Board logo

標題: [教學] 影相相機係咪好重要?定係技術? [打印本頁]

作者: johnli    時間: 2018-5-23 17:18     標題: 影相相機係咪好重要?定係技術?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: calvin83    時間: 2018-5-23 17:30

暫時應該冇邊部普通相機就咁影就可以影到雙眼睇到嘅野.....

建議學下點 平衡光差 先.
https://www.fotobeginner.com/15862/balance-shadows-highlights/
作者: johnli    時間: 2018-5-23 17:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wingkps2    時間: 2018-5-23 17:43

啊。又黎
作者: calvin83    時間: 2018-5-23 17:43

回覆 3# johnli
你要問買左果D囉... 我邊有機皇呢...
作者: calvin83    時間: 2018-5-23 17:45

回覆 4# wingkps2
E個問題係月經題哦...
作者: cody2k    時間: 2018-5-23 17:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mail4kawai    時間: 2018-5-23 17:47

回覆  calvin83


   甘樣部機甘貴有咩用?機皇行行地2-3萬
johnli 發表於 2018-5-23 17:38

其實spec嘅野自己上網揾個表咪睇到分別

via HKEPC Reader for Android
作者: 我係小魚兒    時間: 2018-5-23 17:55

光圈太大問題? 收光圈?
作者: johnli    時間: 2018-5-23 17:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wingkps2    時間: 2018-5-23 18:14

買部試先知。唔係又得個吹~~~
作者: calvin83    時間: 2018-5-23 18:21

回覆 11# wingkps2
咁買咩機好呢? 神機P20?
作者: aichun    時間: 2018-5-23 18:25

啊。又黎
wingkps2 發表於 2018-5-23 17:43



    又黎咩呀
作者: wingkps2    時間: 2018-5-23 18:25

回覆 12# calvin83

梗係買d 要勁過人眼個d 先得。
唔係幾萬銀。買部影唔到樓主應為既野。咁就死得。
作者: aichun    時間: 2018-5-23 18:26

回覆  wingkps2
E個問題係月經題哦...
calvin83 發表於 2018-5-23 17:45



    又係冇圖冇真相?
作者: tcbyxo    時間: 2018-5-23 19:02

本帖最後由 tcbyxo 於 2018-5-23 19:10 編輯

靜睇題目答你:好似條女一樣,要樣靚身材整,決一不可。
咁樣比喻大家會唔會開心 D 嗎?
因為就算無,但諗起都好開心
作者: tolo2036    時間: 2018-5-23 19:41

本帖最後由 tolo2036 於 2018-5-23 19:49 編輯
是甘的,我揸住部NEX-3想影窗口外嘅建築物,建築物俾太陽光照到,我一系清晰影到建築物但係陽光照到嘅細節 ...
johnli 發表於 2018-5-23 17:18


如果機內有HDR拍攝功能,可以試下,或者同一個位影三張相(contrast=0),一張測光位,一張暗位測光,一張曝光界乎光暗位之間,用HDR軟件合成

另外,Nikon有Dlighting技術(Canon就叫Digital lighting optimization DLO),都可以改善高反差下高光細節問題
作者: kenken33    時間: 2018-5-23 20:28

回覆  calvin83


   甘樣部機甘貴有咩用?機皇行行地2-3萬
johnli 發表於 23-5-2018 17:38



  正路來講單反實難過用無反,起碼經無反EVF效果所見即所得,單反就要講經驗

如技術冇改善買左d5600後多數會影得仲差
作者: Jonney    時間: 2018-5-23 23:31

//影相相機係咪好重要?定係技術?//
創意重要
作者: 必思    時間: 2018-5-24 07:05

回覆 4# wingkps2


    徇眾加場
作者: 必思    時間: 2018-5-24 07:08

又黎咩呀
aichun 發表於 2018-5-23 18:25



    棟篤笑
作者: wingkps2    時間: 2018-5-24 08:52

本帖最後由 wingkps2 於 2018-5-24 08:53 編輯

回覆 21# 必思

中晒。又一個自編自導自演。
最尾結果。有雞先定有旦先。
可能暑假到
作者: aichun    時間: 2018-5-24 09:24

回覆  wingkps2


    徇眾加場
必思 發表於 2018-5-24 07:05


點解呢排會多左呢類post既
作者: erickleung    時間: 2018-5-24 11:31

識得善用手上工具,包括相機,鏡頭,執相軟件,打印. 和不斷學習和創造不同境界.
作者: calvin83    時間: 2018-5-24 11:39

回覆 22# wingkps2
有雞蛋先...
作者: NPNT    時間: 2018-5-24 11:44

回覆 21# 必思
NPNT
作者: calvin83    時間: 2018-5-24 12:03

回覆  必思
NPNT
NPNT 發表於 2018-5-24 11:44

係唔係要出你張相?
[attach]2060949[/attach]
作者: NPNT    時間: 2018-5-24 12:58

回覆 27# calvin83

咁無品貼我張相
作者: calvin83    時間: 2018-5-24 13:12

回覆 28# NPNT
我只係覺得你同隔離D色好襯.
作者: DGCNYO    時間: 2018-5-24 13:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 必思    時間: 2018-5-24 13:54

點解呢排會多左呢類post既
aichun 發表於 2018-5-24 09:24



    因為見你買得野多
作者: calvin83    時間: 2018-5-24 14:14

其實我成日都想開個POST, 等大家發揮下創意咁討論下E類問題, 不過唔知有幾多人有興趣.
作者: aichun    時間: 2018-5-24 15:50

回覆  calvin83

咁無品貼我張相
NPNT 發表於 2018-5-24 12:58



    有好嘢唔怕畀大家睇
作者: aichun    時間: 2018-5-24 16:04

其實我成日都想開個POST, 等大家發揮下創意咁討論下E類問題, 不過唔知有幾多人有興趣.  ...
calvin83 發表於 2018-5-24 14:14



    開啦
作者: aichun    時間: 2018-5-24 16:14

因為見你買得野多
必思 發表於 2018-5-24 13:54



   我冇技術,所以要靠買多d機鏡
作者: calvin83    時間: 2018-5-24 19:33

開啦
aichun 發表於 2018-5-24 16:04


    我怕開左冇人參與。

via HKEPC IR Pro 3.3.1 - Android(2.3.0)
作者: imozart2000    時間: 2018-5-24 19:57

NEX-3  係好機一部,除咗高ISO同無view finder外,其他仍然用得滿意。
作者: johnli    時間: 2018-5-25 17:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: johnli    時間: 2018-5-25 17:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: johnli    時間: 2018-5-25 17:59

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chiman127    時間: 2018-5-25 18:03

回覆  erickleung


    影相嘅moment系一轉即逝,校得黎都消失左拉
johnli 發表於 2018-5-25 17:55



    你既諗法同不勞而穫無咩分別...但攝影就無呢個呢支歌仔唱...
正確來講你唔應該學影相..請人影啱你多的
作者: wingkps2    時間: 2018-5-25 18:04

肉眼好多野都睇唔到要相機先影到
咁點算。
作者: calvin83    時間: 2018-5-25 18:08

回覆 41# chiman127
一針見血.
作者: calvin83    時間: 2018-5-25 18:09

回覆 42# wingkps2
人眼其實好有限, 係個腦處理能力高...
作者: NPNT    時間: 2018-5-25 18:10

回覆 39# johnli
即係點? 要眼睇到咁樣,前清後清,唔要景深 ?
作者: 必思    時間: 2018-5-25 18:15     標題: RE: 影相相機係咪好重要?定係技術?

你既諗法同不勞而穫無咩分別...但攝影就無呢個呢支歌仔唱...
正確來講你唔應該學影相..請人影啱你多 ...
chiman127 發表於 2018-5-25 18:03



    小弟手腳比較慢,通常都係錯過晒d magic moment
作者: wingkps2    時間: 2018-5-25 18:17

本帖最後由 wingkps2 於 2018-5-25 18:18 編輯

睇黎又多一個冇料扮4條又以為自己叻叻地既攝影c. 幫人影一張百幾萬上落個炸
作者: 必思    時間: 2018-5-25 18:17

回覆  johnli
即係點? 要眼睇到咁樣,前清後清,唔要景深 ?
NPNT 發表於 2018-5-25 18:10



    即係冇相出囉
作者: 必思    時間: 2018-5-25 18:19

睇黎又多一個冇料扮4條又以唔自己叻叻地既攝影c. 幫人影一張百幾萬上落個炸 ...
wingkps2 發表於 2018-5-25 18:17



    來來去去咪又係同一個
作者: wingkps2    時間: 2018-5-25 18:28

回覆 49# 必思

扯~~都唔好玩既
作者: 必思    時間: 2018-5-25 18:31

回覆  必思

扯~~都唔好玩既
wingkps2 發表於 2018-5-25 18:28



    有得俾你玩仲想點?
作者: calvin83    時間: 2018-5-25 18:35

回覆 47# wingkps2
你好似誇張左..
作者: chiman127    時間: 2018-5-25 18:39

來來去去咪又係同一個
必思 發表於 2018-5-25 18:19



    邊個?
作者: chiman127    時間: 2018-5-25 18:40

回覆  chiman127
一針見血.
calvin83 發表於 2018-5-25 18:08



    只係感覺佢的回覆好似想撩交打咁...
作者: bhkk00    時間: 2018-5-25 18:44

回覆  johnli
即係點? 要眼睇到咁樣,前清後清,唔要景深 ?
NPNT 發表於 2018-5-25 18:10


    其實人眼都唔會前清後清

via HKEPC IR Pro 3.3.1 - Android(2.3.0)
作者: 必思    時間: 2018-5-25 18:53

只係感覺佢的回覆好似想撩交打咁...
chiman127 發表於 2018-5-25 18:40



    其實影相最重要就係乜都有
作者: chiman127    時間: 2018-5-25 18:55

其實影相最重要就係乜都有
必思 發表於 2018-5-25 18:53



    即係要點影呀大師
作者: aichun    時間: 2018-5-25 18:57

你既諗法同不勞而穫無咩分別...但攝影就無呢個呢支歌仔唱...
正確來講你唔應該學影相..請人影啱你多 ...
chiman127 發表於 2018-5-25 18:03



    係大師先夠膽講呢番說話
作者: jeremymak    時間: 2018-5-25 18:58

其實影相最重要就係乜都有
必思 發表於 2018-5-25 18:53


agree
作者: 必思    時間: 2018-5-25 18:59

即係要點影呀大師
chiman127 發表於 2018-5-25 18:55



    當你乜都有就自然識
作者: chiman127    時間: 2018-5-25 19:00

係大師先夠膽講呢番說話
aichun 發表於 2018-5-25 18:57



    有錯請拍教
作者: chiman127    時間: 2018-5-25 19:01

當你乜都有就自然識
必思 發表於 2018-5-25 18:59



    又要查字典去解讀大師的說話
作者: aichun    時間: 2018-5-25 19:06

即係冇相出囉
必思 發表於 2018-5-25 18:17



    同之前一樣,只不過topic唔同左
作者: 必思    時間: 2018-5-25 19:07

又要查字典去解讀大師的說話
chiman127 發表於 2018-5-25 19:01



    麻煩查到之後話番俾我知
作者: aichun    時間: 2018-5-25 19:08

回覆  必思

扯~~都唔好玩既
wingkps2 發表於 2018-5-25 18:28


要點先好玩呀
作者: 必思    時間: 2018-5-25 19:10

同之前一樣,只不過topic唔同左
aichun 發表於 2018-5-25 19:06



    咁唔同網名丫嗎
作者: chiman127    時間: 2018-5-25 19:11

麻煩查到之後話番俾我知
必思 發表於 2018-5-25 19:07



    無問題
作者: chiman127    時間: 2018-5-25 19:11

要點先好玩呀
aichun 發表於 2018-5-25 19:08



    出來反駁
作者: 必思    時間: 2018-5-25 19:16

無問題
chiman127 發表於 2018-5-25 19:11



    唔該晒
作者: aichun    時間: 2018-5-25 19:22

當你乜都有就自然識
必思 發表於 2018-5-25 18:59



    好高深哦,小弟仲未領悟到
作者: 必思    時間: 2018-5-25 19:25

好高深哦,小弟仲未領悟到
aichun 發表於 2018-5-25 19:22



    你有錢咪得囉
作者: aichun    時間: 2018-5-25 19:35

有錯請拍教
chiman127 發表於 2018-5-25 19:00



    邊敢!小弟仲要跟你地學野
作者: NPNT    時間: 2018-5-25 19:35

回覆 55# bhkk00
當然唔係完全無,人眼感光部份大約係6mm ,比 1/2.3 sensor 大少少,
所以無乜景深,就算有都唔會睇到,大腦只會對住焦點...
作者: aichun    時間: 2018-5-25 19:38

咁唔同網名丫嗎
必思 發表於 2018-5-25 19:10



    會唔會分身不暇呀
作者: aichun    時間: 2018-5-25 19:45

出來反駁
chiman127 發表於 2018-5-25 19:11



    可能又係毫無還擊之力
作者: 必思    時間: 2018-5-25 20:23

可能又係毫無還擊之力
aichun 發表於 2018-5-25 19:45



    睇你表演
作者: aichun    時間: 2018-5-25 20:26

你有錢咪得囉
必思 發表於 2018-5-25 19:25



    冇錢的我就更加永遠唔會明
作者: aichun    時間: 2018-5-25 20:27

睇你表演
必思 發表於 2018-5-25 20:23



    禾怕醜哦
作者: 必思    時間: 2018-5-25 20:28

冇錢的我就更加永遠唔會明
aichun 發表於 2018-5-25 20:26



    你叫樓主教你囉
作者: calvin83    時間: 2018-5-25 20:38

回覆  bhkk00
當然唔係完全無,人眼感光部份大約係6mm ,比 1/2.3 sensor 大少少,
所以無乜景深,就算有 ...
NPNT 發表於 2018-5-25 19:35

有近視/老花熟會好易睇到景深.
作者: NPNT    時間: 2018-5-25 20:43

回覆 80# calvin83
對唔到焦,唔係景深啦
作者: calvin83    時間: 2018-5-25 20:47

回覆  calvin83
對唔到焦,唔係景深啦
NPNT 發表於 2018-5-25 20:43

用某人的定義果D係叫景深哦..
作者: aichun    時間: 2018-5-25 21:49

你叫樓主教你囉
必思 發表於 2018-5-25 20:28



    我驚佢自己都錯,邊有說服力教人
作者: Eric103    時間: 2018-5-31 11:40

其實技術同知識真係好緊要
作者: kyonerv    時間: 2018-6-1 11:13

其實一般人想影普通嘢 買部P20就夠
單反 無反 係影有特殊要求既相
作者: calvin83    時間: 2018-6-1 11:24

本帖最後由 calvin83 於 2018-6-1 11:28 編輯

回覆 85# kyonerv
有冇P20 D相post來睇下? 最好係full rez.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2