Board logo

標題: ● Canon EF 70-300 F4-5.6 IS II USM 佳能小小黑二代【蓋大樓】 [打印本頁]

作者: smartlam    時間: 2018-3-15 22:47     標題: ● Canon EF 70-300 F4-5.6 IS II USM 佳能小小黑二代【蓋大樓】

本帖最後由 smartlam 於 2018-3-16 10:07 編輯

● Canon EF 70-300 F4-5.6 IS II USM 佳能小小黑二代全片幅遠攝鏡蓋大樓

[attach]2046924[/attach]
[attach]2046927[/attach]

佳能 CANON 遠攝鏡之中,我覺得性價比相當高,最遠 300mm 端改善清晰度,Nano 微型超聲波靜音馬達對焦超快,外型比一代討好,更多了 LCD 資料顯示屏。最新塗層改善反射眩光。

個人擁有小小白 IS,但都成日帶呢支外出,貪佢低調又多 100mm,而且對焦及防震比小小白更強更快,大家如果預算不多,總對值得入手。

特此開個帖【蓋大樓】,希望各位踴躍支持。如果想買遠攝鏡,覺得肥白太貴,不妨諗下呢支。

配 APS-C CANON EOS 80D 拍攝↓



作者: mail4kawai    時間: 2018-3-15 22:52

● Canon EF 70-300 F4-5.6 IS II USM 佳能小小黑二代全片幅遠攝鏡蓋大樓

佳能 CANON 遠攝鏡之中,我覺得 ...
smartlam 發表於 2018-3-15 22:47

嘩~ 指定一支鏡,唔知有幾多人幫到你加磚,希望你起得成啦

via HKEPC Reader for Android
作者: calvin83    時間: 2018-3-15 23:01

嘩~ 指定一支鏡,唔知有幾多人幫到你加磚,希望你起得成啦

via HKEPC Reader for Android ...
mail4kawai 發表於 2018-3-15 22:52

自己起, 不求人....
作者: wingkps2    時間: 2018-3-15 23:11

支持。雖我冇機又冇鏡
作者: smartlam    時間: 2018-3-15 23:32

嘩~ 指定一支鏡,唔知有幾多人幫到你加磚,希望你起得成啦

via HKEPC Reader for Android ...
mail4kawai 發表於 2018-3-15 22:52


台灣 Mobile01 都唔少人蓋大樓,但係香港好似好少!? 而且香港唔知點解,好快有好多二手放售???
作者: calvin83    時間: 2018-3-15 23:34

台灣 Mobile01 都唔少人蓋大樓,但係香港好似好少!? 而且香港唔知點解,好快有好多二手放售??? ...
smartlam 發表於 2018-3-15 23:32

多數都買L鏡囉...
作者: smartlam    時間: 2018-3-15 23:38

多數都買L鏡囉...
calvin83 發表於 2018-3-15 23:34


係,我第一代小小黑用左唔夠大半年、見二代出左唔係好耐,我又即放即加錢換二代。依家影唔夠一年想換二手肥白,但自己又有小小白 IS,覺得好似現在已經重疊左,再放小小黑二代而入肥白,總覺得自己太花心! 而且又怕入左肥白後,小小白 IS 又少用,有少少矛盾!  
作者: 必思    時間: 2018-3-16 00:29

多數都買L鏡囉...
calvin83 發表於 2018-3-15 23:34



    唔爭在買埋個紅圈啦
作者: cl7rken    時間: 2018-3-16 10:57

本帖最後由 cl7rken 於 2018-3-16 11:00 編輯

回覆 7# smartlam


    肥白影野生, 小小白影人唔重疊ga
有錢我都想要支肥白, 依家有800coupon送, 不過冇錢

ps講錯左唔係肥白, 係100400, 你影gel頭雀用依支zoom遠d
作者: aichun    時間: 2018-3-16 11:26

● Canon EF 70-300 F4-5.6 IS II USM 佳能小小黑二代全片幅遠攝鏡蓋大樓




佳能 CANON 遠攝鏡之中,我覺 ...
smartlam 發表於 2018-3-15 22:47


已經有Canon蓋大樓,唔使開多個啦,仲要指定鏡
作者: aichun    時間: 2018-3-16 11:28

台灣 Mobile01 都唔少人蓋大樓,但係香港好似好少!? 而且香港唔知點解,好快有好多二手放售??? ...
smartlam 發表於 2018-3-15 23:32



    貪新忘舊呀嘛
作者: marcochl    時間: 2018-3-16 23:41

回覆 8# 必思

小小白IS 係一支好鏡
作者: kenndy2002    時間: 2018-3-17 22:33

胖白用家路過入來支持

利申:等緊456出is 版
作者: rx78_nt-1    時間: 2018-3-18 17:14

我由Tamron A005 換左哩支
哩支比上代 ef 70-300 好得多
我感到這支終於好過Tamron
對焦快 防震未必好過
但輕左 對焦好 顏色都不錯
特別我用6D及 M1
在M1之下對焦還可以
作者: appleloves    時間: 2018-3-18 18:30

回覆 1# smartlam
依支鏡我用緊是不錯的。但它有缺陷在findviewer𥚃。當你zoom時會見到有不明顯的㘣形影。但不影響成像。上过cs問。佢地試完才知。還有易入麈。不过三千頭依個價真是叫抵用。
作者: smartlam    時間: 2018-3-19 09:58

我由Tamron A005 換左哩支
哩支比上代 ef 70-300 好得多
我感到這支終於好過Tamron
對焦快 防震未必好過
但 ...
rx78_nt-1 發表於 2018-3-18 17:14


我前星期拎 6D 加小小白 IS 去影木棉及雀,因為覺得 200mm 唔夠遠,所以上星期特登拎 APS-C 機 80D,再加呢支鏡出去再影 ( 見一樓 1# ),發覺遠端成像比一代改善左好多,出黎既相唔放大聞相,感覺都好利及色彩都 OK 濃,確係唔錯!

我想賣左呢支小小黑二代,再入支二手肥白,但又唔想換鏡換得太快,加上又覺得重疊左小小白 70-200mm 範圍,不如用番小小黑算,反正範圍都有重疉,但支鏡平個心覺得冇咁矛盾! 而且輕便及對焦快,呢樣野都係我留番低之一。
作者: smartlam    時間: 2018-3-19 09:59

我由Tamron A005 換左哩支
哩支比上代 ef 70-300 好得多
我感到這支終於好過Tamron
對焦快 防震未必好過
但 ...
rx78_nt-1 發表於 2018-3-18 17:14


我前星期拎 6D 加小小白 IS 去影木棉及雀,因為覺得 200mm 唔夠遠,所以上星期特登拎 APS-C 機 80D,再加呢支鏡出去再影 ( 見一樓 1# ),發覺遠端成像比一代改善左好多,出黎既相唔放大聞相,感覺都好利及色彩都 OK 濃,確係唔錯!

我想賣左呢支小小黑二代,再入支二手肥白,但又唔想換鏡換得太快,加上又覺得重疊左小小白 70-200mm 範圍,不如用番小小黑算,反正範圍都有重疉,但支鏡平個心覺得冇咁矛盾! 而且輕便及對焦快,呢樣野都係我留番低之一。

多謝師兄提供有用資料
另如果有作品,希望幫手蓋大樓,大2兵1享一下,THX~
作者: KinChungE    時間: 2018-3-19 15:51

想問一問樓主, 點解你會揀呢支而唔揀55-250 IS STM?
呢支貴好多, 但係上網睇畫質好似唔比55-250好
作者: 必思    時間: 2018-3-19 15:57

想問一問樓主, 點解你會揀呢支而唔揀55-250 IS STM?
呢支貴好多, 但係上網睇畫質好似唔比55-250好 ...
KinChungE 發表於 2018-3-19 15:51



    佢有用6D,55250係EFS,唔改鏡用唔到
作者: KinChungE    時間: 2018-3-19 16:00

佢有用6D,55250係EFS,唔改鏡用唔到
必思 發表於 2018-3-19 15:57


原來係咁
我都奇怪點解80D配呢支鏡
作者: aichun    時間: 2018-3-19 16:11

原來係咁
我都奇怪點解80D配呢支鏡
KinChungE 發表於 2018-3-19 16:00



    因為x1.6 crop factor
作者: KinChungE    時間: 2018-3-19 16:12

因為x1.6 crop factor
aichun 發表於 2018-3-19 16:11


我指既係點解有55-250唔買, 要俾多左錢買呢支
反正放落APS-C黎講, 呢支鏡冇好處, 貴左仲要重好多
作者: aichun    時間: 2018-3-19 16:27

我指既係點解有55-250唔買, 要俾多左錢買呢支
反正放落APS-C黎講, 呢支鏡冇好處, 貴左仲要重好多 ...
KinChungE 發表於 2018-3-19 16:12


有錢就是任性
作者: KinChungE    時間: 2018-3-19 16:29

有錢就是任性
aichun 發表於 2018-3-19 16:27


咁又唔好講到咁誇, 呢支又唔係D咩貴野
作者: aichun    時間: 2018-3-19 16:37

咁又唔好講到咁誇, 呢支又唔係D咩貴野
KinChungE 發表於 2018-3-19 16:29



    對比殘幅果支都差2千幾㗎,可以買多支鏡玩了
作者: KinChungE    時間: 2018-3-19 16:40

對比殘幅果支都差2千幾㗎,可以買多支鏡玩了
aichun 發表於 2018-3-19 16:37


一支價錢夠買三支殘幅
作者: smartlam    時間: 2018-3-19 17:21

因為我有 FF 及 APS-C 機,系不同場合會用不同機身,反正 55-250 (APS-C) 及 70-300 FF 鏡重疊,點都係留一支,一定係留 FF 鏡兩機可用,而且多 50mm 始終就係多 50mm。

好多人都話 55-250 比 70-300II 畫質更優勝,但唔知有冇人將 55-250 改接環,放過落 FF 機身上深入測試?

70-300II 雖然重少少,但外觀粗啲及點都好睇少少,加上最新 Nano USM 對焦上,比 STM 更快更靜,約三仟鬆其實都唔算貴!
作者: smartlam    時間: 2018-3-19 17:23

原來係咁
我都奇怪點解80D配呢支鏡
KinChungE 發表於 2018-3-19 16:00


國外及尤其台灣,好多人都係外影生態,好多都係用 APS-C 機配呢支鏡,80D 系台灣更不少,其實唔係好奇怪!

支鏡配 APS-C 機身加直倒,平衡性及外觀都好好多。
作者: smartlam    時間: 2018-3-19 17:30

佢有用6D,55250係EFS,唔改鏡用唔到
必思 發表於 2018-3-19 15:57


是的師兄,其實我之前係先擁有 55-250 IS STM,但因為有個朋友跟我玩攝影,我幫佢入左 760D + 55-250 IS STM。加上我以前玩開菲林機,知道自己遲早都上 FF 機,所以一年唔夠連同 EF-s 24 放左,之後不停入 FF 鏡,可多鏡兩機用。

個人感覺有一啲定焦舊鏡,無論配 APS-C 及 FF 機身上,都覺得比 EF-s 24 果支成像好! 之前我用 APS-C 機+EF-s 24mm 外影好多次,感覺真係強差人意! 之後入左支舊鏡 EF 35mm f2,放落兩部機上影,都覺得成像好滿意有驚喜!
作者: aichun    時間: 2018-3-19 20:08

因為我有 FF 及 APS-C 機,系不同場合會用不同機身,反正 55-250 (APS-C) 及 70-300 FF 鏡重疊,點都係留一 ...
smartlam 發表於 2018-3-19 17:21



    買咩鏡都冇所謂,最緊要自己啱用
作者: aichun    時間: 2018-3-19 20:10

是的師兄,其實我之前係先擁有 55-250 IS STM,但因為有個朋友跟我玩攝影,我幫佢入左 760D + 55-250 IS  ...
smartlam 發表於 2018-3-19 17:30



    支EF35/2仲買到全新咩
作者: smartlam    時間: 2018-3-19 20:13

本帖最後由 smartlam 於 2018-3-19 20:40 編輯
支EF35/2仲買到全新咩
aichun 發表於 2018-3-19 20:10


支 35mm f/2 係舊鏡,可能你睇漏左!
作者: aichun    時間: 2018-3-19 20:34

支 35mm f/2 USM 係舊鏡,可能你睇漏左!
smartlam 發表於 2018-3-19 20:13



    以為你講梗電鑽版果支
作者: smartlam    時間: 2018-3-19 20:40

本帖最後由 smartlam 於 2018-3-19 20:41 編輯
以為你講梗電鑽版果支
aichun 發表於 2018-3-19 20:34


Sorry 我搞錯,我果支冇 USM 係電鑽版!!!
我29# 冇答錯,只係再回答之後,越答越錯!!!
新果支我嫌貴冇買,同埋電鐨版果支唔係傳說中咁嘈,我接受到!
同埋覺得舊鏡普通馬達黎講,支 35mm 算快!
作者: PIIIIIG    時間: 2018-3-21 00:35

新手亂影跟吓先
Canon EF 70-300 F4-5.6 IS II USM @ 760D


作者: calvin83    時間: 2018-3-21 00:37

支EF35/2仲買到全新咩
aichun 發表於 2018-3-19 20:10

買到, 永諾有出.
作者: aichun    時間: 2018-3-21 07:58

買到, 永諾有出.
calvin83 發表於 2018-3-21 00:37



    原廠呢
作者: calvin83    時間: 2018-3-21 09:39

新手亂影跟吓先
Canon EF 70-300 F4-5.6 IS II USM @ 760D
PIIIIIG 發表於 2018-3-21 00:35

見唔到有圖...
作者: 必思    時間: 2018-3-21 09:40

見唔到有圖...
calvin83 發表於 2018-3-21 09:39



佢用imgur, 呢度唔支援
作者: aichun    時間: 2018-3-21 11:05

新手亂影跟吓先
Canon EF 70-300 F4-5.6 IS II USM @ 760D
PIIIIIG 發表於 2018-3-21 00:35


冇野睇
作者: smartlam    時間: 2018-3-21 12:56

買到, 永諾有出.
calvin83 發表於 2018-3-21 00:37


永諾果支對比原廠色水好淡,所以都好多人玩兩野就放二手,見好多幾舊水都好多人放!
作者: smartlam    時間: 2018-3-21 12:56

新手亂影跟吓先
Canon EF 70-300 F4-5.6 IS II USM @ 760D
PIIIIIG 發表於 2018-3-21 00:35


冇圖睇???
作者: calvin83    時間: 2018-3-21 13:09

永諾果支對比原廠色水好淡,所以都好多人玩兩野就放二手,見好多幾舊水都好多人放! ...
smartlam 發表於 2018-3-21 12:56

幾百蚊唔好咁高要求....
作者: smartlam    時間: 2018-3-24 12:37

靜靜地蓋幾塊磚希望熱鬧下






作者: smartlam    時間: 2018-3-26 10:46

再來一張沙田馬場疉磚,自己支持自己!


作者: smartlam    時間: 2018-4-7 23:35

輕推蓋磚


作者: appleloves    時間: 2018-4-11 21:41

本帖最後由 appleloves 於 2018-4-11 21:42 編輯


作者: aichun    時間: 2018-4-11 21:46

appleloves 發表於 2018-4-11 21:41



    正拍
作者: smartlam    時間: 2018-4-12 00:39

appleloves 發表於 2018-4-11 21:41


不錯,有氣氛。
作者: smartlam    時間: 2018-4-15 10:35

沒人疊磚我再來一塊

作者: 光波爐    時間: 2018-4-16 09:44

沒人疊磚我再來一塊
smartlam 發表於 2018-4-15 10:35


師兄影得好專業好靚,估唔到 APS-C 搭尼枝鏡,效果都咁好,你話L鏡我都信





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2