作者: pundennis 時間: 2017-5-30 11:12 標題: Sony FDR-X3000 過熱問題
睇日本/台灣網,FDR-X3000,錄4k 30p/ 60M 時,係室溫連續拍攝20min,就會過熱停機。
問題好似好嚴重,但香港好似冇用家提過
想問下各位 FDR-X3000 用家,問題嚴唔嚴重?
小弟想買FDR-X3000 用來夏天戶外用,eg. 行山,單車,會唔會戶外熱上加熱,唔夠20min 就停,或者成日過熱?
https://www.youtube.com/watch?v=R5bSoAiTkiA
http://bbs.kakaku.com/bbs/K0000887235/SortID=20027512/
作者: 必思 時間: 2017-5-30 14:49
呢部機好似weather proof,應該可以用濕毛巾降溫
作者: hahastar 時間: 2017-5-30 15:20
action cam 錄4K既技術根本未成熟,其他可錄4K既小型ACTION CAM(包括GO PRO)都會有長時間過熱問題,所以可以影20分鐘4K根本唔算差,所以無人當呢個係問題。

作者: lwyk 時間: 2017-5-30 17:40
單車 行山會有風
好少會過熱
不過見過有D 人行山都用防水殼就緊係死啦
作者: WAI2 時間: 2017-5-30 23:44
本帖最後由 WAI2 於 2017-5-30 23:46 編輯
講開sony d機過熱,近期的人氣之王3萬5一部,1秒20張連拍既Sony A9 無反相機都有過熱
http://ezone.ulifestyle.com.hk/article/1824531/憤怒攝影師控訴%20Sony%20A9%20過熱%20戶外只能拍%2020%20分鐘?
唔知係單一事件定好多單都係咁
作者: pundennis 時間: 2017-5-31 00:26
回覆 5# WAI2
又係20分鐘
作者: pundennis 時間: 2017-5-31 00:29
回覆 3# hahastar
但我睇過d review, GoPro 5 4K, 冇過熱問題.....
講真X3000, 就是想要佢既4K, 如果唔係,不如AS300
同埋而家好多人都開始拍4K....
可能正因為甘,X3000 跌價快,返而AS300 promotion 又多野送,果價又冇跌得甘快...
作者: meowmi 時間: 2017-5-31 01:19
本帖最後由 meowmi 於 2017-5-31 01:25 編輯
都唔係嫁,上次我放單車,12點,個太陽晒住,都好熱,但1080p冇問題,都錄到1.2小時
不過你唔講,我都冇試4k,岩岩試左20min,係冇冷氣室內,27度左右,開機5分鐘左右37度,10分鐘44度,20分鐘52度,但冇自己停,不過會出現過熱提示,上面係機殼溫度
係電比較熱,拎出黎測到60度
最大問題係舊電只係LI-ION,唔係固體電,60度已經接近鋰電最大可以接受既溫度
作者: pundennis 時間: 2017-5-31 19:36
回覆 8# meowmi
我就係怕中午太陽曬住,4k,可能唔駛20min 就overheat
睇來都係死症多.......
如果1080p, 係唔係AS300 就夠?但好似AS300 同x3000,差300,仲要as300,好多野送
有d人話唔同SD card 都有唔同,想問下師兄用咩SD card?
作者: meowmi 時間: 2017-6-1 00:29
回覆 meowmi
我就係怕中午太陽曬住,4k,可能唔駛20min 就overheat
睇來都係死症多.......
如果1080p, ...
pundennis 發表於 2017-5-31 19:36
買左95MB寫入既卡
其實好多U3卡只係讀90MB+,有D 寫只有70MB都係U3卡
as300同x3000唔係差600咩?
其實我一開始都唔係打算全用4k拍,都係fhd為主,但因為兩姐唔係差太多,所以直接買x3000,
GOPRO一開始都有諗過,但SONY既防手震真係好勁,如果去旅行,可以手拎,唔洗用主動式穩定器,而且銳利度SONY比GOPRO好小小
作者: kazami00 時間: 2017-6-1 10:30
尚星期rafting, x3000 上防水殼 on helmet 4K recording. 有過熱停雞(1X mins approx)
之後咪一頭插入水cool cool 佢
作者: vialli 時間: 2017-6-1 11:27
錄影用咁多位,唔精彩都唔錄啦,如果遇上過熱關機問題,真係掃興。

作者: pundennis 時間: 2017-6-1 18:51
回覆 10# meowmi
Thanks for sharing.
還在考慮中
btw, 我係price.com compare AS300, X3000, 差三百
作者: pundennis 時間: 2017-6-2 00:33
回覆 11# kazami00
帶左殼,戶外,已經有風,都係1x min, 就bye bye...唉....
睇來AS300, 抵玩d
唔知Sony 幾時出新款 ?
作者: meowmi 時間: 2017-6-2 00:57
回覆 kazami00
帶左殼,戶外,已經有風,都係1x min, 就bye bye...唉....
睇來AS300, 抵玩d
唔知So ...
pundennis 發表於 2017-6-2 00:33
帶左殼會熱D,個殼透明,太陽光一樣照到佢,但個殼又密封,所以反而散唔到熱
我估今年未必會出新,X1000都玩左兩年幾先出新,下一代應該係曲面感光器
作者: lwyk 時間: 2017-6-2 01:22
作者: pundennis 時間: 2017-6-2 22:39
回覆 15# meowmi
甘又未必,go pro 上年出左5,今年底又會出
如果Sony 要打action cam market, product cycle 要密一d
又好似 a6300,唔夠半年出A6500, 好似又係因為過熱問題
作者: nelsonlee130 時間: 2017-6-4 08:39
x2
X3000用家表示落雨踩車都唔駛用防水殼
去旅行舉機拍片, 電量反而更令我擔心
今代有埋BOSS 除非用開GoPro5 否則都唔駛點諗
作者: nelsonlee130 時間: 2017-6-4 08:51
同埋有睇台灣論壇的話...
https://www.mobile01.com/topicde ... p;t=4941857&p=9
#89
GoPro5 一出時都有奇怪問題
拍出黎一條條紫色線仲慘過拍唔到吧
唔知解決左未
作者: meowmi 時間: 2017-6-5 00:32
回覆 18# nelsonlee130
未買X3000之前都諗過GOPRO,但BOSS真係好強,
電就每隻ACTION CAM都差唔多喇
所以SONY出左一隻可以用MIRO USB差BX1電既
就算用尿袋都可以,只要有兩舊電,一舊用緊果時就可以幫另一舊叉
其實呢樣野唔錯,如果你用緊RX100系列既話,應該會覺得呢個幾抵買,因為兩隻都係用同一隻電

