作者: NPNT 時間: 2018-3-1 17:46 標題: 470EX-AI
呢盞燈好似幾正
[youtube]zDFCuI6nR10[/youtube]
作者: calvin83 時間: 2018-3-1 17:47
回復 1 #NPNT
轉會?
via HKEPC Reader for Android
作者: NPNT 時間: 2018-3-1 17:52
回覆 2# calvin83
唔係,見佢自動擺頭好先進
作者: calvin83 時間: 2018-3-1 17:55
回復 3 #NPNT
玩具有自動擺頭好耐啦。
via HKEPC Reader for Android
作者: NPNT 時間: 2018-3-1 18:00
回覆 4# calvin83
有咩?
段片睇左未,有示範

作者: calvin83 時間: 2018-3-1 18:04
回復 5 #NPNT
一早睇左,好搞野。
via HKEPC Reader for Android
作者: jamesdean 時間: 2018-3-1 18:56
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wingkps2 時間: 2018-3-1 19:06
應該好貴。萬幾銀可能
作者: calvin83 時間: 2018-3-1 19:11
399美金炸.
作者: 必思 時間: 2018-3-1 19:19
3680
作者: wingkps2 時間: 2018-3-1 19:24
回覆 10# 必思
咁好平啊.
作者: calvin83 時間: 2018-3-1 19:32
點解香港又貴過美國?

作者: aichun 時間: 2018-3-1 20:10
燈油火蠟?
作者: 必思 時間: 2018-3-1 20:30
問奸狼

