Board logo

標題: ITX + 3槽display,薄箱,有什麼選擇 [打印本頁]

作者: hoho1986    時間: 2024-2-27 13:43     標題: ITX + 3槽display,薄箱,有什麼選擇

類似
Fractal Design Ridge
SilverStone Milo 12

還有什麼類似的? 淘寶也可以。
作者: bam1a    時間: 2024-3-3 17:37

p-atx/n-atx
作者: Dcmen    時間: 2024-4-5 20:24

本帖最後由 Dcmen 於 2024-4-7 02:55 編輯

最近換Milo 12 , 非常慳位
作者: oliverkof    時間: 2024-4-8 15:01

Milo 12 用ATX牛 + 3 slot GPU,15.6 liters 算好細機箱!(散熱就唔知啦)
不過用得ATX牛+3 slot GPU,又堅持用ITX?
作者: rfdingo    時間: 2024-4-8 15:04

Milo 12 用ATX牛 + 3 slot GPU,15.6 liters 算好細機箱!(散熱就唔知啦)
不過用得ATX牛+3 slot GPU,又 ...
oliverkof 發表於 2024-4-8 15:01



    如果屋大位多隨便擺
我一定有大買大

可惜我無大屋
作者: oliverkof    時間: 2024-4-8 15:12

如果屋大位多隨便擺
我一定有大買大

可惜我無大屋
rfdingo 發表於 2024-4-8 07:04


咁又係!所以已轉玩1080P gaming 算啦,2 slot GPU!
如DIY ITX,想試三文治機,Fractal Terra, Lian-Li A4-H2O, 不過都好貴下

https://www.fractal-design.com/p ... a/terra/terra-jade/
https://lian-li.com/product/a4h2o/
作者: rfdingo    時間: 2024-4-8 16:10

咁又係!所以已轉玩1080P gaming 算啦,2 slot GPU!
如DIY ITX,想試三文治機,Fractal Terra, Lian-Li  ...
oliverkof 發表於 2024-4-8 15:12


我自己較唔鐘意 3文治機...除非我用8700G級

    Corsair 2000D 立式 , 可上高階卡/360aio/大風冷
我前面仲可以放公司NB/副mon仔
>缺點: 倒插 d野要預插定, 大家3slot卡 又極長 有機會 會卡 卡尾(聽人提過係箱d 拉頂/螺絲頂到)

而家試過之前有  師兄提過既SG15(or SG14) , 可上中+階卡/大風冷
矮長箱 (副mon痴箱前 NB放箱上面...)
>缺點:  卡尾氣噴牛 要自備隔熱墊....
作者: oliverkof    時間: 2024-4-9 09:47

我自己較唔鐘意 3文治機...除非我用8700G級

    Corsair 2000D 立式 , 可上高階卡/360aio/大風冷
我前面 ...
rfdingo 發表於 2024-4-8 08:10


個人唔 prefer ITX 過15 liters,尤其是過350mm深機箱。
如果高度容許,直立ITX係 good choice,好似Corsair 2000D 立式!
作者: rfdingo    時間: 2024-4-9 09:58

本帖最後由 rfdingo 於 2024-4-9 09:59 編輯
個人唔 prefer ITX 過15 liters,尤其是過350mm深機箱。
如果高度容許,直立ITX係 good choice,好似Cors ...
oliverkof 發表於 2024-4-9 09:47


大把人覺得大過10L 叫咩ITX 添
    Milo 12 ,Ridge 呢d 窄高深case 一樣係偏科
Milo 12 ,Ridge 放去SG15個位 一樣係阻定,上面放唔到nb前面放唔到細mon

基本上買得 高配itx
機箱都無咩參考價值

最主要(香港)都只係地少 可以點塞而散熱合格(溫度+靜音比)
作者: Dcmen    時間: 2024-4-9 13:25

本帖最後由 Dcmen 於 2024-4-9 05:38 編輯

問題係底板上下兩條M2 SSD係正顯卡插槽下面 , 直吹溫度會過高

圖片附件: IMG_20240406_193751.jpg (2024-4-9 13:24, 139.15 KB) / 下載次數 154
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2418270&k=16730dd6d886d249f3eadfe99b72d1b3&t=1782370974&sid=ZGt3ntGFgr


作者: rfdingo    時間: 2024-4-9 14:11

問題係底板上下兩條M2 SSD係正顯卡插槽下面 , 直吹溫度會過高
Dcmen 發表於 2024-4-9 13:25



    呢樣野直插機都無得避免
只係好過幾度





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2