Board logo

標題: [開箱] Nikon P330 新手開箱 [打印本頁]

作者: wgpoon    時間: 2013-9-10 18:43     標題: Nikon P330 新手開箱

本帖最後由 wgpoon 於 2013-9-10 19:06 編輯

前言:
本身我自己都係喜歡一D 輕巧嘅相機
所以都係C記S110 同N記P330 兩者間猶豫左好耐
雖然P330都出左近半年, 但見佢落價到2K頭真係忍唔住
但係到search 左好耐, 都無乜P330 開箱文,
要去台灣01 先睇到多D文章
所以先係到寫個開箱文, 比大家做個參考
先來一張全家幅
[attach]1578730[/attach]
[attach]1578731[/attach]
保用證
[attach]1578732[/attach]
全套
[attach]1578733[/attach]
送嘅0.55A USB充電器
[attach]1578734[/attach]
made in 馬來西亞
[attach]1578746[/attach]
本身係兩腳, 佢會送番個轉接頭做三腳
[attach]1578758[/attach]
不過一插埋一齊後就好難分開

電池EN-EL12 (1050mah)
[attach]1578737[/attach]
[attach]1578738[/attach]
同副廠電比較
[attach]1578736[/attach]

真身
[attach]1578739[/attach]
其中一個我最欣賞嘅轉輪
[attach]1578740[/attach]
例牌規格
[attach]1578741[/attach]
背面
[attach]1578742[/attach]
好一句Made in China
[attach]1578743[/attach]
電池+SD卡位
[attach]1578744[/attach]
HDMI OUT 同USB 充電位
[attach]1578745[/attach]

-------------------------------------------------------------
用左兩日感覺,
我個人對N記隻色水都幾接受
但對呢部機個反應的確只係叫做"可接受"
對蕉方面都叫快, 而且拍片時都可以影埋相
不過對佢個夜間mode 真係無乜好感,
同時影幾張相再合成為一張, 但合成時等待實在太長時間啦
而晚上AUTO 都會係ISO 800左右, 微粒上我個人都接受
另外佢有個主動式D-Lighting 功能, 我個人覺得幾有用  
--------------------------------------------------------------
好, 最後想講係 當我係MK某大廈 準備買機時
攞S110同P330 對比之間嘅感覺
反應上:
S110 的確快好多, 特別係影完相後一刻, P330 係慢半拍
而P330 個夜影mode, 佢連拍完等果下真係想死,
不過等完D相係DC上都叫可以接受

色水上:
完全個人主義, 比唔到意見

操作上:
我個人幾欣賞P330 有雙輪盤設計,
上面主力快門, 下面主力光圈

充電上:
C記依然 用充電座 單獨幫電池充電,
N記就要用 USB 接相機 再幫電池充電(送0.55A USB 火牛)
對影相多/有後備電N記就無咁方便
-----------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------
最後係, 我只係對P330 做一個開箱記錄,
D相都係用部老舊PAN記FX580 影,
如果大家要討論影相角度/色水/光暗等等.....
可以click 上一頁再去"作品藝廊"
而我選擇呢部機主要都係個人問題,
係到分享下買機時同用落嘅感受

最後係多謝大家聽我講完一大堆廢話
作者: BMX    時間: 2013-9-11 12:18

支持開箱, thz !!

我最近都搵緊部dc仔, 不過搵極都唔岩, 可能我budget太少
作者: wgpoon    時間: 2013-9-11 12:52

支持開箱, thz !!

我最近都搵緊部dc仔, 不過搵極都唔岩, 可能我budget太少  ...
BMX 發表於 2013-9-11 12:18



    如果1K-1.5K, 我會覺得C記IXUS 系列都幾好嘅,
以前我都用過IXUS 40, IXUS 950IS, 覺得都做得唔錯
作者: laputafish    時間: 2013-9-16 09:34

本帖最後由 laputafish 於 2013-9-16 09:36 編輯

回復 1# wgpoon

睇完ching d 用後感,發覺Nikon普遍D機儲存相都係慢.
我個fd 正在比較Canon G15 vs Nikon P7700, P7700儲存相又係比人慢, 影完係要等少少先可以影第二張, G15影完好快可以影第二張, 流暢D.
但無可否認,Nikon D機d 按扭位置係就手D, 似真係認真諗過度過.
作者: 愛桑力    時間: 2013-9-16 17:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: y2kming    時間: 2013-9-16 18:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wgpoon    時間: 2013-9-17 00:19

回復  wgpoon

睇完ching d 用後感,發覺Nikon普遍D機儲存相都係慢.
我個fd 正在比較Canon G15 vs Nikon P7 ...
laputafish 發表於 2013-9-16 09:34


的確係手感上, 呢兩部機P330 係操縱性高D

但周邊附件的確唔夠canon 好
今日我再問過P330嘅原廠MH-65  充電座,
佢報我$270, 重要周街都無現貨, 得朗豪陳列室有
作者: 京    時間: 2013-9-17 00:36

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****
愛桑力 發表於 2013-9-16 19:53



   
貓哥 即日就死左...........

隻牛唔知點呢?
作者: wgpoon    時間: 2013-9-17 00:39

貓哥 即日就死左...........

隻牛唔知點呢?
京 發表於 2013-9-17 00:36



    乜原來比人BANQ果位係牛分身?
作者: 京    時間: 2013-9-17 07:24

乜原來比人BANQ果位係牛分身?
wgpoon 發表於 2013-9-17 02:39



    果隻唔係牛~~
係貓~(我依然覺得佢地係唔同 不過都係咁討厭)
作者: y2kming    時間: 2013-9-17 08:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: y2kming    時間: 2013-9-17 08:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: alexngai    時間: 2013-9-17 09:03

我覺得Nikon個P3xx系列一向都好抵玩。
不過我都係依家先知Nikon save相慢,以後要留意多D。
作者: sezietheday    時間: 2013-9-17 12:25

好奇一問, 小弟用開P310
有次夜晚用M MODE 影相才發現, 個曝光時間最多得
8秒 ISO 100, 4秒 ISO 200 ...

唔知P330 是否一樣呢, 好奇一問
作者: wgpoon    時間: 2013-9-17 16:35

我覺得Nikon個P3xx系列一向都好抵玩。
不過我都係依家先知Nikon save相慢,以後要留意多D。 ...
alexngai 發表於 2013-9-17 09:03


其實已經比以前DC 快左好多

我記得好耐以前用過"Olympic" DC相機,
當時主力用xD卡做儲存介面, 真係慢到呢...

睇相都等幾秒
作者: wgpoon    時間: 2013-9-17 16:36

好奇一問, 小弟用開P310
有次夜晚用M MODE 影相才發現, 個曝光時間最多得
8秒 ISO 100, 4秒 ISO 200 ...

...
sezietheday 發表於 2013-9-17 12:25



    而家可以行60秒, ISO 80, F1.8 長曝





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2