Board logo

標題: 明天就到Nikon百週年大日子, 唔知Nikon有咩驚喜比我地呢? [打印本頁]

作者: sonycliepda    時間: 2017-7-24 23:27     標題: 明天就到Nikon百週年大日子, 唔知Nikon有咩驚喜比我地呢?

本帖最後由 sonycliepda 於 2017-7-24 23:40 編輯

明天就到Nikon百週年大日子, 唔知有咩驚喜比我地呢班Nikon Fans呢? 好期待呢個日子降臨, 唔知有咩驚喜比到我地一班Nikon Fans呢? 期待中呀!
作者: 必思    時間: 2017-7-24 23:50

宣告賣盤
作者: s20012797    時間: 2017-7-24 23:58

D5技術+FF格式+fuji調色+Nikon鏡頭組+D500 size 雙XQD無反
作者: sonycliepda    時間: 2017-7-25 06:22

宣告賣盤
必思 發表於 2017-7-24 23:50


不會吧!
作者: neofung    時間: 2017-7-25 07:04

今日最後一日書展隔離,有消間展,nikon hk有參加 XD
作者: aichun    時間: 2017-7-25 07:42

期望越大,失望越大
作者: 必思    時間: 2017-7-25 12:09

Unlock the future with the power of light
得一句口號,其他欠奉
作者: jeremymak    時間: 2017-7-25 12:12

Official announce d850
作者: jeremymak    時間: 2017-7-25 12:12

望穿秋水,#Nikon #D850 即將誕生。

將全片幅重新定義。

全新 FX 格式數碼單鏡反光相機 Nikon D850 將以高速及高解像度,為您呈現超乎想像嘅拍攝體驗!

敬請期待。

#IAmNikonFX #FullFrameDifference #8kTimelapse
作者: vialli    時間: 2017-7-25 12:21

可能學6D2咁,出部比D810嘅DR仲差嘅機,搵老親!
作者: sonycliepda    時間: 2017-7-25 13:38

Official announce d850
jeremymak 發表於 2017-7-25 12:12

就係得咁多咋!
作者: naomi    時間: 2017-7-25 14:28

可自行式更換的快門 .
作者: ccc123    時間: 2017-7-25 14:33

Free camera。。。。。。。
作者: jeremymak    時間: 2017-7-25 14:37

sonycliepda 發表於 2017-7-25 13:38


可能出ja
作者: s20012797    時間: 2017-7-25 14:47

本帖最後由 s20012797 於 2017-7-25 15:17 編輯

之前決定放X曬D泥坑掟蕉鏡,似乎係明智的選擇
作者: leave    時間: 2017-7-25 14:56

可能學6D2咁,出部比D810嘅DR仲差嘅機,搵老親!
vialli 發表於 2017-7-25 12:21

除左Nikon D5有D退步之外,Nikon近年黎基本上無出過DR差既單反。
作者: vialli    時間: 2017-7-25 15:48

除左Nikon D5有D退步之外,Nikon近年黎基本上無出過DR差既單反。
leave 發表於 2017-7-25 02:56 PM

雪亮的眼光
作者: luilui60    時間: 2017-7-26 01:16

D500要回收
D610要回收
D750再回收
作者: woodywalker    時間: 2017-7-26 09:48

D500要回收
D610要回收
D750再回收
luilui60 發表於 2017-7-26 01:16

D610要回收?咁我都拎部機去回收先 ????

via HKEPC Reader for Android
作者: s20012797    時間: 2017-7-26 11:39

D610要回收?咁我都拎部機去回收先 ????

via HKEPC Reader for Android
woodywalker 發表於 2017-7-26 09:48


應該係講D600換D610單野
作者: king3    時間: 2017-7-26 15:30

如果DF 2代出無反有興

Android
作者: polarhei    時間: 2017-7-26 17:49

冇驚喜可言. 自從200X年出左F6後, 基本上等死. 但因為啲人買名, 所以維持依家.
作者: king3    時間: 2017-7-26 19:39

回復 22 #polarhei

n記主要係幾部機都出事處理又差,叫做性能規格都俾到你,相對牙膏廠之前d機就真係賣名

Android
作者: ichigo1000    時間: 2017-7-27 13:16

之前又話出無反
作者: s20012797    時間: 2017-7-27 13:28

回復 polarhei

n記主要係幾部機都出事處理又差,叫做性能規格都俾到你,相對牙膏廠之前d機就真係賣名 :tit ...
king3 發表於 2017-7-26 19:39


佢吾係努力迎造$ony的單反代工形像咩
作者: polarhei    時間: 2017-7-27 17:17

回覆 25# s20012797

有可能. 最近用緊索尼ALPHA 5000, 可固定指定色調例如3200K, 5500K. 唔知幾時噉平既機身有噉樣既功能. 因為最初從足料型號例如D3知道有呢個功能.  我最初試索尼ALPHA 5000(2014年型號)時, 我以為平機身, 可以做既有限直至見到有人拍片, 見到噉白時. 有咩野方法盡可能似樣? 因為係室內, 有幾個光源, 白平衡失左靈.最後借過場時查一查, 白平衡子細度居然到K值. 唔係日光, 室內, 陰天呢啲統稱. 既然一個四千蚊港紙既系統已經有呢個功能. 剩低既野唔係好多, 問題係, 你要咩野程度. 100%黑白(通常叫DEBAYERED或原生), 普通(2X2或6X6同屬呢個類別),抑或100%彩色(FOVEON(R)或傳統稜鏡)?

100%黑白同普通, 有拍片功能. 但100%彩色暫時就冇.
作者: leave    時間: 2017-7-27 17:18

之前又話出無反
ichigo1000 發表於 2017-7-27 13:16

邊有咁快
作者: usei    時間: 2017-7-27 17:35

回覆 26# polarhei

A6000 比初出時平了很多 , 應該好少人會留意 A5000 / A5100

上面重有 A6300 / A6500
Sony 的 APSC 線好機海
作者: vialli    時間: 2017-7-27 17:44

本帖最後由 vialli 於 2017-7-27 17:46 編輯
最近用緊索尼ALPHA 5000, 可固定指定色調例如3200K, 5500K. 唔知幾時噉平既機身 ...
polarhei 發表於 2017-7-27 05:17 PM


唔知有無理解錯你意思,好多dc仔(3/4年前出)已經可以固定指定色調例如3200K, 5500K...
(呢個功能冇乜特別。)
誤會請指正。
作者: polarhei    時間: 2017-7-27 18:02

回覆 29# vialli

可能對機身功能認知處於2010年. 因為當時機身係佳能IXUS, 內裡只有基本功能, 如要指定色溫需要用白紙撳製預影. 唔能夠做得好準. 如果唔係睇說明書加上你一句話. 我永遠唔會知道廠商幾時下放左呢個殺彩色片既功能仲要賤賣機身. 當然, SIGMAPHOTO係例外既, 因為目前型號已經堪稱變態. 我好想要SA QUART, 但因為某啲原因, 只能擺後啲或拍多啲片後再算.
作者: polarhei    時間: 2017-7-27 18:04

回覆 29# vialli


我相信係習慣問題, 因為預設設定有誤差. 據知有100K至400K差距.
作者: yoyo348    時間: 2017-8-3 10:48

Nikon 出一部同Sony A7 一樣spec ,一樣價,但F 環既機,我已經收貨……
作者: mail4kawai    時間: 2017-8-3 11:26

Nikon 出一部同Sony A7 一樣spec ,一樣價,但F 環既機,我已經收貨……
yoyo348 發表於 2017-8-3 10:48

買部A7II加個mount再買張Nikon貼紙遮住個logo得唔得?
作者: calvin83    時間: 2017-8-3 11:28

買部A7II加個mount再買張Nikon貼紙遮住個logo得唔得?
mail4kawai 發表於 2017-8-3 11:26

佢應該要用番F mount AF鏡?
作者: mail4kawai    時間: 2017-8-3 11:33

佢應該要用番F mount AF鏡?
calvin83 發表於 2017-8-3 11:28

買個AF mount囉
作者: calvin83    時間: 2017-8-3 11:34

買個AF mount囉
mail4kawai 發表於 2017-8-3 11:33

好似出左新版, 唔知E加個adapter係咁得呢.
作者: mail4kawai    時間: 2017-8-3 13:10

好似出左新版, 唔知E加個adapter係咁得呢.
calvin83 發表於 2017-8-3 11:34

Sony我唔知,但我嗰隻大陸m43=>EF 嘅AF mount就算係OK, 幾支鏡都冇咩問題,速度接受到(唔用追焦的話 )
作者: calvin83    時間: 2017-8-3 13:12

Sony我唔知,但我嗰隻大陸m43=>EF 嘅AF mount就算係OK, 幾支鏡都冇咩問題,速度接受到(唔用追焦的話 :dev ...
mail4kawai 發表於 2017-8-3 13:10

全電子野同有機械零件唔同哦.
作者: sonycliepda    時間: 2017-8-3 14:43

本帖最後由 sonycliepda 於 2017-8-3 14:44 編輯
好似出左新版, 唔知E加個adapter係咁得呢.
calvin83 發表於 2017-8-3 11:34


Commlite嗰CM-ENF-E(1)adpator幾好用, 不過係貴囉! 但就可以用返 N 記大三元係 SONY 無反機上, 但要配合某幾部無反型號至得的!
作者: Pennylau    時間: 2017-8-3 16:47

Commlite嗰CM-ENF-E(1)adpator幾好用, 不過係貴囉! 但就可以用返 N 記大三元係 SONY 無反機上, 但要配合 ...
sonycliepda 發表於 2017-8-3 14:43


冇Hang機咩?
作者: sonycliepda    時間: 2017-8-3 17:35

冇Hang機咩?
Pennylau 發表於 2017-8-3 16:47


用係A7R2度又好似未hang過機喎!
作者: sonycliepda    時間: 2017-8-3 17:40

冇Hang機咩?
Pennylau 發表於 2017-8-3 16:47


可能我較小用啦! 請問點hang法呢?
作者: mail4kawai    時間: 2017-8-3 19:13

Commlite嗰CM-ENF-E(1)adpator幾好用, 不過係貴囉! 但就可以用返 N 記大三元係 SONY 無反機上, 但要配合 ...
sonycliepda 發表於 2017-8-3 14:43

Commlite都貴? 幾錢?
作者: 必思    時間: 2017-8-3 19:44

Commlite都貴? 幾錢?
mail4kawai 發表於 2017-8-3 19:13



    同手動幾十蚊既mount比係真心貴
作者: sonycliepda    時間: 2017-8-3 20:05

Commlite都貴? 幾錢?
mail4kawai 發表於 2017-8-3 19:13


呢個有AF focus的, 而家出到version 5, 賣$2380呀!
作者: mail4kawai    時間: 2017-8-3 20:20

呢個有AF focus的, 而家出到version 5, 賣$2380呀!
sonycliepda 發表於 2017-8-3 20:05

Oh,  貴過EF去m43嗰個好多喎,嗰個$1380 咋
作者: sonycliepda    時間: 2017-8-3 21:17

Oh,  貴過EF去m43嗰個好多喎,嗰個$1380 咋
mail4kawai 發表於 2017-8-3 20:20


聽説C記相對N記容易破解, 所以C記adaptor出早過N記好多, 同埋平好多呀!
作者: 藤原亮政    時間: 2017-8-4 06:05

N記個adpator D人都花左好多心機自己去破解完善支援...所以貴係有道理
作者: sonycliepda    時間: 2017-8-4 06:26

N記個adpator D人都花左好多心機自己去破解完善支援...所以貴係有道理
藤原亮政 發表於 2017-8-4 06:05


仲要第一個破解到N記的不是廠商, 而是一個普通架强國user平民黎架! 真係利害呀!





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2