作者: kenndy2002 時間: 2018-1-27 16:12 標題: 而家買大炮算唔算係時候
200/2 L 水貨價都三萬鬆d
作者: 必思 時間: 2018-1-27 18:36
買野幾時都岩時間
作者: calvin83 時間: 2018-1-27 18:46
心動不如行動。
via HKEPC Reader for Android
作者: mail4kawai 時間: 2018-1-27 19:09
有閒錢幾時買都得架啦
via HKEPC Reader for Android
作者: NPNT 時間: 2018-1-27 19:13
想影乜野?
作者: marcochl 時間: 2018-1-27 19:14
要用就要買架啦
反正呢D 鏡皇級既鏡只有買貴冇買錯
作者: calvin83 時間: 2018-1-27 19:25
本帖最後由 calvin83 於 2018-1-27 19:39 編輯
回復 5 #NPNT
應該唔會係打麻雀掛
via HKEPC Reader for Android
作者: kazami00 時間: 2018-1-27 20:26
Strongly support!!!
扺丫!!!
作者: aichun 時間: 2018-1-28 10:38
空氣切割
作者: Yoda 時間: 2018-2-1 18:23
Nikkor 200/2 我用過, 對我其實冇乜用, 影雀太短, 影人太長. 我果陳多數都係加 TC2.0 用. 當係細 400mm 玩.
不過呢枝鏡就真係好正, 如果 200mm 你有用就真係冇得頂
作者: goalsp 時間: 2018-2-7 22:07
有米整呢枝鏡好玩

