Board logo

標題: 升級選擇困難症 [打印本頁]

作者: PIIIIIG    時間: 2018-3-23 22:46     標題: 升級選擇困難症

用開760D,但係自從玩過朋友部5D4之後對ff機念念不忘

升級budget大約$10000,唔想轉會,2手5D3定新6D2好?6D2個朵好似好臭咁
作者: calvin83    時間: 2018-3-23 22:51

6D2冇咩問題, 不過你唔使買鏡?
作者: 必思    時間: 2018-3-23 23:14

玩過5D4念念不忘乜唔係應該升級5D4咩?
作者: wingkps2    時間: 2018-3-23 23:18

買5D3喇.我朋友6D轉5D4.都小到飛起.
作者: PIIIIIG    時間: 2018-3-23 23:20

回覆 3# 必思


    部body都兩皮仲要買埋鏡 儲錢儲到2047都唔得
作者: 必思    時間: 2018-3-23 23:33

買咗5D3跟住覺得唔夠,要買5D4時咪仲浪費
作者: PIIIIIG    時間: 2018-3-23 23:38

買咗5D3跟住覺得唔夠,要買5D4時咪仲浪費
必思 發表於 2018-3-23 23:33



    而家心癮太勁 唔換ff機唔安樂 同埋部760D太細部揸得好辛苦 尤其是裝70300 or 拍片
作者: 必思    時間: 2018-3-23 23:41

等一陣,呢度好快有二手5D4賣
作者: jamesdean    時間: 2018-3-23 23:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lkca    時間: 2018-3-23 23:48

本帖最後由 lkca 於 2018-3-23 23:55 編輯

canon得 5系同1系係惦

$10,000 留返等減價,
a7iii出好多人會轉會, canon應該減價
問friend借部a7rii加個adapter用ef鏡頭試下

canon鏡頭唔一定用canon body
a7rii除電量差外, 真係唔差

我得a7ii (要3粒電+usb差座輪流用), 另有5d2 用單點對焦
a7iii太貴唔買住
via HKEPC
作者: PIIIIIG    時間: 2018-3-24 00:24

canon得 5系同1系係惦

$10,000 留返等減價,
a7iii出好多人會轉會, canon應該減價
問friend借部a7rii加個a ...
lkca 發表於 2018-3-23 23:48


    主要係身邊全部朋友都係Canon 借鏡借電借remote借燈技術交流都方便啲 同埋用慣Canon介面唔想轉

同埋$10000 budget係基於依家放760D都仲有$4000-5000 啲入門機越出越多 低價機跌價快 再等我反而會唔夠budget
作者: 必思    時間: 2018-3-24 01:30

主要係身邊全部朋友都係Canon 借鏡借電借remote借燈技術交流都方便啲 同埋用慣Canon介面唔想轉

同 ...
PIIIIIG 發表於 2018-3-24 00:24



    760D仲放到四伍仟?幾保值喎
作者: m5s    時間: 2018-3-24 02:47

識chk機二手5d3啦
入門ff只會之後心思思想upgrade

利申d610 d810 d3s用家 610真係會唔想帶出街 永遠後備機
作者: kyonerv    時間: 2018-3-26 12:21

760D 想升FF但又唔換鏡? 即係用開EF鏡
5DIII <- 你budget只夠買二手
5DIV <- 你唔夠錢
6D <- 真係想用FF可以試咗先 二手平到喊
6DII <- 加少少可以買全新 但ISO部份仲差過6D 你自己諗

今次唔勸轉會 因為有啲人真係有情意結
好多人一手都係C記或N記嘢 轉會投資又係另一筆錢
作者: aichun    時間: 2018-3-26 13:00

760D仲放到四伍仟?幾保值喎
必思 發表於 2018-3-24 01:30



    可能開左光
作者: NPNT    時間: 2018-3-26 13:41

等一陣,呢度好快有二手5D4賣
必思 發表於 2018-3-23 23:41

全新二手
作者: calvin83    時間: 2018-3-26 13:56

全新二手
NPNT 發表於 2018-3-26 13:41

二手全新.
作者: PIIIIIG    時間: 2018-3-26 18:02

可能開左光
aichun 發表於 2018-3-26 13:00


    760D連1855 我上肥花二手睇都有$4K 我諗760D+18135應該會再多少少掛

另外鏡方面諗住揀二手Tamron 2470 f2.8 (A007) 銜接翻本身嘅Canon 70300 f4-5.6 II 各位ching有咩意見?
作者: ja6901    時間: 2018-3-26 18:14

忍忍手
夠錢直上5d4 啦
作者: PIIIIIG    時間: 2018-3-26 18:27

忍忍手
夠錢直上5d4 啦
ja6901 發表於 2018-3-26 18:14


    儲夠錢嚟都出5D5
作者: jamesdean    時間: 2018-3-26 18:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: marcochl    時間: 2018-3-27 11:28

分期出5D4 啦, 依家買5D3(2012年既spec.....) 6D2 (仲衰過6D) 只係曬錢
作者: tskso    時間: 2018-4-7 23:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2018-4-7 23:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: marcochl    時間: 2018-4-8 01:02

回覆 23# tskso

都真係幾差......sensor 天生弱雞冇得救
作者: eddychoy04    時間: 2018-4-8 22:27

回覆  tskso

都真係幾差......sensor 天生弱雞冇得救
marcochl 發表於 2018-4-8 01:02

咁都好嘥, 最好整部 6D 2.5 改左個 sensor 救返部机。
作者: tskso    時間: 2018-4-9 23:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kenken33    時間: 2018-4-10 13:43

分期出5D4 啦, 依家買5D3(2012年既spec.....) 6D2 (仲衰過6D) 只係曬錢
marcochl 發表於 27-3-2018 11:28



    不過比起對家D850同Sony A7r3,A73
5D4家陣明顯唔值得比2皮以上買
作者: marcochl    時間: 2018-4-10 13:44

回覆 27# tskso

有review話ISO表現更遜一代
作者: marcochl    時間: 2018-4-10 13:58

回覆 28# kenken33

值唔值都冇得講架啦,介面既習慣,鏡群等機身以外既因素都好重要
C記近年出果幾支L鏡進步都好明顯
至於adapter 呢味野我諗就見人見智
作者: wingkps2    時間: 2018-4-10 14:01

回覆 30# marcochl

c兄。想請教下影郁野。用乜模式好d呀.
作者: marcochl    時間: 2018-4-10 14:24

回覆 31# wingkps2

大師小弟要請教你就真
我好少影sporty /生態野, 個人中意花花草草風景類多
作者: wingkps2    時間: 2018-4-10 14:38

回覆 32# marcochl


    哈..唔好笑我喇..部5D真係唔熟.所以先問下.
作者: 必思    時間: 2018-4-10 14:45

回覆  marcochl


    哈..唔好笑我喇..部5D真係唔熟.所以先問下.
wingkps2 發表於 2018-4-10 14:38



    最好當然係手動對焦啦,自己話事
作者: mail4kawai    時間: 2018-4-10 14:49

最好當然係手動對焦啦,自己話事
必思 發表於 2018-4-10 14:45

試下盲拍,可能有驚喜

via HKEPC Reader for Android
作者: 必思    時間: 2018-4-10 14:56

試下盲拍,可能有驚喜  

via HKEPC Reader for Android
mail4kawai 發表於 2018-4-10 14:49



亂拍有時都會有收穫
作者: calvin83    時間: 2018-4-10 16:36

回覆  marcochl

c兄。想請教下影郁野。用乜模式好d呀.
wingkps2 發表於 2018-4-10 14:01

運動模式.
作者: tskso    時間: 2018-4-10 22:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2