作者: hoho1986 時間: 2024-2-27 13:43 標題: ITX + 3槽display,薄箱,有什麼選擇
類似
Fractal Design Ridge
SilverStone Milo 12
還有什麼類似的? 淘寶也可以。
作者: bam1a 時間: 2024-3-3 17:37
p-atx/n-atx
作者: Dcmen 時間: 2024-4-5 20:24
本帖最後由 Dcmen 於 2024-4-7 02:55 編輯
最近換Milo 12 , 非常慳位
作者: oliverkof 時間: 2024-4-8 15:01
Milo 12 用ATX牛 + 3 slot GPU,15.6 liters 算好細機箱!(散熱就唔知啦)
不過用得ATX牛+3 slot GPU,又堅持用ITX?
作者: rfdingo 時間: 2024-4-8 15:04
Milo 12 用ATX牛 + 3 slot GPU,15.6 liters 算好細機箱!(散熱就唔知啦)
不過用得ATX牛+3 slot GPU,又 ...
oliverkof 發表於 2024-4-8 15:01
如果屋大位多隨便擺
我一定有大買大
可惜我無大屋

作者: oliverkof 時間: 2024-4-8 15:12
咁又係!所以已轉玩1080P gaming 算啦,2 slot GPU!
如DIY ITX,想試三文治機,Fractal Terra, Lian-Li A4-H2O, 不過都好貴下

https://www.fractal-design.com/p ... a/terra/terra-jade/
https://lian-li.com/product/a4h2o/
作者: rfdingo 時間: 2024-4-8 16:10
咁又係!所以已轉玩1080P gaming 算啦,2 slot GPU!
如DIY ITX,想試三文治機,Fractal Terra, Lian-Li ...
oliverkof 發表於 2024-4-8 15:12
我自己較唔鐘意 3文治機...除非我用8700G級
Corsair 2000D 立式 , 可上高階卡/360aio/大風冷
我前面仲可以放公司NB/副mon仔
>缺點: 倒插 d野要預插定, 大家3slot卡 又極長 有機會 會卡 卡尾(聽人提過係箱d 拉頂/螺絲頂到)
而家試過之前有 師兄提過既SG15(or SG14) , 可上中+階卡/大風冷
矮長箱 (副mon痴箱前 NB放箱上面...)
>缺點: 卡尾氣噴牛 要自備隔熱墊....
作者: oliverkof 時間: 2024-4-9 09:47
個人唔 prefer ITX 過15 liters,尤其是過350mm深機箱。
如果高度容許,直立ITX係 good choice,好似Corsair 2000D 立式!
作者: rfdingo 時間: 2024-4-9 09:58
本帖最後由 rfdingo 於 2024-4-9 09:59 編輯
個人唔 prefer ITX 過15 liters,尤其是過350mm深機箱。
如果高度容許,直立ITX係 good choice,好似Cors ...
oliverkof 發表於 2024-4-9 09:47
大把人覺得大過10L 叫咩ITX 添
Milo 12 ,Ridge 呢d 窄高深case 一樣係偏科
Milo 12 ,Ridge 放去SG15個位 一樣係阻定,上面放唔到nb前面放唔到細mon
基本上買得 高配itx
機箱都無咩參考價值
最主要(香港)都只係地少 可以點塞而散熱合格(溫度+靜音比)
作者: Dcmen 時間: 2024-4-9 13:25
本帖最後由 Dcmen 於 2024-4-9 05:38 編輯
問題係底板上下兩條M2 SSD係正顯卡插槽下面 , 直吹溫度會過高
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2418270&k=16730dd6d886d249f3eadfe99b72d1b3&t=1782370974&sid=ZGt3ntGFgr

作者: rfdingo 時間: 2024-4-9 14:11
呢樣野直插機都無得避免
只係好過幾度

