作者: pbfans 時間: 2016-8-25 13:56 標題: 想入手action cam運動相機, 請問有邊隻性價比?
小蟻? 山狗? 定其他?
想用黎行山, 旅行用, thankssss
作者: 必思 時間: 2016-8-25 14:02
講性價比即係要平,邊隻平買邊隻
作者: pbfans 時間: 2016-8-25 14:10
但電池能力方便邊隻耐d ?
作者: 必思 時間: 2016-8-25 14:16
呢D產品電量都係差唔多,咪三幾分鐘既分別
作者: 必思 時間: 2016-8-25 14:23
你計埋買後備電既價錢咪得囉
作者: Glow_eye 時間: 2016-8-25 14:42
小蟻 4K 性價比高
有錢唔急用既,等 GoPro 5 出佐再決定,或者買 FDR X3000 (個防震好吸引
旅行想長拍既,我用 Hero 3+ 插尿袋,可以拍差唔多全日...
作者: wingkps2 時間: 2016-8-25 14:47
本帖最後由 wingkps2 於 2016-8-25 14:49 編輯
唔要求,是但隻幾舊水OK喇.
我又搵我拍D片你睇下..
http://www.youtube.com/watch?v=d7WHh9rgWDM
http://www.youtube.com/watch?v=NiMl_ml1zyk
作者: pbfans 時間: 2016-8-25 18:39
但4k 咪好食位? 可以支援幾多gb?
作者: pbfans 時間: 2016-8-25 18:39
想問山狗同小蟻比較
係咪小蟻好過山狗?
作者: wingkps2 時間: 2016-8-25 18:45
睇唔睇到我套片?
冇感覺

作者: pbfans 時間: 2016-8-25 20:46
睇左, 唔係1080p ?
作者: wingkps2 時間: 2016-8-25 20:48
自己睇
https://world.taobao.com/item/52 ... &_u=puqi8us3333
作者: Ponya 時間: 2016-8-25 21:15
我買咗山狗F68 4K, 拍片質素OK, 但衰在拍出黎的片係單聲道. 如果買小蟻4K, 就可以錄雙聲道, 又可以玩拍慢鏡, 好似多好D野玩. 但價錢就貴咗4倍. 另外, 小蟻4K佢自己講話有六軸防震, youtube有片, 你可以睇睇.
作者: ahshing 時間: 2016-8-25 21:27
本帖最後由 ahshing 於 2016-8-25 21:32 編輯
小蟻個六軸...運鏡俾到盡pan tilt roll vertical horizontal,真係諗唔更何來仲有第六個軸

更正,小蟻4K真係有六個軸:XYZ軸既gyro加XYZ軸既accelerometers,說穿了,即係三軸防震
作者: 恆星~ 時間: 2016-8-25 21:47
呢隻好似電力唔強
作者: Ponya 時間: 2016-8-26 09:14
師兄, 你係咪DCHOME 的SONY 版版主?
作者: Ponya 時間: 2016-8-26 09:16
成師兄, YOUTUBE內面有條片, 係小蟻和GOPRO的比較, 其中個六軸睇上去, 個人覺得係好似有小小用.
作者: Ponya 時間: 2016-8-26 09:21
本帖最後由 Ponya 於 2016-8-26 09:23 編輯
師兄, 我有另外一部山狗SJ4000, 兩年前買. 但部F68 在畫質方面個人覺得就進步咗好多. 如果呢部可以做到雙聲道錄音, 就真係勝價比超高. 另外, 我有幾舊電, 但跟SJ4000送的原压電, 上個月就發現脹咗, 同好難放落去部機到, 最後都係丟咗. 但另外幾舊都係分兩三次响X寶淘落黎, 每舊的電力表現都吾同, 有一舊就可以用耐好多, 另外一舊就好快用完. 我諗如果要耐用, 响X寶買的話就真係撞手神.
作者: ahshing 時間: 2016-8-26 17:04
本帖最後由 ahshing 於 2016-8-26 17:05 編輯
有電子防震當然會比冇既好
但以報大數取巧用家既銷售手法,咁做實在太老土
是的,仲有video區
作者: mokngaihong 時間: 2016-8-26 17:11
https://world.taobao.com/item/52 ... 4.0.0.TuAxjc#detail
有無Ching 用過哩隻4k, 評價如何?
作者: Ponya 時間: 2016-8-26 20:05
師兄, 你不妨問一問賣家, 呢部機用乜野芯片及錄音是否單聲道. 據我所知, 好多呢類的山狗都係用聯咏芯片, 不同在於所用的等級.
睇下前人的片, 有無幫助
https://www.youtube.com/results?search_query=firefly+6s
作者: Ponya 時間: 2016-8-26 20:08
https://www.youtube.com/watch?v=8qWV6kX8egQ
另一條片見到呢部野原來後面無LCD DISPLAY, 如果拍片個時就好吾方便.
作者: mokngaihong 時間: 2016-8-28 13:01
回覆 22# Ponya
tHX! 點解我見果隻鷹眼2 係有lcd display? 研究下先
作者: WAI2 時間: 2016-8-29 13:01
假貨比真貨好......oh my god
http://hk.apple.nextmedia.com/re ... t/20160829/55558639
作者: pbfans 時間: 2016-8-29 17:10
呢部台灣brand...但s60已經係舊model...出面賣2部600....而家有新model s70...
作者: csw616472 時間: 2016-8-31 12:37
平咁多,質素掂唔掂?
via HKEPC Reader for Android
作者: yaunb 時間: 2016-9-1 16:31
回復 1 #pbfans
Search 下一部叫GIT2 的機,唔錯架。
不過只有淘寶同Gearbest 買到
via HKEPC Reader for Android

