Board logo

標題: 完結 [打印本頁]

作者: Jazz    時間: 2008-11-22 18:59     標題: 完結

完結

[ 本帖最後由 Jazz 於 2009-5-31 17:10 編輯 ]
作者: Verbatim    時間: 2008-11-22 20:23

holga 盡量日光日白映喇
之後用番iso 100 用正好多ga
作者: Jazz    時間: 2008-11-23 01:16

原帖由 Verbatim 於 22-11-2008 20:23 發表
holga 盡量日光日白映喇
之後用番iso 100 用正好多ga

100唔會無晒黑角咩?

[ 本帖最後由 Jazz 於 2008-12-16 10:09 編輯 ]
作者: Jazz    時間: 2008-11-25 08:16

thankyou

[ 本帖最後由 Jazz 於 2008-12-16 10:08 編輯 ]





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2