Board logo

標題: [開箱] 新手光害機箱初入門 NZXT H500i [打印本頁]

作者: kan08642hhh    時間: 2019-2-17 23:05     標題: 新手光害機箱初入門 NZXT H500i

本帖最後由 kan08642hhh 於 2019-2-17 23:10 編輯

舊有機箱用左幾年 開始睇厭...
行左轉腦場..原來宜家d機箱 開始冇乜 5.25"位....所以最後 揀左H500i  
初初睇 有d奇怪...價錢點解可以爭成$200....原來H500 同 H500i 係有分別  
H500i 係有RGB燈帶 同 機背有個RGB燈同FAN controller  相反H500 只有一個機箱
額外買多左套 姑媽 MF120R ARGB...對比Corsair 同 NZXT既 RGB Fan 好似抵玩d...(純粹價錢上... )
唔講禁多 開箱 ... ( 姑媽扇 最初唔記得影 )

1) 外箱
h.JPG
j.JPG

2) 未上機前 多角度照
i.JPG
f.JPG
g.JPG

3) 開始上機
e.JPG
d.JPG
c.JPG

4) 完成圖
b.JPG
a.JPG


總結:
H500i 機背走線位都好充足, 機背預留左 2個 2.5" SSD架, 機身前面都有足夠位裝水冷冷排
RGB controller 經SATA 拎電, 跟機已經帶住2條RGB燈帶, 另外有3個4針風扇插位
反而 姑媽個 RGB controller有d驚喜 原來入面有磁石 可以唔洗貼膠紙貼係機箱
題外話 VGA條電有咩方法可以走線走靚d

美中不足地方:
3.25"harddisk架 有d失望 冇吸震 冇免螺絲安裝 搞到用多左幾分鐘 上螺絲
跟機2個12cm風扇 竟然唔係RGB..... (好似太貪心)

小弟第一次 做機箱開箱 有不足請見量

圖片附件: a.JPG (2019-2-17 22:43, 49.85 KB) / 下載次數 142
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2110597&k=3450ba5616236a02354da59d7e3dec51&t=1782198441&sid=kvkxPBjqQE



圖片附件: b.JPG (2019-2-17 22:43, 53.46 KB) / 下載次數 115
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2110598&k=6d526460c3151c4a8562fe91e3260042&t=1782198441&sid=kvkxPBjqQE



圖片附件: c.JPG (2019-2-17 22:43, 40.27 KB) / 下載次數 134
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2110599&k=6b97206f85f7b2dfe65f346d037bd2ba&t=1782198441&sid=kvkxPBjqQE



圖片附件: d.JPG (2019-2-17 22:43, 50.65 KB) / 下載次數 136
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2110600&k=51cc1b852111a8a43eb5337d1a934023&t=1782198441&sid=kvkxPBjqQE



圖片附件: e.JPG (2019-2-17 22:43, 68.21 KB) / 下載次數 148
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2110601&k=4c35cddf2221b7314f9ced30e6813c5f&t=1782198441&sid=kvkxPBjqQE



圖片附件: f.JPG (2019-2-17 22:43, 58.9 KB) / 下載次數 126
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2110602&k=8e7771e09331fbb7e576758c57f16134&t=1782198441&sid=kvkxPBjqQE



圖片附件: g.JPG (2019-2-17 22:43, 40.94 KB) / 下載次數 102
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2110603&k=789431c2c7102a93df20788c36673f3d&t=1782198441&sid=kvkxPBjqQE



圖片附件: h.JPG (2019-2-17 22:43, 36.89 KB) / 下載次數 112
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2110604&k=4b4ac5b490de8d6ee52e0485fe99294d&t=1782198441&sid=kvkxPBjqQE



圖片附件: i.JPG (2019-2-17 22:43, 48.98 KB) / 下載次數 127
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2110605&k=b4e05d9bd836c0635cba489bc22ee74b&t=1782198441&sid=kvkxPBjqQE



圖片附件: j.JPG (2019-2-17 23:06, 33.65 KB) / 下載次數 121
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2110616&k=6fe61f3e640c28ab47107645554856c4&t=1782198441&sid=kvkxPBjqQE


作者: 矇下矇下    時間: 2019-2-26 22:16



師兄試下咁走睇下得唔得  必要時3-4條索帶
作者: KeithKwong    時間: 2019-2-27 16:28

師兄請問咩價位?

而家用緊個NZXT, 幾靜

不過我上官網好似全部都係透明側版, 唔知有無得換返唔透明既
作者: gbslp    時間: 2019-2-27 22:20

好睇唔好用,前面入風勁差,如果放590嗰啲卡一定好熱
作者: mingson    時間: 2019-3-9 23:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mm55145    時間: 2019-3-12 12:36

回覆 4# gbslp


    我認同
作者: gamerhk    時間: 2019-5-7 14:55

回覆 1# kan08642hhh


    VGA電應該係下面個hole出黎…
作者: anakin826    時間: 2019-5-7 18:23

幾靚仔,我都係用姑媽argb fan,純粹貪平

via HKEPC IR Pro 3.5.1 - iOS(2.4.1)
作者: Kennn    時間: 2019-5-8 05:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2