Board logo

標題: 去北京,帶乜好? [打印本頁]

作者: kspoon    時間: 2008-10-14 21:40     標題: 去北京,帶乜好?

就黎同兩老去北京玩,跟團去,一定無得每個景點慢慢影。

一定會帶支死馬10-20同支kit鏡17-85,不過仲諗緊帶唔戴支70-300去。
有無師兄去過北京,tele有無用?俾D意見,thanks!!
作者: lsman1    時間: 2008-10-14 21:47

i think your 10-20 will be mostly mounted....
what's the likely to change that many times... if you are 跟團
作者: kspoon    時間: 2008-10-14 21:50

原帖由 lsman1 於 2008-10-14 21:47 發表
i think your 10-20 will be mostly mounted....
what's the likely to change that many times... if you are 跟團


Yes, I think so.....17-85 mostly for portrait of my parents....since I am not familiar to use a wide lens to take portraits

[ 本帖最後由 kspoon 於 2008-10-14 21:51 編輯 ]
作者: lsman1    時間: 2008-10-14 22:05

i guess turn to 20mm and be level?
作者: saga2005    時間: 2008-10-15 20:28

去完北京/天津自遊行.......我帶左3技鏡去Sigma 120/Nikon 1870,5520VR.........

基本上技5520VR極少用,主力技wide和技1870係常用,不過你跟鴨仔團有地方比你放低D野,帶多技都無防~

http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D2
作者: 必思    時間: 2008-10-15 20:30

鏡到用時方恨少
作者: uzone02    時間: 2008-10-15 21:43

ultra wide =]] !!

your best choice
作者: rickywk    時間: 2008-10-15 22:03

Ya, ultra wide....

Any F2.8 lens?
作者: saga2005    時間: 2008-10-15 22:18

風境有須要用大光圈 ?
作者: lsman1    時間: 2008-10-15 22:19

原帖由 saga2005 於 2008-10-15 22:18 發表
風境有須要用大光圈 ?



may be inside where flush is not allowed....(or not good)
作者: initials    時間: 2008-10-15 22:20

要照顧兩老, 其實認真影相時間未必多, 輕便為主, 影下一般留念照算啦
作者: rickee    時間: 2008-10-15 22:22

10~20一支夠晒~~
用20mm幫家長影相已經夠晒喇
作者: 必思    時間: 2008-10-15 22:55

原帖由 lsman1 於 2008-10-15 22:19 發表



may be inside where flush is not allowed....(or not good)

沖水
作者: kspoon    時間: 2008-10-15 23:21

原帖由 saga2005 於 2008-10-15 20:28 發表
去完北京/天津自遊行.......我帶左3技鏡去Sigma 120/Nikon 1870,5520VR.........

基本上技5520VR極少用,主力技wide和技1870係常用,不過你跟鴨仔團有地方比你放低D野,帶多技都無防~

http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D2


師兄北京天色藍唔藍?
有無用支10-20影人?易唔易handle?人係咪一定要企中間?則邊會變形?

睇黎去之前都要搵女友俾我用支10-20影下黎練習練習?
作者: kspoon    時間: 2008-10-15 23:25

原帖由 rickywk 於 2008-10-15 22:03 發表
Ya, ultra wide....

Any F2.8 lens?


得支50 1.4係大光圈jar......但係帶去好似無乜大用途。
ai....最慘係跟團去,帶咁多野都無用。我好想帶腳去影鳥巢同水立方夜景架,不過跟團就無謂啦。
作者: lsman1    時間: 2008-10-16 02:13

原帖由 必思 於 2008-10-15 22:55 發表

沖水


Thanks
作者: saga2005    時間: 2008-10-16 09:20     標題: 回復 14# 的帖子

ching 北京D天氣都幾差.....大部份時間都好灰......去7日係得2日有藍天............我借朋友技sigma影人用20mm range 都ok......冇咩變型,打下range影人都係算啦,又或這我未用熟技鏡啦~

早幾日都入左技2手(圖麗)12~24,日日返工都未有時間出去試鏡............凵

[ 本帖最後由 saga2005 於 2008-10-16 09:30 編輯 ]
作者: rickywk    時間: 2008-10-16 09:23

原帖由 kspoon 於 2008-10-15 23:25 發表


得支50 1.4係大光圈jar......但係帶去好似無乜大用途。
ai....最慘係跟團去,帶咁多野都無用。我好想帶腳去影鳥巢同水立方夜景架,不過跟團就無謂啦。

o車,自己夜晚鼠出去,地鐵幾個站就到
作者: saga2005    時間: 2008-10-16 09:49     標題: 回復 18# 的帖子

我27/9~3/10去北京,你估坐地鐵一定去到鳥巢嗎?

要坐地鐵去鳥巢,一定要有一張(林匹克森林公圉參觀卷)先可以坐(運)..........冇卷有錢都冇得坐~

張參觀卷係贈票,唔係北京本地人根本唔知邊處有得拿飛~
作者: denniscwip    時間: 2008-10-17 21:06

原帖由 kspoon 於 2008-10-14 21:40 發表
就黎同兩老去北京玩,跟團去,一定無得每個景點慢慢影。

一定會帶支死馬10-20同支kit鏡17-85,不過仲諗緊帶唔戴支70-300去。
有無師兄去過北京,tele有無用?俾D意見,thanks!!


TELE 有用, 尤其是去長城, 天壇, 故宮, 用TELE來玩壓迫感幾好,





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2