Board logo

標題: 慳錢? [打印本頁]

作者: Tef    時間: 2008-11-23 22:20     標題: 慳錢?

s5 想加隻直度
買番MBD200, 定買一半價錢既副廠?

我知原廠質數都好差 好膠feel
咁不如慳番d 買副廠? (網上報告就話副廠質地同原廠差唔多 )





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2