作者: Herman仔 時間: 2017-10-10 12:22 標題: 升級新機求推介
求各位高手指教~小弟心郁郁想升級一部輕便機去影相,主要影景~ 心儀 OM1, 又想試下EOS M6,希望可以推介一部機比我,唔一定係依兩部~
講返少少background:
小弟多年前已有O記EPL2跟KIT鏡,再買左一支LUMIX G VARIO 45-200mm F4.0-5.6 II POWER O.I.S.但部機又舊對焦又慢,
所以好多時都玩細佬部5D2同GOPRO.但始終自己想買一部輕身機自用,另再買多一支廣角鏡,希望大家比比意見~ Budget大約1萬,如果過1萬會考慮機身分期供,不過應該最盡15k.先謝過大家意見~
作者: wingkps2 時間: 2017-10-10 12:27
皮半....正...好多選擇.
作者: Herman仔 時間: 2017-10-10 12:32
大師,
皮半係預左買埋支廣角鏡,同埋機身就要分期比
作者: wingkps2 時間: 2017-10-10 12:45
回覆 3# Herman仔
我不是大C啊...
M4/3 滿意就用返M4/3,唔滿意既就睇機款.依家D機好似都差唔多.
貴個D,貴在連拍同操控性啫.
作者: killuakam 時間: 2017-10-10 13:00
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 我係小魚兒 時間: 2017-10-10 13:17
咁多錢就左EM 1 MK II
作者: 必思 時間: 2017-10-10 13:43
買呢部可以用番晒D舊鏡
作者: Herman仔 時間: 2017-10-10 13:50
想問下我支LUMUX鏡有OIS,用係EM1 MKII係咪都SUPPORT到?
如果買PANA機對比返EM1又有邊部好呢?
另外可以推介一支M43既廣角鏡嗎?謝謝~
作者: kazami00 時間: 2017-10-10 13:56
".....輕便機去影相 "
個人prefer OM-em10mkII
剩低D錢買lens 好過
作者: 必思 時間: 2017-10-10 14:01
想問下我支LUMUX鏡有OIS,用係EM1 MKII係咪都SUPPORT到?
如果買PANA機對比返EM1又有邊部好呢?
另外可以推介 ...
Herman仔 發表於 2017-10-10 13:50
O記已有機身五軸六級防震
P記有GH5, 大家都係旗艦機
勾叉歪:P記7-14/4, 8-18/2.8-4,O記7-14/2.8,全部都唔錯,O記枝9-18就無謂啦,唔夠歪
作者: Herman仔 時間: 2017-10-10 14:37
多謝你地既建議,心大心細EM1MKII 定 EM10MKII好
廣角7-14或8-18應該會係魚眼咁影出黎會彎? 如果係咁我會考慮12-35
同埋我見O記7-14有兩支,一支有寫Digital,究竟有咩分別?
- Olympus M.Zuiko ED 7-14mm F2.8 PRO
- Olympus ZUIKO DIGITAL ED 7-14 F2.8 PRO
對唔住,新手咩都唔識問題多多,見諒~
作者: 必思 時間: 2017-10-10 14:43
機身咪去陳列室玩下先,試咗邊部岩自己先諗
7-14或8-18都唔係魚眼,大把Sample在M43蓋大樓帖
O記714一枝係M43,另一枝係大43
作者: Herman仔 時間: 2017-10-10 14:51
回覆 12# 必思
多謝你耐心賜教,我會出去試下機先~ thank you.
作者: 我係小魚兒 時間: 2017-10-10 19:58
8-18 唔係魚眼效果, 同埋X2 = FF 16-36mm 幾好用, 有leica 加持, 但好貴
作者: eddychoy04 時間: 2017-10-10 21:35
本帖最後由 eddychoy04 於 2017-10-10 21:38 編輯
萬五 budget 梗係 EM1 Mark II (13000 body), 有錢淨買鏡。
Panasonic GH5 都好, (15500 body), 冇錢淨。
想問下我支LUMUX鏡有OIS,用係EM1 MKII係咪都SUPPORT到?
如果買PANA機對比返EM1又有邊部好呢?
另外可以推介 ...
Herman仔 發表於 2017-10-10 13:50
Lumix 的 OIS 在 OM body 唔 work, 反之亦然, 但無論 OM EM1 Mark II or Panasonic GH5 各自都有 build in body IS, 只不過冇 Daul IS 罷了。
有錢就兩部買哂.........
二揀一就 EM1 Mark II, 因你買 EM 10 Mark II 始終會買埋 EM1 Mark II. 避免羅羅孌, 都係 EM1 Mark II 啦。
7-14 係 ultra wide , 變形係有, 但不至有魚眼鏡咁誇。 睇 必C 大師啲相啦, 佢大部分用 7~14 影。
作者: mail4kawai 時間: 2017-10-10 22:51
萬五 budget 梗係 EM1 Mark II (13000 body), 有錢淨買鏡。
Panasonic GH5 都好, (15500 body), 冇錢淨。 ...
eddychoy04 發表於 2017-10-10 21:35
P鏡OIS響OM body都用得到,但唔support Sync IS, 只可選擇機防或者鏡防二揀一
via HKEPC Reader for Android
作者: eddychoy04 時間: 2017-10-10 23:00
P鏡OIS響OM body都用得到,但唔support Sync IS, 只可選擇機防或者鏡防二揀一
via HKEPC Reader for And ...
mail4kawai 發表於 2017-10-10 22:51
OIC, thx.

作者: dave911 時間: 2017-10-10 23:15
呢度好毒,預$10000,最多$15000
em1ii,body都$12000,剩返$3000買鏡^^
或者都可以睇吓p記g85 $5000,我覺得唔錯,呢個價我認為超值
不過你用開O記,p記直出未必啱你
利申:啱啱上個月買左g85,之前用em5
作者: dave911 時間: 2017-10-10 23:18
宜家呢個年頭,7-14,8-16,先可以叫超廣角ultra wide
12-35,只可以算係廣角
作者: mail4kawai 時間: 2017-10-10 23:30
我比較好奇嘅係EM1同M6係兩部好唔同嘅機,你分別鐘意佢地啲咩?
作者: 必思 時間: 2017-10-10 23:55
呢度好毒,預$10000,最多$15000
em1ii,body都$12000,剩返$3000買鏡^^
或者都可以睇吓p記g85 $5000,我 ...
dave911 發表於 2017-10-10 23:15
G85同GH5或EM1mk2比係兩個世界
作者: dave911 時間: 2017-10-11 00:19
本帖最後由 dave911 於 2017-10-11 00:22 編輯
我都冇話係同一個世界^^,價錢都反映咗,只係提供多一個選擇
by the way,樓主由epl2升級,感覺都應該好強烈
作者: 我係小魚兒 時間: 2017-10-11 00:30
差唔多GA姐....D功能影相唔太分別
玩拍片, 玩連拍, 玩特效, 玩手感同功能就...嘿嘿
作者: dave911 時間: 2017-10-11 00:35
我估主要兩個世界分別係唔同sensor
作者: 我係小魚兒 時間: 2017-10-11 00:37
本帖最後由 我係小魚兒 於 2017-10-11 00:38 編輯
想太多, 都係細底...唔差得遠....1600M 同2000M 差400M左右...
用6K 拍咪又係得1800M...
用部富士影夜景已經KO...仲未計A7S II
作者: dave911 時間: 2017-10-11 00:42
所以係咪同一個世界真係嗰個人定義唔同,對上咁樣答只係唔想爭拗,喺我角度係覺得差唔多所以先至話抵用,我角度gh5拍片勁,em1ii運動連拍勁,樓主話影吓景,所以我先至推g85
作者: 我係小魚兒 時間: 2017-10-11 00:52
本帖最後由 我係小魚兒 於 2017-10-11 00:53 編輯
我幾同意你咁o既講法...
不過果位師兄係大師, 我估佢諗法應該係指D細微地方
事實GH5 係重量, 性能, 拍片都係比G85高幾班(如果同M4/3比)
GH5太重同太大部了....=......=可以話同6D II 重量/體積差唔多
如果唔係真係愛M4/3, 愛拍片, 唔好買
作者: eddychoy04 時間: 2017-10-11 01:05
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... e%3D1&page=1794
你咪話, 除左你, 最近又有一位 C 兄入 GH5.
兩個月內的第二部。

作者: eddychoy04 時間: 2017-10-11 01:19
唔係, 淨係 sensor 像素大DD點會貴成倍丫。
功能, 做工, 反應,耐用程度, 擴展性.....呢D值錢丫嘛。
e.g. EM1 Mark II shutter life 20 萬次, EM5 II 10 萬次,係咪值貴一倍先。

GH5 贏 EM1 Mark II 主要都係拍片。
揀邊部睇個人喜好和財力, 唔洗抝, 樓主話佢會去試, 我信佢玩過 EM1 II 返唔到轉頭...........
作者: Herman仔 時間: 2017-10-11 11:07
回覆 14# 我係小魚兒
太貴唔會買啦,因為又唔係專業影相,只係興趣~都係練好D技術再買靚鏡~
作者: Herman仔 時間: 2017-10-11 11:08
萬五 budget 梗係 EM1 Mark II (13000 body), 有錢淨買鏡。
Panasonic GH5 都好, (15500 body), 冇錢淨。 ...
eddychoy04 發表於 2017-10-10 21:35
唔會買兩部啦,都唔會有咁多錢

所以索性升級一部好D玩幾年~
作者: Herman仔 時間: 2017-10-11 11:10
呢度好毒,預$10000,最多$15000
em1ii,body都$12000,剩返$3000買鏡^^
或者都可以睇吓p記g85 $5000,我 ...
dave911 發表於 2017-10-10 23:15
都好正常,正如我買音響一樣D師兄都建議我買好D, 一步到位唔洗行冤枉路~
我都好多謝大家既建議
作者: Herman仔 時間: 2017-10-11 11:13
本帖最後由 Herman仔 於 2017-10-11 11:18 編輯
其實EM1係因為我有用開M43機,所以PAN機都考慮~
C記M6係因為聽聞都唔錯,我又可以加轉插用返FF鏡~
其實我之前有諗過$ONY機,但因為要買過D鏡就費事啦~
洗咁多錢過唔到海關入唔到門

作者: Herman仔 時間: 2017-10-11 11:14
P鏡OIS響OM body都用得到,但唔support Sync IS, 只可選擇機防或者鏡防二揀一
via HKEPC Reader for And ...
mail4kawai 發表於 2017-10-10 22:51
又學到野啦~多謝你~
作者: 我係小魚兒 時間: 2017-10-11 11:24
插FF鏡可能你用返5D2 仲好
另外P記都可以插FF鏡, 加電子接環仲大光圈左
一部到位就EM1 MK II/GH5, G85都唔差
買M6 建議用22mm 同11-22mm, 大部份時間用依2枝都好夠
最多插多枝STM 50 F1.8 影人像
作者: 必思 時間: 2017-10-11 11:32
身體最誠實,版主都考慮過好多部,結果都係買GH5
作者: Herman仔 時間: 2017-10-11 11:50
你O岩呀,用得FF鏡我會用返5D2,我本身鐘意單反~
但試過帶部機加兩鏡同腳架行清水寺之後,我認我老啦

所以想買返部輕便機用~
作者: Herman仔 時間: 2017-10-11 11:51
回覆 36# 必思
我未試過PANA機,不過如果同EM1MK2差唔多,我多數會考慮EM1MK2~
作者: nelsonlee130 時間: 2017-10-11 11:55
下?...
作者: Herman仔 時間: 2017-10-11 12:12
本帖最後由 Herman仔 於 2017-10-11 12:14 編輯
回覆 39# nelsonlee130
我意思係帶部5D2加兩鏡(其中一支小白)同腳架去超攰,因為當日行左嵐山先再去清水寺,唔認老唔得
作者: 我係小魚兒 時間: 2017-10-11 14:46
EM1MK2 最好o既選擇, GH5 已經重過單反...只係佢拍片強, 所以先買
作者: mail4kawai 時間: 2017-10-11 15:41
應該係支脚架重,食得到5d2+小白,就算炭纖都要成2Kg啦
via HKEPC Reader for Android
作者: calvin83 時間: 2017-10-11 15:44
回覆 42# mail4kawai
邊使2kg,不過都唔輕。
作者: mail4kawai 時間: 2017-10-11 15:47
如果只係想輕身啲影風景其實唔洗揀EM1M2, 揀OM嘅話EM5m2或者PenF已夠, 或者真係揀返EOSM, 我諗你都唔會配好多支鏡俾呢部機架啦,旅行好多時一支天涯就好
via HKEPC Reader for Android
作者: mail4kawai 時間: 2017-10-11 15:47
計埋波頭呢,應該差唔遠
via HKEPC Reader for Android
作者: 必思 時間: 2017-10-11 15:52
之前百記套EM5mk2連14150抵玩
作者: Herman仔 時間: 2017-10-11 17:33
聽兩位師兄講EM5MK2,又想問多少少~
EM5MK2對比EM1MK2(我知唔同級數唔應該咁比), 係咪拍片質數低D同防震無咁勁?
重有乜野分野比較大呢? 對焦會唔會好慢架? 本身用部EPL2慢到嘔

作者: mail4kawai 時間: 2017-10-11 18:06
EM5M2有五級防震,EM1M2係5.5級,分別唔算大。
拍片EM5M2最高只可以拍1080,EM1M2可拍4K。
AF如果計單次對焦其實同EM1M2冇咩分別,但連續追焦效能差好遠,睇你有冇呢方面嘅要求。
EM5M2本身個HandGrip唔大,配鏡唔好太重太長,12100pro應該已經係極限,再長建議加套或者HLD-8。
錢唔係問題嘅話EM1M2除左外型其他都比EM5M2好。(EM5M2隻灰色特別版好靚)
不過如果只係影景又要揀M43﹐我會建議入Pen F﹐暫時m43直出我覺得Pen F係最靚嗰部,而且用20MP Sensor又多個依登12色輪玩,影黑白出黎效果都好好。
via HKEPC Reader for Android
作者: calvin83 時間: 2017-10-11 18:25
EM5M2有五級防震,EM1M2係5.5級,分別唔算大。
拍片EM5M2最高只可以拍1080,EM1M2可拍4K。
AF如果計單 ...
mail4kawai 發表於 2017-10-11 18:06
Pen F我都喜歡, 係貴左D.
作者: dave911 時間: 2017-10-11 18:28
本帖最後由 dave911 於 2017-10-11 18:30 編輯
如果負擔得起,攻頂em1ii絕對冇錯,唔使第二時心癢癢,選擇攻頂無需考慮性價比,一般旗艦機都唔會有cp可言
作者: 我係小魚兒 時間: 2017-10-11 18:32
EM5M2有五級防震,EM1M2係5.5級,分別唔算大。
拍片EM5M2最高只可以拍1080,EM1M2可拍4K。
AF如果計單 ...
mail4kawai 發表於 2017-10-11 18:06
大師分析得好好
PEN-F 衰在好貴, 唔係佢個Art Filter 比P記仲好
作者: dave911 時間: 2017-10-11 18:38
本帖最後由 dave911 於 2017-10-11 18:43 編輯
penf我都有考慮過入,但係個手握位我都係覺得麻麻地,同埋對焦唔係好理想(追焦/暗位),所以打消了
penf最開頭係因為外型吸引我,真係好靚仔
作者: 必思 時間: 2017-10-11 18:46
PenF配枝17/1.8好靚仔
作者: mail4kawai 時間: 2017-10-11 18:48
最靚係配15.7
via HKEPC Reader for Android
作者: 必思 時間: 2017-10-11 18:58
用唔到個光圈環

作者: mail4kawai 時間: 2017-10-11 19:44
用Olympus想AFC好啲就只可以上EM1M2 (就算EM1一代都係死).
Pen F 單次對焦唔差, 可以話係一點即到, 可以試試不停半按快門去彌補返AFC的弱點.
一般生活旅行用途, 我會話Pen F絕對能夠應付, 之前帶去旅行拎住佢遊街都捉到我想要嘅畫面




平時用響風景

人像

街拍

小品

生態

又或者黑白


甚至高ISO影出黎哂相效果都唔錯
iso 6400

iso 10000

作者: yanluk 時間: 2017-10-11 23:39
師兄你講出我心聲,我都是帶1機3鏡去完2星期旅行之後想買輕便機旅行用.
作者: Herman仔 時間: 2017-10-12 12:13
睇黎我可以出去睇埋PEN F比較下~
多謝你地推介,特別係mail4kawai師兄D相太靚太毒啦~
作者: wingkps2 時間: 2017-10-12 12:45
回覆 58# Herman仔
PEN F真係好靚仔..買黎裱起去佢唔用都好正,
作者: killuakam 時間: 2017-10-12 13:02
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: killuakam 時間: 2017-10-12 13:03
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: killuakam 時間: 2017-10-12 13:04
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mail4kawai 時間: 2017-10-12 13:39
有幾張係40150p, 其他亦有17.8, 福仔25, 25p, 42.5DG 同 384
via HKEPC Reader for Android
作者: killuakam 時間: 2017-10-12 13:46
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mail4kawai 時間: 2017-10-12 16:23
有幾呀
部機同有啲鏡已經唔響度架喇,賣鬼左
via HKEPC Reader for Android

