Board logo

標題: 升級新機求推介 [打印本頁]

作者: Herman仔    時間: 2017-10-10 12:22     標題: 升級新機求推介

求各位高手指教~小弟心郁郁想升級一部輕便機去影相,主要影景~ 心儀 OM1, 又想試下EOS M6,希望可以推介一部機比我,唔一定係依兩部~
講返少少background:

小弟多年前已有O記EPL2跟KIT鏡,再買左一支LUMIX G VARIO 45-200mm F4.0-5.6 II POWER O.I.S.但部機又舊對焦又慢,
所以好多時都玩細佬部5D2同GOPRO.但始終自己想買一部輕身機自用,另再買多一支廣角鏡,希望大家比比意見~ Budget大約1萬,如果過1萬會考慮機身分期供,不過應該最盡15k.先謝過大家意見~
作者: wingkps2    時間: 2017-10-10 12:27

皮半....正...好多選擇.
作者: Herman仔    時間: 2017-10-10 12:32

皮半....正...好多選擇.
wingkps2 發表於 2017-10-10 12:27



  大師,

皮半係預左買埋支廣角鏡,同埋機身就要分期比
作者: wingkps2    時間: 2017-10-10 12:45

回覆 3# Herman仔


我不是大C啊...
M4/3    滿意就用返M4/3,唔滿意既就睇機款.依家D機好似都差唔多.
貴個D,貴在連拍同操控性啫.
作者: killuakam    時間: 2017-10-10 13:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 我係小魚兒    時間: 2017-10-10 13:17

咁多錢就左EM 1 MK II
作者: 必思    時間: 2017-10-10 13:43

咁多錢就左EM 1 MK II
我係小魚兒 發表於 2017-10-10 13:17



    買呢部可以用番晒D舊鏡
作者: Herman仔    時間: 2017-10-10 13:50

想問下我支LUMUX鏡有OIS,用係EM1 MKII係咪都SUPPORT到?
如果買PANA機對比返EM1又有邊部好呢?

另外可以推介一支M43既廣角鏡嗎?謝謝~
作者: kazami00    時間: 2017-10-10 13:56

".....輕便機去影相 "
個人prefer OM-em10mkII
剩低D錢買lens 好過
作者: 必思    時間: 2017-10-10 14:01

想問下我支LUMUX鏡有OIS,用係EM1 MKII係咪都SUPPORT到?
如果買PANA機對比返EM1又有邊部好呢?

另外可以推介 ...
Herman仔 發表於 2017-10-10 13:50


O記已有機身五軸六級防震
P記有GH5, 大家都係旗艦機
勾叉歪:P記7-14/4, 8-18/2.8-4,O記7-14/2.8,全部都唔錯,O記枝9-18就無謂啦,唔夠歪
作者: Herman仔    時間: 2017-10-10 14:37

多謝你地既建議,心大心細EM1MKII 定 EM10MKII好

O記已有機身五軸六級防震
P記有GH5, 大家都係旗艦機
勾叉歪:P記7-14/4, 8-18/2.8-4,O記7-14/2.8,全部都 ...
必思 發表於 2017-10-10 14:01


廣角7-14或8-18應該會係魚眼咁影出黎會彎? 如果係咁我會考慮12-35
同埋我見O記7-14有兩支,一支有寫Digital,究竟有咩分別?
- Olympus M.Zuiko ED 7-14mm F2.8 PRO
- Olympus ZUIKO DIGITAL ED 7-14 F2.8 PRO

對唔住,新手咩都唔識問題多多,見諒~
作者: 必思    時間: 2017-10-10 14:43

多謝你地既建議,心大心細EM1MKII 定 EM10MKII好



廣角7-14或8-18應該會係魚眼咁影出黎會彎? 如果係咁 ...
Herman仔 發表於 2017-10-10 14:37


機身咪去陳列室玩下先,試咗邊部岩自己先諗
7-14或8-18都唔係魚眼,大把Sample在M43蓋大樓帖
O記714一枝係M43,另一枝係大43
作者: Herman仔    時間: 2017-10-10 14:51

回覆 12# 必思

多謝你耐心賜教,我會出去試下機先~ thank you.
作者: 我係小魚兒    時間: 2017-10-10 19:58

多謝你地既建議,心大心細EM1MKII 定 EM10MKII好



廣角7-14或8-18應該會係魚眼咁影出黎會彎? 如果係咁 ...
Herman仔 發表於 2017-10-10 14:37



    8-18 唔係魚眼效果, 同埋X2 = FF 16-36mm 幾好用, 有leica 加持, 但好貴
作者: eddychoy04    時間: 2017-10-10 21:35

本帖最後由 eddychoy04 於 2017-10-10 21:38 編輯
求各位高手指教~小弟心郁郁想升級一部輕便機去影相,主要影景~ 心儀 OM1, 又想試下EOS M6,希望可以推介一部 ...
Herman仔 發表於 2017-10-10 12:22


萬五 budget 梗係 EM1 Mark II (13000 body), 有錢淨買鏡。
Panasonic GH5 都好, (15500 body), 冇錢淨。


  
想問下我支LUMUX鏡有OIS,用係EM1 MKII係咪都SUPPORT到?
如果買PANA機對比返EM1又有邊部好呢?

另外可以推介 ...
Herman仔 發表於 2017-10-10 13:50


Lumix 的 OIS 在 OM body 唔 work, 反之亦然, 但無論 OM EM1 Mark II or Panasonic GH5 各自都有 build in body IS, 只不過冇 Daul IS 罷了。


多謝你地既建議,心大心細EM1MKII 定 EM10MKII好
廣角7-14或8-18應該會係魚眼咁影出黎會彎? 如果係咁 ...
Herman仔 發表於 2017-10-10 14:37


有錢就兩部買哂.........
二揀一就 EM1 Mark II, 因你買 EM 10 Mark II 始終會買埋 EM1 Mark II.  避免羅羅孌, 都係 EM1 Mark II  啦。

7-14 係 ultra wide , 變形係有, 但不至有魚眼鏡咁誇。  睇 必C 大師啲相啦, 佢大部分用 7~14 影。
作者: mail4kawai    時間: 2017-10-10 22:51

萬五 budget 梗係 EM1 Mark II (13000 body), 有錢淨買鏡。
Panasonic GH5 都好, (15500 body), 冇錢淨。 ...
eddychoy04 發表於 2017-10-10 21:35

P鏡OIS響OM body都用得到,但唔support Sync IS, 只可選擇機防或者鏡防二揀一

via HKEPC Reader for Android
作者: eddychoy04    時間: 2017-10-10 23:00

P鏡OIS響OM body都用得到,但唔support Sync IS, 只可選擇機防或者鏡防二揀一

via HKEPC Reader for And ...
mail4kawai 發表於 2017-10-10 22:51

OIC, thx.
作者: dave911    時間: 2017-10-10 23:15

呢度好毒,預$10000,最多$15000
em1ii,body都$12000,剩返$3000買鏡^^

或者都可以睇吓p記g85 $5000,我覺得唔錯,呢個價我認為超值
不過你用開O記,p記直出未必啱你

利申:啱啱上個月買左g85,之前用em5
作者: dave911    時間: 2017-10-10 23:18

宜家呢個年頭,7-14,8-16,先可以叫超廣角ultra wide
12-35,只可以算係廣角
作者: mail4kawai    時間: 2017-10-10 23:30

求各位高手指教~小弟心郁郁想升級一部輕便機去影相,主要影景~ 心儀 OM1, 又想試下EOS M6,希望可以推介一部 ...
Herman仔 發表於 2017-10-10 12:22

我比較好奇嘅係EM1同M6係兩部好唔同嘅機,你分別鐘意佢地啲咩?
作者: 必思    時間: 2017-10-10 23:55

呢度好毒,預$10000,最多$15000
em1ii,body都$12000,剩返$3000買鏡^^

或者都可以睇吓p記g85 $5000,我 ...
dave911 發表於 2017-10-10 23:15



    G85同GH5或EM1mk2比係兩個世界
作者: dave911    時間: 2017-10-11 00:19

本帖最後由 dave911 於 2017-10-11 00:22 編輯
G85同GH5或EM1mk2比係兩個世界
必思 發表於 2017-10-10 23:55



    我都冇話係同一個世界^^,價錢都反映咗,只係提供多一個選擇
by the way,樓主由epl2升級,感覺都應該好強烈
作者: 我係小魚兒    時間: 2017-10-11 00:30

我都冇話係同一個世界^^,價錢都反映咗,只係提供多一個選擇
by the way,樓主由epl2升級,感覺都應 ...
dave911 發表於 2017-10-11 00:19



    差唔多GA姐....D功能影相唔太分別

玩拍片, 玩連拍, 玩特效, 玩手感同功能就...嘿嘿
作者: dave911    時間: 2017-10-11 00:35

差唔多GA姐....D功能影相唔太分別

玩拍片, 玩連拍, 玩特效, 玩手感同功能就...嘿嘿 ...
我係小魚兒 發表於 2017-10-11 00:30



    我估主要兩個世界分別係唔同sensor
作者: 我係小魚兒    時間: 2017-10-11 00:37

本帖最後由 我係小魚兒 於 2017-10-11 00:38 編輯
我估主要兩個世界分別係唔同sensor
dave911 發表於 2017-10-11 00:35



    想太多, 都係細底...唔差得遠....1600M 同2000M 差400M左右...
用6K 拍咪又係得1800M...
用部富士影夜景已經KO...仲未計A7S II
作者: dave911    時間: 2017-10-11 00:42

想太多, 都係細底...唔差得遠....1600M 同2000M 差400M左右...
用6K 拍咪又係得1800M...
用部富士影 ...
我係小魚兒 發表於 2017-10-11 00:37


所以係咪同一個世界真係嗰個人定義唔同,對上咁樣答只係唔想爭拗,喺我角度係覺得差唔多所以先至話抵用,我角度gh5拍片勁,em1ii運動連拍勁,樓主話影吓景,所以我先至推g85
作者: 我係小魚兒    時間: 2017-10-11 00:52

本帖最後由 我係小魚兒 於 2017-10-11 00:53 編輯
所以係咪同一個世界真係嗰個人定義唔同,對上咁樣答只係唔想爭拗,喺我角度係覺得差唔多所以先至話抵用, ...
dave911 發表於 2017-10-11 00:42



    我幾同意你咁o既講法...
不過果位師兄係大師, 我估佢諗法應該係指D細微地方
事實GH5 係重量, 性能, 拍片都係比G85高幾班(如果同M4/3比)
GH5太重同太大部了....=......=可以話同6D II 重量/體積差唔多
如果唔係真係愛M4/3, 愛拍片, 唔好買
作者: eddychoy04    時間: 2017-10-11 01:05

http://www.hkepc.com/forum/viewt ... e%3D1&page=1794

你咪話, 除左你, 最近又有一位 C 兄入 GH5.
兩個月內的第二部。
作者: eddychoy04    時間: 2017-10-11 01:19

我估主要兩個世界分別係唔同sensor
dave911 發表於 2017-10-11 00:35

唔係, 淨係 sensor 像素大DD點會貴成倍丫。
功能, 做工, 反應,耐用程度, 擴展性.....呢D值錢丫嘛。
e.g. EM1 Mark II shutter life 20 萬次,  EM5 II 10 萬次,係咪值貴一倍先。

GH5 贏 EM1 Mark II 主要都係拍片。

揀邊部睇個人喜好和財力, 唔洗抝, 樓主話佢會去試, 我信佢玩過 EM1 II 返唔到轉頭...........
作者: Herman仔    時間: 2017-10-11 11:07

回覆 14# 我係小魚兒

太貴唔會買啦,因為又唔係專業影相,只係興趣~都係練好D技術再買靚鏡~
作者: Herman仔    時間: 2017-10-11 11:08

萬五 budget 梗係 EM1 Mark II (13000 body), 有錢淨買鏡。
Panasonic GH5 都好, (15500 body), 冇錢淨。 ...
eddychoy04 發表於 2017-10-10 21:35


唔會買兩部啦,都唔會有咁多錢
所以索性升級一部好D玩幾年~
作者: Herman仔    時間: 2017-10-11 11:10

呢度好毒,預$10000,最多$15000
em1ii,body都$12000,剩返$3000買鏡^^

或者都可以睇吓p記g85 $5000,我 ...
dave911 發表於 2017-10-10 23:15


都好正常,正如我買音響一樣D師兄都建議我買好D, 一步到位唔洗行冤枉路~
我都好多謝大家既建議
作者: Herman仔    時間: 2017-10-11 11:13

本帖最後由 Herman仔 於 2017-10-11 11:18 編輯
我比較好奇嘅係EM1同M6係兩部好唔同嘅機,你分別鐘意佢地啲咩?
mail4kawai 發表於 2017-10-10 23:30


其實EM1係因為我有用開M43機,所以PAN機都考慮~
C記M6係因為聽聞都唔錯,我又可以加轉插用返FF鏡~

其實我之前有諗過$ONY機,但因為要買過D鏡就費事啦~
洗咁多錢過唔到海關入唔到門
作者: Herman仔    時間: 2017-10-11 11:14

P鏡OIS響OM body都用得到,但唔support Sync IS, 只可選擇機防或者鏡防二揀一

via HKEPC Reader for And ...
mail4kawai 發表於 2017-10-10 22:51


又學到野啦~多謝你~
作者: 我係小魚兒    時間: 2017-10-11 11:24

其實EM1係因為我有用開M43機,所以PAN機都考慮~
C記M6係因為聽聞都唔錯,我又可以加轉插用返FF鏡~

其實我 ...
Herman仔 發表於 2017-10-11 11:13



    插FF鏡可能你用返5D2 仲好
另外P記都可以插FF鏡, 加電子接環仲大光圈左
一部到位就EM1 MK II/GH5, G85都唔差

買M6 建議用22mm 同11-22mm, 大部份時間用依2枝都好夠
最多插多枝STM 50 F1.8 影人像
作者: 必思    時間: 2017-10-11 11:32

身體最誠實,版主都考慮過好多部,結果都係買GH5
作者: Herman仔    時間: 2017-10-11 11:50

插FF鏡可能你用返5D2 仲好
另外P記都可以插FF鏡, 加電子接環仲大光圈左
一部到位就EM1 MK II/GH5, G ...
我係小魚兒 發表於 2017-10-11 11:24


你O岩呀,用得FF鏡我會用返5D2,我本身鐘意單反~
但試過帶部機加兩鏡同腳架行清水寺之後,我認我老啦
所以想買返部輕便機用~
作者: Herman仔    時間: 2017-10-11 11:51

回覆 36# 必思

我未試過PANA機,不過如果同EM1MK2差唔多,我多數會考慮EM1MK2~
作者: nelsonlee130    時間: 2017-10-11 11:55

但試過帶部機加兩鏡同腳架行清水寺之後,我認我老啦 ...
Herman仔 發表於 2017-10-11 11:50 AM


下?...
作者: Herman仔    時間: 2017-10-11 12:12

本帖最後由 Herman仔 於 2017-10-11 12:14 編輯

回覆 39# nelsonlee130

我意思係帶部5D2加兩鏡(其中一支小白)同腳架去超攰,因為當日行左嵐山先再去清水寺,唔認老唔得
作者: 我係小魚兒    時間: 2017-10-11 14:46

回覆  必思

我未試過PANA機,不過如果同EM1MK2差唔多,我多數會考慮EM1MK2~
Herman仔 發表於 2017-10-11 11:51



   
身體最誠實,版主都考慮過好多部,結果都係買GH5
必思 發表於 2017-10-11 11:32



   
你O岩呀,用得FF鏡我會用返5D2,我本身鐘意單反~
但試過帶部機加兩鏡同腳架行清水寺之後,我認我老啦 ...
Herman仔 發表於 2017-10-11 11:50



    EM1MK2 最好o既選擇, GH5 已經重過單反...只係佢拍片強, 所以先買
作者: mail4kawai    時間: 2017-10-11 15:41

回覆  nelsonlee130

我意思係帶部5D2加兩鏡(其中一支小白)同腳架去超攰,因為當日行左嵐山先再去清水寺,唔 ...
Herman仔 發表於 2017-10-11 12:12

應該係支脚架重,食得到5d2+小白,就算炭纖都要成2Kg啦

via HKEPC Reader for Android
作者: calvin83    時間: 2017-10-11 15:44

回覆 42# mail4kawai
邊使2kg,不過都唔輕。
作者: mail4kawai    時間: 2017-10-11 15:47

回覆  nelsonlee130

我意思係帶部5D2加兩鏡(其中一支小白)同腳架去超攰,因為當日行左嵐山先再去清水寺,唔 ...
Herman仔 發表於 2017-10-11 12:12

如果只係想輕身啲影風景其實唔洗揀EM1M2, 揀OM嘅話EM5m2或者PenF已夠, 或者真係揀返EOSM, 我諗你都唔會配好多支鏡俾呢部機架啦,旅行好多時一支天涯就好

via HKEPC Reader for Android
作者: mail4kawai    時間: 2017-10-11 15:47

回覆  mail4kawai
邊使2kg,不過都唔輕。
calvin83 發表於 2017-10-11 15:44

計埋波頭呢,應該差唔遠

via HKEPC Reader for Android
作者: 必思    時間: 2017-10-11 15:52

如果只係想輕身啲影風景其實唔洗揀EM1M2, 揀OM嘅話EM5m2或者PenF已夠, 或者真係揀返EOSM, 我諗你都唔會 ...
mail4kawai 發表於 2017-10-11 15:47


之前百記套EM5mk2連14150抵玩
作者: Herman仔    時間: 2017-10-11 17:33

聽兩位師兄講EM5MK2,又想問多少少~
EM5MK2對比EM1MK2(我知唔同級數唔應該咁比), 係咪拍片質數低D同防震無咁勁?
重有乜野分野比較大呢? 對焦會唔會好慢架? 本身用部EPL2慢到嘔
作者: mail4kawai    時間: 2017-10-11 18:06

聽兩位師兄講EM5MK2,又想問多少少~
EM5MK2對比EM1MK2(我知唔同級數唔應該咁比), 係咪拍片質數低D同防震無咁 ...
Herman仔 發表於 2017-10-11 17:33

EM5M2有五級防震,EM1M2係5.5級,分別唔算大。

拍片EM5M2最高只可以拍1080,EM1M2可拍4K。

AF如果計單次對焦其實同EM1M2冇咩分別,但連續追焦效能差好遠,睇你有冇呢方面嘅要求。

EM5M2本身個HandGrip唔大,配鏡唔好太重太長,12100pro應該已經係極限,再長建議加套或者HLD-8。

錢唔係問題嘅話EM1M2除左外型其他都比EM5M2好。(EM5M2隻灰色特別版好靚)

不過如果只係影景又要揀M43﹐我會建議入Pen F﹐暫時m43直出我覺得Pen F係最靚嗰部,而且用20MP Sensor又多個依登12色輪玩,影黑白出黎效果都好好。

via HKEPC Reader for Android
作者: calvin83    時間: 2017-10-11 18:25

EM5M2有五級防震,EM1M2係5.5級,分別唔算大。

拍片EM5M2最高只可以拍1080,EM1M2可拍4K。

AF如果計單 ...
mail4kawai 發表於 2017-10-11 18:06

Pen F我都喜歡, 係貴左D.
作者: dave911    時間: 2017-10-11 18:28

本帖最後由 dave911 於 2017-10-11 18:30 編輯

如果負擔得起,攻頂em1ii絕對冇錯,唔使第二時心癢癢,選擇攻頂無需考慮性價比,一般旗艦機都唔會有cp可言
作者: 我係小魚兒    時間: 2017-10-11 18:32

EM5M2有五級防震,EM1M2係5.5級,分別唔算大。

拍片EM5M2最高只可以拍1080,EM1M2可拍4K。

AF如果計單 ...
mail4kawai 發表於 2017-10-11 18:06



    大師分析得好好
PEN-F 衰在好貴, 唔係佢個Art Filter 比P記仲好
作者: dave911    時間: 2017-10-11 18:38

本帖最後由 dave911 於 2017-10-11 18:43 編輯

penf我都有考慮過入,但係個手握位我都係覺得麻麻地,同埋對焦唔係好理想(追焦/暗位),所以打消了
penf最開頭係因為外型吸引我,真係好靚仔
作者: 必思    時間: 2017-10-11 18:46

Pen F我都喜歡, 係貴左D.
calvin83 發表於 2017-10-11 18:25



    PenF配枝17/1.8好靚仔
作者: mail4kawai    時間: 2017-10-11 18:48

PenF配枝17/1.8好靚仔
必思 發表於 2017-10-11 18:46

最靚係配15.7

via HKEPC Reader for Android
作者: 必思    時間: 2017-10-11 18:58

最靚係配15.7  

via HKEPC Reader for Android
mail4kawai 發表於 2017-10-11 18:48


用唔到個光圈環
作者: mail4kawai    時間: 2017-10-11 19:44

penf我都有考慮過入,但係個手握位我都係覺得麻麻地,同埋對焦唔係好理想(追焦/暗位),所以打消了
penf最 ...
dave911 發表於 2017-10-11 18:38


用Olympus想AFC好啲就只可以上EM1M2 (就算EM1一代都係死).
Pen F 單次對焦唔差, 可以話係一點即到, 可以試試不停半按快門去彌補返AFC的弱點.

一般生活旅行用途, 我會話Pen F絕對能夠應付, 之前帶去旅行拎住佢遊街都捉到我想要嘅畫面










平時用響風景


人像


街拍


小品


生態


又或者黑白




甚至高ISO影出黎哂相效果都唔錯
iso 6400


iso 10000

作者: yanluk    時間: 2017-10-11 23:39

你O岩呀,用得FF鏡我會用返5D2,我本身鐘意單反~
但試過帶部機加兩鏡同腳架行清水寺之後,我認我老啦 ...
Herman仔 發表於 2017-10-11 11:50


師兄你講出我心聲,我都是帶1機3鏡去完2星期旅行之後想買輕便機旅行用.
作者: Herman仔    時間: 2017-10-12 12:13

睇黎我可以出去睇埋PEN F比較下~
多謝你地推介,特別係mail4kawai師兄D相太靚太毒啦~
作者: wingkps2    時間: 2017-10-12 12:45

回覆 58# Herman仔


PEN F真係好靚仔..買黎裱起去佢唔用都好正,
作者: killuakam    時間: 2017-10-12 13:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: killuakam    時間: 2017-10-12 13:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: killuakam    時間: 2017-10-12 13:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mail4kawai    時間: 2017-10-12 13:39

40150 pro(好似係)功勞不少
killuakam 發表於 2017-10-12 13:02

有幾張係40150p,  其他亦有17.8, 福仔25, 25p,  42.5DG 同 384

via HKEPC Reader for Android
作者: killuakam    時間: 2017-10-12 13:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mail4kawai    時間: 2017-10-12 16:23

打劫你都幾禾味
killuakam 發表於 2017-10-12 13:46

有幾呀

部機同有啲鏡已經唔響度架喇,賣鬼左

via HKEPC Reader for Android





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2