標題: Nokia 920 影相 [打印本頁]
作者: kenken818 時間: 2013-12-8 00:08 標題: Nokia 920 影相
請問各位師兄,
點解我用Nokia Camera. 影出黎d 相,張張都係 1 MB 都唔夠?
係咪邊度有得set, 定係最大係咁上下??
作者: ericeric123456 時間: 2013-12-10 20:35
回復 1# kenken818
我用925影正常喎 870萬像素 2770KB
