作者: chungsm 時間: 2018-8-12 16:32 標題: 如果要影高速運動,A9 抑或 A7R3 好
大家俾D意見,好似2部都落咗價
作者: ahshing 時間: 2018-8-12 16:47
當然係a9
作者: chungsm 時間: 2018-8-12 16:52
A9,好似每秒20張,A7R3就得10張
但A9 像數又低過R3
作者: NPNT 時間: 2018-8-12 17:04
A9 機械5張電子快門每秒20張
A7R3 機械/電子快門每秒10張
作者: chungsm 時間: 2018-8-12 17:11
即係那部好D呢?
作者: NPNT 時間: 2018-8-12 17:12
電子快門用唔到閃,機械可以 ...
落閃的話.... A9-5張,A7R3-10張
作者: NPNT 時間: 2018-8-12 17:19
回覆 5# chungsm
買哂無煩惱,大思話嘅
作者: chungsm 時間: 2018-8-12 17:26
唔得,是但一部,已經有R2
作者: 必思 時間: 2018-8-12 18:52
煩惱皆因有選擇
作者: s20012797 時間: 2018-8-12 19:00
兩部全買可根冶
作者: chungsm 時間: 2018-8-12 19:19
無錯
回覆 10# s20012797
太多無用
作者: calvin83 時間: 2018-8-12 19:23
回復 10 #s20012797
一出新款又發作。
via HKEPC Reader for Android
作者: mail4kawai 時間: 2018-8-12 19:41
都唔買,買支428先係王道
via HKEPC Reader for Android
作者: ahshing 時間: 2018-8-12 21:09
a9轉接對焦速度係好少少
另外靜音拍攝時jello/flicker又好d,對高速攝影比較重要
如果你一秒打廿張42MP,其實真係玩自己
作者: meowmi 時間: 2018-8-12 22:28
如果比我,有R2,就買A9
而且高速運動,A9係有著數D
作者: aichun 時間: 2018-8-13 05:16
正解
作者: 必思 時間: 2018-8-13 09:55
有時間諗買邊部,不如諗下點影好張相,小弟實在太多爛相
作者: chungsm 時間: 2018-8-13 10:28
正有此意
作者: sam2004 時間: 2018-8-13 12:57
想知有那支燈support每秒20張?
作者: XexeX 時間: 2018-8-13 13:56
當然係A9啦,ISO同連拍唔會黑畫面已經贏晒。
作者: chungsm 時間: 2018-8-13 14:09
而家a9個價,好似 都要 2萬9
作者: ja6901 時間: 2018-8-13 16:57
順道一問
如果要pan鏡影高速野
防震果度應該點set? 想set 上下防震
定係只可以關左防震
作者: XexeX 時間: 2018-8-13 17:46
回覆 21# chungsm
你咁問嘅話,不如買A7m3算啦。
作者: chungsm 時間: 2018-8-13 18:29
呢部無打算買,都係a9啦
作者: NPNT 時間: 2018-8-13 18:29
回覆 19# sam2004
sony 自己出嘅閃燈,每秒最多10張
其實有hss 果d按道理應該都得,係靜音快門唔支援
作者: aichun 時間: 2018-8-13 19:49
等睇開箱
作者: calvin83 時間: 2018-8-13 22:33
回復 19 #sam2004
影樓用頻閃燈,神牛果d都可以去到30hz。
via HKEPC Reader for Android
作者: andyngo 時間: 2018-8-13 23:02
A9 for sure
作者: markk 時間: 2018-8-14 01:04
其實, 正選應該係 A7III, 各方面都好啲,淨係高價唔落, 唔介意可以 A7r3
作者: s20012797 時間: 2018-8-14 08:35
日本kakaku E編野說明電子快門寫得吾錯
https://kakakumag.com/camera/?id=12587&lid=exp_E_59048_1845
(google translate 的英文版)
節譯一下:
安裝在數字單鏡頭照相機上的CMOS傳感器在稱為“滾動快門”的系統中操作,該系統通過在電子快門時從一條線順序地曝光多條線來讀取信號。它類似於機械快門的焦平面快門,因為它順序曝光,但它不如焦平面快門。掃描成像設備很慢。數碼單鏡頭相機的捲簾快門的掃描速度目前約為1/20至1/60秒,不包括α9。它相對於焦平面快門的簾幕速度相當慢,大約是1 / 200-1 / 300秒。
如果掃描速度慢,則掃描的前半部分和後半部分之間的時間差變大,從而不利地影響拍攝結果。人們常說,拍攝快速移動的物體時可能會出現圖像失真。此外,它還易受諸如熒光燈和LED之類的閃爍光源的影響(根據電源頻率高速閃爍的一般照明)。對於東日本,閃爍光源以100次/秒快速閃爍,其中家用電源的頻率為50 Hz,60 Hz West為120次/秒,但如果是具有慢掃描速度的電子快門,則在一個快門中操作我高速拾取閃爍光源的閃爍。結果,在一張照片中出現不均勻曝光,高速閃爍的明暗差異看起來像條紋圖案。
通過拍攝由於閃爍的影響而容易地電子快門的曝光不均勻而獲得的圖像。
對比度差異看起來像條紋圖案
原則上,焦平面快門也受到快門速度超過幕簾速度的對象的移動和亮度的影響。然而,由於焦平面快門的簾幕速度快,因此除了以超高速移動的對象之外,可以拍攝圖片而不用擔心移動被攝體失真。即使在閃爍光源下,儘管在連續拍攝期間每個幀的曝光變化都不同,但是除非高速關閉快門,否則一個圖像中的亮度差異不明顯。至少,不會發生不均勻曝光,例如條紋圖案明顯的電子快門。
除此之外,電子快門不能像機械快門那樣與閃光燈的發光同步(即使它可以同步,它將具有慢的快門速度)。目前,即使使用掃描速度最快的α9,也不可能使用帶電子快門的閃光燈。 OM-DE-M1 Mark II可發光但同步速度為1/50秒(最高ISO 6400,ISO 8000及以上為1/20秒)和慢速(※數字單焦平面快門同步速度) - 鏡頭相機為1/180 - 1/250秒)。
電子快門的缺點•可能發生動態失真•閃爍光源下會出現曝光不均勻•無法使用閃光燈(即使可能,同步速度慢)
Ching 不仿參考下,等你的開箱文
作者: ahshing 時間: 2018-8-14 11:15
我有兩部a7III,但我都覺得樓主個情況都係a9啱佢多d
一來對焦系統的確有少少分別
二來a9既連拍同靜音快門都要強大好多
如果你係用得著以上既功能,咁就算貴幾多其實都係值
作者: sam2004 時間: 2018-8-14 12:19
影室內還可以用影樓燈,室外就.....
作者: chungsm 時間: 2018-8-14 12:27
一定用得著,要黎代替我部1dx
作者: NPNT 時間: 2018-8-14 17:22
回覆 27# calvin83
佢話可以90次 100Hz,即係點?
http://www.godox.com/CN/Products_Camera_Flash_V860II.html
作者: calvin83 時間: 2018-8-14 17:33
回覆 34# NPNT
即係一秒可以閃100次, 不過最多只可以連續閃90次.... (有錯請指正)
不過ED燈個功率細, 閃得咁密個光度好鬼低.
作者: wingsit 時間: 2018-8-15 23:14
對焦速度同追焦能力:
A9>A7M3>A7R3
作者: 我係小魚兒 時間: 2018-8-16 09:38
一定係A9
作者: chungsm 時間: 2018-8-16 12:19
多謝大家意見,一於a9啦
作者: aichun 時間: 2018-8-16 12:26
恭喜,終於揀到了
作者: chungsm 時間: 2018-8-16 12:33
再去sony showroom試清楚先
showroom 個價平過百記
作者: aichun 時間: 2018-8-16 12:56
credit card rebate?
作者: chungsm 時間: 2018-8-16 13:05
百記貴showroom 1千
作者: aichun 時間: 2018-8-16 13:10
咁奇怪?
作者: wingkps2 時間: 2018-8-16 14:24
回覆 42# chungsm
未去百記喇.,
百記真係好差.
作者: aichun 時間: 2018-8-16 15:10
點差法
作者: wingkps2 時間: 2018-8-16 15:25
回覆 45# aichun
企得好硬

作者: aichun 時間: 2018-8-16 16:09
可能見到靚女


