Board logo

標題: HTC RE camera [打印本頁]

作者: RoyalHKRegiment    時間: 2018-6-6 03:35     標題: HTC RE camera

在南美 Machu Picchu,
[attach]2063498[/attach]

伊瓜蘇瀑布

[attach]2063499[/attach]
作者: calvin83    時間: 2018-6-6 10:45

D相應該幾靚, 不過40K唔夠 比較難睇....
作者: rx78_nt-1    時間: 2018-6-6 17:26

聽說哩部野影相比拍片好得多

但傳說話白色不要買
作者: ~狄雲~    時間: 2018-6-6 17:38

聽說哩部野影相比拍片好得多

但傳說話白色不要買
rx78_nt-1 發表於 2018-6-6 05:26 PM



    試過拍片真係好唔掂
作者: acidrain    時間: 2018-6-6 20:52

影相其實係而家嚟講都唔算靚 勝在好揸手 可以單手操作
作者: RoyalHKRegiment    時間: 2018-6-6 21:39

回覆 2# calvin83
因相片太大, 不能上載, 要壓縮
作者: RoyalHKRegiment    時間: 2018-6-6 21:49

還有
[attach]2063629[/attach]

[attach]2063630[/attach]

[attach]2063634[/attach]





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2