Board logo

標題: 新手想買鏡頭 請各位 C 兄幫忙一下 [打印本頁]

作者: eqx    時間: 2008-11-25 13:54     標題: 新手想買鏡頭 請各位 C 兄幫忙一下

各位大佬,
我是新手, 剛剛買了D90 2星期, 有記個問題想問下大家, 請幫忙解答. thanks !

1. 我見到有好多鏡頭 有d 12mm-24mm 2.8f / 18mm-86mm / 18-200mm 等等, 我想問下其實如果我買一支18-200mm鏡 其實係咪可以唔使買其他鏡呀 ?

2. Nikon AF-S DX VR Zoom-Nikkor 18-200mm f/3.5-5.6G IF-ED 其實都已經包括左 17-55mm f/2.8G IF-ED / 24-70mm f/2.8G ED 呢d焦距, 除左光圈外, 係咪即係沒其他分別 ?

3. 我用開d90支kit鏡, 但發覺影大境(風景)有d散 [ 快門1/250 f5.6 iso 200 有大陽下] , 如果要買支影風景鏡, 那一支比較好 ? 有沒d可以影風景同人都正ga ? 價錢問題不大, 因為反正都係分期買 = =". thanks ..

4. 我個目標係 Nikon AF-S NIKKOR 24-70mm f/2.8G ED (用來影風景) , 如果用在D90 會不會太浪費 ? 同會唔會不夠 WIDE ?

5. 買鏡時有沒D咩要注意呀 ? 睇過有D POST 話要測焦, 我想問下有沒必要CHECK 呢 ?
作者: lihoma    時間: 2008-11-25 14:00

1. 答你, 唔係

此種旅行鏡, 正所謂一鏡在手, 天下我有, 唔洗左一支右一支咁麻鬼煩, 但係成像質數一般, 比較鬆散, 我到最平既 sigmx 唔洗千九, 無防手震款
作者: eqx    時間: 2008-11-25 14:03

原帖由 lihoma 於 2008-11-25 14:00 發表
1. 答你, 唔係

此種旅行鏡, 正所謂一鏡在手, 天下我有, 唔洗左一支右一支咁麻鬼煩, 但係成像質數一般, 比較鬆散, 我到最平既 sigmx 唔洗千九, 無防手震款

gum係咪, 18mm-200mm 個d鏡只係方便, 但如果要求有好質數都係要買 幾支唔同焦距ge鏡頭呢 ?
作者: bigmonster    時間: 2008-11-25 14:04

我唔一個一個咁答啦.
好似你講的 12-24, 17-55, 24-70, 18-200 4支我都有!!
就以一個大家都有的24mm黎比較!
4支鏡色水, sharpness都有好大分別, 特別係sharpness.
2470係4支最好的, 其次係1755.

用咩鏡, 買咩鏡好睇個人, 呢D野冇一個standard, 好睇自己的需要.

有D鏡如好似18200咁有VR. 支支鏡真係有佢自己個特性.
我支2470 + 70-200VR都overlap 左我支18200. 但18200擁有的方便係另外2支比唔到的野.
作者: lihoma    時間: 2008-11-25 14:09

我到 = 我見到
作者: eqx    時間: 2008-11-25 14:14

原帖由 bigmonster 於 2008-11-25 14:04 發表
我唔一個一個咁答啦.
好似你講的 12-24, 17-55, 24-70, 18-200 4支我都有!!
就以一個大家都有的24mm黎比較!
4支鏡色水, sharpness都有好大分別, 特別係sharpness.
2470係4支最好的, 其次係1755.

用咩鏡, 買咩鏡好睇 ...

明白哂, 如果我買支 nikon af-s 24-70mm 2.8/f  用落d90個度 會唔會太浪費 ?
另外如果我要影風景+人 c兄有沒咩鏡頭好介紹 (如果有marco就最好啦) . Thanks !
作者: bigmonster    時間: 2008-11-25 14:22

原帖由 eqx 於 2008-11-25 14:14 發表

明白哂, 如果我買支 nikon af-s 24-70mm 2.8/f  用落d90個度 會唔會太浪費 ?
另外如果我要影風景+人 c兄有沒咩鏡頭好介紹 (如果有marco就最好啦) . Thanks !


冇話會唔會浪費, 影到好相, 冇野係浪費的.
我以前就用17-55影人加景,  影景又夠wide, 影人又有大光圈. 2470上係DX始終係唔夠wide.
作者: lihoma    時間: 2008-11-25 14:26

http://www.mobile01.com/newsdetail.php?id=6322
作者: eqx    時間: 2008-11-25 14:42

原帖由 lihoma 於 2008-11-25 14:26 發表
http://www.mobile01.com/newsdetail.php?id=6322


我想問下非原廠鏡, 是不是會比較容易出現走焦問題 ?
作者: Nutshell    時間: 2008-11-25 15:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: eqx    時間: 2008-11-25 18:12

原帖由 Nutshell 於 2008-11-25 15:48 發表
D90買24-70不如買14-24


其實我開始都係睇中12-24 但佢用唔到保護鏡,
我怕我手粗粗4花左佢, 所以先買24-70 用熟左先再買返12-24.
但真係怕買左 24-70 用左落d90 到唔夠wide 36mm-105mm.
我想問下瘋澤買鏡有沒得試ga ? 如果沒有沒其他店可以試左先買ga. thanks
作者: manman1998    時間: 2008-11-25 20:07

其實影風景;大光圈都幾次要了
作者: bigmonster    時間: 2008-11-25 21:02

原帖由 eqx 於 2008-11-25 18:12 發表


其實我開始都係睇中12-24 但佢用唔到保護鏡,
我怕我手粗粗4花左佢, 所以先買24-70 用熟左先再買返12-24.
但真係怕買左 24-70 用左落d90 到唔夠wide 36mm-105mm.
我想問下瘋澤買鏡有沒得試ga ? 如果沒有沒其他店可以試左先買ga. thanks


1224 用到, 1424先上唔到filter





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2