作者: johnli 時間: 2018-5-23 17:18 標題: 影相相機係咪好重要?定係技術?
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: calvin83 時間: 2018-5-23 17:30
暫時應該冇邊部普通相機就咁影就可以影到雙眼睇到嘅野.....
建議學下點 平衡光差 先.
https://www.fotobeginner.com/15862/balance-shadows-highlights/
作者: johnli 時間: 2018-5-23 17:38
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wingkps2 時間: 2018-5-23 17:43
啊。又黎

作者: calvin83 時間: 2018-5-23 17:43
回覆 3# johnli
你要問買左果D囉... 我邊有機皇呢...
作者: calvin83 時間: 2018-5-23 17:45
回覆 4# wingkps2
E個問題係月經題哦...
作者: cody2k 時間: 2018-5-23 17:46
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mail4kawai 時間: 2018-5-23 17:47
其實spec嘅野自己上網揾個表咪睇到分別
via HKEPC Reader for Android
作者: 我係小魚兒 時間: 2018-5-23 17:55
光圈太大問題? 收光圈?
作者: johnli 時間: 2018-5-23 17:56
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wingkps2 時間: 2018-5-23 18:14
買部試先知。唔係又得個吹~~~
作者: calvin83 時間: 2018-5-23 18:21
回覆 11# wingkps2
咁買咩機好呢? 神機P20?
作者: aichun 時間: 2018-5-23 18:25
又黎咩呀
作者: wingkps2 時間: 2018-5-23 18:25
回覆 12# calvin83
梗係買d 要勁過人眼個d 先得。
唔係幾萬銀。買部影唔到樓主應為既野。咁就死得。
作者: aichun 時間: 2018-5-23 18:26
又係冇圖冇真相?
作者: tcbyxo 時間: 2018-5-23 19:02
本帖最後由 tcbyxo 於 2018-5-23 19:10 編輯
靜睇題目答你:好似條女一樣,要樣靚身材整,決一不可。
咁樣比喻大家會唔會開心 D 嗎?
因為就算無,但諗起都好開心
作者: tolo2036 時間: 2018-5-23 19:41
本帖最後由 tolo2036 於 2018-5-23 19:49 編輯
如果機內有HDR拍攝功能,可以試下,或者同一個位影三張相(contrast=0),一張測光位,一張暗位測光,一張曝光界乎光暗位之間,用HDR軟件合成
另外,Nikon有Dlighting技術(Canon就叫Digital lighting optimization DLO),都可以改善高反差下高光細節問題
作者: kenken33 時間: 2018-5-23 20:28
正路來講單反實難過用無反,起碼經無反EVF效果所見即所得,單反就要講經驗
如技術冇改善買左d5600後多數會影得仲差
作者: Jonney 時間: 2018-5-23 23:31
//影相相機係咪好重要?定係技術?//
創意重要
作者: 必思 時間: 2018-5-24 07:05
回覆 4# wingkps2
徇眾加場

作者: 必思 時間: 2018-5-24 07:08
棟篤笑
作者: wingkps2 時間: 2018-5-24 08:52
本帖最後由 wingkps2 於 2018-5-24 08:53 編輯
回覆 21# 必思
中晒。又一個自編自導自演。
最尾結果。有雞先定有旦先。
可能暑假到
作者: aichun 時間: 2018-5-24 09:24
點解呢排會多左呢類post既
作者: erickleung 時間: 2018-5-24 11:31
識得善用手上工具,包括相機,鏡頭,執相軟件,打印. 和不斷學習和創造不同境界.
作者: calvin83 時間: 2018-5-24 11:39
回覆 22# wingkps2
有雞蛋先...

作者: NPNT 時間: 2018-5-24 11:44
回覆 21# 必思
NPNT
作者: calvin83 時間: 2018-5-24 12:03
係唔係要出你張相?
[attach]2060949[/attach]
作者: NPNT 時間: 2018-5-24 12:58
回覆 27# calvin83
咁無品貼我張相
作者: calvin83 時間: 2018-5-24 13:12
回覆 28# NPNT
我只係覺得你同隔離D色好襯.
作者: DGCNYO 時間: 2018-5-24 13:51
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 必思 時間: 2018-5-24 13:54
因為見你買得野多
作者: calvin83 時間: 2018-5-24 14:14
其實我成日都想開個POST, 等大家發揮下創意咁討論下E類問題, 不過唔知有幾多人有興趣.
作者: aichun 時間: 2018-5-24 15:50
有好嘢唔怕畀大家睇
作者: aichun 時間: 2018-5-24 16:04
開啦
作者: aichun 時間: 2018-5-24 16:14
我冇技術,所以要靠買多d機鏡
作者: calvin83 時間: 2018-5-24 19:33
我怕開左冇人參與。
via HKEPC IR Pro 3.3.1 - Android(2.3.0)
作者: imozart2000 時間: 2018-5-24 19:57
NEX-3 係好機一部,除咗高ISO同無view finder外,其他仍然用得滿意。
作者: johnli 時間: 2018-5-25 17:55
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: johnli 時間: 2018-5-25 17:58
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: johnli 時間: 2018-5-25 17:59
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chiman127 時間: 2018-5-25 18:03
你既諗法同不勞而穫無咩分別...但攝影就無呢個呢支歌仔唱...
正確來講你唔應該學影相..請人影啱你多的
作者: wingkps2 時間: 2018-5-25 18:04
肉眼好多野都睇唔到要相機先影到
咁點算。

作者: calvin83 時間: 2018-5-25 18:08
回覆 41# chiman127
一針見血.
作者: calvin83 時間: 2018-5-25 18:09
回覆 42# wingkps2
人眼其實好有限, 係個腦處理能力高...
作者: NPNT 時間: 2018-5-25 18:10
回覆 39# johnli
即係點? 要眼睇到咁樣,前清後清,唔要景深 ?
作者: 必思 時間: 2018-5-25 18:15 標題: RE: 影相相機係咪好重要?定係技術?
小弟手腳比較慢,通常都係錯過晒d magic moment
作者: wingkps2 時間: 2018-5-25 18:17
本帖最後由 wingkps2 於 2018-5-25 18:18 編輯
睇黎又多一個冇料扮4條又以為自己叻叻地既攝影c. 幫人影一張百幾萬上落個炸

作者: 必思 時間: 2018-5-25 18:17
即係冇相出囉

作者: 必思 時間: 2018-5-25 18:19
來來去去咪又係同一個
作者: wingkps2 時間: 2018-5-25 18:28
回覆 49# 必思
扯~~都唔好玩既
作者: 必思 時間: 2018-5-25 18:31
有得俾你玩仲想點?

作者: calvin83 時間: 2018-5-25 18:35
回覆 47# wingkps2
你好似誇張左..
作者: chiman127 時間: 2018-5-25 18:39
邊個?
作者: chiman127 時間: 2018-5-25 18:40
只係感覺佢的回覆好似想撩交打咁...

作者: bhkk00 時間: 2018-5-25 18:44
其實人眼都唔會前清後清
via HKEPC IR Pro 3.3.1 - Android(2.3.0)
作者: 必思 時間: 2018-5-25 18:53
其實影相最重要就係乜都有
作者: chiman127 時間: 2018-5-25 18:55
即係要點影呀大師
作者: aichun 時間: 2018-5-25 18:57
係大師先夠膽講呢番說話
作者: jeremymak 時間: 2018-5-25 18:58
agree
作者: 必思 時間: 2018-5-25 18:59
當你乜都有就自然識
作者: chiman127 時間: 2018-5-25 19:00
有錯請拍教
作者: chiman127 時間: 2018-5-25 19:01
又要查字典去解讀大師的說話
作者: aichun 時間: 2018-5-25 19:06
同之前一樣,只不過topic唔同左
作者: 必思 時間: 2018-5-25 19:07
麻煩查到之後話番俾我知
作者: aichun 時間: 2018-5-25 19:08
要點先好玩呀
作者: 必思 時間: 2018-5-25 19:10
咁唔同網名丫嗎
作者: chiman127 時間: 2018-5-25 19:11
無問題
作者: chiman127 時間: 2018-5-25 19:11
出來反駁
作者: 必思 時間: 2018-5-25 19:16
唔該晒
作者: aichun 時間: 2018-5-25 19:22
好高深哦,小弟仲未領悟到

作者: 必思 時間: 2018-5-25 19:25
你有錢咪得囉
作者: aichun 時間: 2018-5-25 19:35
邊敢!小弟仲要跟你地學野
作者: NPNT 時間: 2018-5-25 19:35
回覆 55# bhkk00
當然唔係完全無,人眼感光部份大約係6mm ,比 1/2.3 sensor 大少少,
所以無乜景深,就算有都唔會睇到,大腦只會對住焦點...
作者: aichun 時間: 2018-5-25 19:38
會唔會分身不暇呀
作者: aichun 時間: 2018-5-25 19:45
可能又係毫無還擊之力
作者: 必思 時間: 2018-5-25 20:23
睇你表演
作者: aichun 時間: 2018-5-25 20:26
冇錢的我就更加永遠唔會明
作者: aichun 時間: 2018-5-25 20:27
禾怕醜哦

作者: 必思 時間: 2018-5-25 20:28
你叫樓主教你囉
作者: calvin83 時間: 2018-5-25 20:38
有近視/老花熟會好易睇到景深.
作者: NPNT 時間: 2018-5-25 20:43
回覆 80# calvin83
對唔到焦,唔係景深啦
作者: calvin83 時間: 2018-5-25 20:47
用某人的定義果D係叫景深哦..
作者: aichun 時間: 2018-5-25 21:49
我驚佢自己都錯,邊有說服力教人
作者: Eric103 時間: 2018-5-31 11:40
其實技術同知識真係好緊要
作者: kyonerv 時間: 2018-6-1 11:13
其實一般人想影普通嘢 買部P20就夠
單反 無反 係影有特殊要求既相
作者: calvin83 時間: 2018-6-1 11:24
本帖最後由 calvin83 於 2018-6-1 11:28 編輯
回覆 85# kyonerv
有冇P20 D相post來睇下? 最好係full rez.

