Board logo

標題: 買咗dp505 風道點整 [打印本頁]

作者: 87PIY    時間: 2022-9-12 20:54     標題: 買咗dp505 風道點整

本帖最後由 87PIY 於 2023-7-20 00:17 編輯

白色好似幾正 但黑色料多
https://www.superchannel.com.tw/ ... DF700+Flux+White%09
諗緊買白定黑好
白色好似幾正
Df700 :12cm x4.  反向12cm x1. Ssdx3 hddx3
Haf500:20cmx2 12cmx2.  Hddx2 ssdx2



買咗dp505 風道點整
前面有3把12cm入
可能加12cm x3 上面出,後出12cm x1.  
Cpu散熱 前後有12cm x2
獨立電源倉 上面有2個12cm位 係咪唔使加
作者: sunchau    時間: 2022-10-10 00:30

睇你想唔想撞色
作者: 87PIY    時間: 2022-10-30 21:27

啱見haf500好似幾正 但5係純白 有少少黑
Df700純白 argb hub又多d
同SSD,hdd位多
作者: Notlag939    時間: 2022-10-31 00:57

睇CHING你個人喜好吧

我都鍾意白色, 不過唔追求全白, 有白色嘅又唔太貴都會選白色, 如機箱, 風扇/散熱, 火牛都有得選擇
作者: 87PIY    時間: 2022-10-31 01:50

睇CHING你個人喜好吧

我都鍾意白色, 不過唔追求全白, 有白色嘅又唔太貴都會選白色, 如機箱, 風扇/散熱, 火 ...
Notlag939 發表於 2022-10-31 00:57

齊一套白色又真係幾正
作者: 20030311    時間: 2022-11-1 12:50

本帖最後由 20030311 於 2022-11-1 12:51 編輯

HAF500個碟架冇得拆,放唔入大牛,所以PASS
而且前面風道狹窄,浪費200mm風扇
作者: 87PIY    時間: 2022-11-1 21:28

HAF500個碟架冇得拆,放唔入大牛,所以PASS
而且前面風道狹窄,浪費200mm風扇 ...
20030311 發表於 2022-11-1 12:50


不可拆架?
咁Df700flux係我心水
可能要換冇燈嘅做返argb扇
作者: find72    時間: 2022-11-1 23:00

本帖最後由 find72 於 2022-11-1 23:11 編輯

剛剛換左 DF700 FLUX(黑色)
走線方面感覺幾好
隔塵網上下右都有送埋
前面包埋3把ARGB 12CM
3把扇仲要可以裝返入 入面
前面自己DIY多一塊隔塵網
加埋本身前面塊MECH面板
想入塵都幾難 正到爆XD
Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(db616).jpg

圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(db616).jpg (2022-11-1 23:01, 133.9 KB) / 下載次數 116
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2346036&k=7dd14419fe212a58378ee7b088c7677c&t=1782572644&sid=57XrCaibZw


作者: 87PIY    時間: 2022-11-1 23:32

剛剛換左 DF700 FLUX(黑色)
走線方面感覺幾好
隔塵網上下右都有送埋
前面包埋3把ARGB 12CM ...
find72 發表於 2022-11-1 23:00


應該買白色
換哂rgb
作者: raylee    時間: 2022-11-2 14:27

Antec df700
作者: tompkyou    時間: 2022-11-2 18:08

有隻DF600多左出黎,想送比人,但原本RGB風扇的返一把...
作者: raylee    時間: 2022-11-3 11:43

剛剛換左 DF700 FLUX(黑色)
走線方面感覺幾好
隔塵網上下右都有送埋
前面包埋3把ARGB 12CM ...
find72 發表於 2022-11-1 23:00


請問是不是全箱包5把扇?
作者: find72    時間: 2022-11-3 12:11

請問是不是全箱包5把扇?
raylee 發表於 2022-11-3 11:43



    YES 前3後1+一把1反轉扇
https://www.hkepc.com/20127/MESH ... __qvJ-w99LwoRLuKYTc
作者: 87PIY    時間: 2022-11-3 12:29

請問是不是全箱包5把扇?
raylee 發表於 2022-11-3 11:43


後面個把+反葉扇不是rgb 冇燈的
作者: 87PIY    時間: 2022-11-5 23:36

HAF500個碟架冇得拆,放唔入大牛,所以PASS
而且前面風道狹窄,浪費200mm風扇 ...
20030311 發表於 2022-11-1 12:50


Ching 原來可以折嘅
不過拆完 hdd冇位擺
ssd都可以放後邊
https://youtu.be/hwmlKa4ojtg
2:40
作者: 87PIY    時間: 2022-11-5 23:53

Cool媽 Td500 mesh argb好似都正
作者: Dcup    時間: 2022-11-6 23:19

白色好似幾正 但黑色料多

諗緊買白定黑好
白色好似幾正

Df700 :12cm x4.  反向12cm x1. Ssdx3 hddx3
Haf5 ...
87PIY 發表於 2022-9-12 20:54


黎個箱搞笑嗎?舊野改18cm,但用翻果3個12cm格仔,咩野叫得物無所用,咪就係黎D

本來設計己經舊,夾硬2個18仲傻仔咁...
作者: 87PIY    時間: 2022-11-7 00:56

本帖最後由 87PIY 於 2022-11-7 01:00 編輯
黎個箱搞笑嗎?舊野改18cm,但用翻果3個12cm格仔,咩野叫得物無所用,咪就係黎D

本來設計己經舊,夾硬2 ...
Dcup 發表於 2022-11-6 23:19


Ching 咁td500 mesh會唔會好d呢
都係df700好?
作者: find72    時間: 2022-11-9 01:37

Ching 咁td500 mesh會唔會好d呢
都係df700好?
87PIY 發表於 2022-11-7 00:56

兩款對ssd&hdd支援數都差唔多
不過而家興M.2 +ssd
所以HDD 支援(硬碟架)我會無視

顯卡兩個支援長度都系差唔多

Cpu, 塔散支援 df700 會比td500高10mm
如果你會40系顯卡
呢10mm 會幾有用下
因為大家都知 果條爛鬼12pin線唔好屈太勁
多呢10mm 關側板時條線會屈少啲

最後散熱方面
如果你會用高階顯卡如4080以上或者3080ti以上等級數
Df700 會好啲
始終下面可以裝多兩把12cm
經右側板吸風向上直吹顯卡


via HKEPC Reader for Android
作者: 87PIY    時間: 2022-11-9 02:09

兩款對ssd&hdd支援數都差唔多
不過而家興M.2 +ssd
所以HDD 支援(硬碟架)我會無視

顯卡兩個支援長度都系 ...
find72 發表於 2022-11-9 01:37

剛買咗3080  dp505同df700好似又差唔多
作者: find72    時間: 2022-11-9 02:54

剛買咗3080  dp505同df700好似又差唔多
87PIY 發表於 2022-11-9 02:09



    DP505 主要多左前置USB-C接口 內置顯卡支架
但就少左DF700 FLUX果種風流設計

看你自己想要散熱好D(DF700)定 USB-C+顥卡支架(DP505)了
作者: 87PIY    時間: 2022-11-9 22:32

DP505 主要多左前置USB-C接口 內置顯卡支架
但就少左DF700 FLUX果種風流設計

看你自己想要散熱好D( ...
find72 發表於 2022-11-9 02:54


Dp505 火牛架上面都可以裝2把12cm
作者: find72    時間: 2022-11-10 23:56

Dp505 火牛架上面都可以裝2把12cm
87PIY 發表於 2022-11-9 22:32

你研究下
Dp505
右側板
好似無
Df700 flux右側板咁
有開孔+隔塵網入風

via HKEPC Reader for Android
作者: 87PIY    時間: 2023-6-11 16:33

Df700定dp505好
2x 2.5 ssd
1x 3.5 hdd
要白色
作者: 87PIY    時間: 2023-7-15 23:25

好似都係df700好d
作者: tommijai    時間: 2023-7-16 19:14

p20c簡單好睇又平
作者: 87PIY    時間: 2023-7-16 21:14

p20c簡單好睇又平
tommijai 發表於 2023-7-16 19:14

想要d光又防塵
Df700 ,dp505
都睇緊p20c, g360a
作者: 87PIY    時間: 2023-7-19 23:32

本帖最後由 87PIY 於 2023-7-20 00:17 編輯

買咗dp505 風道點整
前面有3把12cm入
可能加12cm x3 上面出,後出12cm x1.  
Cpu散熱 前後有12cm x2
獨立電源倉 上面有2個12cm位 係咪唔使加
作者: tommijai    時間: 2023-7-20 00:37

回覆 28# 87PIY

下面比牛同HDD架頂住仲要有個隔盒....都係前後頂出入架喇冇咩選擇,點樣出入睇你自己放箱個位置空間
唔係左右式分倉我就唔會裝底扇....仲會考慮拆左個隔盒同HDD架
作者: 87PIY    時間: 2023-7-20 01:43

回覆  87PIY

下面比牛同HDD架頂住仲要有個隔盒....都係前後頂出入架喇冇咩選擇,點樣出入睇你自己放箱個位 ...
tommijai 發表於 2023-7-20 00:37

火牛個盒 好似冇得拆
放地下個箱
作者: tommijai    時間: 2023-7-20 13:08

回覆 30# 87PIY
加張3M網擋擋塵....
作者: iamstupid    時間: 2023-7-20 13:14

本帖最後由 iamstupid 於 2023-7-20 13:28 編輯

(sorry 回錯貼) deleted





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2