作者: canonmok 時間: 2017-4-29 12:22 標題: PANASONIC LUMIX LX10 開箱與測試
本帖最後由 我係小魚兒 於 2017-4-29 12:42 編輯
PANASONIC LUMIX LX10 開箱與測試
Panasonic 為了慶祝 Lumix 上市滿 15 周年,推出了 1 吋感光元件小巧隨身機 – LX10,除了擁有 2010 萬畫素的1 吋感光元件外,4K 攝錄、錄影規格,最特別的是 F1.4 – F2.8 市場上最大開放光值。可上掀 180 度翻轉,在快速鍵設計上多了一顆 4K 拍照模式,這按鍵可說是目前 Panasonic 產品線上非常重要的功能。這次採用的電池為 DMW-BLH7GT,CIPA 測試約可拍攝 260 張。
=畫質=
F1.4 最大光圈,搭配相機防手震,在靜態攝影下能以較低快門速度,換來更低的 ISO 使用,夜間場合拍照真的非常棒。
=對焦=
Panasonic 相機無論是可換鏡頭式相機,或是類單眼系列,對焦一向以 “快、準” 讓人滿意,搭配觸碰式螢幕,使得 LX10 在雙手操作上真的非常快且好用,這點也是我最滿意的一點。
=4K錄影=
雖然 4K 錄影僅 30FPS,但4K 錄影可說是目前 Panasonic 相機全產品線 2017 年機種,皆具備的基本規格,也將 4K 拍照模式放至隨身機 LX10 上,明顯看得 Panasonic 對於此拍攝模式十分有信心。
下面的Video本人親自開箱測試
https://www.youtube.com/watch?v=A_aIW9Hi3fs
[youtube]A_aIW9Hi3fs[/youtube]
[attach]1979171[/attach]
作者: this68 時間: 2017-4-29 12:25
似係廣告
作者: 必思 時間: 2017-4-29 12:32
初級會員呃分

作者: canonmok 時間: 2017-4-29 12:35
麻煩請click 入 YouTube 睇咗先講,本人親自開箱測試!
via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone
作者: canonmok 時間: 2017-4-29 12:36
麻煩請click 入 YouTube 睇咗先講,本人親自開箱測試!
via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone
作者: wingkps2 時間: 2017-4-29 12:46
歡迎開箱.
作者: 我係小魚兒 時間: 2017-4-29 12:59
支持開箱
依部機定RX100 系列好?
作者: jeremymak 時間: 2017-4-29 13:08
有冇相睇??
作者: aichun 時間: 2017-4-29 13:14
買左幾錢?
作者: canonmok 時間: 2017-4-30 08:57
我比較鍾意LX10多啲, 因為比RX100多啲function , 而且有 touch screen,RX1000 冇touch screen, 用起嚟比較麻煩
via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone
作者: canonmok 時間: 2017-4-30 08:57
我買咗水貨$3900, 如果行貨要$6200
via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone
作者: calvin83 時間: 2017-4-30 09:20
E部廣角夠大光圈.
作者: killuakam 時間: 2017-4-30 09:52
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mokngaihong 時間: 2017-4-30 13:40
支持開箱!辛苦晒
作者: aichun 時間: 2017-4-30 13:57
行同水價錢相差好遠喎
作者: leave 時間: 2017-4-30 14:03
P記好似一向係咁
作者: kaygood 時間: 2017-4-30 14:15
用緊呢部水貨, 對焦快同準, 但覺得auto d色一般, 同現實好多時有出入, 呢部適合出raw tune, 直出jpeg睇麻麻.
另外, HDR效果吾明顯, 全景光暗分明易fail
作者: ccchhhuuunnn 時間: 2017-4-30 15:05
邊度賣水貨$3900?
價錢.com最平都41xx
作者: kaygood 時間: 2017-4-30 18:48
回覆 18# ccchhhuuunnn
之前係呢個價, 我3980入手
好多間都4000樓下, 宜家加晒價
作者: rcyw 時間: 2017-4-30 19:16
支援樓主開箱...
自己有部P記機, 但部機既ISO控制真係比較差...
作者: kaygood 時間: 2017-4-30 20:33
回覆 20# rcyw
個人覺得LX10 ISO 控制正常, 但影風景明明個景真係翠綠, 佢個program覺得太假, 張飽和度降到好灰, 超奇怪
作者: rcyw 時間: 2017-5-1 00:47
只係個人感覺...係覺得P記比S/C/N...差少少..
作者: KinChungE 時間: 2017-5-1 01:16
我覺得LX10定位好奇怪
明明有LX100, 走去出部價錢差不多既LX10出黎
表面上f/1.4 vs f/1.7好似有改善, 但係因為sensor細左, 實際散景效果同感光都唔及LX100
至於2010萬像素係好事, 但係LX10支鏡本身唔夠LX100果支sharp, 所以最終detail反如冇乜改善, 高ISO的話更差
如果講拍片, 一定唔諗P記, 對焦慢(只限拍緊片時) + 會crop
港行只可以拍25/50fps, 唔可以拍30/60fps (唔明點解咁多年都唔俾人自己switch)
拍片S記實在好太多
作者: killuakam 時間: 2017-5-1 11:05
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ccchhhuuunnn 時間: 2017-5-1 11:33
同意
Size同重量係最重要與LX100區分嘅定位
via HKEPC Reader for Android
作者: DanielHO 時間: 2017-5-1 18:57
呢部自拍無手勢
作者: 風十三 時間: 2017-5-2 14:14
S記拍片應該買邊部新款?
風
作者: KinChungE 時間: 2017-5-2 14:17
如果只計Compact DC, RX100系列
作者: KinChungE 時間: 2017-5-2 14:18
呢部冇反mon, 根本自拍不能
作者: wkc02 時間: 2017-5-3 06:19
RX100 V
315 自動對焦點
http://www.sony.com.hk/zh/electr ... cameras/dsc-rx100m5
HK$7,360 [行貨]
DMC-LX10
49 自動對焦點
http://www.panasonic.hk/chinese/ ... meras/dmc-lx10.aspx
HK$5,990
HK$4,140 [水貨]
作者: canonmok 時間: 2017-5-3 10:09
S記拍4K得5分鐘咋
via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone
作者: canonmok 時間: 2017-5-3 10:12
我之前在 DC Career 買 $3900, 好抵玩
via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone
作者: kaygood 時間: 2017-5-4 21:08
回覆 29# KinChungE
LX10有反Mon wor
作者: KinChungE 時間: 2017-5-4 22:47
咦係喎記錯
可以反向上
作者: T_TLun 時間: 2017-5-5 00:37
lx10行賣緊43XX喎差幾百都買水

作者: 必思 時間: 2017-5-5 00:42
差幾舊水要後備電好d,P記好少壞
作者: T_TLun 時間: 2017-5-5 10:44
回覆 36# 必思
呢野d你自已考慮,電子野一係就唔壞
睇彩數作者: 必思 時間: 2017-5-5 11:30
買唔買保險從來都係睇用家點諗
作者: aichun 時間: 2017-5-5 11:31
買行定水,當然自己衡量啦
但對我窮人來講,慳得幾佰得幾佰
比我都會買水貨

作者: T_TLun 時間: 2017-5-5 13:55
回覆 39# aichun
但我接觸好多客唔係咁諗
作者: entlau 時間: 2017-5-7 18:56
請問行貨邊度賣緊 $43xx??
作者: cc55b 時間: 2017-5-10 20:32
請問先拍照後對焦實用嗎?效果如何呢?
作者: vialli 時間: 2017-5-17 12:01
先拍照後對焦,想像(如果有時間用)會幾好用同幾好玩,但係估計每張相個檔案好好好大,先記錄到咁多野。
要好好考慮後製時間同貯存空間。
作者: speedspeed 時間: 2017-5-23 20:19
ZS110 用家插咀。機仔本身景深範圍大,如果用於拍微距可能有用,平時無乜用。
via HKEPC Reader for Android

