作者: diabloex 時間: 2018-7-20 10:01 標題: Fujifilm X-T20 新手新鏡一問題
請教師兄, 本人新手用緊Fujifilm X-T20 , 買左隻支老蛙9mm 廣角鏡, 正常按快門係按唔到, 要打開"無鏡頭拍攝" 才影到, 係咪手動鏡正常要係咁SET?
THANKS~!
問題低級, 請多多指教~!
作者: nelsonlee130 時間: 2018-7-20 10:04
正常
老蛙9mm無金屬接點
部機係feel唔到佢存在嘅
作者: 必思 時間: 2018-7-20 10:04
係
作者: diabloex 時間: 2018-7-20 11:00
唔該晒樓上兩位~!
作者: wingkps2 時間: 2018-7-20 12:38
哦 原來係咁.學到野了.
