Board logo

標題: G9可以放到幾多錢? [打印本頁]

作者: BENNYLAI    時間: 2008-12-4 15:03     標題: G9可以放到幾多錢?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lihoma    時間: 2008-12-4 16:19

合理
作者: 997997    時間: 2008-12-4 16:32

合理   但我會還價
作者: BENNYLAI    時間: 2008-12-4 16:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lihoma    時間: 2008-12-4 16:44

如果想升 g10 / lx3 我覺得無謂, 一係留返佢用, 一係升上單鏡, 轉來轉去, 只會蝕本
作者: BENNYLAI    時間: 2008-12-4 16:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lihoma    時間: 2008-12-4 17:00

原帖由 BENNYLAI 於 2008-12-4 16:51 發表


其實我正想上單眼..所以先放....如果放唔到換返部lx3細細部都好.



上單鏡就大部, 行 lx3 就細部, 其實你到底想點
作者: BENNYLAI    時間: 2008-12-4 17:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: licgfg    時間: 2008-12-4 18:35

原帖由 BENNYLAI 於 2008-12-4 17:05 發表


唔好意思,
我的意思是我上單眼之餘都想有一部DC仔.
對於G9太大部了,所以都想有一部比較細的DC.

8月都出左LX3喇,你唔直接買

[ 本帖最後由 licgfg 於 2008-12-4 18:35 編輯 ]





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2