Board logo

標題: [開箱] PANASONIC LUMIX LX10 開箱與測試 [打印本頁]

作者: canonmok    時間: 2017-4-29 12:22     標題: PANASONIC LUMIX LX10 開箱與測試

本帖最後由 我係小魚兒 於 2017-4-29 12:42 編輯

PANASONIC LUMIX LX10 開箱與測試

Panasonic 為了慶祝 Lumix 上市滿 15 周年,推出了 1 吋感光元件小巧隨身機 – LX10,除了擁有 2010 萬畫素的1 吋感光元件外,4K 攝錄、錄影規格,最特別的是 F1.4 – F2.8 市場上最大開放光值。可上掀 180 度翻轉,在快速鍵設計上多了一顆 4K 拍照模式,這按鍵可說是目前 Panasonic 產品線上非常重要的功能。這次採用的電池為 DMW-BLH7GT,CIPA 測試約可拍攝 260 張。

=畫質=
F1.4 最大光圈,搭配相機防手震,在靜態攝影下能以較低快門速度,換來更低的 ISO 使用,夜間場合拍照真的非常棒。
=對焦=
Panasonic 相機無論是可換鏡頭式相機,或是類單眼系列,對焦一向以 “快、準” 讓人滿意,搭配觸碰式螢幕,使得 LX10 在雙手操作上真的非常快且好用,這點也是我最滿意的一點。
=4K錄影=
雖然 4K 錄影僅  30FPS,但4K 錄影可說是目前 Panasonic 相機全產品線 2017 年機種,皆具備的基本規格,也將 4K 拍照模式放至隨身機 LX10 上,明顯看得 Panasonic 對於此拍攝模式十分有信心。

下面的Video本人親自開箱測試
https://www.youtube.com/watch?v=A_aIW9Hi3fs
[youtube]A_aIW9Hi3fs[/youtube]

[attach]1979171[/attach]
作者: this68    時間: 2017-4-29 12:25

似係廣告
作者: 必思    時間: 2017-4-29 12:32

初級會員呃分
作者: canonmok    時間: 2017-4-29 12:35

似係廣告
this68 發表於 2017-4-29 12:25


   
麻煩請click 入 YouTube 睇咗先講,本人親自開箱測試!

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone
作者: canonmok    時間: 2017-4-29 12:36

初級會員呃分
必思 發表於 2017-4-29 12:32


   
麻煩請click 入 YouTube 睇咗先講,本人親自開箱測試!

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone
作者: wingkps2    時間: 2017-4-29 12:46

歡迎開箱.
作者: 我係小魚兒    時間: 2017-4-29 12:59

支持開箱
依部機定RX100 系列好?
作者: jeremymak    時間: 2017-4-29 13:08

有冇相睇??
作者: aichun    時間: 2017-4-29 13:14

買左幾錢?
作者: canonmok    時間: 2017-4-30 08:57

支持開箱
依部機定RX100 系列好?
我係小魚兒 發表於 2017-4-29 12:59


   
我比較鍾意LX10多啲, 因為比RX100多啲function , 而且有 touch screen,RX1000 冇touch screen, 用起嚟比較麻煩

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone
作者: canonmok    時間: 2017-4-30 08:57

買左幾錢?
aichun 發表於 2017-4-29 13:14


   
我買咗水貨$3900, 如果行貨要$6200

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone
作者: calvin83    時間: 2017-4-30 09:20

E部廣角夠大光圈.
作者: killuakam    時間: 2017-4-30 09:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mokngaihong    時間: 2017-4-30 13:40

支持開箱!辛苦晒
作者: aichun    時間: 2017-4-30 13:57

我買咗水貨$3900, 如果行貨要$6200

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone
canonmok 發表於 2017-4-30 08:57


行同水價錢相差好遠喎
作者: leave    時間: 2017-4-30 14:03

行同水價錢相差好遠喎
aichun 發表於 2017-4-30 13:57

P記好似一向係咁
作者: kaygood    時間: 2017-4-30 14:15

用緊呢部水貨, 對焦快同準, 但覺得auto d色一般, 同現實好多時有出入, 呢部適合出raw tune, 直出jpeg睇麻麻.
另外, HDR效果吾明顯, 全景光暗分明易fail
作者: ccchhhuuunnn    時間: 2017-4-30 15:05

我買咗水貨$3900, 如果行貨要$6200

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone
canonmok 發表於 2017-4-30 08:57



    邊度賣水貨$3900?
價錢.com最平都41xx
作者: kaygood    時間: 2017-4-30 18:48

回覆 18# ccchhhuuunnn


    之前係呢個價, 我3980入手
好多間都4000樓下, 宜家加晒價
作者: rcyw    時間: 2017-4-30 19:16

支援樓主開箱...
自己有部P記機, 但部機既ISO控制真係比較差...
作者: kaygood    時間: 2017-4-30 20:33

回覆 20# rcyw


    個人覺得LX10 ISO 控制正常, 但影風景明明個景真係翠綠, 佢個program覺得太假, 張飽和度降到好灰, 超奇怪
作者: rcyw    時間: 2017-5-1 00:47

回覆  rcyw


    個人覺得LX10 ISO 控制正常, 但影風景明明個景真係翠綠, 佢個program覺得太假, 張飽和度 ...
kaygood 發表於 2017-4-30 20:33


只係個人感覺...係覺得P記比S/C/N...差少少..
作者: KinChungE    時間: 2017-5-1 01:16

我覺得LX10定位好奇怪
明明有LX100, 走去出部價錢差不多既LX10出黎
表面上f/1.4 vs f/1.7好似有改善, 但係因為sensor細左, 實際散景效果同感光都唔及LX100
至於2010萬像素係好事, 但係LX10支鏡本身唔夠LX100果支sharp, 所以最終detail反如冇乜改善, 高ISO的話更差

如果講拍片, 一定唔諗P記, 對焦慢(只限拍緊片時) + 會crop
港行只可以拍25/50fps, 唔可以拍30/60fps (唔明點解咁多年都唔俾人自己switch)
拍片S記實在好太多
作者: killuakam    時間: 2017-5-1 11:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ccchhhuuunnn    時間: 2017-5-1 11:33

回覆  KinChungE


    size 係一個定位,btw 我都係會揀lx100
killuakam 發表於 2017-5-1 11:05

同意
Size同重量係最重要與LX100區分嘅定位

via HKEPC Reader for Android
作者: DanielHO    時間: 2017-5-1 18:57

呢部自拍無手勢
作者: 風十三    時間: 2017-5-2 14:14

我覺得LX10定位好奇怪
明明有LX100, 走去出部價錢差不多既LX10出黎
表面上f/1.4 vs f/1.7好似有改善, 但係 ...
KinChungE 發表於 1/5/2017 01:16

S記拍片應該買邊部新款?


作者: KinChungE    時間: 2017-5-2 14:17

S記拍片應該買邊部新款?


風十三 發表於 2017-5-2 14:14



如果只計Compact DC, RX100系列
作者: KinChungE    時間: 2017-5-2 14:18

呢部自拍無手勢
DanielHO 發表於 2017-5-1 18:57


呢部冇反mon, 根本自拍不能
作者: wkc02    時間: 2017-5-3 06:19

RX100 V
315 自動對焦點
http://www.sony.com.hk/zh/electr ... cameras/dsc-rx100m5
HK$7,360 [行貨]


DMC-LX10
49 自動對焦點
http://www.panasonic.hk/chinese/ ... meras/dmc-lx10.aspx
HK$5,990
HK$4,140 [水貨]
作者: canonmok    時間: 2017-5-3 10:09

S記拍片應該買邊部新款?


風十三 發表於 2017-5-2 14:14


   
S記拍4K得5分鐘咋

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone
作者: canonmok    時間: 2017-5-3 10:12

邊度賣水貨$3900?
價錢.com最平都41xx
ccchhhuuunnn 發表於 2017-4-30 15:05


   
我之前在 DC Career 買 $3900, 好抵玩

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone
作者: kaygood    時間: 2017-5-4 21:08

回覆 29# KinChungE


    LX10有反Mon wor
作者: KinChungE    時間: 2017-5-4 22:47

回覆  KinChungE


    LX10有反Mon wor
kaygood 發表於 2017-5-4 21:08


咦係喎記錯
可以反向上
作者: T_TLun    時間: 2017-5-5 00:37

lx10行賣緊43XX喎差幾百都買水
作者: 必思    時間: 2017-5-5 00:42

lx10行賣緊43XX喎差幾百都買水
T_TLun 發表於 2017-5-5 00:37



    差幾舊水要後備電好d,P記好少壞
作者: T_TLun    時間: 2017-5-5 10:44

回覆 36# 必思
呢野d你自已考慮,電子野一係就唔壞睇彩數
作者: 必思    時間: 2017-5-5 11:30

回覆  必思
呢野d你自已考慮,電子野一係就唔壞睇彩數
T_TLun 發表於 2017-5-5 10:44


買唔買保險從來都係睇用家點諗
作者: aichun    時間: 2017-5-5 11:31

回覆  必思
呢野d你自已考慮,電子野一係就唔壞睇彩數
T_TLun 發表於 2017-5-5 10:44


買行定水,當然自己衡量啦
但對我窮人來講,慳得幾佰得幾佰
比我都會買水貨
作者: T_TLun    時間: 2017-5-5 13:55

回覆 39# aichun

但我接觸好多客唔係咁諗
作者: entlau    時間: 2017-5-7 18:56

lx10行賣緊43XX喎差幾百都買水
T_TLun 發表於 2017-5-5 00:37


請問行貨邊度賣緊 $43xx??
作者: cc55b    時間: 2017-5-10 20:32

請問先拍照後對焦實用嗎?效果如何呢?
作者: vialli    時間: 2017-5-17 12:01

請問先拍照後對焦實用嗎?效果如何呢?
cc55b 發表於 2017-5-10 08:32 PM


先拍照後對焦,想像(如果有時間用)會幾好用同幾好玩,但係估計每張相個檔案好好好大,先記錄到咁多野。
要好好考慮後製時間同貯存空間。
作者: speedspeed    時間: 2017-5-23 20:19

請問先拍照後對焦實用嗎?效果如何呢?
cc55b 發表於 2017-5-10 20:32

ZS110 用家插咀。機仔本身景深範圍大,如果用於拍微距可能有用,平時無乜用。

via HKEPC Reader for Android





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2