Board logo

標題: 發覺現在新出的機箱,連前置塵網都冇埋! [打印本頁]

作者: a99    時間: 2023-2-9 09:25     標題: 發覺現在新出的機箱,連前置塵網都冇埋!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Dcup    時間: 2023-2-9 19:08

無model你話無咪無囉/.....
作者: a99    時間: 2023-2-9 21:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: holyAS    時間: 2023-2-10 17:56

成本問題
作者: 雲一0一    時間: 2023-2-10 19:00

mesh箱通常都慳返
點解要mesh因為散熱好
作者: faifai456    時間: 2023-2-10 21:03

唔係呀, 仲有喎
作者: pandahk    時間: 2023-2-10 21:46

仲有+1
作者: Q-Q    時間: 2023-2-10 21:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: doppelganger    時間: 2023-2-10 23:02

antec df 502 有wo
作者: 賣火柴的小男孩    時間: 2023-2-11 08:51

自從用左聯力全鋁機箱後,未有一個機箱係滿意,但因為功能規間太落後都係要換。
作者: Kin_2012    時間: 2023-2-11 18:25

自從用左聯力全鋁機箱後,未有一個機箱係滿意,但因為功能規間太落後都係要換。 ...
賣火柴的小男孩 發表於 2023-2-11 08:51


聯力放棄左正常用家, 確實可惜。
作者: kb8kb82006    時間: 2023-2-11 21:05

三面都係玻璃,要網做咩,唔靚仔又阻住D光
作者: Dcup    時間: 2023-2-12 18:21

mesh箱通常都慳返
點解要mesh因為散熱好
雲一0一 發表於 2023-2-10 19:00



    其實MESH好多廠係當塵網咁用......

MESH有個好,足夠通其實唔洗用咁勁既風扇,咁就唔會太多塵逼左入去....勾得住係面

但一用勁既風扇就出事
作者: a99    時間: 2023-2-12 21:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 1個閒人    時間: 2023-2-13 12:29

MESH隔到毛毛, 對風扇都好D嘅
作者: ARM    時間: 2023-2-14 01:10

依家揀機箱必定揀正壓+有隔塵網
已經冇哂清潔部機嘅熱誠
作者: kaxman    時間: 2023-2-14 23:17

本帖最後由 kaxman 於 2023-2-14 23:22 編輯

要買有前置格層網
好驚清完部機著唔番,寧願一路用用用到積塵,直到砌另一部新機
作者: a99    時間: 2023-2-15 00:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 雲一0一    時間: 2023-2-15 18:05

依家揀機箱必定揀正壓+有隔塵網嘅
已經冇哂清潔部機嘅熱誠
ARM 發表於 2023-2-14 01:10

點都要清隔塵網
入風位同隔塵網唔係完全貼實仲會係條罅到入塵
作者: kelvinhin    時間: 2023-2-16 20:37

聯力放棄左正常用家, 確實可惜。
Kin_2012 發表於 2023-2-11 18:25


咁Lian Li ITX 箱都仲有出全鋁冇玻璃款
https://lian-li.com/product/a4h2o/
作者: Kin_2012    時間: 2023-2-16 21:30

咁Lian Li ITX 箱都仲有出全鋁冇玻璃款
kelvinhin 發表於 2023-2-16 20:37


Itx 唔合用
作者: ok041094    時間: 2023-2-17 08:32

咁Lian Li ITX 箱都仲有出全鋁冇玻璃款
kelvinhin 發表於 2023-2-16 20:37


Aluminum Exterior
SPCC Steel Interior
唔是全鋁
作者: 健昇    時間: 2023-2-18 15:34

好似再無其它廠出過 HEPA filter 機箱?

109a.jpg

圖片附件: 109a.jpg (2023-2-18 15:30, 146.06 KB) / 下載次數 90
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2360372&k=07070dea3ef453a99293fa599ac687b2&t=1782194564&sid=28jJ3UJIpl


作者: Dcup    時間: 2023-2-18 21:50

好似再無其它廠出過 HEPA filter 機箱?
健昇 發表於 2023-2-18 15:34



    hepa無意義.....跟本唔洗做到咁

當然煙鏟可以講有用,但我幾確定咁吸法3個月就FAIL一塊
作者: mobile2    時間: 2023-2-19 14:55

Hepa似我家的空氣清新機
作者: 返工搭巴士    時間: 2023-2-21 15:51

自從用左聯力全鋁機箱後,未有一個機箱係滿意,但因為功能規間太落後都係要換。 ...
賣火柴的小男孩 發表於 2023-2-11 08:51

我用緊windy都係一樣
再無見到一個箱滿意
真心諗過自己畫圖
再淘佬搵舖訂造

via HKEPC Reader for Android
作者: ok041094    時間: 2023-2-21 18:54

我用緊windy都係一樣
再無見到一個箱滿意
真心諗過自己畫圖
再淘佬搵舖訂造

via HKEPC Reader for Andro ...
返工搭巴士 發表於 2023-2-21 15:51


上年見到abee出了一個新case
abee pixel one,算是合乎本人的要求了
全鋁,無透側,可以裝到360 aio + 4090
直接就入手了

就是做工沒有以前abee 那麼高水準
作者: 返工搭巴士    時間: 2023-2-23 19:12

上年見到abee出了一個新case
abee pixel one,算是合乎本人的要求了
全鋁,無透側,可以裝到360 aio + 4090
...
ok041094 發表於 2023-2-21 18:54


ABEE都唔差
可惜我一定要5.25
同埋個人極度唔鐘意火牛放前面
再用飯煲延長線
作者: 林洋2    時間: 2023-2-23 22:54

有隔塵好重要,成世唔洗清塵,得閒拆個網隔出黎沖吓水就得
IMG_20230223_225008.jpg

圖片附件: IMG_20230223_225008.jpg (2023-2-23 22:52, 139.34 KB) / 下載次數 77
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2361052&k=a4a507c53f5008079ff2d79bf7f9ef5a&t=1782194564&sid=28jJ3UJIpl


作者: 2592000    時間: 2023-3-7 15:55

機箱定時用吸塵機吸下就沒塵
作者: lpc041088    時間: 2023-3-8 13:37

我隻O11 Air Mini前置兩把14cm位都自己淘左個銀欣尼龍隔塵網
作者: kyecall    時間: 2023-3-26 14:22

好似再無其它廠出過 HEPA filter 機箱?
健昇 發表於 2023-2-18 15:34



    可以做埋空氣清新機, 一物二用wo





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2