Board logo

標題: 智雲 Smooth 4 功能係好Pro, 但配三星機用唔到4K又唔順 [打印本頁]

作者: hkstanley    時間: 2018-5-20 17:09     標題: 智雲 Smooth 4 功能係好Pro, 但配三星機用唔到4K又唔順

上星期香港出咗行貨,我就買咗。順便同DJI做咗個實測。
整體係OK,function比DJI Pro好多。
但Zhiyun個android app十分差,Samsung機冇4K,ZOOM又唔順。三星用家真係要認真考慮。

我做咗開箱同測試,俾大家參考下
https://youtu.be/Kn1ulWyfg2A
作者: wct    時間: 2018-5-21 13:33

智雲啲嘢一向都係IOS only,Android勿近。

上淘寶,Amazon,唔幫襯,剩睇comment就唔會中伏。
作者: hkstanley    時間: 2018-5-21 16:35

智雲啲嘢一向都係IOS only,Android勿近。

上淘寶,Amazon,唔幫襯,剩睇comment就唔會中伏。 ...
wct 發表於 2018-5-21 13:33



    真心覺得有少少中伏
作者: wct    時間: 2018-5-21 17:01

真心覺得有少少中伏
hkstanley 發表於 2018-5-21 16:35

仲要Android APP畀人投訴咗幾年都唔長進果吓衰。
作者: cody2k    時間: 2018-5-22 16:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 必思    時間: 2018-5-22 16:51

多謝分享!
我用 LG G6+ 的, 唔知對唔對應到 app 揀4k 呢?
cody2k 發表於 2018-5-22 16:11



    Android機少碰為妙
作者: harada6693    時間: 2018-5-23 14:42

多謝分享!
我用 LG G6+ 的, 唔知對唔對應到 app 揀4k 呢?
cody2k 發表於 2018-5-22 16:11

應該唔得,好似話android除咗跟機原來個app可以用4K,第三方相機app係用唔到4K。
作者: cody2k    時間: 2018-5-23 16:29

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wahwah    時間: 2018-5-25 09:04

請問有冇 三軸穩定器  討論區?  
作者: 我係小魚兒    時間: 2018-5-25 11:37

以前買過依D....影出黎係穩定...但手機D片質素都係好浮





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2