標題: Nikon D750 配收音咪 [打印本頁]
作者: soccerism 時間: 2018-6-11 16:06 標題: Nikon D750 配收音咪
之前用過D國內淘寶牌子好似唔多兼容, 入左落去冇反應
想問下RODE videoMicro OK 嗎?
作者: ahshing 時間: 2018-6-11 20:30
Videomicro冇內置電,靠哂plug-in power,指向性一般
俾多少少,可以考慮Azden SMX-15,有內置電,有auto開關
不過話說你要支shotgun mic係收乜野聲?
