作者: johnnylth2 時間: 2011-3-18 12:53 標題: 話說我部D70S瓜左...想換機...
D300S,D700又出左好耐WO..
D7000有D高不成低不就既FEEL....
大家話..買邊樣好~

作者: victorchuk622 時間: 2011-3-18 12:55
D3X
作者: johnnylth2 時間: 2011-3-18 12:57
同我玩野?

作者: 清風浮雲 時間: 2011-3-18 13:00
D3s唔好咩?
作者: victorchuk622 時間: 2011-3-18 13:02
咁等D4 la
作者: johnnylth2 時間: 2011-3-18 13:05
清風
你玩我....唔夠你玩...
作者: lsman1 時間: 2011-3-18 13:09
Price hike coming?
作者: johnnylth2 時間: 2011-3-18 13:11
唉...都唔知D機會唔會貴左添...我都未諗到呢樣..
作者: lsman1 時間: 2011-3-18 13:13
price already hike up in US (as least you won't see discount)
作者: rx78_nt-1 時間: 2011-3-18 13:19
你用得Nikon都預左Nikon唔會咁快轉機喎
其實我覺得D90都好丫
現在Body才$6k幾
作者: johnnylth2 時間: 2011-3-18 13:20
唔係掛....

作者: johnnylth2 時間: 2011-3-18 13:21
D90係唔差~但係...出左仲耐WO...
雖然D7000的確係唔錯~但係...同D300S差唔多價...

作者: 實頭 時間: 2011-3-18 13:21
你有D70S肯定有成堆DX鏡, 叫你上D700就無乜可能
我唔明D7K點樣高不成低不就, 所有野都咁貼近D300S,
最驚只係QC姐
作者: johnnylth2 時間: 2011-3-18 13:25
點解你話我有好多DX鏡~
話說我都係得一支DX

作者: 實頭 時間: 2011-3-18 13:31
咁如果你有咁多FX鏡, 就上D700/D3s啦, 似乎錢對你唔係問題
作者: johnnylth2 時間: 2011-3-18 13:31
D300S同D7000比..
D300S更實淨..FPS高1+1,CONTROL好
D7000就新科技..新出.
作者: 實頭 時間: 2011-3-18 13:32
d300s body build係好好.. 但重量呢, 部d300s咁重咁大部, 真係好難拎. D7K個size for amateur 會好d囉
作者: johnnylth2 時間: 2011-3-18 13:50
其實我仲有另一個原因
係因為想同支70-200同24-70個重量有所平衡

作者: alw996 時間: 2011-3-18 15:59
本帖最後由 alw996 於 2011-3-18 16:02 編輯
I sugguest you go for D700 if you have those nice lenses....Actually I have bought the D90 in Jan, then bought the D700 last week.

作者: goddesstony 時間: 2011-3-18 17:11
你係買好快喇~
真係就算唔加好多價都唔會減俾你架喇~
PS.我想借你支70-200黎試試~

作者: johnnylth2 時間: 2011-3-18 17:33
TONY哥不如你借部D7000比我試下~

睇下夾唔夾機~
作者: goddesstony 時間: 2011-3-18 17:36
好~
冇問題~
CALL我~
作者: 綠豆豆 時間: 2011-3-18 17:59
講咁多,我覺得你都係上fx機啦。
作者: holyAS 時間: 2011-3-18 18:01
d300s唔算出左好耐吧
咁你都係等d800就算啦
作者: holyAS 時間: 2011-3-18 18:18
睇黎其實你自己心入面已經有答案啦...
作者: cello13814 時間: 2011-3-18 18:26
根本佢係度晒x, 兩支鏡成3萬, 用個幾千銀嘅body?不可能吧
作者: victorchuk622 時間: 2011-3-18 18:58
等D4 la, 即刻平衡哂
作者: dsgb 時間: 2011-3-18 19:07
d700 好機值得買
作者: lv123 時間: 2011-3-18 20:00
出得耐有什麼問,最重要自己合用。其實追新是想追什麼先?
作者: 白白 時間: 2011-3-18 20:53
我不如借部D700 比你試下
作者: G-核戰機 時間: 2011-3-18 22:27
破斧沉舟
轉CANON 5D MARK II
作者: lsman1 時間: 2011-3-18 22:38
Both are waiting for the other to move.... April seemed a good month... but now all hell break loose in Japan...
even Honda said not until May that cars make in Japan will come here to US... I think it will a problem for Nikon as well as Canon too.
作者: 實頭 時間: 2011-3-19 00:12
5Dii咪一樣出左好耐, 如果d700/300s都叫舊
作者: totoki 時間: 2011-3-19 00:17
家下係用相機定係追相機?
作者: DarkHero 時間: 2011-3-19 00:32
入部D50 啦~~~
作者: ivanng213 時間: 2011-3-19 00:39
先買部D300s 再等D700後代
作者: johnnylth2 時間: 2011-3-19 01:16
唔好咁講~要追,我一早D700出果時追左啦~

姐係好老實姐說~
你宜家會唔會買返P4既機先~
買部P4返來就係用機~
作者: johnnylth2 時間: 2011-3-19 01:19
真係好破..
先要賣70-200,再賣24-70,再賣埋D定蕉
之後買返70-200,再買24-70,再買定蕉?
作者: johnnylth2 時間: 2011-3-19 01:20
出左後代~仲會價錢?到時買買賣賣.唔見仲多錢..
作者: ivanng213 時間: 2011-3-19 02:11
兩部機

作者: johnnylth2 時間: 2011-3-19 09:15
錢多咩...
作者: johnnylth2 時間: 2011-3-19 09:16
不過尋日去左試部D7000..
個感覺係.又唔似D300,但係有D300既FEEL..
但的確係一部唔錯既機來既~
作者: totoki 時間: 2011-3-19 09:54
P4 十年前, 你講緊既機那有十幾年?
作者: 綠豆豆 時間: 2011-3-19 10:20
如果要揀,我揀d300s ,貪佢手感。
作者: johnnylth2 時間: 2011-3-19 10:31
咁唔講P4~講CORE 2 DUO囉~
宜家出到I3,I5,I7啦~你仲會唔會買返CORE 2 DUO來用啊?
一樣價WO~
作者: totoki 時間: 2011-3-19 19:10
點解唔會, 我公司一日最少都出廿幾粒 E6500
作者: Inti 時間: 2011-3-19 20:25
如果仲搵到$16xxx o既d700就入d700
搵唔到o既一係就d3s...
好多地方d700都賣返原價19xxx, 唔抵買.
如果買返dx 機, 到時又有值口換機.
作者: G-核戰機 時間: 2011-3-19 22:24
因為L鏡是無敵的
作者: goddesstony 時間: 2011-3-20 03:21
都係睇BUDGET做人啦~
作者: 十豪 時間: 2011-3-20 23:25
D3 出你已經話要上... 依家係時候la!!
作者: 青島啤酒 時間: 2011-3-20 23:53
L鏡點止無敵
作者: G-核戰機 時間: 2011-3-21 01:23
我朋友中毒後,天天做CANON SALES去評擊其他牌子DSLR係垃圾

