Board logo

標題: Nikon D750 配收音咪 [打印本頁]

作者: soccerism    時間: 2018-6-11 16:06     標題: Nikon D750 配收音咪

之前用過D國內淘寶牌子好似唔多兼容, 入左落去冇反應

想問下RODE videoMicro OK 嗎?
作者: ahshing    時間: 2018-6-11 20:30

Videomicro冇內置電,靠哂plug-in power,指向性一般
俾多少少,可以考慮Azden SMX-15,有內置電,有auto開關
不過話說你要支shotgun mic係收乜野聲?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2