Board logo

標題: 呢兩張相可以點執? [打印本頁]

作者: lowoichiren    時間: 2008-10-20 18:24     標題: 呢兩張相可以點執?

可唔可以執到有日落既氣氛出黎?
作者: Kenny仔    時間: 2008-10-20 18:37

構圖上已經有問題了
作者: bobbylwl    時間: 2008-10-20 18:43

第1張
第2張都有d機
作者: Tony仔    時間: 2008-10-20 21:20

小弟獻醜T_T"
試下咋
作者: doraemon123    時間: 2008-10-20 23:28

原帖由 Tony仔 於 2008-10-20 21:20 發表
小弟獻醜T_T"
試下咋

第一張太光
作者: lowoichiren    時間: 2008-10-21 02:14

原帖由 Kenny仔 於 2008-10-20 18:37 發表
構圖上已經有問題了

請指教
作者: zeroken    時間: 2008-10-21 03:16

咁得吾得

[ 本帖最後由 zeroken 於 2008-10-21 03:18 編輯 ]
作者: kame    時間: 2008-10-21 03:55

南丫島WOR @@ 第一張,,,天一半地一半CROP左佢 再執第二張其實要執都唔難但可以GE話構圖上加油





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2