Board logo

標題: 去旅行你地會帶邊部相機? [打印本頁]

作者: 我係小魚兒    時間: 2018-10-26 08:58     標題: 去旅行你地會帶邊部相機?

本帖最後由 我係小魚兒 於 2018-10-26 09:49 編輯

A7R III 有batis 25 + batis 85
GH5 有15mm F1.7 + 42.5mm F1.7

你地會點選?
主要係拍片, 但都會影相~

拍片用full hd 60p only

一部影相超高清神器
一部拍片戰鬥武器

GH5 拍到我想拍ge 嘢, 但影唔到我影ge相
A7R III 影到我想影ge嘢, 但拍片要好小心先唔會走焦

前設: 我冇A7R III
有女女去, 會用到慢速拍攝
會帶即影即有~
作者: KinChungE    時間: 2018-10-26 09:02

主要拍片一定GH5
尤其1080p, Sony直出1080p好差
作者: 必思    時間: 2018-10-26 09:10

帶晒冇煩惱
作者: 我係小魚兒    時間: 2018-10-26 09:19

帶晒冇煩惱
必思 發表於 2018-10-26 09:10


好重WOR...只可以帶20kg 行李, 同埋去玩帶晒2部咪勁重, 勁多鏡WOR


   
主要拍片一定GH5
尤其1080p, Sony直出1080p好差
KinChungE 發表於 2018-10-26 09:02


都唔差GE, 話晒FF, 定賣晒佢去fuij 冇煩惱?
作者: 必思    時間: 2018-10-26 09:24

去旅行帶兩部機好少事
作者: 我係小魚兒    時間: 2018-10-26 09:30

去旅行帶兩部機好少事
必思 發表於 2018-10-26 09:24



    有即影即有 咁算唔算2部
作者: cl7rken    時間: 2018-10-26 09:48

即影即有得啦, 酒店房有咩好影wor
作者: KinChungE    時間: 2018-10-26 09:51

好重WOR...只可以帶20kg 行李, 同埋去玩帶晒2部咪勁重, 勁多鏡WOR


   

都唔差GE, 話晒FF, 定賣晒佢去 ...
我係小魚兒 發表於 2018-10-26 09:19


唔關FF事
係Sony拍1080p唔識用supersampling, 特別檬
要拍4k再事後downsample 1080p先靚

https://www.dpreview.com/reviews ... 0.04008208208268965
作者: 必思    時間: 2018-10-26 10:08

有即影即有 咁算唔算2部
我係小魚兒 發表於 2018-10-26 09:30



    你當係就得到架啦,又唔係我去
作者: 我係小魚兒    時間: 2018-10-26 10:12

唔關FF事
係Sony拍1080p唔識用supersampling, 特別檬
要拍4k再事後downsample 1080p先靚

...
KinChungE 發表於 2018-10-26 09:51



    佢4K 唔係得25p 咩?
作者: 必思    時間: 2018-10-26 10:13

佢4K 唔係得25p 咩?
我係小魚兒 發表於 2018-10-26 10:12



    帶部有4K60既機啦
作者: KinChungE    時間: 2018-10-26 10:15

佢4K 唔係得25p 咩?
我係小魚兒 發表於 2018-10-26 10:12


所以都係帶GH5好
作者: aichun    時間: 2018-10-26 10:20

A7R III 有batis 25 + batis 85
GH5 有15mm F1.7 + 42.5mm F1.7

你地會點選?
主要係拍片, 但都會影相~

拍 ...
我係小魚兒 發表於 2018-10-26 08:58


冇得揀帶晒兩部既?
作者: aichun    時間: 2018-10-26 10:21

帶晒冇煩惱
必思 發表於 2018-10-26 09:10


得二選一咋
作者: aichun    時間: 2018-10-26 10:22

好重WOR...只可以帶20kg 行李, 同埋去玩帶晒2部咪勁重, 勁多鏡WOR


   

都唔差GE, 話晒FF, 定賣晒佢去 ...
我係小魚兒 發表於 2018-10-26 09:19


有囡囡去,你仲得閒影相拍片咩
作者: 必思    時間: 2018-10-26 10:24

得二選一咋
aichun 發表於 2018-10-26 10:21



    其實係兩條女既代號
作者: aichun    時間: 2018-10-26 10:31

其實係兩條女既代號
必思 發表於 2018-10-26 10:24


古惑的魚大導
作者: 我係小魚兒    時間: 2018-10-26 10:57

得二選一咋
aichun 發表於 2018-10-26 10:21



   
冇得揀帶晒兩部既?
aichun 發表於 2018-10-26 10:20



    好重呀...你唔會帶2部機4枝鏡去迪士尼玩掛
作者: 我係小魚兒    時間: 2018-10-26 10:58

帶部有4K60既機啦
必思 發表於 2018-10-26 10:13



   
所以都係帶GH5好
KinChungE 發表於 2018-10-26 10:15



    依家50 : 50 中....

GH5 夜晚=廢的....
日光日白拍180fps 無敵....
加上唔會走焦, 拍動作一流....

但A7R III 好處係日夜都影到相...加上batis 出色鮮....
影相up fb一流...

好難揀
作者: 必思    時間: 2018-10-26 11:00

好重呀...你唔會帶2部機4枝鏡去迪士尼玩掛
我係小魚兒 發表於 2018-10-26 10:57



    去玩帶手機算啦
作者: aichun    時間: 2018-10-26 11:26

好重呀...你唔會帶2部機4枝鏡去迪士尼玩掛
我係小魚兒 發表於 2018-10-26 10:57


帶兩部電話已經有2機4鏡啦
作者: 我係小魚兒    時間: 2018-10-26 11:31

帶兩部電話已經有2機4鏡啦
aichun 發表於 2018-10-26 11:26



    電話一定帶, 但電話同手機都有好大分別!!
作者: aichun    時間: 2018-10-26 11:33

電話一定帶, 但電話同手機都有好大分別!!
我係小魚兒 發表於 2018-10-26 11:31



    呢度有人講,手機完勝相機喎
作者: 必思    時間: 2018-10-26 11:37

電話一定帶, 但電話同手機都有好大分別!!
我係小魚兒 發表於 2018-10-26 11:31



    叫法唔同
作者: aS-91    時間: 2018-10-26 11:59

入支1.2 for 夜晚WIDE OPEN 影相
作者: KinChungE    時間: 2018-10-26 14:12

入支1.2 for 夜晚WIDE OPEN 影相
aS-91 發表於 2018-10-26 11:59


12mm 1.4 + 42.5mm 1.2
作者: s20012797    時間: 2018-10-26 16:32

我會諗帶邊個囡囡去先,然係由囡囡決定帶咩機
作者: newshun    時間: 2018-10-26 16:44

呢度有人講,手機完勝相機喎
aichun 發表於 2018-10-26 11:33



    咪玩啦
作者: 我係小魚兒    時間: 2018-10-26 16:44

我會諗帶邊個囡囡去先,然係由囡囡決定帶咩機
s20012797 發表於 2018-10-26 16:32



    有咁好? 求介紹女女
作者: 我係小魚兒    時間: 2018-10-26 16:45

12mm 1.4 + 42.5mm 1.2
KinChungE 發表於 2018-10-26 14:12



    M4/3 鏡唔值錢....買貴平放...好慘GA
作者: KinChungE    時間: 2018-10-26 16:48

M4/3 鏡唔值錢....買貴平放...好慘GA
我係小魚兒 發表於 2018-10-26 16:45


所以應該買二手

btw, 42.5 f/1.7一手水貨同二手差唔多錢
作者: 我係小魚兒    時間: 2018-10-26 16:50

咪玩啦
newshun 發表於 2018-10-26 16:44



   
呢度有人講,手機完勝相機喎
aichun 發表於 2018-10-26 11:33



    M4/3 或以上感光元件o既相機完勝...DC仔可能依家差唔多
作者: 我係小魚兒    時間: 2018-10-26 17:02

所以應該買二手

btw, 42.5 f/1.7一手水貨同二手差唔多錢
KinChungE 發表於 2018-10-26 16:48



    我知...有想過放晒M4/3 換返部A7R III
作者: aS-91    時間: 2018-10-26 17:06

我知...有想過放晒M4/3 換返部A7R III
我係小魚兒 發表於 2018-10-26 17:02


拍片好似A73威D,或者等S3
但目前XT-3又好似好強勢
作者: ten123456789    時間: 2018-10-26 18:51

回覆 31# KinChungE

轉接大法
ef鏡走天涯
作者: 我係小魚兒    時間: 2018-10-26 20:12

晚上突然多左好多人支持A7R III
原因係?
佢冇左柔膚wor
雖然A7R III 影夜景高ISO係完美
作者: mail4kawai    時間: 2018-10-26 21:18

佢4K 唔係得25p 咩?
我係小魚兒 發表於 2018-10-26 10:12

有30p

via HKEPC Reader for Android
作者: killuakam    時間: 2018-10-26 21:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 我係小魚兒    時間: 2018-10-26 21:27

我投左a7。我淨影相,唔拍片。

呢度好多人都有m43同a7,我都係其中一個,剛剛入會a72。
老實講畫質係差好 ...
killuakam 發表於 2018-10-26 21:25



    你話自己旅行都唔帶, 但就投A7R III...都幾矛盾@~@
作者: killuakam    時間: 2018-10-26 21:28

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 我係小魚兒    時間: 2018-10-26 21:34

有30p  

via HKEPC Reader for Android
mail4kawai 發表於 2018-10-26 21:18



    唔係PAL 同NTSC 分別JA咩-3-

你係大導有要求嘛,我呢d魚蝦毛點同
killuakam 發表於 2018-10-26 21:28



    你搞到我好想買A7R III
作者: 必思    時間: 2018-10-26 22:20

你話自己旅行都唔帶, 但就投A7R III...都幾矛盾@~@
我係小魚兒 發表於 2018-10-26 21:27


唔矛盾,你帶之嗎,幾重都唔關佢事
作者: wingkps2    時間: 2018-10-26 23:02

r3拍片好過gh5咩?
作者: aichun    時間: 2018-10-26 23:29

唔係PAL 同NTSC 分別JA咩-3-




    你搞到我好想買A7R III
我係小魚兒 發表於 2018-10-26 21:34


買啦
作者: aichun    時間: 2018-10-26 23:30

你話自己旅行都唔帶, 但就投A7R III...都幾矛盾@~@
我係小魚兒 發表於 2018-10-26 21:27



    冇衝突喎
作者: NPNT    時間: 2018-10-26 23:33

原來有人身痕,想買機

我今朝投左GH5
作者: aichun    時間: 2018-10-26 23:36

原來有人身痕,想買機

我今朝投左GH5
NPNT 發表於 2018-10-26 23:33



   魚大導應該識左新囡囡 ,所以要買新機
作者: calvin83    時間: 2018-10-26 23:38

r3拍片好過gh5咩?
wingkps2 發表於 2018-10-26 23:02

你試下.
作者: 我係小魚兒    時間: 2018-10-26 23:52

r3拍片好過gh5咩?
wingkps2 發表於 2018-10-26 23:02



    以我所知, 係夜晚係...
作者: 我係小魚兒    時間: 2018-10-26 23:52

原來有人身痕,想買機

我今朝投左GH5
NPNT 發表於 2018-10-26 23:33



   
買啦
aichun 發表於 2018-10-26 23:29

原來有人身痕,想買機

我今朝投左GH5
NPNT 發表於 2018-10-26 23:33



   魚大導應該識左新囡囡 ,所以要買新機


    錢呢? 我打算用GH5 算...忍....
作者: mail4kawai    時間: 2018-10-27 00:19

本帖最後由 mail4kawai 於 2018-10-27 00:20 編輯
魚大導應該識左新囡囡 ,所以要買新機


    錢呢? 我打算用GH5 算...忍.... ...
我係小魚兒 發表於 2018-10-26 23:52

同囡囡去最緊要玩得開心,影相都係合照,唔洗帶大機都得,除非個trip主題係旅拍。

我就覺得GH5都大,拎部DC去算數。

我第一次去日本係帶部Minolta去,買左十筒36過去,影左唔夠一筒返黎

via HKEPC Reader for Android
作者: 我係小魚兒    時間: 2018-10-27 00:24

同囡囡去最緊要玩得開心,影相都係合照,唔洗帶大機都得,除非個trip主題係旅拍。

我就覺得GH5都大,拎 ...
mail4kawai 發表於 2018-10-27 00:19



    我想問你借機去算-3- 順手要還返盒嘢俾你
作者: calvin83    時間: 2018-10-27 00:50

有得借? 我又要借.
作者: aichun    時間: 2018-10-27 07:56

有得借? 我又要借.
calvin83 發表於 2018-10-27 00:50



    我又借
作者: killuakam    時間: 2018-10-27 08:35

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cody2k    時間: 2018-10-27 09:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mail4kawai    時間: 2018-10-27 12:54

多年前我用部O記EPL-1去旅行,細細部唔阻定,好粗用都得,幾年後睇番當年啲相...發覺每次zoom近睇都blur晒! ...
cody2k 發表於 2018-10-27 09:17

好多時候影合照或者到此一遊相嘅環境根本冇好光俾你追求靚色彩,我始終都係覺得内容比質素重要。

玩攝影係興趣,旅行留念係生活

via HKEPC Reader for Android
作者: 我係小魚兒    時間: 2018-10-27 13:18

好多時候影合照或者到此一遊相嘅環境根本冇好光俾你追求靚色彩,我始終都係覺得内容比質素重要。

玩攝影 ...
mail4kawai 發表於 2018-10-27 12:54



   
多年前我用部O記EPL-1去旅行,細細部唔阻定,好粗用都得,幾年後睇番當年啲相...發覺每次zoom近睇都blur晒! ...
cody2k 發表於 2018-10-27 09:17



    好多時候影合照或者到此一遊相嘅環境根本冇好光俾你追求靚色彩 <----我最認同依點
由其係室內, 複雜環境光...
作者: pc1668    時間: 2018-10-29 14:51

本帖最後由 pc1668 於 2018-10-29 14:53 編輯
我就覺得GH5都大,拎部DC去算數。
mail4kawai 發表於 2018-10-27 00:19


That's why I am still using the ultra compact GM1. It's so so small
作者: 我係小魚兒    時間: 2018-10-29 16:28

[attach]2089628[/attach]

2部機
作者: killuakam    時間: 2018-10-29 17:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 必思    時間: 2018-10-29 17:24

帶哂去
killuakam 發表於 2018-10-29 17:19



    一早講咗,嫌三又嫌四
作者: killuakam    時間: 2018-10-29 17:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sensemomo    時間: 2018-10-31 14:51

帶a7riii. 可crop 相
作者: maimai    時間: 2018-11-3 01:48

呢度有人講,手機完勝相機喎
aichun 發表於 2018-10-26 11:33

乜自拍唔係完勝咩?

via HKEPC Reader for Android
作者: maimai    時間: 2018-11-3 01:58

2部機
我係小魚兒 發表於 2018-10-29 16:28

入樂園帶細果部入去算啦
除非諗住主力影相(人多無乜地方其實幾麻煩),排隊地方無乜好影,遊戲位置放私人物品地方有限

同角色影相時間亦有限~

好似唔俾人帶腳架

我唔多識影相,不過玩唔少次樂園~

via HKEPC Reader for Android
作者: KinChungE    時間: 2018-11-3 02:33

乜自拍唔係完勝咩?

via HKEPC Reader for Android
maimai 發表於 2018-11-3 01:48


係靚女完勝
作者: killuakam    時間: 2018-11-3 07:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: maimai    時間: 2018-11-3 22:22

係靚女完勝
KinChungE 發表於 2018-11-3 02:33

其實去樂園都係影朝早果幾個鐘~

下午妝已溶~

via HKEPC Reader for Android
作者: KinChungE    時間: 2018-11-4 21:29

其實去樂園都係影朝早果幾個鐘~

下午妝已溶~  

via HKEPC Reader for Android ...
maimai 發表於 2018-11-3 22:22


靚女點影都係靚, 唔使化妝
作者: maimai    時間: 2018-11-5 14:07

靚女點影都係靚, 唔使化妝
KinChungE 發表於 2018-11-4 21:29

玩咗成日會累~

via HKEPC Reader for Android
作者: maimai    時間: 2018-11-5 14:08

魚魚,呢款相紙好似幾抵喎~




https://flic.kr/p/2cEL8GX

via HKEPC Reader for Android
作者: s20012797    時間: 2018-11-5 17:38

魚魚,呢款相紙好似幾抵喎~




https://flic.kr/p/2cEL8GX

via HKEPC Reader for Android
maimai 發表於 2018-11-5 14:08


https://mint-camera.com/tc/shop/films/unlimited-free-films/

只計相紙應該冇邊間平得過佢
作者: 必思    時間: 2018-11-5 19:25

只計相紙應該冇邊間平得過佢
s20012797 發表於 2018-11-5 17:38



    買相機送菲林有幾特別?
作者: s20012797    時間: 2018-11-5 19:42

買相機送菲林有幾特別?
必思 發表於 2018-11-5 19:25


冇話好特別,但每月計出到4張>送一包10張,好似得佢一間有做,小數怕長計吖嘛,有FD有玩,
我自問冇咁大偽術修養出到足4張去換
作者: maimai    時間: 2018-11-5 22:41

冇話好特別,但每月計出到4張>送一包10張,好似得佢一間有做,小數怕長計吖嘛,有FD有玩,
我自問冇咁大偽術修 ...
s20012797 發表於 2018-11-5 19:42

買機之後每個月送相紙?

咁唔執先算啦~

via HKEPC Reader for Android
作者: maimai    時間: 2018-11-5 22:43

一早估到姣婆守唔到寡
killuakam 發表於 2018-10-29 17:41

帶咪帶~

反正行李又唔係我拎

via HKEPC Reader for Android
作者: KinChungE    時間: 2018-11-5 22:51

帶咪帶~

反正行李又唔係我拎  

via HKEPC Reader for Android
maimai 發表於 2018-11-5 22:43


男人既悲哀
作者: maimai    時間: 2018-11-5 23:43

本帖最後由 maimai 於 2018-11-5 23:45 編輯
男人既悲哀
KinChungE 發表於 2018-11-5 22:51

我旅行自己拎行李㗎

Ching,快啲幫我揀除濕器同濕度計先啦,唔該   

via HKEPC Reader for Android
作者: 我係小魚兒    時間: 2018-11-6 08:46

魚魚,呢款相紙好似幾抵喎~




https://flic.kr/p/2cEL8GX

via HKEPC Reader for Android
maimai 發表於 2018-11-5 14:08


我買左另外有公仔果D....
但炒左10張呀>< 嗚嗚
作者: 我係小魚兒    時間: 2018-11-6 08:47

買相機送菲林有幾特別?
必思 發表於 2018-11-5 19:25



   
只計相紙應該冇邊間平得過佢
s20012797 發表於 2018-11-5 17:38



    好似都唔抵咁, 部機仲貴

玩咗成日會累~

via HKEPC Reader for Android
maimai 發表於 2018-11-5 14:07



    渣機影相果個累好多....想死....
作者: 必思    時間: 2018-11-6 09:34

買機之後每個月送相紙?  

咁唔執先算啦~  

via HKEPC Reader for Android ...
maimai 發表於 2018-11-5 22:41


機價預繳咗,如果五舊水買部Mini狗都有得送又唔同
作者: maimai    時間: 2018-11-6 13:05

本帖最後由 maimai 於 2018-11-6 13:16 編輯
好似都唔抵咁, 部機仲貴




    渣機影相果個累好多....想死.... ...
我係小魚兒 發表於 2018-11-6 08:47

所以話入樂園唔好帶咁大機~

又累又阻住玩機動遊戲~

via HKEPC Reader for Android
作者: maimai    時間: 2018-11-6 13:06

機價預繳咗,如果五舊水買部Mini狗都有得送又唔同
必思 發表於 2018-11-6 09:34

財到光棍手~  

via HKEPC Reader for Android
作者: maimai    時間: 2018-11-6 13:11

本帖最後由 maimai 於 2018-11-6 13:17 編輯
我買左另外有公仔果D....
但炒左10張呀>< 嗚嗚
我係小魚兒 發表於 2018-11-6 08:46

FUJIFILM インスタントカメラ チェキ用フィルム 10枚入 INSTAX MINI JP 1 https://www.amazon.co.jp/dp/B07D2DVX6D/ref=cm_sw_r_cp_apa_i_Rgs4BbE2JYQRV

咁玩呢啲梗係買有公仔(除非預自己畫畫),有冇公仔都係差百零yen~

我無機都覺得好抵~

via HKEPC Reader for Android
作者: 我係小魚兒    時間: 2018-11-6 14:53

FUJIFILM インスタントカメラ チェキ用フィルム 10枚入 INSTAX MINI JP 1 https://www.amazon.co.jp/dp/B ...
maimai 發表於 2018-11-6 13:11



    係...信和買幾平...抵玩...只係炒晒相...有D浪費左
作者: maimai    時間: 2018-11-7 23:25

係...信和買幾平...抵玩...只係炒晒相...有D浪費左
我係小魚兒 發表於 2018-11-6 14:53

玩呢種相紙預咗要洗錢㗎啦~

via HKEPC Reader for Android
作者: 我係小魚兒    時間: 2018-11-7 23:50

玩呢種相紙預咗要洗錢㗎啦~  

via HKEPC Reader for Android
maimai 發表於 2018-11-7 23:25



    炒晒10張真係好貴....好唔抵...
如果10張都成功, 其實又唔係好貴....平均3-4蚊張Only
作者: maimai    時間: 2018-11-14 02:29

炒晒10張真係好貴....好唔抵...
如果10張都成功, 其實又唔係好貴....平均3-4蚊張Only ...
我係小魚兒 發表於 2018-11-7 23:50

當交學費囉~

via HKEPC Reader for Android
作者: Jonney    時間: 2018-11-17 20:33

拍片戰鬥武器不是BMPCC4K嗎?(逃
https://www.blackmagicdesign.com ... cpocketcinemacamera
作者: mail4kawai    時間: 2018-11-17 20:36

拍片戰鬥武器不是BMPCC4K嗎?(逃
Jonney 發表於 2018-11-17 20:33

呢隻可拍4K 120fps 10Bit
http://www.z-cam.com/e2





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2