作者: hohin 時間: 2016-6-27 23:00 標題: Canon 50D 換 760D 好吾好?
算 upgrade 定 downgrade?
隨身跟支17-50mm f/2.8,影普通日常生活照!
作者: manman1998 時間: 2016-6-27 23:02
80D...
作者: calvin83 時間: 2016-6-27 23:06
+1///
作者: hohin 時間: 2016-6-28 00:38
明白,即係吾好。
謝謝!
作者: manman1998 時間: 2016-6-28 01:56
40D/50D係7D1/7D2的前作來... 60D~80D以經係降格,更何況xxxD,只不過760D/80D較50D新成7~8年
作者: calvin83 時間: 2016-6-28 05:52
40D/50D係7D1/7D2的前作來... 60D~80D以經係降格,更何況xxxD,只不過760D/80D較50D新成7~8年 ...
manman1998 發表於 2016-6-28 01:56
降咩格? 7D係開新line啫.
作者: 子浩仔 時間: 2016-6-28 06:10
完全唔洗換..........除非您要拍片?
作者: aichun 時間: 2016-6-28 08:47
換機有時未必部機唔夠用,身痕係其中一個原因
作者: calvin83 時間: 2016-6-28 10:11
買個不求人囉/
作者: aichun 時間: 2016-6-28 10:19
如果不求人可以止到痕既,wing sir就唔會買完一樣又一樣
作者: calvin83 時間: 2016-6-28 10:29
止唔到心痕.
作者: aichun 時間: 2016-6-28 10:34
心痕止得一時,止唔到一世,所以wing sir會繼續買野
作者: calvin83 時間: 2016-6-28 10:38
咁有能力買又好過冇能力買/
作者: aichun 時間: 2016-6-28 10:39
所以我都好羨慕佢㗎

作者: calvin83 時間: 2016-6-28 10:42
你都唔少野啦.
作者: aichun 時間: 2016-6-28 10:56
爛鬼kit黎啫

作者: rion 時間: 2016-6-28 11:17
高ISO 反MON WIFI, 我部50D 封塵左幾年
如果長影就上 80D, 玩下就760D抵玩D
D 鏡唔多就直上FF
作者: manman1998 時間: 2016-6-28 15:07
80D好玩呀,我40D都想換佢
作者: aichun 時間: 2016-6-28 16:10
心動不如行動,買啦
作者: calvin83 時間: 2016-6-28 16:14
等佢買蚊都訓。

作者: 京 時間: 2016-6-28 16:52
佢比小魚仲要想得耐
作者: 卓洛 時間: 2016-6-28 19:09
中階換成入門機 還是儲多d換80d較好
作者: manman1998 時間: 2016-6-28 21:34
80D我都想分期
作者: hohin 時間: 2016-6-29 03:04
講中左

作者: 迷 時間: 2016-6-29 08:36
用開50D 轉760D
最難接受應該係OVF 細左
作者: calvin83 時間: 2016-6-29 09:51
仲暗D.
作者: aichun 時間: 2016-6-29 11:33
怕你50D -> 760D會後悔,要考慮清楚接唔接受到操控/OVF降grade左
作者: calvin83 時間: 2016-6-29 11:37
50D有AF Microadjustment.

作者: harryytm 時間: 2016-6-29 11:52
本帖最後由 harryytm 於 2016-6-29 11:54 編輯
80D出嘅RAW Dynamic Range好高,under咗2-3級後製推返noise好少,可以一個RAW檔玩HDR,創作空間會闊啲。
作者: tskso 時間: 2016-6-29 20:25
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hohin 時間: 2016-6-29 23:54
exactly, 要輕
作者: hohin 時間: 2016-6-29 23:55
I know
now 50D with Tamron 17-50 f/2.8
作者: tskso 時間: 2016-6-30 03:00
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Eddie_Wong_F-14 時間: 2016-7-1 16:53
本帖最後由 Eddie_Wong_F-14 於 2016-7-1 17:09 編輯
點解會有人想由 x0D 轉 xx0D
部機已經唔係好揸, 連拍速度同緩衝都無咁高
我由 650D 轉 80D, 無投訴
作者: harryytm 時間: 2016-7-2 21:30
本帖最後由 harryytm 於 2016-7-2 21:33 編輯
雖則我用開100D覺得唔錯,但760D操控同對焦會好過100D,而畫質基本上都係差唔多,所以強烈建議為咗用落順手啲買760D好過100D,如果係預長遠咁用就最好買80D,ISO 100出嚟啲RAW可以推幾級畫質都ok。
作者: leave 時間: 2016-7-3 13:26
Non-VC版會輕180g左右。講真低階機用好多鏡都唔多平衡,不過如果兩隻手揸機其實問題唔大。
作者: tskso 時間: 2016-7-3 15:04
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hohin 時間: 2016-7-3 18:18
先多謝各位回覆。因為已有70D,幾滿意,故此吾會考慮80D。
真係因為身痕,想放左50D,加$2000多DD玩下760D,試下輕身、高象素的好處,吾一定長用。功能一定760D好,操控一定50D好,想知畫質比較如何?
作者: calvin83 時間: 2016-7-3 18:58
要玩點解唔買部EOS M3?
作者: Eddie_Wong_F-14 時間: 2016-7-3 23:27
鏡頭可以用返, 唔駛用轉接器
作者: 迷 時間: 2016-7-5 14:29
咁應該係賣50D
入返 1 2支定焦鏡

