標題: 點樣可以喺box下載相/檔案落手機? [打印本頁]
作者: ew515 時間: 2013-11-6 22:24 標題: 點樣可以喺box下載相/檔案落手機?
用緊920, 裝左box, 開到file, 睇到相,但搵唔到 download / 下載選項。。設定亦已選"允許檔案儲存於裝置上"。。。有冇師兄幫手?
作者: 夢雪影 時間: 2013-11-6 22:40
BUG...佢之前都好似都得的- -
我部1020 而家都DOWNLOAD 唔到
作者: ew515 時間: 2013-11-6 22:44
咁唯有等。。。many thanks!
作者: ericeric123456 時間: 2013-11-17 23:15
唔用SKYDRIVE?
