Board logo

標題: 新手選購Case注意 [打印本頁]

作者: greatnews    時間: 2020-6-16 17:38     標題: 新手選購Case注意

本帖最後由 greatnews 於 2020-6-18 23:11 編輯

由於沒在前方安裝水冷排問題引起各方不滿新追加

繼一年前,
新手選購Ram注意,
又到暑假特別多異象,
再遇上各大亞洲討論區問出現,
"黑畫面"、 "藍畫面"、"顯示器花屏"、"HAND機" 、"凍結FREEZE"、"自動重啟"、'自動關閉"、"REBOOT"等異常情況!
不一定跟ram有關,
可以是軟件,
更可以是機箱散熱不好而造成!
特別是長期開腦打online game的窮學生們,
家裹平日只開一把清涼扇,
沒有開冷氣,
突然其來畫面全黑、全藍、"顯示器花屏"、"HAND機" 、"凍結FREEZE"、"自動重啟"、"REBOOT"等異常情況!
一點也不陌生,
雖然過一會兒又能用,
但跟朋友一起打online game突然關掉實在沒趣,
沒想到玩一小時LOL這些低要求的遊戲配備也黑畫面;

所以一個安裝風扇為主的主動式散熱機箱極其重要,
如前方正面的面板要多孔及大孔作通風用,
基本上在正前方安裝2至3個120mm/140mm皆可,
注意風扇要選比較
以便把鮮風打到機箱後方,
當然會產生嘈音及防塵問題,
要由大家自行取捨,
至於使用那款品牌及素質的的風扇,
詳情自行參考散熱特區有更多資深會員解答,
而後方1個120mm/140mm皆可,
其他位置如上方及側面不要有孔,
這樣形成最佳對流作用,
使機箱內降溫,
這是對於風冷而言;

現在有很多學生們由於CPU位散熱器不夠位安裝而選用一體水冷,
建議冷排安裝在上方或後方,
用較強的風扇吹冷排,
以便把熱氣吹出機箱外,
正前方盡可能選3個風扇的機箱,
如果機箱底部能安裝風扇抽入,
我也十分建議把一體水冷安裝到機箱正前方,
注意以上的風扇要選比較
以便打穿水冷排,
以上同樣會產生嘈音及防塵問題,
一般水冷排附送的風扇都高於2千轉以上,
基本上自動附加嘈音及塵埃問題,
取得平衡的同時,
要由大家自行取捨,
至於使用那款品牌及素質的的風扇,
詳情自行參考散熱特區有更多資深會員解答,

而對於一個以安裝風扇為主的主動式散熱機箱,
請一定要安裝風扇,
如果用一個以安裝風扇為主的主動式散熱機箱做Passive Cooling,
我是反對的,
因為在不安裝風扇之下,
像I7 9900K + 1080TI/2080TI這些配件所帶來的發熱量很高,
整個機箱表面需要有空氣流動帶走熱量,
特別是在香港,
又喜歡打要求高配置的ONLINE GAME,
高熱會造成系統不穩定,
影響電腦壽命,
關於Passive Cooling的這些機箱款式及早年很漂亮美美的油冷魚缸,
本站機箱博覽已有相關文章討論則不在此討論。

最後重點:
1) 注意放機箱的位置與尺寸,以防放不下;
2) 注意你選擇的散熱器尺寸及風扇尺寸,不論風冷及水冷都必須預算好足夠尺寸及空間安裝;
及水冷都必須預算好足夠尺寸及空間安裝;
3) 即使機箱註明尺寸足夠,務必查看底板尺寸及高度,及記憶體高度會否阻礙,因為經驗試過實際有些情況安裝不到;
4) 注意你選擇的板板尺寸;
5) 注意你選擇的牛牛尺寸;
6) 先在網上查看其他人裝機及REVIEW是否能完整安裝!
7) 即使全數能完整安裝,注意硬件所帶來的熱量,過往如9900K + 1080TI安裝在細機箱內,
特別是安裝在迷你機箱,這樣的熱量會帶來系統不穩定!

試過有好多學生沒做好功課,只選自己喜歡的箱回家,我曾經幫人幾次都在正都換機箱,好在每次正都願意換另一款箱比我!
唔好到有問題時先來求,因為好多機箱有BUG,本來就不合適裝某些型號的散熱器(風冷及水冷款都有此問題)
你來回都要車錢,浪費時間又浪費亞爸亞媽D錢!


在這個經濟環境不好的社會現況,
學生不願看到爸爸媽媽辛苦工作給的錢或是打工仔辛苦儲的錢,
卻組了一部不順暢或是每用1小時,
甚至30分鐘就出問題(這是根本不能用的電腦吧)
全世界各討論區每年都有上百個以上問題,
機箱及風扇問題真要說一百頁也說不完,
先打到這裡好了
作者: 驚你唔識    時間: 2020-6-16 17:59

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: qq200367    時間: 2020-6-17 05:03


望下就好了.....
作者: qq200367    時間: 2020-6-17 05:04

...望下就好了...
concept ...有D問題...
作者: greatnews    時間: 2020-6-17 10:33

本帖最後由 greatnews 於 2020-6-17 22:59 編輯

絕對沒有錯,
根據實際維修情況,
發現許多學生們由於CPU位散熱器不夠位,
而選擇安裝一體水冷,
很多學生們跟人將冷排改安放在機箱前方,
雖然對CPU來說效果最佳,
但對於SSD、記憶體、特別是顯示卡最為嚴重,
因為你們的顯示卡是使用原裝的風扇散熱,
機殼側板和底部沒辨法再加裝風扇,
你的一體冷排情況就是,
1) 吸外面的冷風送熱風給顯示卡,
2) 吸顯示卡送出的熱風再送熱風給散熱排,
形成溫水循環連同CPU一起拖累;
作者: Dcmen    時間: 2020-6-17 11:33

本帖最後由 Dcmen 於 2020-6-17 18:45 編輯

cancel
作者: 驚你唔識    時間: 2020-6-17 12:07

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: greatnews    時間: 2020-6-17 13:32

回覆 7# 驚你唔識

BDoverheat01.jpg
BDoverheat02.jpg
像這位小弟玩黑色沙漠時遇到遊戲關閉,
嚴重的時候會自動重啟,
機箱很簡潔十分通風,
看上去都沒發現問題,
CPU平均只是50多度,
可是遇上打機,
與朋友們一起對戰,
機箱內高發熱的顯示卡,
一開始到80度,
一段時間後機自動重啟,
因為冷排的熱風吹到顯示卡了。。。
真是無解,
這樣只好幫他把冷排改到上方,
讓CPU熱好了,
這樣使GPU不熱還能玩

圖片附件: [BD遊戲過熱關閉] BDoverheat01.jpg (2020-6-17 13:22, 93.04 KB) / 下載次數 99
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2199676&k=35f869e2887b7a4bb5aed1e3e37dedf0&t=1782151525&sid=484MEhJRvQ



圖片附件: [機箱簡單] BDoverheat02.jpg (2020-6-17 13:22, 76.96 KB) / 下載次數 64
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2199677&k=dc053f3aa3b2ecac294e501216ef8229&t=1782151525&sid=484MEhJRvQ


作者: 驚你唔識    時間: 2020-6-17 14:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: greatnews    時間: 2020-6-17 14:22

本帖最後由 greatnews 於 2020-6-17 15:33 編輯
concept錯解
驚你唔識 發表於 2020-6-17 14:06


由於圖片不符,現更新圖片
CDoverheat002A.jpg
CD遊戲1080TI.jpg
像這位大哥提拿來整修,
嚴重的時候會自動關閉,
起初以為軟體或硬件問題,
一問只有打機時才有問題,
機箱很漂亮,
風道很好,
看上去也沒發現問題,
CPU,GPU平均只是50多度,
可是遇上打機,
機箱內高發熱的顯示卡,
一開始也是上到80度,
一段時間後機自動重啟,
因為冷排的熱風吹到顯示卡了。。。
真是無解。。。
只好開盡所有風扇嘈吵一點也沒辦法。。。

圖片附件: [CD遊戲過熱] CDoverheat002A.jpg (2020-6-17 14:16, 80.32 KB) / 下載次數 92
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2199691&k=6cf19bdb7652f9fce219d795b0f9de4d&t=1782151525&sid=484MEhJRvQ



圖片附件: [CD遊戲1080TI] CD遊戲1080TI.jpg (2020-6-17 15:33, 51.73 KB) / 下載次數 76
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2199715&k=31506d30319f68ac32dc7176e09fff3a&t=1782151525&sid=484MEhJRvQ


作者: yhs6261    時間: 2020-6-17 14:23

回覆 8# greatnews

第一張圖link係https://forum.gamer.com.tw/C.php ... A=1585&page=611
12220樓回覆入面,完全冇提過遊戲會關閉
第二張圖link係https://forum.gamer.com.tw/C.php?bsn=60030&snA=504656
完全冇講會自動reboot
佢GPU會熱既原因係佢既機箱P400S前面板全封限制左氣流量,就算冷排改機頂GPU都唔會有太大改善

真係唔知你個story真實性有幾高
作者: yhs6261    時間: 2020-6-17 14:30

回覆 10# greatnews

第一張圖https://forum.gamer.com.tw/C.php?bsn=60030&snA=529620
完全冇提過CPU散熱
第二張圖https://forum.gamer.com.tw/C.php?bsn=60030&snA=504788
6樓,我直接copy佢講既野:
「我原本是把冷排裝在上方
但冷排會因為顯卡溫度導致水溫被影響
水溫被影響就會影響CPU散熱

把冷排換到前面確實降了15度
我嚇到居然差這麼多

你現在比較建議的改善方式就是換機殼」

配圖唔該搵同一個case既圖啦
作者: 驚你唔識    時間: 2020-6-17 14:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yhs6261    時間: 2020-6-17 14:59

回覆 13# 驚你唔識

現實D講一體水本身就係滿足到CPU就滿足唔到GPU, 反之亦然
所以冷排放機箱頂一定比放前面好呢個講法根本唔成立

利申:用緊P600S,4把NF-A14 IPPC 3000 3入1出, CPU用D15, 開機行fullspeed果幾秒正到呢
作者: greatnews    時間: 2020-6-17 15:02

回覆 12# yhs6261
「我原本是把冷排裝在上方
但冷排會因為顯卡溫度導致水溫被影響
水溫被影響就會影響CPU散熱

把冷排換到前面確實降了15度
我嚇到居然差這麼多

你現在比較建議的改善方式就是換機殼」

配圖唔該搵同一個case既圖啦

無錯
本來滿足到CPU就滿足唔到GPU
真係無解
作者: 驚你唔識    時間: 2020-6-17 15:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: greatnews    時間: 2020-6-17 15:04

大家終於明白
一體水冷就係有敢既問題
作者: greatnews    時間: 2020-6-17 15:08

原來係賣告白!
話自己如何了得改善機箱積熱問題兜生意

PS : 一定做唔倒我生意concept全 ...
驚你唔識 發表於 2020-6-17 14:43

我一開始都係講緊用CPU一體水冷
GPU就會較熱
作者: 驚你唔識    時間: 2020-6-17 15:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 驚你唔識    時間: 2020-6-17 15:14

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: greatnews    時間: 2020-6-17 15:15

回覆  驚你唔識

現實D講一體水本身就係滿足到CPU就滿足唔到GPU, 反之亦然
所以冷排放機箱頂一定比放前面 ...
yhs6261 發表於 2020-6-17 14:59


就係敢樣!!!
另一問題
請問師兄用P600S配IPPC 3000 3入1出 ..平日會開盡100%嗎?
作者: newera2013    時間: 2020-6-17 15:15

本帖最後由 newera2013 於 2020-6-17 15:20 編輯

越睇越唔對路,專業C Hing一出相就露底
唔通係.........X哥水冷!?

就算唔講動機,作故仔就肯定係
仲有呢度機箱區講散熱係錯區,板主可以考慮下將佢轉過去散熱區「雅俗共賞」
作者: greatnews    時間: 2020-6-17 15:17

不如GPU 用一體水
咁 CPU 會點呢 ???
驚你唔識 發表於 2020-6-17 15:14


    又裝返在那些位置
情況一樣!
作者: 驚你唔識    時間: 2020-6-17 15:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 驚你唔識    時間: 2020-6-17 15:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: greatnews    時間: 2020-6-17 15:41

越睇越唔對路,專業C Hing一出相就露底
唔通係.........X哥水冷!?

就算唔講動機,作故仔就肯定係:re ...
newera2013 發表於 2020-6-17 15:15



    其實機箱一定要配風扇,好難唔提及一下!!!
作者: greatnews    時間: 2020-6-17 15:45

唔通肥花水泠哥 從出江湖呃飯食!!????
驚你唔識 發表於 2020-6-17 15:22



CPU用一體水
GPU也要一體水
係人都知全套水最好
一開始都說明是很多人是只有CPU用一體水問題來配合
作者: greatnews    時間: 2020-6-17 15:53

笑死咗
驚你唔識 發表於 2020-6-17 15:23



請問那裡出問題了
作者: yhs6261    時間: 2020-6-17 15:56

由於圖片不符,現更新圖片


像這位大哥提拿來整修,
嚴重的時候會自動關閉,
起初以為軟體或硬件問題,
...
greatnews 發表於 2020-6-17 14:22


換完圖咪一樣俾我一眼睇到問題
圖一果位樓主CPU係Intel i7-4790,行DDR3既
圖二果2條Ram一睇就係DOMINATOR RGB, DDR4時代既產品, 而個機箱根本冇得俾佢裝個排係前面
再俾多D心機去配圖啦

覆番你A14既問題, 我set左PWM fan curve 30-75%, CPU, GPU full load時係55%左右
作者: 驚你唔識    時間: 2020-6-17 16:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: greatnews    時間: 2020-6-17 16:30

問題咪就係你囉!
驚你唔識 發表於 2020-6-17 16:04


無問題
全部會修正好!!!
作者: greatnews    時間: 2020-6-17 16:31

換完圖咪一樣俾我一眼睇到問題
圖一果位樓主CPU係Intel i7-4790,行DDR3既
圖二果2條Ram一睇就係DOMINA ...
yhs6261 發表於 2020-6-17 15:56

CD遊戲1080TI原圖.jpg
I7 4790
16GB DDR3


圖片附件: CD遊戲1080TI原圖.jpg (2020-6-17 16:13, 40.71 KB) / 下載次數 62
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2199723&k=5937c909ef4539a468c39b854a998fc4&t=1782151525&sid=484MEhJRvQ



圖片附件: CD遊戲1080TI原圖.jpg (2020-6-17 16:15, 40.71 KB) / 下載次數 51
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2199724&k=596a21a5c50120db900f306ecc635859&t=1782151525&sid=484MEhJRvQ



圖片附件: CD遊戲1080TI原圖.jpg (2020-6-17 16:16, 40.71 KB) / 下載次數 48
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2199725&k=e700ceac11b1ae82aad051033cb4c8dc&t=1782151525&sid=484MEhJRvQ


作者: kits1161    時間: 2020-6-18 01:30

本帖最後由 kits1161 於 2020-6-18 01:35 編輯

回覆 8# greatnews
IMG_20200605_183357.jpg
點解我張卡長期90幾度接面都過100度
都未當機既

係唔係我部機壞左

圖片附件: IMG_20200605_183357.jpg (2020-6-18 01:29, 77.84 KB) / 下載次數 49
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2199855&k=26edadbcbb41a6fac961a3914ef1b755&t=1782151525&sid=484MEhJRvQ


作者: newera2013    時間: 2020-6-18 01:59

本帖最後由 newera2013 於 2020-6-18 02:29 編輯
其實機箱一定要配風扇,好難唔提及一下!!!
greatnews 發表於 2020-6-17 15:41


邊個話機箱一定要放風扇,夠條件做到Passive Cooling嘅咪可以唔落扇囉,你真係唔識架喎
同埋你話你講緊風扇,咪即係你唔係講緊個機箱囉
作者: Baggio3go    時間: 2020-6-18 05:14

一開始到80度,
一段時間後機自動重啟,
因為冷排的熱風吹到顯示卡了。。。
真是無解

吹水啦, display card 過熱會自動降頻, 自動重啟一定唔關溫度事
作者: maryme    時間: 2020-6-29 08:03

係咪用3-8代阻熱膏cpu啊





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2