Board logo

標題: 平價 dc 都想用腳架 [打印本頁]

作者: lihoma    時間: 2008-11-25 11:49     標題: 平價 dc 都想用腳架

有冇平靚正介紹, 慢快門, 唔用腳架唔掂
作者: lihoma    時間: 2008-11-25 13:15

岩岩係直咩中心睇完, 由 110 到 3百幾, 其中有隻百幾蚊, 睇落唔錯
作者: hollandcheung    時間: 2008-11-25 15:47

去鴨記, 一舊水左右果o的已經ok,
我上年買過一隻都係 $55





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2