作者: kspoon 時間: 2008-10-14 21:40 標題: 去北京,帶乜好?
就黎同兩老去北京玩,跟團去,一定無得每個景點慢慢影。
一定會帶支死馬10-20同支kit鏡17-85,不過仲諗緊帶唔戴支70-300去。
有無師兄去過北京,tele有無用?俾D意見,thanks!!
作者: lsman1 時間: 2008-10-14 21:47
i think your 10-20 will be mostly mounted....
what's the likely to change that many times... if you are 跟團
作者: kspoon 時間: 2008-10-14 21:50
原帖由 lsman1 於 2008-10-14 21:47 發表
i think your 10-20 will be mostly mounted....
what's the likely to change that many times... if you are 跟團
Yes, I think so.....17-85 mostly for portrait of my parents....since I am not familiar to use a wide lens to take portraits
[ 本帖最後由 kspoon 於 2008-10-14 21:51 編輯 ]
作者: lsman1 時間: 2008-10-14 22:05
i guess turn to 20mm and be level?
作者: saga2005 時間: 2008-10-15 20:28
去完北京/天津自遊行.......我帶左3技鏡去Sigma 120/Nikon 1870,5520VR.........
基本上技5520VR極少用,主力技wide和技1870係常用,不過你跟鴨仔團有地方比你放低D野,帶多技都無防~
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D2
作者: 必思 時間: 2008-10-15 20:30
鏡到用時方恨少
作者: uzone02 時間: 2008-10-15 21:43
ultra wide =]] !!
your best choice
作者: rickywk 時間: 2008-10-15 22:03
Ya, ultra wide....
Any F2.8 lens?
作者: saga2005 時間: 2008-10-15 22:18
風境有須要用大光圈 ?
作者: lsman1 時間: 2008-10-15 22:19
may be inside where flush is not allowed....(or not good)
作者: initials 時間: 2008-10-15 22:20
要照顧兩老, 其實認真影相時間未必多, 輕便為主, 影下一般留念照算啦
作者: rickee 時間: 2008-10-15 22:22
10~20一支夠晒~~
用20mm幫家長影相已經夠晒喇
作者: 必思 時間: 2008-10-15 22:55
沖水
作者: kspoon 時間: 2008-10-15 23:21
原帖由 saga2005 於 2008-10-15 20:28 發表
去完北京/天津自遊行.......我帶左3技鏡去Sigma 120/Nikon 1870,5520VR.........
基本上技5520VR極少用,主力技wide和技1870係常用,不過你跟鴨仔團有地方比你放低D野,帶多技都無防~
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D2
師兄北京天色藍唔藍?
有無用支10-20影人?易唔易handle?人係咪一定要企中間?則邊會變形?
睇黎去之前都要搵女友俾我用支10-20影下黎練習練習?
作者: kspoon 時間: 2008-10-15 23:25
得支50 1.4係大光圈jar......但係帶去好似無乜大用途。
ai....最慘係跟團去,帶咁多野都無用。我好想帶腳去影鳥巢同水立方夜景架,不過跟團就無謂啦。
作者: lsman1 時間: 2008-10-16 02:13
Thanks
作者: saga2005 時間: 2008-10-16 09:20 標題: 回復 14# 的帖子
ching 北京D天氣都幾差.....大部份時間都好灰......去7日係得2日有藍天............我借朋友技sigma影人用20mm range 都ok......冇咩變型,打下range影人都係算啦,又或這我未用熟技鏡啦~
早幾日都入左技2手(圖麗)12~24,日日返工都未有時間出去試鏡............凵
[ 本帖最後由 saga2005 於 2008-10-16 09:30 編輯 ]
作者: rickywk 時間: 2008-10-16 09:23
原帖由 kspoon 於 2008-10-15 23:25 發表
得支50 1.4係大光圈jar......但係帶去好似無乜大用途。
ai....最慘係跟團去,帶咁多野都無用。我好想帶腳去影鳥巢同水立方夜景架,不過跟團就無謂啦。![]()
o車,自己夜晚鼠出去,地鐵幾個站就到
作者: saga2005 時間: 2008-10-16 09:49 標題: 回復 18# 的帖子
我27/9~3/10去北京,你估坐地鐵一定去到鳥巢嗎?
要坐地鐵去鳥巢,一定要有一張(林匹克森林公圉參觀卷)先可以坐(運)..........冇卷有錢都冇得坐~
張參觀卷係贈票,唔係北京本地人根本唔知邊處有得拿飛~
作者: denniscwip 時間: 2008-10-17 21:06
原帖由 kspoon 於 2008-10-14 21:40 發表
就黎同兩老去北京玩,跟團去,一定無得每個景點慢慢影。
一定會帶支死馬10-20同支kit鏡17-85,不過仲諗緊帶唔戴支70-300去。
有無師兄去過北京,tele有無用?俾D意見,thanks!!
TELE 有用, 尤其是去長城, 天壇, 故宮, 用TELE來玩壓迫感幾好,


