Board logo

標題: [開箱] SKTC S200 Matx 機箱 [打印本頁]

作者: gab    時間: 2021-5-23 19:12     標題: SKTC S200 Matx 機箱

本帖最後由 gab 於 2021-5-23 19:22 編輯

本身用緊CM mastercase 5 pro
之前upgrade cpu, 由ATX板換番matx.
覺得機箱太大好阻地方
而且機內好多空位, 於是心思思想換個MATX 箱

由於我想盡量用番D 14CM 風扇
同要裝到塔散 & 將來upgrade display card
所以細size箱唔係好多選擇
其實我好鐘意NR200P
仲諗過為左佢換埋itx板. 但我行緊4條ram..
咁搞即係要換晒好多野, 所以放棄左駛呢筆無謂錢

後尾做左好多功課
去搵心水機箱作比較
掙扎一輪之後
放棄左CM NR400,Phanteks EVOLV,
Corsair Crystal 280X,fractal meshify c mini
因為呢類傳統size既matx機箱, 其實同我原先隻atx箱比
唔細得好多, 可能矮番少少而已

後來係到發現有人介紹淘仔既鋁戶才SKTC S200 Matx 機箱
就去左搵佢既資料睇
佢個case size 係35.4cm(L) x 19cm(W) x 30.4cm(H)
堅細隻,緊湊到不得了

基本上我認為佢完全係抄NR200P個SETTING
但青出於藍, 仲有鋁外殼, 落到MATX 板
於是就買左佢番屋企搬晒所有野落去
安裝過程其實都好簡單, 仲有驚喜

風扇佢建議上面裝到1把12cm
下面裝到2把12cm, 或1把12cm + 1隻3.5" harddisk
實際操作下,我機頂裝得番把14cm
機底可以逼到2把14cm
不過會遮住塊板底部位置
包括第2條pci既slot同sata port
但我插好晒sata線屈好方向後唔影響使用

另外運作時既溫度唔高,比我預期涼好多
我粒3700x + gtx 970 平時打機唔full load
只係4X至5X度
應該算涼吧?

而佢底入風頂出風位,跟埋塊磁貼網俾我
清潔都變得幾方便
so far用落都幾開心
堅值得推薦

原本用緊個隻atx size 既cm mastercase 5 pro,右面係未拆個隻s200箱
https://ibb.co/ynzS20X
epc1.jpg

為左比較佢既SIZE , 我用左隻backup用既3.5" harddisk拚埋佢到, 方便大家諗下有幾大個箱
https://ibb.co/xzLk0My
epc2.jpg

最後係今日趁得閒, 強逼症發作再埶多次線
收番好少少所有線同放番條Sata線出黎方便我插隻backup harddisk做backup
成品係咁上下
https://ibb.co/SxZNHm8
epc3.jpg

圖片附件: epc1.jpg (2021-5-23 19:21, 115.11 KB) / 下載次數 176
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2264689&k=71b9e585816aa1509f4bd72b4d767e16&t=1782392474&sid=tbyJnb376



圖片附件: epc2.jpg (2021-5-23 19:21, 140.43 KB) / 下載次數 186
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2264690&k=528c5148a84fa316b82f053b437a4a1b&t=1782392474&sid=tbyJnb376



圖片附件: epc3.jpg (2021-5-23 19:21, 124.37 KB) / 下載次數 152
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2264691&k=4f6a3cffd1c1e824873655a371c2b433&t=1782392474&sid=tbyJnb376


作者: yc6666666    時間: 2021-8-15 21:12

回覆 1# gab

想問依個機箱係咪冇可能放到2個3.5" hhd?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2