Board logo

標題: sony 果然係 $ony... [打印本頁]

作者: De_N_N_iS    時間: 2008-12-2 18:14     標題: sony 果然係 $ony...

問 a350 換對焦屏咩價錢.......
零件 320 都ok...
仲再收多 200蚊人工
作者: zutto    時間: 2008-12-2 18:23

350就唔好換啦,,
省番D錢等A700X好過
作者: ahshing    時間: 2008-12-2 18:39

買返黎自己換好過啦,好易ja!
http://www.focusingscreen.com/work/a350.htm
作者: ciicii    時間: 2008-12-2 18:46

DC兇那邊有人講Nikon CS那邊邊換對焦屏才......................................$8(注明系港幣)
作者: 阿勤    時間: 2008-12-2 19:18

原帖由 ciicii 於 2008-12-2 18:46 發表
DC兇那邊有人講Nikon CS那邊邊換對焦屏才......................................$8(注明系港幣)

咁咪轉Nikon 睇下係唔係咁抵
作者: evil_clone    時間: 2008-12-2 19:19

原帖由 ciicii 於 2008-12-2 18:46 發表
DC兇那邊有人講Nikon CS那邊邊換對焦屏才......................................$8(注明系港幣)

唔是對焦屏, 是反光板
作者: ciicii    時間: 2008-12-2 19:26

原帖由 阿勤 於 2008-12-2 19:18 發表

咁咪轉Nikon 睇下係唔係咁抵

已經用緊nikon了.
八蚊唔系我講的, 自己睇
D300 換對焦屏估唔估到幾錢?
http://www.dchome.net/viewthread ... ighlight=%B9%EF%B5J
作者: Midnighteye    時間: 2008-12-2 22:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Mahoro.san    時間: 2008-12-2 23:13     標題: 回覆 8# 的帖子


ebay+ read tutorial.
作者: De_N_N_iS    時間: 2008-12-2 23:33

我識..就係因為識換先整花左....手多
作者: kame    時間: 2008-12-3 07:07

原帖由 ciicii 於 2008-12-2 18:46 發表
DC兇那邊有人講Nikon CS那邊邊換對焦屏才......................................$8(注明系港幣)


果個米係我LOW= = 我D300換真係8蚊= =
作者: keiths    時間: 2008-12-3 09:37

8蚊咁平
作者: Hidekii    時間: 2008-12-3 09:53

$520 vs $8 ????
作者: poyin    時間: 2008-12-3 09:55

未過保使唔使收 $200 人工架? = =
作者: AMD波子    時間: 2008-12-3 10:18

點解咁平ga???......我F5成組野換要成幾舊水(>$500...) (till now仲未舍得換...)
作者: ahshing    時間: 2008-12-3 11:42

原帖由 Hidekii 於 2008-12-3 09:53 發表
$520 vs $8 ????


由買部a350果刻你要同n機比較格仔對焦屏就已經輸左啦
事關唔係俾幾多錢去整既問顯,而係人地機身內置,alpha機全部都係要獨立買,咁已經冇得比啦haha
作者: initials    時間: 2008-12-3 11:45

原帖由 ahshing 於 2008-12-3 11:42 發表


由買部a350果刻你要同n機比較格仔對焦屏就已經輸左啦
事關唔係俾幾多錢去整既問顯,而係人地機身內置,alpha機全部都係要獨立買,咁已經冇得比啦haha

玩過朋友部D80, GRID LINE係著燈的, 夜晚都用得著... 換對焦屏只係日頭有作用... 夜晚睇唔到條黑線... ~_~

[ 本帖最後由 initials 於 2008-12-3 11:47 編輯 ]
作者: ahshing    時間: 2008-12-3 12:37

原帖由 initials 於 2008-12-3 11:45 發表

玩過朋友部D80, GRID LINE係著燈的, 夜晚都用得著... 換對焦屏只係日頭有作用... 夜晚睇唔到條黑線... ~_~


唔係全黑影相都冇問顯既~
就算我用d7影夜景,我改裝左格仔對焦屏,其實係望到d格仔的
不過用晌a350既話,我都覺得作用可能唔大
作者: bakamono    時間: 2008-12-3 23:34

想問兄有無玩過裂像?
我換左個國產ge,
好似唔係好arm..定唔知係咪sip 錯墊片,
用af鏡對佢會對深左DD..唔知攪好

[ 本帖最後由 bakamono 於 2008-12-3 23:45 編輯 ]
作者: johnwu33    時間: 2008-12-3 23:36

sony都幾好賺喎咁
作者: Mathk    時間: 2008-12-3 23:43

原帖由 johnwu33 於 2008-12-3 23:36 發表
sony都幾好賺喎咁


人工原來唔使錢
作者: westkenny    時間: 2008-12-3 23:45

Canon 抹對焦屏(內對焦屏/凌鏡另計)唔收$, 去showroom買e.g 40D/50D($230)再去CS換都係$0
作者: ahshing    時間: 2008-12-4 01:01

原帖由 bakamono 於 2008-12-3 23:34 發表
想問兄有無玩過裂像?
我換左個國產ge,
好似唔係好arm..定唔知係咪sip 錯墊片,
用af鏡對佢會對深左DD..唔知攪好


之前晌d5d用裂像,就算對焦冇問顯,測光要over兩級已經乜癮都冇哂,最後都係換返原本果個黎用

原帖由 westkenny 於 2008-12-3 23:45 發表
Canon 抹對焦屏(內對焦屏/凌鏡另計)唔收$, 去showroom買e.g 40D/50D($230)再去CS換都係$0


機身果度已經賺左丫嘛
另外索泥既策略係,你買佢一部機,register做會員,以後買配件都有九折wor

[ 本帖最後由 ahshing 於 2008-12-4 01:03 編輯 ]
作者: westkenny    時間: 2008-12-4 02:34

原帖由 ahshing 於 2008-12-4 01:01 發表


之前晌d5d用裂像,就算對焦冇問顯,測光要over兩級已經乜癮都冇哂,最後都係換返原本果個黎用



機身果度已經賺左丫嘛
另外索泥既策略係,你買佢一部機,register做會員,以後買配件都有九折wor


Sony e-ID我一早就係,只係對佢嘅影音興趣大D





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2