作者: antony617 時間: 2018-7-13 22:11 標題: B&H 購物中伏被列黑名單經驗分享
話說前幾日有美國獨立日優惠,諗住買條 Black Rapid 帶,之前都有喺 B&H 買過嘢直送香港,今次就試下用集運慳啲錢。落咗 Order 之後第二日收到 Email 話 Cancelled,望過好似唔多人講過話 B&H 會唔畀用集運,於是試用 Paypal 畀錢再 Order,都係 Cancelled。
搵客服 Chat 話係 Verification Block 咗要打去問,打去之後對方話我用唔同名買過好多野,判斷我係 Reseller 唔係真正用家,於是唔畀我買。我話我只係買一件貨,兼且上一次買嘢已經係 2015 年,會唔會係咁,佢無正面答,只係話唔會講我聽詳細原因,總之我就唔係 End User。我問係咪因為個地址係集運倉所以覺得我買咗好多野,佢堅稱運集運倉係冇問題。我問咁係咪即係 Blacklist 我以後唔買得 B&H,佢話可以買,但我買呢個 item 就應該唔會批到。
成件事根本趕客,全程無任何協助或者抱歉(仲要浪費咗我 Skype 打長途聽半個鐘音樂),所以結論係大家如果買 B&H 要小心唔好用集運,如果佢因為咁(雖然唔肯認)Blacklist 咗就之後都買唔到嗰個 item。
作者: max714342 時間: 2018-7-13 22:46
依個情況,咁似係有好多師兄都係用你既倉地址買Black Rapid。
作者: YHO 時間: 2018-7-13 22:59
本帖最後由 YHO 於 2018-7-13 23:01 編輯
應該係呢幾年嚴左
其實有時可以試 adorama, 感覺冇咁嚴,或者 美亞都得,美亞送香港運費平好多
作者: ahshing 時間: 2018-7-13 23:35
bhphoto我都係買過幾次野,冇乜伏過,每年仲寄本勁厚catalog果黎
如果要買美國野來來去去都係amazon/bh/adorama,通常我都係用佢地d fedex直送,唔敢搏集運
作者: antony617 時間: 2018-7-14 01:10
回覆 2# max714342
最唔 gur 係佢堅稱集運倉一向冇問題,講到我呃佢咁
作者: mail4kawai 時間: 2018-7-14 01:13
本帖最後由 mail4kawai 於 2018-7-14 01:15 編輯
Reseller唔可以響B&H買野架咩?
我試過同一個item買左75件都冇問題喎,不過我係用DHL直送
via HKEPC Reader for Android
作者: coffeelam 時間: 2018-7-14 07:38
佢唔做你生意咪鬼喺佢度買 law.
作者: antony617 時間: 2018-7-14 10:36
回覆 6# mail4kawai
可能改左例掛?
作者: usei 時間: 2018-7-14 11:18
B&H 運費比較貴
可能有回贈
唔想海外買家用集運
作者: mokngaihong 時間: 2018-7-14 12:55
抵制佢
作者: 必思 時間: 2018-7-14 14:46
其實用直運就冇問題啦
作者: MobyDick 時間: 2018-7-14 15:57
唔係所有嘢都比外消,例如電腦或有時特價貨品唔做外消。
作者: 必思 時間: 2018-7-14 16:12
我通常搵同事幫手買,我部Thinkpad都係咁買,當然耐唔耐要還下人情債
作者: tcbyxo 時間: 2018-7-14 16:37
中伏又唔係中槍,唯有終極咀咒佢一世只可坐巴士,



作者: jeffryho 時間: 2018-7-14 21:06
我買過好多次用代運都無事, 不過對上一次是大約半年前了作者: MobyDick 時間: 2018-7-15 00:37
想請問帥兄用邊間集運?
Thanks
作者: antony617 時間: 2018-7-16 18:06
回覆 16# MobyDick
我用 buyandship,嗰件貨其實無話唔可以 ship 外國,純粹想慳少少用集運。我問佢如果我用番直運得唔得佢都話「唔建議我再買呢個 item」
作者: MobyDick 時間: 2018-7-16 18:29
Thanks
作者: humar82 時間: 2018-7-23 17:21
有次$99買panasonic 25mm f1.7, black order 左一排, 之後話discontinued, refund左......再之後又出現返......

