 17:56

本帖最後由 eric411 於 2019-4-28 18:00 編輯
因為想影telephoto, 其實乜都影
特寫建築, 街道, 影生態, 舞台. 小弟雜影

已有sigma 70-200 舊果支 ...
sapphire4890 發表於 2019-4-28 17:02

有冇諗過Sigma 60-600mm?我有150-600mm C版,曾經借過朋友新買60-600mm試用,覺得60-600mm更sharp,尤其是於最盡600mm時,C版明顯比較鬆散,但佢就算全開光圈仍然保持一定銳利度,如果我買C版當日60-600mm已經推出,我一定揀佢,可能比你budget超出2K,但我感覺值得,但如果一定under 10K,就惟有樓上師兄所講,買300mm f/4,有需要再加1.7x。
作者: sapphire4890    時間: 2019-4-28 18:00

回覆 6# eric411


    竟然係咁
唸住佢大啲倍數 成像會差啲

如果依個價我會入150-600 sport

其實入定焦tele有啲擔心好難影
作者: eric411    時間: 2019-4-28 19:03

回覆  eric411


    竟然係咁
唸住佢大啲倍數 成像會差啲

如果依個價我會入150-600 sport ...
sapphire4890 發表於 2019-4-28 18:00

我初時都以為自己手上支150-600mm係bad copy,所以比較鬆,但睇好多網上review話正常,500-600mm係佢最弱焦距,用佢就預左鬆少少,反而支60-600mm真心估佢唔到,如果廿年前鏡頭技術,十倍光學變焦鏡根本唔可能令我滿意,出黎效果一定唔掂,係支Canon 35-350mm比較好 (其後改款出28-300mm),但廿年前要萬幾蚊 ... 所以我朋友兩個月前話買60-600mm,我都好有保留潑佢冷水,點知實際試過出乎以料地好,尤其是600mm段反而最好表現,之後再上網睇review,同樣符合我觀感,證明呢支鏡係ok,以萬二蚊價錢買得過。
https://www.youtube.com/watch?v=9caqbMh-ZPE
作者: s20012797    時間: 2019-4-28 19:23

本帖最後由 s20012797 於 2019-4-28 19:28 編輯
想問下落1.4會唔會減光圈先用到
無玩過tele convertor. 唔係好清楚 多謝ching意見先 :adore ...
sapphire4890 發表於 2019/4/28 17:51


減光圈吾係指減光圈先用到,係指計最大光圏細一級
300f4
300f4+1.4x=420f5.6
300f4+Dx(1.5x)=450f4
300f4+1.4x+Dx(1.5x)=630f5.6

E個組合比你個推所謂廣Zoom輕便&成像好好多
bigma 60-600 2.7kg
bigma 150-600 sport 2.9kg
tamron 150-600 g2 2Kg
bigma 150-600 contemporary 2kg
nikon 200-500 f5.6 2.3kg
nikon 300f4:755g+TC-14E III:190g=945g

39234640_10216157668031224_7543135157977350144_o by Enator semmy, 於 Flickr
@XH1+300f4
作者: mail4kawai    時間: 2019-4-28 19:31

減光圈吾係指減光圈先用到,係指計最大光圏細一級
300f4
300f4+1.4x=420f5.6
300f4+Dx(1.5x)=450f4
300f4+ ...
s20012797 發表於 2019-4-28 19:23

邊支384? PF?
作者: s20012797    時間: 2019-4-28 19:35

邊支384? PF?
mail4kawai 發表於 2019/4/28 19:31


YA
作者: mail4kawai    時間: 2019-4-28 19:46

YA
s20012797 發表於 2019-4-28 19:35



用咩adapter?
作者: s20012797    時間: 2019-4-28 19:50

用咩adapter?
mail4kawai 發表於 2019/4/28 19:46


Metabones&手凍only(只照顧對焦環尚算ok,我因為咁先冇入XF1848)
作者: NPNT    時間: 2019-4-28 20:36

n2858 原廠
jeremymak 發表於 2019-4-28 17:08

x2............
作者: sapphire4890    時間: 2019-4-28 21:10

本帖最後由 sapphire4890 於 2019-4-28 21:12 編輯
減光圈吾係指減光圈先用到,係指計最大光圏細一級
300f4
300f4+1.4x=420f5.6
300f4+Dx(1.5x)=450f4
300f4+ ...
s20012797 發表於 2019-4-28 19:23



    即係收細一級先夠細膩
感謝師兄賜教.
cropping factor都懂. 謝謝
好詳細, 唔該曬
作者: sapphire4890    時間: 2019-4-28 21:11

YA
s20012797 發表於 2019-4-28 19:35



    唔介意重量. 舊版384好唔好呢
因為見有人放3K
作者: Richard_Yip    時間: 2019-4-28 21:27

我身邊影飛機同軍艦2、3、4都有人用話喂得飽D850之類既body,都話ok,有個影飛機既師兄用龍記150-600 G2代替佢支N記80-400第二代,我自己就當初用過馬記120-300 2.8第二代加1.4x同2x,亦用過200-400 F4同而家180-400 F4 TC1.4。就好x重……手持幾辛苦,舊版300 F410年前用過短時間,個人覺得上架好得,但手持就唔多掂,加上佢設計鏡尾冇鏡片,容易入塵,我好快就賣佐。
作者: sapphire4890    時間: 2019-4-28 21:50

回覆 17# Richard_Yip


    多謝師兄分享
作者: s20012797    時間: 2019-4-28 21:55

即係收細一級先夠細膩  
感謝師兄賜教.
cropping factor都懂. 謝謝
好詳細, 唔 ...
sapphire4890 發表於 2019/4/28 21:10


https://www.fotobeginner.com/302/teleconverter/

吾係收細一級,細一級係計你用到的最大光圈
推1.4x原因是1.4x影像質素下降比2x少
所以製造商並有推出內建1.4x的鏡如:
Nikon AF-S NIKKOR 180-400MM F/4E TC1.4 FL ED VR
Canon EF 200-400mm f/4L IS USM Extender 1.4x
作者: s20012797    時間: 2019-4-28 21:58

唔介意重量. 舊版384好唔好呢
因為見有人放3K
sapphire4890 發表於 2019/4/28 21:11


冇話吾得.重D啫
作者: sapphire4890    時間: 2019-4-28 22:13

回覆 19# s20012797


    OK 明解 落2x變f8用唔到AF就真係holy...雪
難怪Ching咁講, 上1.4x 多謝指教

內建1.4果類好屈機. 不過天價
作者: sapphire4890    時間: 2019-4-28 22:14

回覆 20# s20012797


    唔該曬大大
作者: tskso    時間: 2019-4-29 10:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: s20012797    時間: 2019-4-29 10:56

冇人提100-400,兩大副廠都有出,平衡各方面都不俗,T字牌加佢自家1.4增距鏡可用,我用a7ii mc11试過 ...
tskso 發表於 2019/4/29 10:39


Bigma特大碌特重vs 龍仔色差色散多....價錢又吾係特別比人平
作者: Athlon神64    時間: 2019-4-29 11:48

Bigma特大碌特重vs 龍仔色差色散多....價錢又吾係特別比人平
s20012797 發表於 2019-4-29 10:56

100-400 1kg左右都重?

via HKEPC Reader for Android
作者: s20012797    時間: 2019-4-29 12:04

100-400 1kg左右都重?

via HKEPC Reader for Android
Athlon神64 發表於 2019/4/29 11:48


冇比較自然冇傷害LA
作者: ahshing    時間: 2019-4-29 12:59

死馬60-600 +1
作者: tskso    時間: 2019-4-29 14:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jeremymak    時間: 2019-4-29 14:52

死馬60-600 +1
ahshing 發表於 2019-4-29 12:59


入左?
作者: Richard_Yip    時間: 2019-4-29 15:35

另外都要查下龍記150-600唔知有冇用N記E鏡既電磁光圈,舊機型是否支持呢?至於100-400 or 80-400類別,我身邊飛機友普遍話C記大白2勁過N記,而龍記同馬記就夠輕,但光圈細半級,而有個用N記新500 PF既同道中人話,尼一支夠輕,但全開不如80-400??!
作者: lkca    時間: 2019-4-29 16:47

本帖最後由 lkca 於 2019-4-29 20:15 編輯

(錯)sony a6400 (1.6x) + 100-400 + 2x 好似都有AF = 320-1280mm

(修正) sony a6400 (1.5x) + 100-400 + 2x 好似都有AF = 300-1200mm
作者: 必思    時間: 2019-4-29 19:15

sony a6400 (1.6x) + 100-400 + 2x 好似都有AF = 320-1280mm
lkca 發表於 2019-4-29 16:47


點解crop factor跟咗Canon x1.6??
作者: NPNT    時間: 2019-4-29 19:39

sony a6400 (1.6x) + 100-400 + 2x 好似都有AF = 320-1280mm
lkca 發表於 2019-4-29 16:47

咁樣配全開光圈係幾多?
作者: lkca    時間: 2019-4-29 20:06

點解crop factor跟咗Canon x1.6??
必思 發表於 2019-4-29 19:15

sony a6400 (1.5x) + 100-400 + 2x 好似都有AF = 300-1200mm

via HKEPC IR Pro 3.5.1 - iOS(2.4.1)
作者: lkca    時間: 2019-4-29 20:06

本帖最後由 lkca 於 2019-4-29 22:42 編輯
咁樣配全開光圈係幾多?
NPNT 發表於 2019-4-29 19:39


f11 有af
但我無100-400

得70-400g + la-ea3 用 a7iii af-c都唔算超慢, 輸在連拍得2.5fps

應該等a9 再減價

via HKEPC IR Pro 3.5.1 - iOS(2.4.1)
作者: aichun    時間: 2019-4-29 20:07

點解crop factor跟咗Canon x1.6??
必思 發表於 2019-4-29 19:15


因為佢貼左Sony嘜頭落去Canon機身度
作者: ahshing    時間: 2019-4-29 23:01

入左?
jeremymak 發表於 2019-4-29 14:52


冇啦,如果唔係蟹左支A mount 150600G2我諗我都會入
作者: ahshing    時間: 2019-4-29 23:03

f11 有af
但我無100-400

得70-400g + la-ea3 用 a7iii af-c都唔算超慢, 輸在連拍得2.5fps

應該等a9 再 ...
lkca 發表於 2019-4-29 20:06


親生仔落EA3冇高速連拍,反而Sigma Sport鏡落MC11都仲可以full function
真心嬲豬!
作者: mail4kawai    時間: 2019-4-29 23:14

f11 有af
但我無100-400

得70-400g + la-ea3 用 a7iii af-c都唔算超慢, 輸在連拍得2.5fps

應該等a9 再 ...
lkca 發表於 2019-4-29 20:06

f11 好似得返CDAF
作者: NPNT    時間: 2019-4-29 23:27

回覆 34# lkca
我a6400 +mc11+ 150-600c +1.4x  f9 ,
有af ,1260mm  lock on af 用到,但人追唔切..
作者: lkca    時間: 2019-4-30 00:07

本帖最後由 lkca 於 2019-4-30 00:39 編輯
f11 好似得返CDAF
mail4kawai 發表於 2019-4-29 23:14


A9 or A7III 都唔得?

PDAF 唔肯定, 都係google search:

a7rii F8
a7iii F11
a9 可能由 F11提升到F16 (firmware 5.0)
a6400 F11
唔肯定, 都係google search

A6400 + 100-400 + 2.0X 最輕最平有pdaf
作者: ahshing    時間: 2019-4-30 00:35

f11 好似得返CDAF
mail4kawai 發表於 2019-4-29 23:14


就算以前DSLT最少可對焦光圈都要F8
F11叫做F6.3既tele zoom加個1.4x都仲用到啊





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2