Board logo

標題: 新手想買部DC仔旅行用 [打印本頁]

作者: JACK2120    時間: 2018-4-1 23:39     標題: 新手想買部DC仔旅行用

本帖最後由 JACK2120 於 2018-4-1 23:48 編輯

預算約3500蚊(二手,水貨都可以)
暫時爬文搵左幾部
pan lx100 lx10
canon g7xII
用途影下山水景
主要係家人用auto多(乜都唔識set)
自己又想學下
各位ching比下意見,thx
作者: 必思    時間: 2018-4-1 23:43

你講既機冇一部三仟蚊買到全新
作者: JACK2120    時間: 2018-4-1 23:50

你講既機冇一部三仟蚊買到全新
必思 發表於 2018-4-1 23:43

加到去3500
有二手都唔錯
作者: jamesdean    時間: 2018-4-2 00:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hahamd    時間: 2018-4-2 00:53

加少少 EOS M3 + 18-55  當DC仔用之後又可以繼續發展落去
作者: eddychoy04    時間: 2018-4-2 01:08

Canon C7X  II,
用左部一代二年, 冇投訴, 我都想買部二代替換。
作者: jamesdean    時間: 2018-4-2 01:30

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: eddychoy04    時間: 2018-4-2 01:34

一二代除咗拍片低光質素之外分別唔太大
接近 product end cycle 不如等三代嗰 DPAF ...
jamesdean 發表於 2018-4-2 01:30

三代幾時出, 驚等得耐, 我部一代跌過幾次, 支閃唔識自動彈出, 要回廠整, 冇得用, 我用來揾食用嫁。
作者: jamesdean    時間: 2018-4-2 01:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: marcochl    時間: 2018-4-2 03:21

直接入部M100 好過啦
https://www.price.com.hk/product.php?p=276410
作者: nelsonlee130    時間: 2018-4-2 07:18

回覆 9# jamesdean

G1x3 賣咁嘅價梗係無人講啦
dpr奸狼粉都話 m50+鏡無咁嬲
除非貪weather seal
作者: eddychoy04    時間: 2018-4-2 21:07

直接入部M100 好過啦
marcochl 發表於 2018-4-2 03:21

睇完另一 M50 條 thread , M 机俾人踩到一亳子都唔值, 有啲失信心...............
作者: 必思    時間: 2018-4-2 21:16

睇完另一 M50 條 thread , M 机俾人踩到一亳子都唔值, 有啲失信心............... ...
eddychoy04 發表於 2018-4-2 21:07



    買部試下就知d評價堅定流
作者: calvin83    時間: 2018-4-2 21:40

睇完另一 M50 條 thread , M 机俾人踩到一亳子都唔值, 有啲失信心............... ...
eddychoy04 發表於 2018-4-2 21:07

部機平, 其實不能太多要求.
作者: JACK2120    時間: 2018-4-2 23:15

最後都係買左G7x II

via HKEPC IR Pro v2.1.0 - iPhone
作者: jamesdean    時間: 2018-4-3 00:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: eddychoy04    時間: 2018-4-3 00:12

自己試過啱咪入手
唔洗睇咁多評價
M50 係有中上表現
jamesdean 發表於 2018-4-3 00:08

如果入 M50 kit 就唔會入 Pana GX9 kit, 二選一, 或二選 0, 心繫 GX9 多D, 因一手 43 鏡, 部舊 G5 三粒電池又用得番.........
作者: marcochl    時間: 2018-4-3 00:26

本帖最後由 marcochl 於 2018-4-3 00:28 編輯

回覆 12# eddychoy04

睇下幾多錢既者
如果m100 3500 樓下有機有鏡我又冇所謂,反正點都遠好過dc 仔
但m50 ......跌價再講吧
作者: marcochl    時間: 2018-4-3 00:30

回覆 15# JACK2120

恭喜新玩具入手
作者: eddychoy04    時間: 2018-4-3 00:34

回覆  eddychoy04

睇下幾多錢既者
如果m100 3500 樓下有機有鏡我又冇所謂,反正點都遠好過dc 仔
但m50 .. ...
marcochl 發表於 2018-4-3 00:26

$3500, M100 kit 和 G7X II 比較, 我會選 G7X II, 部 M100 只是羸可換鏡, 但 PSAM and +/- EV dial 都冇, 操控是 G7X II 羸, 樓主冇揀錯。
作者: tolo2036    時間: 2018-4-3 02:40

$3500, M100 kit 和 G7X II 比較, 我會選 G7X II, 部 M100 只是羸可換鏡, 但 PSAM and +/- EV dial 都冇,  ...
eddychoy04 發表於 2018-4-3 00:34


不過M100對焦相對快和準好多.....
作者: marcochl    時間: 2018-4-4 00:32

本帖最後由 marcochl 於 2018-4-4 00:34 編輯

回覆 20# eddychoy04

用過g7x2 你就會明部機基本上冇畫質可言
光圈大但鬆到暈,iso 800 以上開始暴跌,DR 差用raw 都救唔返
Apsc 機淨係full auto 都夠打1吋機仔了,我自己有個經驗,全新手用機多制反而唔係好事,好多時都會意外整到而又唔知發生咩事
唯一好處只係細部
作者: eddychoy04    時間: 2018-4-4 00:43

回覆  eddychoy04

用過g7x2 你就會明部機基本上冇畫質可言
光圈大但鬆到暈,iso 800 以上開始暴跌,DR 差 ...
marcochl 發表於 2018-4-4 00:32

借用 calvin83 reply.............
[attach]2050502[/attach]
作者: tolo2036    時間: 2018-4-4 01:09

回覆  eddychoy04

用過g7x2 你就會明部機基本上冇畫質可言
光圈大但鬆到暈,iso 800 以上開始暴跌,DR 差 ...
marcochl 發表於 2018-4-4 00:32


我下載過一些用g7x II的raw相,又未至咁差,jpg直出我就覺得機內處理太多,D相冇預期咁清
作者: s20012797    時間: 2018-4-4 01:13

自己試過啱咪入手
唔洗睇咁多評價
M50 係有中上表現
jamesdean 發表於 2018-4-3 00:08


https://www.dpreview.com/reviews ... 0.15904591928450587

吾聞相D50肯定OK,聞相買膠玩具,真係77D都好過佢,低iso都起渣起到九彩,咩料....
作者: calvin83    時間: 2018-4-4 02:27

借用 calvin83 reply.............
eddychoy04 發表於 2018-4-4 00:43

冇錯!
作者: jamesdean    時間: 2018-4-4 02:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tolo2036    時間: 2018-4-4 02:46

本帖最後由 tolo2036 於 2018-4-4 04:49 編輯
吾聞相D50肯定OK,聞相買膠玩具,真係77D都好過佢,低iso都起渣起到九彩,咩料.... ...
s20012797 發表於 2018-4-4 01:13


好睇佢用邊支鏡,都係上陳列室自己試好D
暫時見m50網上D相真係麻麻,我有點懷疑實際係咪咁,就算入門級都唔應該係咁
粒SENSOR應該是和M5, M6一樣, 而且用上DIGIC8, 畫質理應好少少或一樣
作者: jamesdean    時間: 2018-4-4 02:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jamesdean    時間: 2018-4-4 02:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tolo2036    時間: 2018-4-4 03:42

鏡群係 Fuji 強項
Efm 有排都追唔上
jamesdean 發表於 2018-4-4 02:55


鏡群唔駛多,我都冇錢買,又過咗成日想買鏡的階段,最緊要係精,出多幾支大光圈定焦就夠
富士又真係幾精。
作者: marcochl    時間: 2018-4-4 08:00

回覆 31# tolo2036

玩到最後我大機細機最常用既都係定焦鏡
作者: wingkps2    時間: 2018-4-4 08:56

話G7差又差唔晒。
話佢好又唔話得佢好。
但我買入個個價衡量。就覺得佢差。。
作者: s20012797    時間: 2018-4-4 09:25

兩睇啦
M50 做到 dpaf, vari angle touchscreen, 4k 24fps, 3.5mm Mic in
X-A5 係比唔到
jamesdean 發表於 2018-4-4 02:34

好睇佢用邊支鏡,都係上陳列室自己試好D
暫時見m50網上D相真係麻麻,我有點懷疑實際係咪咁,就算入門級都 ...
tolo2036 發表於 2018-4-4 02:46


我覺得CMOS吾得,性能再高冇咩用,要咁比E部係Nikon 1 J5面前同樣電子垃圾...
http://cameradecision.com/compare/Canon-EOS-M-vs-Nikon-1-J5

BTW,係flickr睇相質量OK,FD話部野似乎係Jpeg直出吾得...
https://www.flickr.com/photos/cameralabs/sets/72157691985612912/
https://www.flickr.com/groups/3755356@N21/
https://www.dpreview.com/reviews ... 0.13988424263779933
作者: tolo2036    時間: 2018-4-4 10:48

話G7差又差唔晒。
話佢好又唔話得佢好。
但我買入個個價衡量。就覺得佢差。。 ...
wingkps2 發表於 2018-4-4 08:56



AF相比Sony rx100 iv,v就反應差幾遠,不過唔影運動相,都ok
作者: tolo2036    時間: 2018-4-4 10:51

我覺得CMOS吾得,性能再高冇咩用,要咁比E部係Nikon 1 J5面前同樣電子垃圾...


BTW,係fli ...
s20012797 發表於 2018-4-4 09:25


但係m50同m5,m6是同一粒sensor,即係digic8唔得?
作者: marcochl    時間: 2018-4-4 11:17

回覆 36# tolo2036

睇返dpreview 如果揀返raw, m50,77d, m6 果堆基本上係一樣, 但去到jpeg 就
我用C 機都係影RAW 多
作者: aichun    時間: 2018-4-4 12:23

最後都係買左G7x II

via HKEPC IR Pro v2.1.0 - iPhone
JACK2120 發表於 2018-4-2 23:15



    恭喜
作者: tolo2036    時間: 2018-4-4 17:25

回覆  tolo2036

睇返dpreview 如果揀返raw, m50,77d, m6 果堆基本上係一樣, 但去到jpeg 就
我用C ...
marcochl 發表於 2018-4-4 11:17


我都好多年冇影過jpg,淨係影raw,有點奇怪,影raw上傳上手記的jpg大部分都鬼靚,可惜祇得300-800k,D色有時仲靚(啱現場色)過raw經DPP轉jpg
作者: liar_p    時間: 2018-4-4 18:15

P記新出O個部ZS220又如何呢?
不過唔平
作者: jamesdean    時間: 2018-4-4 18:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mokngaihong    時間: 2018-4-4 19:23

回覆 40# liar_p


    7k 不如3k平買第一代,光圈仲大的,不過支鏡都係同rx100 差幾遠
作者: marcochl    時間: 2018-4-4 20:01

回覆 39# tolo2036

Canon 個app 唔resize 係用原圖架 bor
的確有時手機個mon d 色好討好
作者: 必思    時間: 2018-4-4 21:51

回覆  liar_p


    7k 不如3k平買第一代,光圈仲大的,不過支鏡都係同rx100 差幾遠 ...
mokngaihong 發表於 2018-4-4 19:23


咁又真係比RX100 Zoom得遠好多
作者: tolo2036    時間: 2018-4-4 21:56

回覆  tolo2036

Canon 個app 唔resize 係用原圖架 bor
的確有時手機個mon d 色好討好 ...
marcochl 發表於 2018-4-4 20:01


都唔一定關個MON事, 我試過同一張相作比較
A. 電腦相
1A. dpp轉jpg, 偏黃
1A DPP by tolo2036, 於 Flickr

2A. wifi上傳iphone jpg, 綠色D,
2A Wifi by tolo2036, 於 Flickr

wifi那張接近現場所見, 最記得係因為綠色襯紅底對比大d我至揀來影, decoder唔一樣
作者: marcochl    時間: 2018-4-5 01:40

本帖最後由 marcochl 於 2018-4-5 01:42 編輯

回覆 45# tolo2036

係喎你講講下我又走左去試影
5D4 直出RAW同DPP(mac) 出黎真係唔同.....
機身JPG直出

DPP RAW>JPG

計實物今次就DPP近D,但就咁睇又好似機身直出eye catching d
作者: calvin83    時間: 2018-4-5 02:14

機內JPEG engine同DPP JPEG engine唔同好正常....
作者: wingkps2    時間: 2018-4-5 09:20

其實大家個MON都唔同....所以我都打消左買好小小既MON念頭
作者: calvin83    時間: 2018-4-5 10:11

其實大家個MON都唔同....所以我都打消左買好小小既MON念頭
wingkps2 發表於 2018-4-5 09:20

係部新手機個mon唔靚咩?
作者: wingkps2    時間: 2018-4-5 10:33

回覆 49# calvin83

好小係個電話MON仔睇相/,尤其老花幾勁既情況下.
作者: sonycliepda    時間: 2018-4-9 11:05

本帖最後由 sonycliepda 於 2018-4-9 11:08 編輯
回覆  calvin83

好小係個電話MON仔睇相/,尤其老花幾勁既情況下.
wingkps2 發表於 2018-4-5 10:33


OT: 曾經有出過 8" 巨屏架手機架嘛! 好似每次見到啲強國人拎住部巨屏講電話幾咁型呀!
拎黎睇相都矛問題呀!
作者: kenndy2002    時間: 2018-4-14 20:16

本帖最後由 kenndy2002 於 2018-4-14 20:21 編輯

G1x mark iii正野 不過out budget
優點: 畫質優,細部(我覺得算細部),canon發色
缺點: 貴,冇mic jack,光圈細





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2