Board logo

標題: 話說我部D70S瓜左...想換機... [打印本頁]

作者: johnnylth2    時間: 2011-3-18 12:53     標題: 話說我部D70S瓜左...想換機...

D300S,D700又出左好耐WO..
D7000有D高不成低不就既FEEL....
大家話..買邊樣好~
作者: victorchuk622    時間: 2011-3-18 12:55

D3X
作者: johnnylth2    時間: 2011-3-18 12:57

D3X
victorchuk622 發表於 2011-3-18 12:55

同我玩野?
作者: 清風浮雲    時間: 2011-3-18 13:00

D3s唔好咩?
作者: victorchuk622    時間: 2011-3-18 13:02

咁等D4 la
作者: johnnylth2    時間: 2011-3-18 13:05

D3s唔好咩?
清風浮雲 發表於 2011-3-18 13:00

清風
你玩我....唔夠你玩...
作者: lsman1    時間: 2011-3-18 13:09

Price hike coming?
作者: johnnylth2    時間: 2011-3-18 13:11

Price hike coming?
lsman1 發表於 2011-3-18 13:09

唉...都唔知D機會唔會貴左添...我都未諗到呢樣..
作者: lsman1    時間: 2011-3-18 13:13

price already hike up in US (as least you won't see discount)
作者: rx78_nt-1    時間: 2011-3-18 13:19

你用得Nikon都預左Nikon唔會咁快轉機喎

其實我覺得D90都好丫

現在Body才$6k幾
作者: johnnylth2    時間: 2011-3-18 13:20

price already hike up in US (as least you won't see discount)
lsman1 發表於 2011-3-18 13:13

唔係掛....
作者: johnnylth2    時間: 2011-3-18 13:21

你用得Nikon都預左Nikon唔會咁快轉機喎

其實我覺得D90都好丫

現在Body才$6k幾 ...
rx78_nt-1 發表於 2011-3-18 13:19

D90係唔差~但係...出左仲耐WO...
雖然D7000的確係唔錯~但係...同D300S差唔多價...
作者: 實頭    時間: 2011-3-18 13:21

你有D70S肯定有成堆DX鏡, 叫你上D700就無乜可能
我唔明D7K點樣高不成低不就, 所有野都咁貼近D300S,
最驚只係QC姐
作者: johnnylth2    時間: 2011-3-18 13:25

你有D70S肯定有成堆DX鏡, 叫你上D700就無乜可能
我唔明D7K點樣高不成低不就, 所有野都咁貼近D300S,
最驚只 ...
實頭 發表於 2011-3-18 13:21

點解你話我有好多DX鏡~
話說我都係得一支DX
作者: 實頭    時間: 2011-3-18 13:31

點解你話我有好多DX鏡~
話說我都係得一支DX
johnnylth2 發表於 2011-3-18 13:25



    咁如果你有咁多FX鏡, 就上D700/D3s啦, 似乎錢對你唔係問題
作者: johnnylth2    時間: 2011-3-18 13:31

你有D70S肯定有成堆DX鏡, 叫你上D700就無乜可能
我唔明D7K點樣高不成低不就, 所有野都咁貼近D300S,
最驚只 ...
實頭 發表於 2011-3-18 13:21

D300S同D7000比..
D300S更實淨..FPS高1+1,CONTROL好
D7000就新科技..新出.
作者: 實頭    時間: 2011-3-18 13:32

D300S同D7000比..
D300S更實淨..FPS高1+1,CONTROL好
D7000就新科技..新出.
johnnylth2 發表於 2011-3-18 13:31



    d300s body build係好好.. 但重量呢, 部d300s咁重咁大部, 真係好難拎. D7K個size for amateur 會好d囉
作者: johnnylth2    時間: 2011-3-18 13:50

d300s body build係好好.. 但重量呢, 部d300s咁重咁大部, 真係好難拎. D7K個size for amateur 會好d ...
實頭 發表於 2011-3-18 13:32

其實我仲有另一個原因
係因為想同支70-200同24-70個重量有所平衡
作者: alw996    時間: 2011-3-18 15:59

本帖最後由 alw996 於 2011-3-18 16:02 編輯

I sugguest you go for D700 if you have those nice lenses....Actually I have bought the D90 in Jan, then bought the D700 last week.
作者: goddesstony    時間: 2011-3-18 17:11

其實我仲有另一個原因
係因為想同支70-200同24-70個重量有所平衡
johnnylth2 發表於 2011-3-18 13:50



    你係買好快喇~
真係就算唔加好多價都唔會減俾你架喇~

PS.我想借你支70-200黎試試~
作者: johnnylth2    時間: 2011-3-18 17:33

你係買好快喇~
真係就算唔加好多價都唔會減俾你架喇~

PS.我想借你支70-200黎試試~ ...
goddesstony 發表於 2011-3-18 17:11

TONY哥不如你借部D7000比我試下~
睇下夾唔夾機~
作者: goddesstony    時間: 2011-3-18 17:36

好~
冇問題~
CALL我~
作者: 綠豆豆    時間: 2011-3-18 17:59

講咁多,我覺得你都係上fx機啦。
作者: holyAS    時間: 2011-3-18 18:01

d300s唔算出左好耐吧
咁你都係等d800就算啦
作者: holyAS    時間: 2011-3-18 18:18

其實我仲有另一個原因
係因為想同支70-200同24-70個重量有所平衡
johnnylth2 發表於 2011-3-18 13:50


睇黎其實你自己心入面已經有答案啦...
作者: cello13814    時間: 2011-3-18 18:26

睇黎其實你自己心入面已經有答案啦...
holyAS 發表於 2011-3-18 18:18

根本佢係度晒x, 兩支鏡成3萬, 用個幾千銀嘅body?不可能吧
作者: victorchuk622    時間: 2011-3-18 18:58

等D4 la, 即刻平衡哂
作者: dsgb    時間: 2011-3-18 19:07

d700 好機值得買
作者: lv123    時間: 2011-3-18 20:00

出得耐有什麼問,最重要自己合用。其實追新是想追什麼先?
作者: 白白    時間: 2011-3-18 20:53

我不如借部D700 比你試下
作者: G-核戰機    時間: 2011-3-18 22:27

破斧沉舟
轉CANON 5D MARK II
作者: lsman1    時間: 2011-3-18 22:38

Both are waiting for the other to move.... April seemed a good month... but now all hell break loose in Japan...
even Honda said not until May that cars make in Japan will come here to US... I think it will a problem for Nikon as well as Canon too.
作者: 實頭    時間: 2011-3-19 00:12

破斧沉舟
轉CANON 5D MARK II
G-核戰機 發表於 2011-3-18 22:27

5Dii咪一樣出左好耐, 如果d700/300s都叫舊
作者: totoki    時間: 2011-3-19 00:17

家下係用相機定係追相機?
作者: DarkHero    時間: 2011-3-19 00:32

入部D50 啦~~~
作者: ivanng213    時間: 2011-3-19 00:39

先買部D300s 再等D700後代
作者: johnnylth2    時間: 2011-3-19 01:16

家下係用相機定係追相機?
totoki 發表於 2011-3-19 00:17

唔好咁講~要追,我一早D700出果時追左啦~
姐係好老實姐說~
你宜家會唔會買返P4既機先~
買部P4返來就係用機~
作者: johnnylth2    時間: 2011-3-19 01:19

破斧沉舟
轉CANON 5D MARK II
G-核戰機 發表於 2011-3-18 22:27

真係好破..
先要賣70-200,再賣24-70,再賣埋D定蕉
之後買返70-200,再買24-70,再買定蕉?
作者: johnnylth2    時間: 2011-3-19 01:20

先買部D300s 再等D700後代
ivanng213 發表於 2011-3-19 00:39

出左後代~仲會價錢?到時買買賣賣.唔見仲多錢..
作者: ivanng213    時間: 2011-3-19 02:11

出左後代~仲會價錢?到時買買賣賣.唔見仲多錢..
johnnylth2 發表於 2011-3-19 01:20



    兩部機
作者: johnnylth2    時間: 2011-3-19 09:15

兩部機
ivanng213 發表於 2011-3-19 02:11

錢多咩...
作者: johnnylth2    時間: 2011-3-19 09:16

不過尋日去左試部D7000..
個感覺係.又唔似D300,但係有D300既FEEL..
但的確係一部唔錯既機來既~
作者: totoki    時間: 2011-3-19 09:54

唔好咁講~要追,我一早D700出果時追左啦~
姐係好老實姐說~
你宜家會唔會買返P4既機先~
買部P ...
johnnylth2 發表於 19/3/2011 01:16


P4 十年前, 你講緊既機那有十幾年?
作者: 綠豆豆    時間: 2011-3-19 10:20

不過尋日去左試部D7000..
個感覺係.又唔似D300,但係有D300既FEEL..
但的確係一部唔錯既機來既~ ...
johnnylth2 發表於 2011-3-19 09:16



    如果要揀,我揀d300s ,貪佢手感。
作者: johnnylth2    時間: 2011-3-19 10:31

P4 十年前, 你講緊既機那有十幾年?
totoki 發表於 2011-3-19 09:54

咁唔講P4~講CORE 2 DUO囉~
宜家出到I3,I5,I7啦~你仲會唔會買返CORE 2 DUO來用啊?
一樣價WO~
作者: totoki    時間: 2011-3-19 19:10

點解唔會, 我公司一日最少都出廿幾粒 E6500
作者: Inti    時間: 2011-3-19 20:25

如果仲搵到$16xxx o既d700就入d700
搵唔到o既一係就d3s...
好多地方d700都賣返原價19xxx, 唔抵買.
如果買返dx 機, 到時又有值口換機.
作者: G-核戰機    時間: 2011-3-19 22:24

5Dii咪一樣出左好耐, 如果d700/300s都叫舊
實頭 發表於 2011-3-19 00:12


因為L鏡是無敵的
作者: goddesstony    時間: 2011-3-20 03:21

都係睇BUDGET做人啦~
作者: 十豪    時間: 2011-3-20 23:25

D3 出你已經話要上... 依家係時候la!!
作者: 青島啤酒    時間: 2011-3-20 23:53

因為L鏡是無敵的
G-核戰機 發表於 2011-3-19 22:24



L鏡點止無敵
作者: G-核戰機    時間: 2011-3-21 01:23

L鏡點止無敵
青島啤酒 發表於 2011-3-20 23:53

我朋友中毒後,天天做CANON SALES去評擊其他牌子DSLR係垃圾





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2