Board logo

標題: [開箱] 平價淘仔水冷A4箱小分享 [打印本頁]

作者: elt    時間: 2019-7-28 12:06     標題: 平價淘仔水冷A4箱小分享

本帖最後由 elt 於 2019-7-28 12:35 編輯

舊機升級,部機由3年前砌時已經留意到A4 Size的箱,但無奈果時A4箱天價價格,動不動就要差唔多2K左右,只好放棄⋯
早兩星期,有高人出手相助,收到2070Super,舊牛唔夠力,心血來潮再搵下D入門價錢的A4箱,結果就遇到佢⋯
IMG_3924.JPG
今次淘寶小插曲,原本隻箱係順豐集運落黎⋯但唔知點解順豐出左問題,¥18人仔就同我直寄左黎香港⋯隻箱黎到,係咁多野。
IMG_3930.JPG
呢隻箱標榜可以放到水冷(120或240,但240只落到單扇)、雙槽Full Size Display卡,SFX牛,雙2.5",機箱Size係327x205x130mm,立方體積大約係8.7L。
IMG_3929.JPG
因為已經冇位置理線,所以做埋定制線。
IMG_3928.JPG
我呢款係A款,Display位雙槽,佢仲有一個B款係三槽,不過2.5"會放係機底,CPU到箱會再少1cm。
IMG_3923.JPG
冷排放係頂。
IMG_3925.JPG
火牛出氣位做左係低。
IMG_3926.JPG

洗費,箱¥499,頭一水有回¥100,現在好像只回¥50⋯
PCI-E延長線¥96
火牛自定線¥85
SATA自定線¥30
防塵網¥17
Total計埋運費大約用左港幣$800了左呢個三年黎A4箱的心願~

圖片附件: IMG_3924.JPG (2019-7-28 10:54, 85.17 KB) / 下載次數 160
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2140661&k=6309b2077352c6cbdf24efbcb369d45d&t=1782200274&sid=12G6BNBT1gX



圖片附件: IMG_3930.JPG (2019-7-28 10:57, 131.14 KB) / 下載次數 160
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2140662&k=7b8861bf710d21507e8eba8945d4787f&t=1782200274&sid=12G6BNBT1gX



圖片附件: IMG_3929.JPG (2019-7-28 11:11, 134.25 KB) / 下載次數 155
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2140663&k=9d7c00c92c3ace94bb3e04b383e3103e&t=1782200274&sid=12G6BNBT1gX



圖片附件: IMG_3928.JPG (2019-7-28 11:12, 138.22 KB) / 下載次數 185
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2140664&k=9cffa679c30b98328d167828b0a9c4d4&t=1782200274&sid=12G6BNBT1gX



圖片附件: IMG_3923.JPG (2019-7-28 11:12, 133.65 KB) / 下載次數 184
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2140665&k=829b50d964442e7ba434220a79892c18&t=1782200274&sid=12G6BNBT1gX



圖片附件: IMG_3925.JPG (2019-7-28 11:24, 132.93 KB) / 下載次數 167
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2140666&k=616f0a97cb1fc6a6f0d16dcca164d77a&t=1782200274&sid=12G6BNBT1gX



圖片附件: IMG_3926.JPG (2019-7-28 11:24, 104.84 KB) / 下載次數 156
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2140667&k=062c02e957c3a286c957d0793a07f957&t=1782200274&sid=12G6BNBT1gX


作者: cactetra    時間: 2019-7-28 17:07

鋁材殻?
D造工好嗎怕唔怕界手?
有冇keyword?

via HKEPC IR Pro 3.5.1 - iOS(2.4.1)
作者: elt    時間: 2019-7-28 17:34

鋁材殻?
D造工好嗎怕唔怕界手?
有冇keyword?

via HKEPC IR Pro 3.5.1 - iOS(2.4.1)
cactetra 發表於 2019-7-28 17:07


鋁殻,我呢隻唔算界手,但見人大陸Review頭果兩批都幾凶狠下⋯
但手工的確可以再改善,有少少設計缺陷,有三粒螺絲我要自行改短先比較完美~
可以試下搵「水冷快樂盒L」
作者: dan_dan    時間: 2019-7-28 20:18

內籠係鐵屈成?外框係鋁?啲鐵厚度都幾薄下 .. 4舊幾水算係咁
作者: elt    時間: 2019-7-29 01:48

內籠係鐵屈成?外框係鋁?啲鐵厚度都幾薄下 .. 4舊幾水算係咁
dan_dan 發表於 2019-7-28 20:18


佢內籠係用鐵皮加螺絲裝埋,係幾單薄,仲有幾個位的螺絲過長,頂住裝野,我都手動改短左三粒螺絲…
不過價錢撘救~
作者: FTO    時間: 2019-7-29 07:46

睇外型同價錢 都Ok接受 但唔知有冇則透面板

via HKEPC Reader for Android
作者: dan_dan    時間: 2019-7-29 15:03

佢內籠係用鐵皮加螺絲裝埋,係幾單薄,仲有幾個位的螺絲過長,頂住裝野,我都手動改短左三粒螺絲…
不過 ...
elt 發表於 2019-7-29 01:48


部機啲料靚就唔好用啲咁平機箱啦 ,買個好啲箱先襯托到機入面啲料
作者: elt    時間: 2019-7-29 16:55

部機啲料靚就唔好用啲咁平機箱啦 ,買個好啲箱先襯托到機入面啲料
dan_dan 發表於 2019-7-29 15:03


都唔係咩靚野,不過家下A4冇咩好選擇,靚的A4箱大多要外國訂⋯唔太想等又貴⋯
作者: dan_dan    時間: 2019-7-29 17:49

都唔係咩靚野,不過家下A4冇咩好選擇,靚的A4箱大多要外國訂⋯唔太想等又貴⋯ ...
elt 發表於 2019-7-29 16:55



    淘有好多選擇,貴過千全鋁都有。
Sunmilo 或者老翻 ghost s1 改良版都有
作者: elt    時間: 2019-7-29 18:54

淘有好多選擇,貴過千全鋁都有。
Sunmilo 或者老翻 ghost s1 改良版都有 ...
dan_dan 發表於 2019-7-29 17:49


果D都有睇過,不過Copy箱,計埋港紙都2K,唔會諗了,揀呢隻的原因,火牛放的方法都有DD加分,佢唔係係箱入面行延長線,牛D熱氣係箱度困獸鬥~
作者: sawyerli    時間: 2019-7-30 03:46

回覆 10# elt


    呢個都幾重要,本人都淘左個A4箱,就係貪平買,而加入啲線走位做得勁差搞到要考慮換箱...
作者: Dcmen    時間: 2019-7-30 14:35

體積8.7L ,D位攞到咁盡 ,唔會諗
作者: freetime    時間: 2019-7-30 18:45

舊機升級,部機由3年前砌時已經留意到A4 Size的箱,但無奈果時A4箱天價價格,動不動就要差唔多2K左右,只好 ...
elt 發表於 2019-7-28 12:06

我本身都諗住買佢 睇完d 走線同d 位好死 風扇唔多  就放棄左 最後都係㩒左隻C26 (8月中發貨)

via HKEPC Reader for Android
作者: elt    時間: 2019-7-30 19:35

我本身都諗住買佢 睇完d 走線同d 位好死 風扇唔多  就放棄左 最後都係㩒左隻C26 (8月中發貨)

via HKEPC ...
freetime 發表於 2019-7-30 18:45


到時分享下~
作者: freetime    時間: 2019-7-31 09:30

到時分享下~
elt 發表於 2019-7-30 19:35

冇問題 依個case 最好都係夾水冷 可惜我一早已經買左隻AXP100 全銅   再者唔鍾意水冷 btw ching 你咁樣2070super full load 約幾多度 因為仲等緊5700xt 非公出

via HKEPC Reader for Android
作者: elt    時間: 2019-7-31 18:38

冇問題 依個case 最好都係夾水冷 可惜我一早已經買左隻AXP100 全銅   再者唔鍾意水冷 btw ching ...
freetime 發表於 2019-7-31 09:30


6700K冇超,Full Load 73°
2070Super,Full Load 81°
作者: ~Mars~    時間: 2019-9-1 04:03

回覆 1# elt

我之前都有睇見呢個,但唔知實物點樣,睇圖正面條罅好似好大,同埋側面望兩塊板好似有啲陰陽色
作者: ~Mars~    時間: 2019-9-6 01:32

ZS-A4 出咗新款,有無白老鼠?

https://item.taobao.com/item.htm ... amp;id=545250722223
作者: EVIS    時間: 2019-9-6 03:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ~Mars~    時間: 2019-9-6 09:44

比得成千蚊... 點解唔買正版??
EVIS 發表於 2019-9-6 03:54


120mm bottom fan
flexible arrangement of mobo/GPU compartment (60/48mm CPU+40/52mm GPU)
aluminum backbone vs steel
much thicker aluminum panel
No visible screw
Type A vs Type C
Dancase A4 v4 costs >$1600
作者: EVIS    時間: 2019-9-6 15:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ~Mars~    時間: 2019-9-7 09:55

MIT VS MIC...
    lian li VS unknow..
其實果D4板加銅柱一律skip
EVIS 發表於 2019-9-6 15:25

邊度見到銅柱?
作者: billntk    時間: 2019-9-15 21:05

正喎,呢個價做到A4箱呢個較果
我用緊sg08都覺得太大隻
作者: waiting38114    時間: 2019-9-24 17:10

隻顯卡會唔會散唔到熱??
咁細個箱望落唔岩打機用
作者: ddb493    時間: 2019-11-14 22:29

隻顯卡會唔會散唔到熱??
咁細個箱望落唔岩打機用
waiting38114 發表於 2019-9-24 17:10



CPU + VGA 卡行FULL LOAD 一定OVERHEAT 降頻
作者: elt    時間: 2019-11-27 00:53

隻顯卡會唔會散唔到熱??
咁細個箱望落唔岩打機用
waiting38114 發表於 2019-9-24 17:10



    還好,但放的位置唔可以困住上面同Display卡果邊
作者: kcthomlau    時間: 2019-11-27 07:32

6700K冇超,Full Load 73°
2070Super,Full Load 81°
elt 發表於 2019-7-31 18:38


睇溫度又唔太理想,Ryzen 3000可能仲熱,奇怪2070s都咁熱,可能單扇上吹唔夠負壓
作者: kcthomlau    時間: 2019-11-27 07:38

定制線係自己搵定商家加錢有得買?
另外pcie線有無話有無牌子? 怕影響效能
作者: kenleung369    時間: 2019-11-27 11:43

用緊Sunmilo  MATX款,無D內地人講到咁神
Ryzen 2600加1070,用2600X的STOCK COOLER,試過長時間打機,會過熱死機
後尾轉個塔式散熱先無問題
作者: bibilubi    時間: 2019-11-27 15:43

定制線係自己搵定商家加錢有得買?
另外pcie線有無話有無牌子? 怕影響效能
kcthomlau 發表於 2019-11-27 07:38

買Asus mb有 “CableMod” 網站 20% off
https://asus.cablemod.com/


via HKEPC Reader for Android
作者: alan216hk    時間: 2019-11-28 18:11

CPU + VGA 卡行FULL LOAD 一定OVERHEAT 降頻
ddb493 發表於 2019-11-14 22:29


細機箱係好正, 細, 慳位, 但驚過熱.
ITX板又特別貴, 牛又冇咩得選擇.
如果揀呢啲箱, 我會買APU算.
作者: 康士富    時間: 2019-11-29 00:03

我有個機械大師itx
100%絕對冇d人講到咁神咁





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2