Board logo

標題: 香港買到最細既 atx case 有乜野推介? [打印本頁]

作者: Super169    時間: 2022-2-3 16:00     標題: 香港買到最細既 atx case 有乜野推介?

換左部機, 舊果部想放埋一邊備用.
因為係  atx 板, 比較大, 但我唔需要 display card, 唔知有無 D 細 case 可以推介.
有諗過買D開放式機箱, 自己貼個網, 但又怕細路手多多, 想睇下有無現成既細機箱.

網上搵左一排, 外國網推介既香港唔係隻隻買到.
香港買到好似最細係 COOLER MASTER MASTERBOX Q500L
但感覺都係浪費左好多空間預放 display card.

唔知大家仲有無D見過D更 細既 atx case, 可以推介下.
可以放 2.5吋 SSD 都可以了.  如果可以放一隻 3.5 就更好, 但唔係必須.  
必要時轉用 server 1U 牛 或者  spx 牛都無問題.  

唔該哂先.
作者: alanh999    時間: 2022-2-3 19:50

PC case makers expect ATX board owners to install display cards so ATX cases will never be very small.
作者: billykhw    時間: 2022-2-3 20:53

最細既
一係就Thermaltake Core G3
一係就Silverstone PS13
一係就Jonsbo RM2

如果係你既情況
我就覺得你可以考慮G3或者RM2
都可以裝到3.5"硬碟
G3係用SFX牛的
RM2就要小心你塊板既Size
作者: Super169    時間: 2022-2-4 20:15

最細既
一係就Thermaltake Core G3
一係就Silverstone PS13
一係就Jonsbo RM2

如果係你既情況
我就覺得你 ...
billykhw 發表於 2022-2-3 20:53


唔該哂 ching, RM2 好正, 雖然相對厚少少, 但個面細左,而且 2.6KG 全鋁機箱, 最吸引.  去淘仔搵下先.
作者: ddb493    時間: 2022-2-5 00:19

換左部機, 舊果部想放埋一邊備用.
因為係  atx 板, 比較大, 但我唔需要 display card, 唔知有無 D 細 case  ...
Super169 發表於 2022-2-3 16:00


要細唔買ITX?
作者: Super169    時間: 2022-2-5 00:22

要細唔買ITX?
ddb493 發表於 2022-2-5 00:19


講緊部舊機喎, 點變 itx.
而且, 雙CPU 黎講, ATX 已經係細板了.
作者: raywan    時間: 2022-2-19 00:25

唔該哂 ching, RM2 好正, 雖然相對厚少少, 但個面細左,而且 2.6KG 全鋁機箱, 最吸引.  去淘仔搵下先. ...
Super169 發表於 2022-2-4 20:15


早排裝過ryzen 5600G+Jonsbo RM2,部機好細部,可以放大牛,但只可以用原裝cpu cooler
我都係響新高登3/F買,好似賣$220,唔使淘
但部機箱太細,一定要買module PSU,唔係電線無位放
作者: kb8kb82006    時間: 2022-2-19 00:45

回覆 6# Super169


    Jonsbo  D箱平得黎又好有驚喜,已經變左死忠,剛剛又買左個新出D30
作者: lpc041088    時間: 2022-2-19 10:43

本帖最後由 lpc041088 於 2022-2-19 12:27 編輯

2手一出一入換張ITX板好d,ATX實預落顯示卡唔會細得幾多
淘寶睇下机械大师C34,21.6L 原來要香港買到
作者: XML    時間: 2022-2-19 14:53

RM2最需要小心既係你隻手
因為好利





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2