Board logo

標題: [教學] D800在百日宴影相駛唔駛加燈? [打印本頁]

作者: 病態賭徒    時間: 2013-8-31 21:40     標題: D800在百日宴影相駛唔駛加燈?

一支LENS, 2.8 24-70
地點是中式酒樓有十呎高樓底
其實怕閃親BB, 但又怕唔夠光,如果加柔光罩同射上天花板會好d嗎

Thx
作者: kklaw286    時間: 2013-8-31 22:51

我今年年初幫親戚影過1次百日宴,
因bb眼睛對光線好敏感,最好用大光圈!
不過又兩睇!如果個bb當時係瞓著佐的話,咁就可以用閃,
同埋影大合照亦要加閃架啦,
所以1定要帶定支大光圈定焦鏡(如35/1.4,50/1.4),
閃亦要帶,係大合照或bb瞓著時可用!!
我果時用omd+40/1.7同問人借支Voigtlander 17.5/F0.95備用!!
作者: kklaw286    時間: 2013-8-31 23:10

呀,,,樓主問用天花板打閃,
我意見係影bb就吾好用天花打閃,
因bb通常你係手抱住同埋有毛巾包住,
用天花反閃好多時會比手抱個位大人遮住光線!
你係頭用槐反光板或柔光片都可以!!
作者: 病態賭徒    時間: 2013-9-1 00:55

呀,,,樓主問用天花板打閃,
我意見係影bb就吾好用天花打閃,
因bb通常你係手抱住同埋有毛巾包住,
用天花反閃 ...
kklaw286 發表於 2013-8-31 23:10



    不是天花板燈,只是將閃燈扭向上面約60度
作者: 人中之龍    時間: 2013-9-1 08:12

影BB就唔開閃
影大人就打bounce
SB-910級數既燈走唔甩
人多圍數多
回電唔切架
最好加埋power pack
如果無經驗未影過
早D到場去影test shot

作者: alexngai    時間: 2013-9-1 10:42

我覺得中式酒樓D天花板好伏
作者: f345    時間: 2013-9-1 10:44

本帖最後由 f345 於 2013-9-1 10:45 編輯

閃燈唔一定用頂級..SB700或ex430都夠做..
打bounce用1/8~1/16夠做...當然好視符樓底幾高..
作者: neneaee    時間: 2013-9-1 11:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: aaron444    時間: 2013-9-1 11:33

影BB唔好用閃呀
作者: allenvkv    時間: 2013-9-1 13:32

我幫朋友影左3次加埋自已個仔百日宴,d700/5d2 + 2470 iso 3200 搞掂
作者: eriklai    時間: 2013-9-1 16:59

以前幫朋友個大仔影過... 家陣佢都應該讀初中...
(佢之後仲有兩個弟弟, 衹係我無再幫佢影, 忙嘛~~~)
當時... PS-G2 加枝 420EX... 近影無閃靠手持...
遠少少就開跳燈, 反正果次個樓底之高真係...
伸直隻手係力跳高都幾乎摸到~~~

總之... 早少少去開檔睇下個場用乜燈, 完全唔用閃就自己SET白平衡,
同埋影 RAW 事後再 TUNE 最實際...

最後, 唔好話我口臭... 到時就算影果個唔用閃燈,
但係果 D 親友們一樣用手機/平板果個死人 LED 近射個 B~~~

講完!
作者: 病態賭徒    時間: 2013-9-1 21:59

今日去睇, 原來樓底有成20呪高


作者: =鋼=    時間: 2013-9-1 23:12

天花有鏡
打BOUNCE會麻煩好多...





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2