作者: s20012797 時間: 2018-11-5 01:56 標題: 元朗錦上路@Nikon Z6/Z7 野外試玩
https://photoblog.hk/242824/niko ... %e5%b7%bf%e9%9b%86/
有與趣的Ching可以試下,好奇大家對Z6有咩睇法,感覺多人討論Z7少人討論E部,
個人就點都等等Lumix S1 同 S1R 出左先再決定入吾入番FF坑了
作者: nelsonlee130 時間: 2018-11-5 07:00
少人講因為未有實機者
利申:等緊
作者: mail4kawai 時間: 2018-11-5 07:22
Fans?
via HKEPC Reader for Android
作者: nelsonlee130 時間: 2018-11-5 07:57
回覆 3# mail4kawai
純粹想睇下粒24.5MP咩料
作者: mail4kawai 時間: 2018-11-5 08:30
有玩開F mount?
via HKEPC Reader for Android
作者: NPNT 時間: 2018-11-5 08:42
爆埋佢
作者: nelsonlee130 時間: 2018-11-5 08:48
回覆 5# mail4kawai
得部陳年d90 + 1835
但屋企人有d500 + 長鏡間唔時玩下咁
作者: mail4kawai 時間: 2018-11-5 10:17
咁等佢包膠啦
via HKEPC Reader for Android

