Board logo

標題: Nokia 920 影相 [打印本頁]

作者: kenken818    時間: 2013-12-8 00:08     標題: Nokia 920 影相

請問各位師兄,

點解我用Nokia Camera. 影出黎d 相,張張都係 1 MB 都唔夠?

係咪邊度有得set, 定係最大係咁上下??
作者: ericeric123456    時間: 2013-12-10 20:35

回復 1# kenken818
我用925影正常喎 870萬像素 2770KB





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2