作者: 我係小魚兒 時間: 2018-10-26 08:58 標題: 去旅行你地會帶邊部相機?
本帖最後由 我係小魚兒 於 2018-10-26 09:49 編輯
A7R III 有batis 25 + batis 85
GH5 有15mm F1.7 + 42.5mm F1.7
你地會點選?
主要係拍片, 但都會影相~
拍片用full hd 60p only
一部影相超高清神器
一部拍片戰鬥武器
GH5 拍到我想拍ge 嘢, 但影唔到我影ge相
A7R III 影到我想影ge嘢, 但拍片要好小心先唔會走焦
前設: 我冇A7R III
有女女去, 會用到慢速拍攝
會帶即影即有~
作者: KinChungE 時間: 2018-10-26 09:02
主要拍片一定GH5
尤其1080p, Sony直出1080p好差
作者: 必思 時間: 2018-10-26 09:10
帶晒冇煩惱
作者: 我係小魚兒 時間: 2018-10-26 09:19
好重WOR...只可以帶20kg 行李, 同埋去玩帶晒2部咪勁重, 勁多鏡WOR
都唔差GE, 話晒FF, 定賣晒佢去fuij 冇煩惱?
作者: 必思 時間: 2018-10-26 09:24
去旅行帶兩部機好少事
作者: 我係小魚兒 時間: 2018-10-26 09:30
有即影即有
作者: cl7rken 時間: 2018-10-26 09:48
即影即有得啦, 酒店房有咩好影wor

作者: KinChungE 時間: 2018-10-26 09:51
唔關FF事
係Sony拍1080p唔識用supersampling, 特別檬
要拍4k再事後downsample 1080p先靚
https://www.dpreview.com/reviews ... 0.04008208208268965
作者: 必思 時間: 2018-10-26 10:08
你當係就得到架啦,又唔係我去

作者: 我係小魚兒 時間: 2018-10-26 10:12
佢4K 唔係得25p 咩?
作者: 必思 時間: 2018-10-26 10:13
帶部有4K60既機啦
作者: KinChungE 時間: 2018-10-26 10:15
所以都係帶GH5好
作者: aichun 時間: 2018-10-26 10:20
A7R III 有batis 25 + batis 85
GH5 有15mm F1.7 + 42.5mm F1.7
你地會點選?
主要係拍片, 但都會影相~
拍 ...
我係小魚兒 發表於 2018-10-26 08:58
冇得揀帶晒兩部既?
作者: aichun 時間: 2018-10-26 10:21
得二選一咋
作者: aichun 時間: 2018-10-26 10:22
有囡囡去,你仲得閒影相拍片咩
作者: 必思 時間: 2018-10-26 10:24
其實係兩條女既代號

作者: aichun 時間: 2018-10-26 10:31
古惑的魚大導
作者: 我係小魚兒 時間: 2018-10-26 10:57
好重呀...你唔會帶2部機4枝鏡去迪士尼玩掛
作者: 我係小魚兒 時間: 2018-10-26 10:58
依家50 : 50 中....
GH5 夜晚=廢的....
日光日白拍180fps 無敵....
加上唔會走焦, 拍動作一流....
但A7R III 好處係日夜都影到相...加上batis 出色鮮....
影相up fb一流...
好難揀
作者: 必思 時間: 2018-10-26 11:00
去玩帶手機算啦

作者: aichun 時間: 2018-10-26 11:26
帶兩部電話已經有2機4鏡啦
作者: 我係小魚兒 時間: 2018-10-26 11:31
電話一定帶, 但電話同手機都有好大分別!!
作者: aichun 時間: 2018-10-26 11:33
呢度有人講,手機完勝相機喎
作者: 必思 時間: 2018-10-26 11:37
叫法唔同
作者: aS-91 時間: 2018-10-26 11:59
入支1.2 for 夜晚WIDE OPEN 影相
作者: KinChungE 時間: 2018-10-26 14:12
12mm 1.4 + 42.5mm 1.2
作者: s20012797 時間: 2018-10-26 16:32
我會諗帶邊個囡囡去先,然係由囡囡決定帶咩機
作者: newshun 時間: 2018-10-26 16:44
咪玩啦
作者: 我係小魚兒 時間: 2018-10-26 16:44
有咁好? 求介紹女女
作者: 我係小魚兒 時間: 2018-10-26 16:45
M4/3 鏡唔值錢....買貴平放...好慘GA
作者: KinChungE 時間: 2018-10-26 16:48
所以應該買二手
btw, 42.5 f/1.7一手水貨同二手差唔多錢
作者: 我係小魚兒 時間: 2018-10-26 16:50
M4/3 或以上感光元件o既相機完勝...DC仔可能依家差唔多
作者: 我係小魚兒 時間: 2018-10-26 17:02
我知...有想過放晒M4/3 換返部A7R III
作者: aS-91 時間: 2018-10-26 17:06
拍片好似A73威D,或者等S3
但目前XT-3又好似好強勢
作者: ten123456789 時間: 2018-10-26 18:51
回覆 31# KinChungE
轉接大法
ef鏡走天涯
作者: 我係小魚兒 時間: 2018-10-26 20:12
晚上突然多左好多人支持A7R III
原因係?
佢冇左柔膚wor
雖然A7R III 影夜景高ISO係完美
作者: mail4kawai 時間: 2018-10-26 21:18
有30p
via HKEPC Reader for Android
作者: killuakam 時間: 2018-10-26 21:25
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 我係小魚兒 時間: 2018-10-26 21:27
你話自己旅行都唔帶, 但就投A7R III...都幾矛盾@~@
作者: killuakam 時間: 2018-10-26 21:28
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 我係小魚兒 時間: 2018-10-26 21:34
唔係PAL 同NTSC 分別JA咩-3-
你搞到我好想買A7R III
作者: 必思 時間: 2018-10-26 22:20
唔矛盾,你帶之嗎,幾重都唔關佢事

作者: wingkps2 時間: 2018-10-26 23:02
r3拍片好過gh5咩?
作者: aichun 時間: 2018-10-26 23:29
買啦
作者: aichun 時間: 2018-10-26 23:30
冇衝突喎
作者: NPNT 時間: 2018-10-26 23:33
原來有人身痕,想買機
我今朝投左GH5
作者: aichun 時間: 2018-10-26 23:36
魚大導應該識左新囡囡 ,所以要買新機
作者: calvin83 時間: 2018-10-26 23:38
你試下.
作者: 我係小魚兒 時間: 2018-10-26 23:52
以我所知, 係夜晚係...
作者: 我係小魚兒 時間: 2018-10-26 23:52
魚大導應該識左新囡囡 ,所以要買新機
錢呢? 我打算用GH5 算...忍....
作者: mail4kawai 時間: 2018-10-27 00:19
本帖最後由 mail4kawai 於 2018-10-27 00:20 編輯
同囡囡去最緊要玩得開心,影相都係合照,唔洗帶大機都得,除非個trip主題係旅拍。
我就覺得GH5都大,拎部DC去算數。
我第一次去日本係帶部Minolta去,買左十筒36過去,影左唔夠一筒返黎
via HKEPC Reader for Android
作者: 我係小魚兒 時間: 2018-10-27 00:24
我想問你借機去算-3- 順手要還返盒嘢俾你
作者: calvin83 時間: 2018-10-27 00:50
有得借? 我又要借.
作者: aichun 時間: 2018-10-27 07:56
我又借
作者: killuakam 時間: 2018-10-27 08:35
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cody2k 時間: 2018-10-27 09:17
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mail4kawai 時間: 2018-10-27 12:54
好多時候影合照或者到此一遊相嘅環境根本冇好光俾你追求靚色彩,我始終都係覺得内容比質素重要。
玩攝影係興趣,旅行留念係生活
via HKEPC Reader for Android
作者: 我係小魚兒 時間: 2018-10-27 13:18
好多時候影合照或者到此一遊相嘅環境根本冇好光俾你追求靚色彩 <----我最認同依點
由其係室內, 複雜環境光...
作者: pc1668 時間: 2018-10-29 14:51
本帖最後由 pc1668 於 2018-10-29 14:53 編輯
That's why I am still using the ultra compact GM1. It's so so small

作者: 我係小魚兒 時間: 2018-10-29 16:28
[attach]2089628[/attach]
2部機
作者: killuakam 時間: 2018-10-29 17:19
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 必思 時間: 2018-10-29 17:24
一早講咗,嫌三又嫌四

作者: killuakam 時間: 2018-10-29 17:41
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sensemomo 時間: 2018-10-31 14:51
帶a7riii. 可crop 相
作者: maimai 時間: 2018-11-3 01:48
乜自拍唔係完勝咩?
via HKEPC Reader for Android
作者: maimai 時間: 2018-11-3 01:58
入樂園帶細果部入去算啦
除非諗住主力影相(人多無乜地方其實幾麻煩),排隊地方無乜好影,遊戲位置放私人物品地方有限
同角色影相時間亦有限~
好似唔俾人帶腳架
我唔多識影相,不過玩唔少次樂園~
via HKEPC Reader for Android
作者: KinChungE 時間: 2018-11-3 02:33
係靚女完勝

作者: killuakam 時間: 2018-11-3 07:55
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: maimai 時間: 2018-11-3 22:22
其實去樂園都係影朝早果幾個鐘~
下午妝已溶~
via HKEPC Reader for Android
作者: KinChungE 時間: 2018-11-4 21:29
靚女點影都係靚, 唔使化妝
作者: maimai 時間: 2018-11-5 14:07
玩咗成日會累~
via HKEPC Reader for Android
作者: maimai 時間: 2018-11-5 14:08
魚魚,呢款相紙好似幾抵喎~
https://flic.kr/p/2cEL8GX
via HKEPC Reader for Android
作者: s20012797 時間: 2018-11-5 17:38
魚魚,呢款相紙好似幾抵喎~
https://flic.kr/p/2cEL8GX
via HKEPC Reader for Android
maimai 發表於 2018-11-5 14:08
https://mint-camera.com/tc/shop/films/unlimited-free-films/
只計相紙應該冇邊間平得過佢


作者: 必思 時間: 2018-11-5 19:25
買相機送菲林有幾特別?

作者: s20012797 時間: 2018-11-5 19:42
冇話好特別,但每月計出到4張>送一包10張,好似得佢一間有做,小數怕長計吖嘛,有FD有玩,
我自問冇咁大偽術修養出到足4張去換
作者: maimai 時間: 2018-11-5 22:41
買機之後每個月送相紙?
咁唔執先算啦~
via HKEPC Reader for Android
作者: maimai 時間: 2018-11-5 22:43
帶咪帶~
反正行李又唔係我拎
via HKEPC Reader for Android
作者: KinChungE 時間: 2018-11-5 22:51
男人既悲哀
作者: maimai 時間: 2018-11-5 23:43
本帖最後由 maimai 於 2018-11-5 23:45 編輯
我旅行自己拎行李㗎
Ching,快啲幫我揀除濕器同濕度計先啦,唔該
via HKEPC Reader for Android
作者: 我係小魚兒 時間: 2018-11-6 08:46
魚魚,呢款相紙好似幾抵喎~
https://flic.kr/p/2cEL8GX
via HKEPC Reader for Android
maimai 發表於 2018-11-5 14:08
我買左另外有公仔果D....
但炒左10張呀>< 嗚嗚
作者: 我係小魚兒 時間: 2018-11-6 08:47
好似都唔抵咁, 部機仲貴
渣機影相果個累好多....想死....
作者: 必思 時間: 2018-11-6 09:34
機價預繳咗,如果五舊水買部Mini狗都有得送又唔同

作者: maimai 時間: 2018-11-6 13:05
本帖最後由 maimai 於 2018-11-6 13:16 編輯
所以話入樂園唔好帶咁大機~
又累又阻住玩機動遊戲~
via HKEPC Reader for Android
作者: maimai 時間: 2018-11-6 13:06
財到光棍手~
via HKEPC Reader for Android
作者: maimai 時間: 2018-11-6 13:11
本帖最後由 maimai 於 2018-11-6 13:17 編輯
FUJIFILM インスタントカメラ チェキ用フィルム 10枚入 INSTAX MINI JP 1 https://www.amazon.co.jp/dp/B07D2DVX6D/ref=cm_sw_r_cp_apa_i_Rgs4BbE2JYQRV
咁玩呢啲梗係買有公仔(除非預自己畫畫),有冇公仔都係差百零yen~
我無機都覺得好抵~
via HKEPC Reader for Android
作者: 我係小魚兒 時間: 2018-11-6 14:53
FUJIFILM インスタントカメラ チェキ用フィルム 10枚入 INSTAX MINI JP 1 https://www.amazon.co.jp/dp/B ...
maimai 發表於 2018-11-6 13:11
係...信和買幾平...抵玩...只係炒晒相...有D浪費左
作者: maimai 時間: 2018-11-7 23:25
玩呢種相紙預咗要洗錢㗎啦~
via HKEPC Reader for Android
作者: 我係小魚兒 時間: 2018-11-7 23:50
炒晒10張真係好貴....好唔抵...
如果10張都成功, 其實又唔係好貴....平均3-4蚊張Only
作者: maimai 時間: 2018-11-14 02:29
當交學費囉~
via HKEPC Reader for Android
作者: Jonney 時間: 2018-11-17 20:33
拍片戰鬥武器不是BMPCC4K嗎?(逃
https://www.blackmagicdesign.com ... cpocketcinemacamera
作者: mail4kawai 時間: 2018-11-17 20:36
呢隻可拍4K 120fps 10Bit
http://www.z-cam.com/e2

